Montako korttia/tervehdystä veikkaat saavasi. Itse olen varma että saan tänäkin vuonna nolla.
Maanantaina on ystävänpäivä
16
470
Vastaukset
- w4r3t2waz3tg632
kortit on homojen hommaa, sitäkö sä kaipaat, homojen hommaa?
- Krusader*
Toistakymmentä.
- sir_eino
Tekstiviestimuodossa ja Lamebookissa varmaan muutama tulee vastaanotettua. Minä en lähetä yhtäkään. Typerä juhla. Todennäköisesti saan vielä toivotuksia tosi oudoilta tyypeiltä kuten vaikka mun entiseltä joogaopelta.
- SUTTURA!!!!!!111
iiiiih. Eino joogaa... SÄ oot IHANA PANOMESTARI: PANEA MUA MESTARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sir_eino
SUTTURA!!!!!!111 kirjoitti:
iiiiih. Eino joogaa... SÄ oot IHANA PANOMESTARI: PANEA MUA MESTARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Taivun mielenkiintoisiin asanoihin.
- Bussilutka
sir_eino kirjoitti:
Taivun mielenkiintoisiin asanoihin.
juu ähkii vaikka käsillään seisten
- sir_eino
Bussilutka kirjoitti:
juu ähkii vaikka käsillään seisten
Ei asanoissa harrasteta seksiä, pöllö.
http://www.ashtanga-yoga.eu/asanas/p ekapadasirsha.gif - töttöröö..
sir_eino kirjoitti:
Ei asanoissa harrasteta seksiä, pöllö.
http://www.ashtanga-yoga.eu/asanas/p ekapadasirsha.gifEi herranjesta, taivutko oikeesti tuollaseen asentoon. Näyttää kivuliaalta.
- sir_eino
töttöröö.. kirjoitti:
Ei herranjesta, taivutko oikeesti tuollaseen asentoon. Näyttää kivuliaalta.
No en todellakaan taivu. Pelleilin.
- fdghertynbvcx
Mitäs oot niin ilkeä!!! Ei susta kukaan tykkää.
- Isätön ATM
Tyhmä trollipaska. Olet varmasti kehitysvammainen?
- Me
että käytän koko paivä sellaisen vilkkuvan sydämen muotoisen rintamerkin, hih :)))
Se on hauskan näköinen! - ES
Me kirjoitti:
että käytän koko paivä sellaisen vilkkuvan sydämen muotoisen rintamerkin, hih :)))
Se on hauskan näköinen!Voihan... sun kanssas, Me...
En tiedä oksettaako mua vai itkettääkö vain onko ikävä jotain, mitä ei ole. - Me
ES kirjoitti:
Voihan... sun kanssas, Me...
En tiedä oksettaako mua vai itkettääkö vain onko ikävä jotain, mitä ei ole.kyllä sun ritari ilmestyy vielä :)
- varma tieto
en yhtään
Absolut 0, luulisin.
En ole myöskään lähettänyt mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693769On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.331994Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929