La 12.2.2011 20:00--01:30, 15 euroa
NeljänSuora,
Tangopojat-99,
Arto Nuotio,
Sebastian Ahlgren
Miksi siellä on tänään 4 esiintyjää?
Ruusulinnaan menijöitä?
7
586
Vastaukset
...se johdu käynnistyneestä Tangomarkkinoiden esikarsinnasta.
Oletus tosin vain.- Maana...
Minä olen ihan pihalla tangomarkkinoista.
- Jägermaister 6
Maana... kirjoitti:
Minä olen ihan pihalla tangomarkkinoista.
Eräs Tanssipiiriläinen kertoi että ruusulinnassa väki vähentynyt ja Konkurssi uhkaa. Tekee kohta Koskenrannat ;)
- Entinen urheilija
Jägermaister 6 kirjoitti:
Eräs Tanssipiiriläinen kertoi että ruusulinnassa väki vähentynyt ja Konkurssi uhkaa. Tekee kohta Koskenrannat ;)
Mistähän tommosiakin juttuja on liikkeelle päässyt.Ettei vaan Hämeenlinnan suunnasta?Siellä on aina väkeä oli kuka hyvänsä esiintymässä.Satulinnassa taas ei käy ketään kun ei ole urheilupaita väelle sopiva orkesteri.Ja niitäkään ei riitä joka viikonlopulle.Ruusulinna on hyvä paikka kun sitä ei ole urheiluväki vallannut.Toivotaan pitkää ikää Ruusulinnalle jotta olisi edes yksi paikka missä käydä.
- Tanssiruoska
Entinen urheilija kirjoitti:
Mistähän tommosiakin juttuja on liikkeelle päässyt.Ettei vaan Hämeenlinnan suunnasta?Siellä on aina väkeä oli kuka hyvänsä esiintymässä.Satulinnassa taas ei käy ketään kun ei ole urheilupaita väelle sopiva orkesteri.Ja niitäkään ei riitä joka viikonlopulle.Ruusulinna on hyvä paikka kun sitä ei ole urheiluväki vallannut.Toivotaan pitkää ikää Ruusulinnalle jotta olisi edes yksi paikka missä käydä.
Toivottavasti nuorempi väki löytyy Ruusun. Siellähän tanssijoiden keski-ikä on yleensä ollut Satua korkeampi. Toivon molemmille Linnoille tanssijoita riittävän tulevaisuudessakin.
- Maana...
Jägermaister 6 kirjoitti:
Väkeä oli ihan riittävästi ja musiikki oli monipuolista, eli ihan kiva ilta :-)
Siellä sitä tulee käytyä talvisin. - hjp.
Maana... kirjoitti:
Väkeä oli ihan riittävästi ja musiikki oli monipuolista, eli ihan kiva ilta :-)
Siellä sitä tulee käytyä talvisin.Hyvä että onnistui iltasi. Itsellä nyt ei siellä toisessa ihan kaikkein paras ollut, mutta positiivinen kokemus kuitenkin. Aina ei saa kaikkea. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886