Kävi vain vilaus

Mikä palsta?

Kun sheriffi pyyhkäisi pois.
Millä perusteella, kun täällä vain rukoiltiin toisen ihmisen puolesta?

18

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhjyhjkyj

ettei palstalla ole sheriffiä jota voisi alkaa haukkumaan turhaan.Ei ylläpidon tarvitse perustella viestien poistamista eikä myöskään sheriffinkään varsinkaan jos se rikkoo käyttäjäehtoja.

Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua ilman Suomi24:n lupaa
      Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista

Kaipa ne joskus alkaa jäljittämäänkin IP osoitteita jos ei meno yhtään hiljene.Kaikella on rajansa.Ei ihminen ihan miten vaan voi käyttäytyä vaikka olisi kuinka halukas.

• Ystävällisin terveis

Rukoilen puolestasi!
        Kyllä se siitä!

• vhjyhjkyj
        Ystävällisin terveis kirjoitti:

Rukoilen puolestasi!
        Kyllä se siitä!

aion tehdä samoin! :)

Onhan täällä vielä kunnon uskoviakin olemassa.

• ystävällisin terveis
        vhjyhjkyj kirjoitti:

aion tehdä samoin! :)

Onhan täällä vielä kunnon uskoviakin olemassa.

Ihan ortodoksikin olen.
        Kaikkea hyvää sinulle!

• 3+7
        ystävällisin terveis kirjoitti:

Ihan ortodoksikin olen.
        Kaikkea hyvää sinulle!

kenen katsotaan olevan niin alhaalla, että toisten pitää ylentää itsensä heidän avullaan?

• Seriffi Ohrana
        3+7 kirjoitti:

kenen katsotaan olevan niin alhaalla, että toisten pitää ylentää itsensä heidän avullaan?

Ois varman päässytkii vaa ku jo toiset ukot olt vanneet paikan itelleen.

• Ohranalle
        Seriffi Ohrana kirjoitti:

Ois varman päässytkii vaa ku jo toiset ukot olt vanneet paikan itelleen.

Karjalan Ohrana on myöhäjunassa nyt.
        Jäi monet tiedot väliin.

• Lisätty
        Ohranalle kirjoitti:

Karjalan Ohrana on myöhäjunassa nyt.
        Jäi monet tiedot väliin.

On tehtailu lukuisa määrä viestejä, jotka eivät liity tai eivät kuulu tänne. Jos niitä on poistettu, niin se on vain ollut palstalle eduksi. Uskon, että tämänkin ketjun avaaja ei laita poistettua viestiään takaisin.

• Tiedoksi
        Lisätty kirjoitti:

On tehtailu lukuisa määrä viestejä, jotka eivät liity tai eivät kuulu tänne. Jos niitä on poistettu, niin se on vain ollut palstalle eduksi. Uskon, että tämänkin ketjun avaaja ei laita poistettua viestiään takaisin.

Satun tietämään kuka poisti ja miksi.
        Voipa laittaakin. Nykyisin osataan kopioida tekstejä.

• vmfhjyjf
        Tiedoksi kirjoitti:

Satun tietämään kuka poisti ja miksi.
        Voipa laittaakin. Nykyisin osataan kopioida tekstejä.

mitä tekee ylläpito onneksi toimii ja palstalla on myös säännötkin.
        Asiallisiakin keskustelijoita onneksi vielä on olemassa.

Minä en tiedä kuka poisti mutta ihan kivaa että poisti sen pyynnöstäni.

Minusta ei ole asiallista haukkua muita keskustelijoita heidän uskonnollisen entisen vakaumuksensa vuoksi eikä muutenkaan.Täällä ei onneksi ole valtaa muilla kuin ylläpidolla mitä tulee keskustelun sisältöön.Ja onneksi näin on.Epäasialliset ja sääntöjen vastaiset viestit poistuvat.

Terveisin Bizou

• Tiedoksi
        vmfhjyjf kirjoitti:

mitä tekee ylläpito onneksi toimii ja palstalla on myös säännötkin.
        Asiallisiakin keskustelijoita onneksi vielä on olemassa.

Minä en tiedä kuka poisti mutta ihan kivaa että poisti sen pyynnöstäni.

Minusta ei ole asiallista haukkua muita keskustelijoita heidän uskonnollisen entisen vakaumuksensa vuoksi eikä muutenkaan.Täällä ei onneksi ole valtaa muilla kuin ylläpidolla mitä tulee keskustelun sisältöön.Ja onneksi näin on.Epäasialliset ja sääntöjen vastaiset viestit poistuvat.

Terveisin Bizou

Edistystä on tapahtunut, onnittelen Bizou!

Toivon, että oppisit vielä näkemään malkasi omassa silmässäkin eli että jatkat rauhallisesti tästä eteenpäin.

• hk k fyk fy
        Tiedoksi kirjoitti:

Edistystä on tapahtunut, onnittelen Bizou!

Toivon, että oppisit vielä näkemään malkasi omassa silmässäkin eli että jatkat rauhallisesti tästä eteenpäin.

mutta se mistä asiat lähtevät onkin se ydin.Jos en kiusaa toisia oletan ettei minuakaan kiusata olipa palsta mikä tahansa.On aika normaalia loukkaantua epäasiallisesta kohtelusta vain siksi että joku toinen on sokea tai haluaa jyrätä muut alleen.

Jokaiselle asialle on syy.Tässä tapauksessa ja ihmisoikeuksien valossa minulla ei ole mitään syytä alistua olemukseni, ajattelutapani ja olemassaoloni tai kirjoitusvirheideni vuoksi kenenkään kirjallisuuteen perehtyneen ortodoksi naisen ja hänen ystäväpiirinsä alistuksen kohteeksi.En myöskään hyväksy sitä että jos minä vanhempana ja elämäänähneenä anna kommentin ettei huonoonm avioliittoon tarvitse olla pakotettu ja että yhteiskunta kyllä auttaa tuollaisissa asioissa että minua vastaan hyökätään ja haukutaan sen vuoksi.En hyväksyisi vaikka se olisi tapahtunut kenellekkään muullekkaan.
        En pidä maallista valtaa tavoittelevista jotka haluavat näyttää valtansa muille ja alistaa ja väheksyä muita siinä olemattomassa omassa pelossaan että joku vie heidän paikkansa ja suosionsa.On väärin ja kohtuutonta olettaa automaattisesti muiden ihmisten olevan tälläinen uhkakuva.
        On myöskin väärin että ketään haukutaan minkään puutteen vuoksi joka ei ole heidän oma vikansa.
        Yhteiskunnassa ei haukuta sairauksia tai sen tuomia ongelmia se ei ole sallittua ei myöskään haukuta ja nälvitä mistään henkisestä eikä ruumiillisesta puutteesta eikä siitä kuinka kukin vakaumuksensa ja uskonsa käsittää.Se yhteiskunta käsittää ymmärtääkseni myös keskustelupalstat.

Terveisin, Bizou

• Parhaaksi
        hk k fyk fy kirjoitti:

mutta se mistä asiat lähtevät onkin se ydin.Jos en kiusaa toisia oletan ettei minuakaan kiusata olipa palsta mikä tahansa.On aika normaalia loukkaantua epäasiallisesta kohtelusta vain siksi että joku toinen on sokea tai haluaa jyrätä muut alleen.

Jokaiselle asialle on syy.Tässä tapauksessa ja ihmisoikeuksien valossa minulla ei ole mitään syytä alistua olemukseni, ajattelutapani ja olemassaoloni tai kirjoitusvirheideni vuoksi kenenkään kirjallisuuteen perehtyneen ortodoksi naisen ja hänen ystäväpiirinsä alistuksen kohteeksi.En myöskään hyväksy sitä että jos minä vanhempana ja elämäänähneenä anna kommentin ettei huonoonm avioliittoon tarvitse olla pakotettu ja että yhteiskunta kyllä auttaa tuollaisissa asioissa että minua vastaan hyökätään ja haukutaan sen vuoksi.En hyväksyisi vaikka se olisi tapahtunut kenellekkään muullekkaan.
        En pidä maallista valtaa tavoittelevista jotka haluavat näyttää valtansa muille ja alistaa ja väheksyä muita siinä olemattomassa omassa pelossaan että joku vie heidän paikkansa ja suosionsa.On väärin ja kohtuutonta olettaa automaattisesti muiden ihmisten olevan tälläinen uhkakuva.
        On myöskin väärin että ketään haukutaan minkään puutteen vuoksi joka ei ole heidän oma vikansa.
        Yhteiskunnassa ei haukuta sairauksia tai sen tuomia ongelmia se ei ole sallittua ei myöskään haukuta ja nälvitä mistään henkisestä eikä ruumiillisesta puutteesta eikä siitä kuinka kukin vakaumuksensa ja uskonsa käsittää.Se yhteiskunta käsittää ymmärtääkseni myös keskustelupalstat.

Terveisin, Bizou

Jos joku täällä haukkuu ja arvostelee ja tuomitsee muita, niin se olet sinä, et vain itse huomaa sitä valitettavasti.

Ymmärrän että sinulla on vaikeaa, ehkä ei ole ketään, jolle purkaisit pahaa mieltäsi.
        Mene juttelemaan vaikka papin kanssa ja kerro hänelle huolistasi. (Ja tämä ei ole haukkumista, vaan sitä että olen huolissani siitä miten pahoin voit.)

Voit myös rukoilla Jumalaa, että hän auttaa sinua (tämäkään ei ole haukkumista).
        Mutta turha täällä on jauhaa yhtä ja samaa palsta palstalta.
        Tarkoituksena ei ole kenelläkään loukata sinua, sinä vain itse käännät kaikkien muitten sanomiset "loukkaukseksi", "haukkumiseksi" ym ym.
        On myös olemassa muita palstoja täällä, jossa autetaan ihmistä hädässä.
        Ja jos et lööydä apua ortodoksien palstalta, niin on myös paljon muita uskovaisten palstoja, missä mielihyvin sinua autetaan ja kannustetaan. Muittenkin kirkkojen ovet auki sinulle!

Nyt on kaunis ilma ulkona, mene luontoon kävelemään ja nauti ihanasta talvipäivästä!
        Ajattele myönteisesti ja rakkaudella muita ihmisiä!

Toivon sydämeni pohjasta kaikkea hyvää sinulle (tämä ei ole taaskaan haukkumista) ja että onnistut opinnoissasi! Itse olet kertonut täällä taustastasi ja kukaan ei ole sinua siitä haukkunut. Luehan vielä tarkemmin mitä on kirjoitettu.

Mutta suo anteeksi (tämäkään ei ole haukkumista), että sanon, mutta kyllä sinun olisi hyvä hakea joku, jolle purkaa mieltäsi. Papit kuuntelevat varmasti ja auttavat sinua.

• gjjyjryjrjyj
        Parhaaksi kirjoitti:

Jos joku täällä haukkuu ja arvostelee ja tuomitsee muita, niin se olet sinä, et vain itse huomaa sitä valitettavasti.

Ymmärrän että sinulla on vaikeaa, ehkä ei ole ketään, jolle purkaisit pahaa mieltäsi.
        Mene juttelemaan vaikka papin kanssa ja kerro hänelle huolistasi. (Ja tämä ei ole haukkumista, vaan sitä että olen huolissani siitä miten pahoin voit.)

Voit myös rukoilla Jumalaa, että hän auttaa sinua (tämäkään ei ole haukkumista).
        Tarkoituksena ei ole kenelläkään loukata sinua, sinä vain itse käännät kaikkien muitten sanomiset "loukkaukseksi", "haukkumiseksi" ym ym.
        Ja jos et lööydä apua ortodoksien palstalta, niin on myös paljon muita uskovaisten palstoja, missä mielihyvin sinua autetaan ja kannustetaan. Muittenkin kirkkojen ovet auki sinulle!

Nyt on kaunis ilma ulkona, mene luontoon kävelemään ja nauti ihanasta talvipäivästä!

Toivon sydämeni pohjasta kaikkea hyvää sinulle (tämä ei ole taaskaan haukkumista) ja että onnistut opinnoissasi! Itse olet kertonut täällä taustastasi ja kukaan ei ole sinua siitä haukkunut. Luehan vielä tarkemmin mitä on kirjoitettu.

Mutta suo anteeksi (tämäkään ei ole haukkumista), että sanon, mutta kyllä sinun olisi hyvä hakea joku, jolle purkaa mieltäsi. Papit kuuntelevat varmasti ja auttavat sinua.

olamaan ihan hyvä perhe ja laajahko ystäväpiiri enkä ole toistaiseksi joutunut kokemaan mitään vastaavaa kuin näillä online palstoilla.
        Kyllä pappi tietää tästä ja oli sitä mieltä ettei kummankaan keskustelupastoille ole mitenkään järkevää mennä.Olen hänen kanssaan aivan samaa mieltä koska tervehenkisimmän keskustelun saa aikaiseksi silmästä silmään katsomalla ja puhumalla.

Kyse on myös periaatteesta.Minä en pidä siitä että ongelman luojia suojellaan ja kunnioitetaan jonkun maallisen asian vuoksi.
        Pitää mennä ongelman lähteelle.Siitä en anna periksi.Tiedän sen minä olen sellainen ihminen että jos minä jostain suutun se yleensä on aiheellista ja sitä minä en valitettavasti koskaan unohda.Olkoonkin sitten synti.

En käännä toista poskeani alistajille yms.Annan takuuvarmasti takaisin.Pahoittelen tätä epäkristillistä ajattelutapaa.Mutta olen sitä mieltä että kiusaajat jatkavat toimiaan niin kauan ennenkuin heille laitetaan stoppi.Koulukiusaamistakaan ei yhteiskunnassa sallita.Ei pidä myöskään sallia aikuisten kiusaamista eikä varsinkaan siksi että se tapahtuu online tilassa nimettömänä.Siihenkin löytyy kyllä ratkaisu.

Terveisin, Bizou

• hmfhjfyjyj
        Parhaaksi kirjoitti:

viestejä täällä kukenut niin kyllä täällä on haukuttu vääräoppiseksi muslimiksi ei ortodoksiksi yms. ala-arvoista.Älähtäisin sellaisesta kenen tahansa kohdalla en vain itseni kohdalla.

En tiettävästi ole itseäni kehunutkaan edes. eräs toinenkin nimimerkki on näköjään saanut samaa kohtelua.Bellevue parka.Olen myäskin lukenut lukuisia ennen palstalle tuloani laitettuja kommentteja.Niissä kaikissa on tietty ja sama sävy.Tämä kyseinen ihminen on täällä mesonut jo ennen minua joten minä tuskin lienen syy siihen.Ehkä olisi tarpeellista paneutua hänen sielun ja henkisen elämän tukemiseen ja rukoilemiseen enemmän.Ehkä se on aika normaali defenssireaktio sanoa toisia mielisairaiksi yms.

Tietysti en pahakseni laita jos haluat puolestani rukoilla, ei se kenellekkään pahaa tee.Mutta tiedoksi vain minulla on omat lapseni jo aikuiset ja meillä on aivan tasapainoinen ja hyvä elämä.Joskaan ei maallisesti rikas mutta henkisesti koen sen erittäin varakkaana kiitos siitä Jumalalle.

• Parhaaksi
        gjjyjryjrjyj kirjoitti:

olamaan ihan hyvä perhe ja laajahko ystäväpiiri enkä ole toistaiseksi joutunut kokemaan mitään vastaavaa kuin näillä online palstoilla.
        Kyllä pappi tietää tästä ja oli sitä mieltä ettei kummankaan keskustelupastoille ole mitenkään järkevää mennä.Olen hänen kanssaan aivan samaa mieltä koska tervehenkisimmän keskustelun saa aikaiseksi silmästä silmään katsomalla ja puhumalla.

Kyse on myös periaatteesta.Minä en pidä siitä että ongelman luojia suojellaan ja kunnioitetaan jonkun maallisen asian vuoksi.
        Pitää mennä ongelman lähteelle.Siitä en anna periksi.Tiedän sen minä olen sellainen ihminen että jos minä jostain suutun se yleensä on aiheellista ja sitä minä en valitettavasti koskaan unohda.Olkoonkin sitten synti.

En käännä toista poskeani alistajille yms.Annan takuuvarmasti takaisin.Pahoittelen tätä epäkristillistä ajattelutapaa.Mutta olen sitä mieltä että kiusaajat jatkavat toimiaan niin kauan ennenkuin heille laitetaan stoppi.Koulukiusaamistakaan ei yhteiskunnassa sallita.Ei pidä myöskään sallia aikuisten kiusaamista eikä varsinkaan siksi että se tapahtuu online tilassa nimettömänä.Siihenkin löytyy kyllä ratkaisu.

Terveisin, Bizou

Eihän sinun ole mitenkään pakko olla täällä!
        Ja jos sinulla on hyvä perhe ja laaja ystäväpiiri, niin miksi oletkaan täällä?
        Viet perheeltäsi ja ystäviltäsi kallista aikaa, kun tuntitolkulla istut täällä purkamassa mieltäsi, käytä paremmin aika.

Jos pappi tietää, niin OK, eikö se riitä että hänelle kerrot.
        Ja kuka sinua kiusaa? ei täällä kukaan. Sinun puolesta rukoillaan, toivotetaan kaikkea hyvää ym.

Vielä kerran: kaikkea hyvää sinulle!
        (ja yritä ymmärtää, että jos toivotetaan kaikkea hyvää - niin se ei ole haukkumista eikä kiusaamista.)

• Parhaaksi
        hmfhjfyjyj kirjoitti:

viestejä täällä kukenut niin kyllä täällä on haukuttu vääräoppiseksi muslimiksi ei ortodoksiksi yms. ala-arvoista.Älähtäisin sellaisesta kenen tahansa kohdalla en vain itseni kohdalla.

En tiettävästi ole itseäni kehunutkaan edes. eräs toinenkin nimimerkki on näköjään saanut samaa kohtelua.Bellevue parka.Olen myäskin lukenut lukuisia ennen palstalle tuloani laitettuja kommentteja.Niissä kaikissa on tietty ja sama sävy.Tämä kyseinen ihminen on täällä mesonut jo ennen minua joten minä tuskin lienen syy siihen.Ehkä olisi tarpeellista paneutua hänen sielun ja henkisen elämän tukemiseen ja rukoilemiseen enemmän.Ehkä se on aika normaali defenssireaktio sanoa toisia mielisairaiksi yms.

Tietysti en pahakseni laita jos haluat puolestani rukoilla, ei se kenellekkään pahaa tee.Mutta tiedoksi vain minulla on omat lapseni jo aikuiset ja meillä on aivan tasapainoinen ja hyvä elämä.Joskaan ei maallisesti rikas mutta henkisesti koen sen erittäin varakkaana kiitos siitä Jumalalle.

Ongelmana on se että kirjoitat jotain ja sitten itse vastaat siihen.

Eti esille se viesti missä sinua on haukuttu.
        Osaat varmaan käyttää kopiointia.

Tutkiskellaan sitten sitä viestiä. Sillähän asia selviää.

On muuten parasta antaa kaikille anteeksi, niin itsekin voit paremmin.
        Se on muuten se keskeisin sanoma kristinopissa.

Oikeastaan ei olekaan ihme että voit niin huonosti, kun vatvot koko ajan vanhoja asioita.

Enkä minä jaksa enää sinulle vastata. Jankkaat koko ajan samaa. Olen nyt yrittänyt auttaa sinua, mutta nyt riittää.
        Juttele sen papin kanssa!
        Ja juttele perheesi ja ystäviesi kanssa, vietä aikaasi heidän kanssa!

Niin ja parastahan on että käytät aikasi rukoilemiseen.
        Voithan myös vaihtaa palstaa ja jutella muitten, fiksumpien kanssa.

• gftjrtzt6uj
        Parhaaksi kirjoitti:

Ongelmana on se että kirjoitat jotain ja sitten itse vastaat siihen.

Eti esille se viesti missä sinua on haukuttu.
        Osaat varmaan käyttää kopiointia.

Tutkiskellaan sitten sitä viestiä. Sillähän asia selviää.

On muuten parasta antaa kaikille anteeksi, niin itsekin voit paremmin.
        Se on muuten se keskeisin sanoma kristinopissa.

Oikeastaan ei olekaan ihme että voit niin huonosti, kun vatvot koko ajan vanhoja asioita.

Enkä minä jaksa enää sinulle vastata. Jankkaat koko ajan samaa. Olen nyt yrittänyt auttaa sinua, mutta nyt riittää.
        Juttele sen papin kanssa!
        Ja juttele perheesi ja ystäviesi kanssa, vietä aikaasi heidän kanssa!

Niin ja parastahan on että käytät aikasi rukoilemiseen.
        Voithan myös vaihtaa palstaa ja jutella muitten, fiksumpien kanssa.

kun joku on ensin tätä dibbaa ja ullista opettanut katumukseen ja anteeksi antoon yms.Toivoisin myöskin tuon yhteisön näkevän enemmän kristillisyyden piiriin omassa piirissään eikä vain ulkopuolisten.
        Palstaahan minä olenkin vaihtanut ja ne epäasialliset ovat poistettu keskusteluista.Niitä kyllä on vielä edelleenkin täällä koska tämä suomi24 ei ole minun työpaikkani en koe olevani velvollinen toisen sekoilun takia tuhlaamaan aikaani täällä.Tiedät itsekkin varsin hyvin mistä puhun.Joskus rukoilemisen tarkoituskin voi olla ivallinen aivan kuin sanoisi lääkityksistä..sairaanvoitelusta kun säälitään toista "huonompiosaista" no olinpa tai en tuo oli vain huomio siitä miten asioita on ihmisillä tapana hoitaa.Enkä voi sanoa että sellaisten ihmisten seura kovin kiinnostaa edes.Yliopistoon voi mennä kuka tahansa puhuakkin saa millä murteella tahansa kunhan ei loukkaa.Syntyperässä ei minusta ole mitään merkitystä missään asiassa.Eikä uskontokunnalla.Minä en käsitä kuinka joku ivaa täällä jokaisesta asiasta.Ja sitten heille napakasti vastaa takaisin saa itse haukkumiset perään.
        Enkä minä jaksa vatkata jankuttajien kanssa aivan turhanpäiväisillä palstoilla missä ei ole mitään haluakaan keskustella normaalisti ja hyviin tapoihin kuuluen.

Edelleenkin huomautan että ei tarvitse olla huolissaan.Ymmärrän hyvin "huolesi" syyn.Olet huolissasi "mielenterveydestä" kun se on niin mukavaa sanoa yleisellä palstalla.Aivan kun haukkuisi toista hymy huulilla ja viaton ilme naamalla ja sanoa hyväähän minä vain tarkoitan.Maalla suurimman osan elämästäni asuneena tuo on erittäin tuttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      55
      3703
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2371
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2328
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2218
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1574
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1032
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      889
    Aihe