Edistystä, kun ihminen alkaa ymmärtää sen mitä varten hän on syntynyt. Kaikilla meidän toiminnoilla on omat tarkoituksensa auringon alla. Jotkut meistä ihmisistä eivät koskaan löydä elämämme tarkoitusta. Onnellisia ovat ne, jotka ovat alkaneet käsittää Elämämme syvimmän tarkoituksen!!!
Meidän elämällä on oma tarkoituksensa. silloin tapahtuu
9
191
Vastaukset
- Läpensä kyllästynyt
jos se elämäntarkoitus on "ihan syvältä?"
Esim.mun.
Sais kuolema tulla ja korjata.
Yhtä suurta p...aa joka ikinen päivä.
Ympärillä pelkkiä kusettajia ja oman edun tavoittelijoita.- huh mikä oppi!
Näinhän se on, niinkuin sanoit, että oman edun tavoittelijoita! Voisimpa sanoa, että nämä u8skonnolliset yhteisöt ovat juuri tässä-mielessä näitä oman edun tavoittelijoita, he etsivät omalle minälleen pelastusta jonkin opillisen järjestelmän kautta jonka heille on laatinut kirkollisen järjestön teologinen oppijärjestelmä.
Ja tämä järjestelmä myy heille taivaspaikkoja paratiisissa, johon nämä dogmatiikan opilla ravitut luottavat täysin, koska maksavat siitä. - Läpeensä kyllästynyt
huh mikä oppi! kirjoitti:
Näinhän se on, niinkuin sanoit, että oman edun tavoittelijoita! Voisimpa sanoa, että nämä u8skonnolliset yhteisöt ovat juuri tässä-mielessä näitä oman edun tavoittelijoita, he etsivät omalle minälleen pelastusta jonkin opillisen järjestelmän kautta jonka heille on laatinut kirkollisen järjestön teologinen oppijärjestelmä.
Ja tämä järjestelmä myy heille taivaspaikkoja paratiisissa, johon nämä dogmatiikan opilla ravitut luottavat täysin, koska maksavat siitä.näin yksinkertaista.
Kun olen katsellut esim.adventisteja,jo vuosia niin siellä on vallalla käsitys,että tuon toisen on hyväksyttävä kaikki kieroilu mitä hän tekee."Herra armahtaa joten voi tehdä mitä lystää" kunhan ei syö sitä tai tätä tai muistaa antaa kymmenykset ja pokkuroida lauantaina klo 10 aikaan rukoushuoneella:"Herran rauhaa,Herran rauhaa."
Olen niin lopen kyllästynyt adventisti sukulaisiini,verenimiöihin,rahan kerjääjiin,minua sylkykuppina pitäviin väkivaltaisiin teeskenteleviin paskoihin.
Olen lopen kyllästynyt paapomiseen ja hyysäämiseen.
Jos mun elämäni tarkoitus on kestää tälläistä,niin luulenpa että helvettikään ei ole mitään tähän verrattuna.
Vai olisikohan tämä se helvetti?
Ihminen voi etsiä ja hakea monenlaisesta.
Upporikkaatkin kokeilevat kaikki mahdolliset.
Salomo sai kaiken mahdollisen, hänellä oli tuhat vaimoa ja omisti kaiken mitä voitiin käsittää.
Hän sanoi lopuksi: "Tämä kaiken minä näin turhaksi auringon alla"
Löytyy saarnaajan kirjasta jostakin.
Herrojen kotkotusta, heh.
Maailman rikkaimman miehen tytär oli onneton ja yritti itsemurhaakin muistaakseni.
Isäpappa oli jo jättänyt omaisuuden.
Rikkaan on vaiketa saa oikeata rakkautta. Luulee tietysti aina että rahan takia jos ei totta ole.
Rauha Jumalan kanssa on onnen, rauhan ja varmuuden aihe ja lähde. Varmuus vaikka seisoisi aidanseipään että kaikki loppuu ja lysti alkaa joskus.
Raha kun ei onnea tuo.
Vika ja vitsi on siinä että:
Annas kun Jari-setä selittää mitä ihmiset aina pohtivat kysymys "Mikä on onnen salaisuus?"
- Onnen salaisuus ja avaimet ovat ettei ihmisen saa elää vain itselleen. Jos ihminen elää vain itselleen, ajautuu juuri kaikenlaisten temppujen kokeiluun. Kun miljoonia piisaa saa jotakin hekumaa esim extreme urheilulla kun riskeeraa henkensä jotakin että tuntuu hekumalta.Mikään ei tyydytä. Himot vaativat lisää himoa. Himo ei lopu koskaan.
Jäätelö hyvää kun yksin syö siis ei tuo onnea.
Ihmisen elämän tarkoitus on elää Herran kunniaksi. Silloin hän voi hyvin ja on tyytyväinen mitä on ettei siis ole jatkuvasti jotakin tahtomassa kun perustarpeet on kunnossa.
Siinä onnen avaimet, siis vetää johtopäätöksiä tuosta, niin löytyy onni.
"Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa niin kaikki muukin teille annetaan." Matt 6:33
Vastustakaa perkelettä, niin se pakenee teitä. Jaak 4:7
jariMutta elämän tarkoitus on tämä:
Apt. 17:26
Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä
ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
27 että he etsisivät Jumalaa,
jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet,
joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme,
niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet:
'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'.- toinen kyllästynyt
Kaikki toimii kahden päivän jaksoissa.
Ensinnä vihjaillaan että:"minä tarvitsisin nyt sitä ja tätä" ja jos ei vastakaikua kuulu alkaa paskan puhuminen."Se on sellainen ja sellainen,tekee sitä ja tätä" ja no joo,jos sitten tarjoan apua,ollaan muutama päivä niin höveliä,niin höveliä,että ihan oksettaa.Nuoleskellaan ja ollaan niin kaveria.
Sitten menee muutama päivä ja sama murjotus alkaa uudelleen.Ollaan kuin perseeseen ammuttuja karhuja.
Tämä meno vuodesta toiseen.
Ja nämä nimittävät itseään adventisteiksi.
Itse en ole ollut enää vuosikymmeniä tuon puljun jäsen,enkä mene. - alex-kasi
toinen kyllästynyt kirjoitti:
Kaikki toimii kahden päivän jaksoissa.
Ensinnä vihjaillaan että:"minä tarvitsisin nyt sitä ja tätä" ja jos ei vastakaikua kuulu alkaa paskan puhuminen."Se on sellainen ja sellainen,tekee sitä ja tätä" ja no joo,jos sitten tarjoan apua,ollaan muutama päivä niin höveliä,niin höveliä,että ihan oksettaa.Nuoleskellaan ja ollaan niin kaveria.
Sitten menee muutama päivä ja sama murjotus alkaa uudelleen.Ollaan kuin perseeseen ammuttuja karhuja.
Tämä meno vuodesta toiseen.
Ja nämä nimittävät itseään adventisteiksi.
Itse en ole ollut enää vuosikymmeniä tuon puljun jäsen,enkä mene.ja toisaalta, ihmisiinkö sinun uskosi olikin, eikö Raamattu olisi parempi uskon perusta.
Luin kerran kauan sitten kuinka Mika Valtari kirjoitti jossain romaanissaan kahdesta miehestä jotka olivat menettäneet jalkansa ja kerjäsivät kaupungin portissa elämänsä pitimiksi, toinen heistä oli aina kiukkua täynnä ja valitteli kohtaloaan, toinen taas oli jostain kummasta syystä ihan tyytyväinen elämäänsä. No, se oli tietenkin Mika Valtarin mielikuvituksen tuotetta, mutta siinä piilee eräänlainen totuus siitä mitä onni oikeastaan on..
http://www.youtube.com/watch?v=ciYk-UwqFKA
http://www.youtube.com/watch?v=54brOPlcusQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZR7Y5H6Y-BM&feature=related
Toivotaan että sinustakin tulee onnellinen ihminen.. :)
alex - myös kyllästynyt
alex-kasi kirjoitti:
ja toisaalta, ihmisiinkö sinun uskosi olikin, eikö Raamattu olisi parempi uskon perusta.
Luin kerran kauan sitten kuinka Mika Valtari kirjoitti jossain romaanissaan kahdesta miehestä jotka olivat menettäneet jalkansa ja kerjäsivät kaupungin portissa elämänsä pitimiksi, toinen heistä oli aina kiukkua täynnä ja valitteli kohtaloaan, toinen taas oli jostain kummasta syystä ihan tyytyväinen elämäänsä. No, se oli tietenkin Mika Valtarin mielikuvituksen tuotetta, mutta siinä piilee eräänlainen totuus siitä mitä onni oikeastaan on..
http://www.youtube.com/watch?v=ciYk-UwqFKA
http://www.youtube.com/watch?v=54brOPlcusQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZR7Y5H6Y-BM&feature=related
Toivotaan että sinustakin tulee onnellinen ihminen.. :)
alexilman että on koko ajan toisten sylkykuppi,ei niiden jotka ei usko vaan niiden jotka väittävät uskovansa.
Että semmosia "hyvän puun hedelmiä".Minä oon pahan puun hedelmä kun väillä annan madonlukua hyväksikäytöstä?
Jos minulla ei olisi uskoa,olisin aikoja sitten jättänyt koko sirkuksen.
Ja kun olen asiasta keskustellut ystävieni kanssa olemme tulleet tulokeen:"meitä ei ole vain muutama näistä adventistipiireistä lähteneitä".
Täytyy sanoa että:"Laodikea,mikä Laodikea".
- skreivi
"Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen tunteminen ja Jumalan lapseksi pääseminen on elämämme kallein asia."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560