Tietävätkö luterilaisen kirkon jäsenet, että kenttäpiispa on Hitlerin lahja Suomen kirkolle?
kenttäpiispa
8
329
Vastaukset
- Yks vaan
"Tietääkö luterilaisen kirkon jäsenet, että kenttäpiispa on Hitlerin lahja Suomen kirkolle?"
Mistä tuommoista sait päähäsi? Kenttäpiispa johtaa ja valvoo puolustuslaitoksen hengellistä työtä. Nimitys kenttäpiispa otettiin käyttöön vuonna 1944. Aikaisemmin käytettiin nimitystä sotarovasti. Ei Hitlerillä ole tuon asian kanssa mitään tekemistä- gh-fy.tre
mitä haluaa.
Jumalan ja Jeesuksen Lain rikkomisia tukevina ovat rikollisuuden palveluksessa!
Kai sinunkin raamatussa on älä tapa käsky.
sitäpaitsi pappislupauksen anteneet eivät saa palvella Jumalaa ja Jeesusta vaan Heidän nimissä Lutheria!!!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
--
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA! tuossa herra nimitti itse itsensä (epä)jumalaksi.
"Minä olen Herra," = herra Luther jota pitää jumaloida
"sinun Jumalasi" = sinulle itse itsensä herra epäjumalaksi nimitys!!!!
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" = siis herra epäjumalan käskystä et saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!
Jumalan Moosekselle antama ja Jeesuksen vahvistamana tieto on näin:
(Suomen kielellä - Raamattu 1933/38)
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. - Yks vaan
heh .... kirjoitti:
http://jaakkoheinimaki.puheenvuoro.uusisuomi.fi/61765-kenttapiispa-on-hitlerin-lahja-suomen-kirkolle
sanotaan yhtä ja toisessa toista. Oikeassa olet, sinun antamassasi lähteessä puhutaan noin kuin sanot. Mistä tavallinen tallaaja voi tietää, kuka ja mikä lähde on milloinkin oikeassa? Siinäpä pulma.
- asiapaperit
Yks vaan kirjoitti:
sanotaan yhtä ja toisessa toista. Oikeassa olet, sinun antamassasi lähteessä puhutaan noin kuin sanot. Mistä tavallinen tallaaja voi tietää, kuka ja mikä lähde on milloinkin oikeassa? Siinäpä pulma.
asioista on dokumentit olemassa.
Kirkolliskokousten, eduskunnan ja presidenttien päätökset eivät ole kuulopuheiden varassa.
Tutkijoilla on paljon arkistomateriaalia käytössään.
- ttkk
Ei heitä auta jättää pakanuuden valtaan! Raaistuisivat pedoiksi ilman Jeesusta!
- h-gfd.re
sinun mielestä sotilailta pitää kitkeä pois Jumalan ja Jeesuksen Lain älä tapa käskyn merkitys ja opettaa sotilaille että lähimmäisiä pitää rakastaa tappamalla heitä!!!
yritä ymmärtää sieluttomuuttasi!!!
- 17
Pakkohan tuo on uskoa! Uskolla tarkoitetaan asioiden hyväksymistä ilman hyviä syitä ja todisteita. Täytyy siis uskoa kaikki tätä logiikkaa käyttäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502