Hei, pieni kk kääpiömäyräkoira etsi sulhasta pk-seudulta.Jos olet mulle sopiva kokoinen ,terve ja rikesteröity, ota yhteyttä näin aluksi vaikka meilitse ja kerto itsestäsi! Mahd.pian! Kevät tulossa ja myös juoksuaika lähestyy.
Karkekarvainen sulhanen haussa
4
318
Vastaukset
- vinkki...
Oletko ajatellut, että mäyräkoiraliiton jalostusneuvonta voisi auttaa paremmin kuin Suomi24?
http://www.mayrakoiraliitto.fi- escalado
Tämä voi tulla sulle ylätyksenä mutta :
A)Kylla ,olen ajattelut ja
B)Ei ole auttanut - Dachs
escalado kirjoitti:
Tämä voi tulla sulle ylätyksenä mutta :
A)Kylla ,olen ajattelut ja
B)Ei ole auttanutMiksi mäyräkoiraliitto ei suostu auttamaan? Luulisi että se olisi niiden tehtävä. Vai maksaako se?
- juttu...
Dachs kirjoitti:
Miksi mäyräkoiraliitto ei suostu auttamaan? Luulisi että se olisi niiden tehtävä. Vai maksaako se?
Vai eikö narttusi täytä tasoltaan rotujärjestön asettamia suosituksia?
Kuulostaa nimittäin aika erikoiselta, että rotujärjestön jalostusneuvojista ei ole apua ja sen jälkeen etsitään urosta keskustelupalstalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463