Ihastun vääriin ihmisiin.

hohhoijaa (:

Aina onnistun ihastumaan ihmisiin joiden kanssa ei tule olemaan mitään tulevaisuutta.
Pitää vain oottaa että ihastus menee ohi mutta kauan siinä menee, ei voi yrittää
tutustua "oikeisiin" ihmisiin koska tämä toinen on aina mielessä.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

7

1150

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan sama tilanne on päällä. Mun ihastukseni on 24v ja itse olen vielä 16v, että sen kanssa ei tule olemaan mitään tulevaisuutta, vaikka syvällä sisimmässäni toivon hänen tykkäävän minusta. Ja olen luullutkin niin, mutta en voi tietää ollenkaan. Olis se jo numeroo pyytäny ja treffeille tai sanonu että hei mä tykkään susta, jos se oikeesti olis. Se mun ihastus kävi mun kaverin ja muun porukan kanssa kahvilla viime syksynä ja pyysi mun kaverin numeroo ja ne on koko ajan lähestymässä siis se mun kaveri ja se mun ihastus (janne)... Ikisinkkuna elelen ja en oo seurustellu kertaakaa ja oon kohta 17..

n------>m kajaanista iisalmee

• usko vanhaa käpyä

Hei, relaa vähän. Ei 17-vuotias ole vielä mikään ikisinkku. Siltä se ehkä nyt tuntuu, mutta sinulla on NIIN paljon aikaa kohdata hyvä mies. Ei mullakaan ollut sun ikäisenä ollut kuin joku netissä ylläpidetty kaukosuhde, ja siinäkin roikuin vaikka aika onneton olin, kun luulin ettei toista mahdollisuutta ikinä tule.

Sitä helposti teini-ikäisenä luulee että kaikki muut menee ja rakastuu ja rakastelee ja on niin onnellisia paitsi itse, mutta se on harhaluulo joka tulee siitä että toiset pönkittävät omaa kuvaansa kertomalla juttuja jotka eivät välttämättä ole edes totta, tai vain suurentelevat asioiden hyviä puolia, ettei kukaan huomaisi ettei heidän elämänsä olekaan tavoittelemisen arvoista.

Onneksi tajusin sanoa hyvästit nettityypille vaikka ei ollut tiedossa uutta miestä. 19-v vasta aloin kunnolla pyöriä oman ikäisten miesten kanssa kaupungilla, no ei siitäkään oikein mitään tullut kun itse suhtautui asioihin liian dramaattisesti. Olin 21 kun vihdoin kolahti tajuntaan että ei tässä kiire ole mihinkään! Siitä meni alle puoli vuotta kun tapasin erään ja sillä tiellä ollaan viidettä vuotta.

Ja ettei tämä olisi ihan off-topic niin joo, monta kertaa olen ihastunut "väärään", joskus on tyyppi ollut varattu, yhdestä paljastui että hän pelkäsi naisia kuollakseen ja flirttasi kanssani etten luule hänestä mitään pahaa (huh se oli meininkiä se...), joskus toiselta tuli jo tosi tyly reaktiokin kun ihastukseni paljastui mutta silti ajattelin tyyppiä koko ajan eikä muut kiinnostaneet. Onhan se aika masentavaa. :/ Eikä siihen auta kuin aika ja etäisyys, kunnes olo on helpottanut niin paljon että pystyy antamaan tilaa uudelle ihmiselle.

• ¤¤¤¤¤¤¤¤
        usko vanhaa käpyä kirjoitti:

Hei, relaa vähän. Ei 17-vuotias ole vielä mikään ikisinkku. Siltä se ehkä nyt tuntuu, mutta sinulla on NIIN paljon aikaa kohdata hyvä mies. Ei mullakaan ollut sun ikäisenä ollut kuin joku netissä ylläpidetty kaukosuhde, ja siinäkin roikuin vaikka aika onneton olin, kun luulin ettei toista mahdollisuutta ikinä tule.

Sitä helposti teini-ikäisenä luulee että kaikki muut menee ja rakastuu ja rakastelee ja on niin onnellisia paitsi itse, mutta se on harhaluulo joka tulee siitä että toiset pönkittävät omaa kuvaansa kertomalla juttuja jotka eivät välttämättä ole edes totta, tai vain suurentelevat asioiden hyviä puolia, ettei kukaan huomaisi ettei heidän elämänsä olekaan tavoittelemisen arvoista.

Onneksi tajusin sanoa hyvästit nettityypille vaikka ei ollut tiedossa uutta miestä. 19-v vasta aloin kunnolla pyöriä oman ikäisten miesten kanssa kaupungilla, no ei siitäkään oikein mitään tullut kun itse suhtautui asioihin liian dramaattisesti. Olin 21 kun vihdoin kolahti tajuntaan että ei tässä kiire ole mihinkään! Siitä meni alle puoli vuotta kun tapasin erään ja sillä tiellä ollaan viidettä vuotta.

Ja ettei tämä olisi ihan off-topic niin joo, monta kertaa olen ihastunut "väärään", joskus on tyyppi ollut varattu, yhdestä paljastui että hän pelkäsi naisia kuollakseen ja flirttasi kanssani etten luule hänestä mitään pahaa (huh se oli meininkiä se...), joskus toiselta tuli jo tosi tyly reaktiokin kun ihastukseni paljastui mutta silti ajattelin tyyppiä koko ajan eikä muut kiinnostaneet. Onhan se aika masentavaa. :/ Eikä siihen auta kuin aika ja etäisyys, kunnes olo on helpottanut niin paljon että pystyy antamaan tilaa uudelle ihmiselle.

Kaikki kokemukset opettavat, ovat lopulta opiksi jos osaa sen opin ottaa. Sydänsuru on ehdottomasti vaikein kokemus, mutta jopa sen voi ylittää ajan kanssa. Mikä ei tapa, se voi muuttua viisaudeksi ja elämänymmärrykseksi.

• 22

"Tavoittamattomiin" ihastuminen on the story of life. Ymmärrän aina kyllä alusta saakka, että näistä jutuista ei voi tulla yhtään mitään ja että minulta menee rutkasti aikaa, ennen kuin olen ajatustasolla päässyt yli typerästä ihastuksesta. Kuitenkaan en mahda tunteilleni mitään. Kuinka olenkaan miettinyt ja kironnut kyvyttömyyttäni yrittää ihastua"oikeanlaisiin" ihmisiin. Jotkut pystyvät tähän aivan luonnostaan. He tietävät mahdottoman ja mahdollisen eron, ottaen tyynesti viimemainittun vaihtoehdon omakseen.

Itse kokisin tekeväni suuren petoksen, jos kelpuuttaisin jonkun tarjokkaan ja sydämessäni haikailisin toisaalle.

• voi jymäys

kuule s aina helpompi puhua heidän kanssa nimenomaan joiden kanssa ei tule olemaan mitään tulevaisuutta. En ihastu varattuihin itse ainakaan. Varattujen kanssa on vapautuneempaa jutella kun ei paineita.. jos nyt muutenkaan. Ei ihmisen otsassa lue onko suhteessa tai hatarassa sellaisessa.

• elämä vaan on

Välillä mietin, että ehkä se johtuu siitä, että se on turvallista. Ei tartte tehdä mitään ihastuksen suhteen kun tietää ettei siitä voi tulla mitään.
      En minäkään tietoisesti ihastu varattuihin. Viimeisimmän ihastukseni tilaa en edes tiennyt. Nyt epälen vahvasti hänen olevan varattu. Yritän vaan unohtaa, mutta ei se niin helppoa ole kun toinen ois mulle just niin hyvä. En puhu nyt upeasta ulkonäöstä tms, vaan muista jutuista.

Aikaisempi ihastukseni oli myös tuhoontuomittu, mutta se onneksi hoitui helposti pois päiväjärjestyksestä kun tajusin mikä paskapää ko. ukko oli. Saisinpa vielä jonkun tuntuman, että tää nykyinenkin ois täyspaskaläjä, mutta ei taida olla...

• n

samaa käy myös mulle. jo kolmas kerta peräkkäin menossa et joko saa selville et on varttuja tai ei haluaa mitään...
      oon miettinyt et jos olis on/off nappula niin helpottais paljon elämää...
      mut pakko vaan kärsiä ja yrittää unohtaa koko mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2252
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2200
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2079
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      55
      1458
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      64
      901
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      791
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      760
    Aihe