Jos otan personal trainerin salilla niin seisooko se siinä mun ja laitteen vieressä nauramassa ku yritän vääntää jotain rautaa? vittu. Olen ajatellut ekan kerran salille menoa mutta en tajua mitään sieltä. Oon pitäny homojen hommana kuntokeskuksissa kävijöitä. Kauanko siellä ollaan kerralla? Miten siellä vaihdetaan niitä bodausvehkeitä? Kehtaanko mennä farkuissa?
Jos otan personal trainerin salilla niin seisooko se siinä mun ja laitteen vieressä nauramassa ku yritän vääntää jotain rautaa? vittu. Olen ajatellut ekan kerran salille menoa mutta en tajua mitään sieltä. Oon pitäny homojen hommana kuntokeskuksissa kävijöitä. Kauanko siellä ollaan kerralla? Miten siellä vaihdetaan niitä bodausvehkeitä? Kehtaanko mennä farkuissa?
Ei, eläkä ota. Tee vaikka Arnoldin kultasta kutosta. Salilla nostellaan painoja... En kyl ite käy salilla, kun kaikki vehkeet omasta takaa ja ei. Se on kyllä aikas heterohommaa. Ite ainaki tykkeen ku naiset antaa kommenttia. :D Kerralla ei kanti (huom. treenata) tuntia enempää per päivä. Vaihetaan... siis menet vaan ja ootat vaikka vuoroos ja jos olo on vittumainen, puhu jotain paskaa tyypeile. No mee vaikka kesämekossa... kerta niin transuhommana pidät sitä :D
Sorry ei ollut provo. Missä siellä vaikka nostellaan käsipainoja? Pitääkö seistä vai onko tuolit? Tekisi vaan mieli kuntoilla ekan kerran 40 vuoteen.
Ai ei vai? No vittu siellä missä ne painot on... :D Ei voi olla totta. taijat olla ihan avuton aatu? No roiku vaikka katosta pippelin varasssa jos et muuta asentoo keksi treenaamiseen :D
Sinne reenaamaan vaan saatana, kyllä ne puntit liikkuu. Vähän lue esim. kehonrakentajien ohjeita. Nosta niin painavia painoja että saat max. 10 tehtyä mielummin alle. semmosia sarjoja vaikka 3-7.
Youtube on hyvä paikka myös löytää ohjeita kehonrakennukseen. Samat ohjeet toimii ihan kuntoilun kannalta.
Vastaus
Käytä järkeäsi: kannattaako personal trainerin naureskella asiakkaalleen, vaikka tämä tulisikin "treeneihin" farkuissaan...HUONO PROVO
...voi vittu
Jos otan personal trainerin salilla niin seisooko se siinä mun ja laitteen vieressä nauramassa ku yritän vääntää jotain rautaa? vittu. Olen ajatellut ekan kerran salille menoa mutta en tajua mitään sieltä. Oon pitäny homojen hommana kuntokeskuksissa kävijöitä. Kauanko siellä ollaan kerralla? Miten siellä vaihdetaan niitä bodausvehkeitä? Kehtaanko mennä farkuissa?Ei, eläkä ota. Tee vaikka Arnoldin kultasta kutosta. Salilla nostellaan painoja... En kyl ite käy salilla, kun kaikki vehkeet omasta takaa ja ei. Se on kyllä aikas heterohommaa. Ite ainaki tykkeen ku naiset antaa kommenttia. :D Kerralla ei kanti (huom. treenata) tuntia enempää per päivä. Vaihetaan... siis menet vaan ja ootat vaikka vuoroos ja jos olo on vittumainen, puhu jotain paskaa tyypeile. No mee vaikka kesämekossa... kerta niin transuhommana pidät sitä :D
Sorry ei ollut provo. Missä siellä vaikka nostellaan käsipainoja? Pitääkö seistä vai onko tuolit? Tekisi vaan mieli kuntoilla ekan kerran 40 vuoteen.
Ai ei vai? No vittu siellä missä ne painot on... :D Ei voi olla totta. taijat olla ihan avuton aatu? No roiku vaikka katosta pippelin varasssa jos et muuta asentoo keksi treenaamiseen :D
Sinne reenaamaan vaan saatana, kyllä ne puntit liikkuu. Vähän lue esim. kehonrakentajien ohjeita. Nosta niin painavia painoja että saat max. 10 tehtyä mielummin alle. semmosia sarjoja vaikka 3-7.
Youtube on hyvä paikka myös löytää ohjeita kehonrakennukseen. Samat ohjeet toimii ihan kuntoilun kannalta.