Kärsiikö täällä muut migreenistä lentomatkoilla. Mitkä konstit käytössä? Tuntuu hölmöltä ottaa triptaani ennalataehkäisevästi...Sen olen oppinut, että lähtöaika olisi suht järkevä vuorokauden aika.
Kertokaahan!
Migreenikko lentokoneessa
5
2190
Vastaukset
- migraena gravis
Minulle tulee aina migreeni. Ei auta muu kuin hetimiten alkuoireiden ilmentyessä otta Imigran 100mg. joskus auttaa joskus ei.Riippuu siitä, ehdinkö ottaa ajoissa enenkuin kipu on todella päällä...
- flightfrightmigraine
Ei auta muu kuin ottaa heti triptaani kun vähänkin alkaa särkeä päätä, itse hölmänä aina sinnittelen viimeiseen asti. En usko että on apua ottaa lääkettä liian ajoissa (ennen särkyä) kuitenkaan.
Jos migreenilääkkeenä on suunkautta otettava niin kannattaa ehdottomasti ottaa ennen matkaa matkapahoinvointilääke, vaikka ei olisikaan huonovointinen, se auttaa myös migreeni (ja muitakin) lääkkeitä imeytymään nopeammin.- Senjorita M
Kiitos vinkistä, tos matkapahoinvointilääkkeessä on ideaa. Joo, täytyi taas ottaa täsmä. Matkustin maaliskuussa Kanarialle.
Osa varmasti johtuu alitajuisesta lento- ja migreenipelosta, rikkana rokassa varmaan myös ilmanpaineen muuttókset.
- päänvaivaa
mulla on ollut joskus tosi hurjia kohtauksia pitkillä lennoilla. noilla reissuilla ontietty ollu yhtä sun toista rasitusta. tota oon jääny miettimään, että yhtenä tekijänä voi olla olosuhteisiin nähden riittämätön juominen. eikös ilmanpaine-erot tms. aiheuta kaikille kuivumista, pitkillä lennoilahan pitäisi kaikkien juoda tavallista enemmän. migreenikko kun ei saisi tinkiä riittävästä nesteytyksestä muutenkaan.
- Senjorita M
Turvatarkastukseen ei saa vesiä viedä ja koneessa vesi on kortilla. Muut kun rentoutuu ottamalla driksun, meille ei sovi sekään, vaikka se lievittäis niin lento-kuin migrenin pelkoakin.
Peijooni sentään, kun kaikki on vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63882Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744