Olen muuten tyytyväinen kroppaani, mutta peppuni ei ole kovin kiinteä ja siihen on tullut raskausarpia nopean lihomisen takia. En ole kuitenkaan yhtään ylipainoinen, vaan painoni on edelleenkin normaalipainon alarajoissa. Laihduttaminen ei siis tule kysymykseenkään, joten olisiko keinoja saada pelkästään takapuolta kiinteytettyä?
Käyn salilla erilaisilla tunneilla ja pyrin viikossa käymään väh. yhdellä spinningtunnilla sekä pilates/jooga -tunnilla ja näiden lisäksi vaihdellen erilaisilla lihaskuntotunneilla ja harjoittelen myös omatoimisesti salilla. Juoksu ja hiihto ovat olleet myös aina viikoittaisessa ohjelmassa, mutta nyt en ole melkein kuukauteen päässyt kumpaakaan tekemään polveni takia. Onko joillakin vinkkejä hyvistä pakaratreeneistä tai salitunneista?
Pakarat kiinteiksi
2
357
Vastaukset
- Nuppuliili
Löysin netistä tällaisen pakaratreenin: http://www.youtube.com/watch?v=QU5oOIk9CfQ&feature=player_embedded
Onkohan tästä hyötyä, jos tekee päivittäin? En kuitenkaan halua mitään jumalattomia muskeleita takapuoleeni, vaan lähinnnä nuo raskausarvet pois ja hieman kiinteämmän näköiseksi.- sdsadts
Siis mä en v****u tajua miksi tuollaista tuubaa pitää tunkea youtubeen, vaikka nyt naisille suunnattu video onkin niin nuo liikkeet on... no, tajusit varmaan ilman enempää vuodatusta.
Raskausarvista, ne ei muuten lähde minnekään kerran iho on päässyt venymään, mutta niitä saa tököteillä piiloon ja haalistuuhan ne ajan saatossa. Kannattaa vain keskittyä lihasmassan hankkimiseen niin arvet ei näy niin pahasti.
Eli itse asiaan: ilman painoharjoittelua voit unohtaa koko jutun. Mene salille, ota niskaan tanko ja lastaa siihen 10-50 kiloa painoa riippuen voimatasoistasi ja kyykkää pohjaan asti. Tämän jälkeen pitkän askelen askelkyykkyä pienellä painolla. Sarjoja noin 5 ja toistoja 10-20. EI KOSKAAN PELKKÄ OMAPAINO RIITÄ, ETENKIN KUN NAISET ON MUUTENKIN SEN VERRAN HINTELIÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502