Olen siis nuori miehen alku ja olen vuosia ja vuosia halunnut kokeilla olla tyttö,siis silleen et joku tyttönen neuvois,kertoisi,näyttäisi,opastaisi alusta loppuun asti miten ja mitä pukea,a päälle.
mielessäni olisi nyky "teinien"muoti.
mut ole yrittänyt netin välityksellä ja ottamal yhteyksia joihinkin henkilöihin saada asiaa etenee mut eipä ketään tunnu kiinnostavan.
onhan tämä hieman outoa mut elämäs pitää kokeilla eri asioita.
millaisia asukokonaisuuksia teidän mielestä olisi sopivat tälläiselle tytölle,pitäisikö silloin myös käyttää alusvaatrtustakin,millainen meikki,hiukset yms.
ja yleensä ottaen mitä olette tytöt mieltä ja olisiko joku kenties oikeesti halukas auttamaan asiassa.
Millaisia asukokonaisuuksia?
3
227
Vastaukset
- mirkku kakkonen
Luulisin että se alusvaatetus on itsestäsi kiinni haluatko käyttää,nehän harvemmin näkyy päällepäin.Vaatevinkkejä näät kun katselet tyttöjen vaatteita,hius-ja meikkivinkkejä näät you tubesta.
Itse en pienistä asioista hätkähdä mutta neuvoisin harkitsemaan tarkkaan keneltä menet asiaa kyselemään koska ihmisissä on niin paljon sellaisia ketkä asiaa ei ymmärrä. - TyttiH
Hmm..
- ...
Miksei miehet voisi ryhtyä käyttämään hameita, esiliinoja ja pirtanauhalla kiinnitettäviä vyötaskuja. Ei se ole sen kummempaa kuin farkut ja käsilaukut naisilla (jotka siis ovat yksinomaan miesten asusteita, siitä huolimatta naiset niitä käyttävät).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492