Muistaako kukaan, minkä niminen kyseinen amerikkalainen tv-sarja oli tämä, yksityisetsivä, ja ajoi punaisella avomustangilla, auto oli siis n. 1965 mallia, sarja pyöri suomen tv-ssä jossain 70-80 lukujen vaihteessa? Imdb- sivustoltakaan en ole löytänyt kyseistä ohjelmaa, ja kun tarvisi tietää englanninkielinen nimi sille? Päähenkilö oli nuori viiksekäs kaveri muistakseni, hieman Bruce Boxleitnerin näköinen?
Ritchien liikkuva toimisto
3
905
Vastaukset
Muistan, mutta hyvin hämärästi, sillä kun sarjaa on esitetty meillä olen ollut jotakuinkin kymmenvuotias. Sarja vaivasi minuakin joskus sen verran, että tein pientä salapoliisihommaa imdb:ssä ja tulin siihen tulokseen, että sarjan on oltava tämä: http://www.imdb.com/title/tt0077070/
Hiukan olen päässyt lapsuuteni sankareita fiilistelemään kun bongasin kaksi kautta Sheriffi McCloudia kaupan hyllystä. Onhan McCloud varsin vanhentunut sarja, mutta siinä on edelleen oma fiiliksensä.- ameriikanteijo
Iso Kiitos!!! Juuri tämähän se oli, ja aika kauan kesti ennenku kukaan muisti, aika hienoa....
Löysinpä juutuupista vielä tämmöisen:
http://www.youtube.com/watch?v=fwkmB1Hdvbk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483