yksin..

apapapapapapapap

Elämä on kamalaa, viikonloput ovat ihan hirveitä, jos olisi edes hivenen rohkeutta päättäisin päiväni. En mä taida kuulua tähän maailmaan. Yksin olen elänyt kohta jo 30 vuotta. En edes tietäisi miten toimia jos joku nainen pyytäisi ulos. Tuosta tuskin on pelkoa, mutta taidan olla jo niin kehno sosiaalisesti naisten kanssa ette tiedä mitä tekisin. Olen vaan yksinkertaisesti niin ujo. Vihaan elämääni. En edes tiedä, miltä tuntuu olla onnellinen? Kumpa saisi kokea onnen edes ihan lyhyen hetken verran. Voisin sitä tunnetta vaalia sydämessäni aina näinä yksinäisinä, surullisina iltoina. Kyyneleet valuvat pitkin poskia kun ajattelen mistä kaikesta olen jäänyt paitsi. Onneksi näin surullisia iltoja on aika harvoin. Mietin miltä tuntuisi vaikka vain kävellä metsässä jonkun ihanan tytön kanssa, mietin miten ihanaa olis pelkästään jo se kun saisi pitää toista kädestä kiinni. Monille ihmisille varmasti asioita joita ei edes osaa arvostaa, kun ovat niin jokapäiväisiä asioita. Itse olisin niin taivaassa, kun saisin edes vaikka vain yhden päivän ajan kokea tuollaisia.. tuntea miltä tuntuu olla rakastettu, miltä tuntuu rakastaa.

30

1583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuudenPasuuna

mene töihin
      sen jälkeen huoriin

ei nainen ole mikään ihme jumalolento jota pitää palvoa ja pelätä
      vaan heikko ihminen joka tarvitsee kipeästi kovaa munaa

anna siis itse munaa jollekin naiselle,
      vaikka huoralle

miten huora eläisi jos ei saisi asiakkaita?

miten nainen eläisi jos ei saisi munaa?

vastaus: huonosti

ongelmasi on se että näet itsesi alempiarvoisena kuin nainen
      tai muut ihmiset yleensä
      luultavasti kelpaat ihan sellaisena kuin olet
      jos et niin sitten voit elää ilman naista
      mene kirkkoon

• papap paoaoopaaa

Käyn töissä, huorat ei kiinnosta..

• perseestäkö?

vai niin...mistä teitä tampioita oikein syntyy maan päälle?

• Armas lempiäinen *

Tarkoitatko kirkkoon menolla sitä, sitä että Ruustinna topimisi sinulle opettajana, kun ujop olet?????

• makeman87

Oletko muutenkin yksinäinen vai ainoastaan parisuhdemielessä? Tiedän hyvin miltä tuntuu olla yksin, vaikka minulla onkin takana pari pitkää parisuhdetta. Molemmissa tosin jätettiin, joten tuskaisaa on ollut täälläkin, vaikka onnen hetkiä myös.

Sanoit, että olet ujo ja että vihaat elämääsi. Ujous ei välttämättä ole huono asia, ei edes parisuhdemarkkinoilla, se voi viehättää myös ihmisiä. Mutta jos se rajoittaa oleellisesti elämää, silloin asiaan kannattaa puuttua. Oletko käynyt puhumassa asioistasi jollekulle? Onko sinulla läheisiä tai ystäviä, joille voisit mahdollisesti kertoa yksinäisyydestäsi ja ujoudestasi? Olen itse ainakin huomannut sen, että puhuminen auttaa merkittävästi.

• pap apapa

Kyllä minulla kavereita ja ystäviä on. Olen ujo pääasiassa naisten seurassa. Ujoudesta puhuminen ei juurikaan auta, kun olen asiasta yrittänyt puhua, saan osakseni lähinnä vähättelyä. Niin, että eivät usko minun olevan ujo kun olen niin paljon äänessä. Ongelma onkin se, että naisten kanssa olen aivan toivoton. Änkytän enkä saa sanaa suustani. On väärin sanoa että vihaan itseäni, vihaan tuota ujoutta, sitä ettei saa edes mahdollisuutta olla onnellinen. Sitä minä vihaan

• ghtytrolg
        pap apapa kirjoitti:

Kyllä minulla kavereita ja ystäviä on. Olen ujo pääasiassa naisten seurassa. Ujoudesta puhuminen ei juurikaan auta, kun olen asiasta yrittänyt puhua, saan osakseni lähinnä vähättelyä. Niin, että eivät usko minun olevan ujo kun olen niin paljon äänessä. Ongelma onkin se, että naisten kanssa olen aivan toivoton. Änkytän enkä saa sanaa suustani. On väärin sanoa että vihaan itseäni, vihaan tuota ujoutta, sitä ettei saa edes mahdollisuutta olla onnellinen. Sitä minä vihaan

No jos koet olevasi ujo naisten suhteen, voit etsiä vaikka naista joka on myös ujo. Laitat treffiilmoituksen, jossa etsit ujoa naista. Onnea etsintään.

• Uuno Turhapuro*
        ghtytrolg kirjoitti:

No jos koet olevasi ujo naisten suhteen, voit etsiä vaikka naista joka on myös ujo. Laitat treffiilmoituksen, jossa etsit ujoa naista. Onnea etsintään.

etsi suulas reilu nainen, niin silloin kaikki sujuu kuin rasvaten. Kyllä tytöt ovat mukavia kaiken ikäisinä. Olen varma, että he rakastavat kunnon urosta. kainous pitää unohtaa viime talven lumien kanssa Opettele Don Huanin hurmaus tyyliä. Kyllä kaikki muuttuu paremmaksi. Jos olet huono puhuja, niin ota puhemies, kuten Nummisuutarin Eskokin teki. Muista älä ota rumaa näet lapset pelkäävät, äläkä ota kaunista, sillon kaverisi sen vievät Katso naisesi oma kaltaisesi se on paras
        idea.

• jk

vai nin

• j k

vai niin

• jk

en osa sanoa

• Eemeli Uusitalo*

Neuvon vaan karkaisemaan mielesija voit huoleti kyssellä nais seuraatunnut vielä luonteesi puolest hyvin nuori ja iloinen. Ota rohkeasti yhteys toiseen sukopuoleen.Kyllä naiset sinusta varmasti välittävät. Netistä löytyy paljon naisia, jotka etsivät miestä. Kyllä seurustelu onnistuu melko hyvin kahden sukupuolen välillä. Naisethan ovat meitä varten ja me naisia varten. Eikä kaikki naiset noin kauhean ujoja ole, Jos ne isäänsä tulee, noon he pyytävät ja jos he äitiinsä tulevat, niin he kilpaa juoksevat sinun syliisi. Karkoita ujoutesi ja kysy vapaasti, että sopisiko meidän aivan vakaasti seurustella. tälläkin palstalla voit saada helposti ainakin 100 vastausta. yrittänyttä ei laiteta. Sinusta tulee vielä tämän ajan suuri Oskar Ruuben Auvervaara. Pelko vain pois ja ala tuumasta toimeen. Toivotan sinulle hyviä rakkauden täyttämiä päiviä Tyttölasten kanssa, yritä edes.

• Ujot ihmisethän ovat oikein viehättäviä . Sellaiseen tahtoisin todellakin tutustua ?Eihän kukaanosaa sinua kotoasi etsiä jos et ole missään tavattavissa ? Anna palaa ja elä elämäsi .

• Aloittajalle.
    • samoja ongelmia..

itsellä vähän samoja ongelmia. Naisystävää en oikein millään tahdo saada ujouden takia. Tuntuu siltä, että varsinkin nuorempia naisia ei kiinnosta olla ujojen miesten kanssa. Vai miten on nuoret naiset voisitteko olla ujon miehen kanssa?

• ketjun aloittaja

Jos joku tahtoo kirjoitella niin osoitteeni olisi [email protected]. saa laittaa mailia ja vastaan kyllä.

• vähemmän kiinnostaa?

Parasta kun keksit jotain muuta ajateltavaa, jos ujous ylittää ymmärryksen.

Paras tapa alkaa ratkoa ongelmaa on aloittaa selvittämään mikä vaivaa ja määrätietoisesti kartoittaa, onko se liikaa normaalista poikkeavaa,

vai luuletko vain niin..

Suvunjatkaminen eikä edes seurustelu ole Suomen perustuslaissa määritelty velvollisuus, joten siinä suhteessa voit unohtaa yhteiskunnallinen pakon.

Mutta jos ujous on ongelma, etkä halua asiaa itse selvittää, niin suositteleen sinua keskittymään johonkin muuhun, jossa ajankäyttösi hyödyttää veronsiirtojen kautta niitä, jotka pariutuvat ja kasvattavat uusia sukupolvia.

Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Hyydy tai tyydy siihen. Näin se vain on.

• Järki käteen

Haista vittu kuka oletkin.

• Mies___

Ihmiset on erilaisia.Mun on aina ollut helpompi puhua naisten kanssa.

• ....

Olen nainen, ihastunut erittäin ujoon mieheen eikä siitä taida tulla mitään kun se on kuin suolamuikku.

Olen itse eläväinen, mut yritän ottaa hänen ujoutensa huomioon niin, ettei hän pelästy ja karkaa. Juttelemme sujuvasti kännyllä ja netissä, mut livenä hän on ...erittäin ujo. Hieno ihminen, yritän jättää hänet rauhaan mut ei ole vielä onnistunut.

Hän ei ole kiinnostut, silmittömön ujo, laiska tai saanut jo rakkaudes niin kuonoonsa, ettei enää uskalla. Ota näis nyt sitten selvää.

• jk

vai niin

• jk

minäkin vihaanelämää

• kerran yksin

Tutulta tuntuu
      Samaa mieltä kanssasi.
      Olen miespuolinen ja onnellisesti naimisissa.
      Olin n 30v kun tapasin vaimoni.
      On se nainenkin arka.
      Pese, harjaa, dödöt sun muut ja kapakkaan.
      Muutama bisse, niin Sinustakin sulkeutuu tavallinen Mies.
      Ei ne naiset mitään yliluonnollista oliota odota.
      Nuorempana kaverit kysyi, miksen iskenyt jotain muijaa, oli ihan tarjottimella.
      No mitään illan seikkailua en edes etsinyt, mutta toki olisi kelvannut.
      En edes tajunnut, että olisi ollut vientiä.
      Mukaan menoon, kyllä se siitä, ronkelit jää rannalle, mutta et tunnu sellaiselta.
      Tsemppiä, kyllä se sullekin , kun kerran mullekin yli 50v.

• ok-mies

Ujous on vanhempien aikaan saannoksia, niinkuin me kaikki.
      Ei ujous ole ollenkaan niin paha asia kuin liiat luulot itestä on.
      Joka ei ujoutta ymmärrä, ei myöskään voi ymmärtää elämää.
      Ei ujous ole ollenkaan pahimpia vikoja maailmassa.

• TattooedRockstar

Hellou!

Tähän voisin antaa vinkkinä erään kirjan:

Neil Strauss - Rules of the Game

Tämän saa tilattua netistä, englanninkielinen kylläkin, mutta suosittelen. Neil Strauss on kaveri, jolla oli pitkään ongelmia saada naisia, vaikka olikin mm. Mötley Cruen kanssa kiertueella tekemässä kirjaa heistä ja muutenki suosittu henkilö. Totaalisen kyllästymisen jälkeen hän alkoi tutkia asiaa tosissaan ja tutustumaan naisten iskemisen saloihin. Kirjassa on 30 päivälle erilaisia pieniä haasteita, joiden avulla kehitetään sosiaalisia taitoja yleisesti ja varsinkin naisten kanssa. Toimii, nimimerkillä keskim. pari naista viikonlopussa ;D
      P.S. Ei kannata laskea koko elämän onnellisuutta vastakkaisen sukupuolen varaan :D

• sofia 2

Tuttu tunne. Vaikka en ole enää nuori, on sairas ujous vaivannut minua koko elämäni suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen, vaikka työssäni joudun olemaan paljon myös ihmisten kanssa. Jostain syystä pelkään lähestyä miehiä. Se on varmaan jotain torjutuksi tulemisen pelkoa ja paha kyllä pelkoni kasvoi ihan sairaaksi, kun pari vuotta sitten tulin oikeasti torjutuksi tehtyäni jotain itselleni aivan poikkeuksellista - lähestyin miestä ja ehdotin tapaamista. Se ei ole mikään leikin asia. Monet kerrat olen ajatellut, että nyt rohkaistun, mutta aina saan hengenahdistusta, kun ajattelen todellista lähestymistä. Niin että taitaa minultakin jäädä saamatta se kaveri metsävaelluksille. Sinulle kuitenkin toivon, että rohkaisisit itsesi. Ei ihmisiä oikeasti kannattaisi pelätä.

• :)

Minusta kuulostat todella mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä. itse olen nuori nainen ja omalta kohdaltani voin sanoa, että minua viehättää paljon enemmän ujompi mies kuin joku ylisosiaalinen liian itsevarma pullistelija. Ujot ihmiset on aina kiehtoneet mua enemmän kuin sellaiset, jotka on koko ajan äänessä - ja joilta sitä tekstiä tuntuu tulevan paljon enemmän kuin asiaa. Ja mielestäni kuulostat sellaiselta, joka oikeesti välittäisi ja arvostaisi naista, toisinku liian moni muu... Oon ihan varma, että löydät jonkun, joka tykkää susta sellasena ku oot!

• qwedsa

Kerroppa se missä ujo mies vois tavata noita ujoista tykkääviä naisia? En ole vielä 32vuoden aikana tavannut.

• jk

minäkinnvihaan el'mää

• jk

en osaa sanoa tuohonnyhäänn mitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe