"Eilen illalla noin kello 19.40 olin kävelyllä koirani kanssa tutussa metsässä metsäpolulla. Lähestyessämme erästä hakkuuaukiota koirani jäi jälkeeni ja pelkäsi jotain.
Ajattelin tietysti, että koira on vainunnut metsän eläimen jota se ei pysty näkemään. Saavuttuamme hakkuualueen reunaan, hakkuualueen täytti kirkas valo. Valo oli niin kirkas, että se sokaisi minut. Seisahduin siihen paikkaan.
Kuulin vain äänen sanovan rauhallisesti:
- Herran päivät ovat täynnä.
En ehtinyt edes säikähtää, kun valo jo meni pois ja seison kauhusta jäykkänä pimeässä. Minun on vaikea sanoa kauanko valo paloi. Ihmeellisintä oli, että koira ei haukkunut valossa, vaan heti valon mentyä pois ja oli aivan suunniltaan. Silmän tottuminen pimeään kesti melko pitkään.
Samalla polulla takanani tullut tuttava (ei uskossa) oli myös huomannut valon ja luullut sitä metsäkoneen valoksi ja ihmetellyt suuresti. Hän oli kuullut jonkun lausuivan ja myöhemmin koirani haukun. Haimme taskulamput ja kävimme yhdessä tutkimassa paikkaa eikä siellä ollut meidän jälkien lisäksi mitään jälkiä. Nyt koira pelkää mennä tuolle hakkuualueelle."
Mitä ihmettä nyt oikein on meneillään? Miksi minunlaiselleni pakanalle (ja tuttavalle) tuli tuollainen ilmestys, kun emme ymmärrä näistä asioista mitään? Kertokaa, viisaammat.
†††† Enkeli ilmestyi? ††††
45
1294
Vastaukset
- ei pidä hurahtaa
Kertomuksia "enkeleistä" - äänistä ja kirjoituksista tulee tätä nykyä ulos monilta ihmisiltä. Niihin tulee suhtautua terveellä kriittisyydellä. Kaikkea on kun on tarjolla, ja ihmiset ovat niin ja näin. Kukaan ei sisi voi todistaa kokemaasi.
- Jumalan Tuomio
8.3.2011
Olettaen, että kokemuksesi enkelin kohtaamisesta on totta, pidän tämän enkelin ilmoitusta hyvin totena ja tämän hetken tilannetta vastaavana.
Kaikki maailmanjärjestelmän, YK:n alaiset hallinnot ja muut vastaavat, jotka ovat Jumalan Sanan ja lain vastaisten sopimustensa ja liittojensa kautta kieltäneet ja hylänneet Jumalan ja Kristuksen kuninkuuden sekä kieltäytyneet noudattamasta Jumalan pyhää tahtoa, Sanaa, lakia ja järjestystä, kuuluvat tänä päivänä perkeleelle.
Niillä ei ole (enää) mitään osallisuutta - ei edes porton sekoituksen kautta - Kristukseen ja Jumalaan. Armonaika näyttäisi olevan viimeisellä viivalla ja edessä on yhteiskuntien hajoaminen yhä pahempaan kaaokseen. Oletettavasti myös pimeyden puolella tiedostetaan tämä, mikä on heidän toimistaan luettavissa.
Ennen kuin Jumalan kalenterissa uusi vuosi alkaa huhtikuussa, odotan vielä tapahtuvaksi merkittäviä asioita vuodenalun massiivisten tapahtumien jatkeeksi, mutta en usko ajan siihen vielä päättyvän, sen sijaan kylläkin pahenevan tuntuvasti.
Voidaan hyvällä omallatunnolla sanoa, että sen entisen normaalielämän aika on jo loppu. Joka ei sitä vieläkään tiedosta, syyttäköön itseään kohtalostaan. En haluaisi olla sen housuissa (tai hameessa), joka on tekemässä töitä Jumalan ja Kristuksen viholliselle Jumalan tuomioiden saapuessa ja lähdön koittaessa.
Teitä suomalaiset on jo varoitettu lukuisia kertoja. Älä tee töitä millekään Jumalan Sanan ja Lain vastaisesti järjestäytyneelle ja toimivalle hallinnolle. Tulet maksamaan tämän petoksen Jumalaa ja Kristusta kohtaan aivan varmasti. Ja ilmeisesti pian. Jumala tuntee kunkin kohtalon aikataulun.
Ns. uskovien tulisi jo hyvin tuntea ilmaisu "lähtekää pois heidän joukostaan" sekä sen merkityksen myös käytännössä, silti vain aniharva tekee elettäkään sen eteen, sen sijaan jatkavat kuin hypnotisoituina eteenpäin. Moni heistä löytääkin itsensä vielä pimeyden enkelien seurasta tulesta. Se on teeskentelijän palkka.
Monet henkisesti ja kenties muutenkin herkästi aistivat ja aavistavat ovat nykyisen tilanteen dramaattisuuden vaistonneet ja siitä hälyttäviä viestejä antaneet. Viestejä "ajan loppumisesta" on tullut lisääntyvästi.
"Mutta te, jotka hylkäätte JHVH:n ja unhotatte minun pyhän vuoreni, jotka valmistatte Gadille pöydän ja vuodatatte uhrijuomaa Menille - teidät minä määrään miekan omiksi ja kaikki te kumarrutte teurastettaviksi, sentähden ettette vastanneet, kun minä kutsuin, ettekä kuulleet, kun minä puhuin, vaan teitte sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, ja valitsitte sen, mikä ei ole minulle otollista. Sentähden, näin sanoo Herra JHVH: Katso, minun palvelijani syövät, mutta te näette nälkää; katso, minun palvelijani juovat, mutta te kärsitte janoa; katso, minun palvelijani iloitsevat, mutta te joudutte häpeään. Katso, minun palvelijani riemuitsevat sydämen onnesta, mutta te huudatte sydämen tuskasta ja voivotatte mielimurteissanne. Ja te jätätte nimenne kirouslauseeksi minun valituilleni: "Niin sinut surmatkoon Herra JHVH!" (Jes.65:11-15)
"Mutta viholliseni, jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa, tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni.'" (Luuk.19:27)- Hyljätty...
Olen pakana ja kristinuskossa minua ärsyttää se kuinka me suhtaudumme niihin, jotka suhtautuvat epäuskoisesti Jeesuksen syntymään ajanlaskumme alkuhetkinä.
Kuitenkin, jos tänään joku ilmottaisi synnyttävän Jeesuksen ainoan pojan, tämän päivän kristityt tuomitsisivat hänet hulluksi ja lynkkausmieliala olisi syntynyt.
Ajat eivät ole muuttuneet. Jeesus teki turhaa työtä, :( - jälkiä seuraava
Kiitos "Jumalan tuomio" kirjoituksestasi, olen samaa mieltä. Ja varoituksia on annettu.
- Jumalan Tuomio
Hyljätty... kirjoitti:
Olen pakana ja kristinuskossa minua ärsyttää se kuinka me suhtaudumme niihin, jotka suhtautuvat epäuskoisesti Jeesuksen syntymään ajanlaskumme alkuhetkinä.
Kuitenkin, jos tänään joku ilmottaisi synnyttävän Jeesuksen ainoan pojan, tämän päivän kristityt tuomitsisivat hänet hulluksi ja lynkkausmieliala olisi syntynyt.
Ajat eivät ole muuttuneet. Jeesus teki turhaa työtä, :(13.7.2011
Jahushua (Jeesus) Kristus (Messias), Jumalan lihaksi tullut Pyhä Sana, ei tehnyt turhaa työtä, vaan mitä ilmeisemmin toistaiseksi mahtavimman teon, mitä kukaan ihmislihaan puettu on tehnyt eli lunasti omalla pyhällä verellään Jumalasta poikenneet, eronneet kansat ja heimot sekä laajemmin kaiken hänestä poikenneen luomakunnan takaisin Kaikkivaltiaan Luojan, sen yhden ainoan Jumalan yhteyteen, jossa ja josta Kristus on.
...kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa kuningaskuntaan. Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut. (Kol.1:12-21)
Edelleenkin kutsutaan ja niin kauan kuin nykyinen maa ja taivaat pysyvät ihmisiä kansoista ja heimoista parannukseen ja Jahushua (Jeesuksen) Kristuksen (Messiaan) opetuslapsiksi. Myös sinua. Luovu siis viipymättä tuosta pakanuuden tilastasi ja löydä Hänet, joka antaa sinulle elämän ja yltäkylläisyyden sekä tarkoituksen elämääsi. Mutta ole myös valmistautunut siihen, etta vastapuoli tekee kaikkensa eksyttääkseen sinut pois oikealta, kaidalta Kristuksen opetuslapsen tieltä lavealle tuhoon johtavalle maailman valtatielle.
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matt.28:18-20)
Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät. (Matt.7:13-14)
Omana todistuksenani ilmoitan, että toistaiseksi en tiedä mitään niin arvokasta elämässäni kuin Kristuksessa oleva vapaus ja rauha, jota taas vihollisen omat herkeämättä pyrkivät keinolla millä tahansa pilaamaan ja tuhoamaan, jota taas minä vihaan sydämeni pohjasta, koska he pilaavat elämääni, vapauttani ja rauhaani Kristuksessa.
Minä en kaipaa mitään ylellisyyttä, vaan hyvinkin alkeellinen elämä minulle sopii, kunhan se vain tapahtuu Kristuksen vapaudessa ja rauhassa Hänen pyhiensä yhteisössä mahdollisimman rauhaisassa, luonnonmukaisessa ympäristössä.
Pahan vallassa olevan meluisan maailmanjärjestelmän, siihen luettavien uskottomien väärintekijöiden ja hengellisten luopioiden/porttojen viha sitä oikeata Kristusta ja kaikkea Hänen edustamaansa kohtaan on aivan suunnaton ja pursuilee esiin liki kaikkialla. He ovat syvästi riivatussa tilassa.
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. (Joh.10:10)
Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman. (Joh.16:33)
Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset. Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne. Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa. (Kol.3:15-17)
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. (Joh.15:18-19)
Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole. (Joh.17:4)
Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen. (Jaak.4:4) - Jumalan Tuomio
Jumalan Tuomio kirjoitti:
13.7.2011
Jahushua (Jeesus) Kristus (Messias), Jumalan lihaksi tullut Pyhä Sana, ei tehnyt turhaa työtä, vaan mitä ilmeisemmin toistaiseksi mahtavimman teon, mitä kukaan ihmislihaan puettu on tehnyt eli lunasti omalla pyhällä verellään Jumalasta poikenneet, eronneet kansat ja heimot sekä laajemmin kaiken hänestä poikenneen luomakunnan takaisin Kaikkivaltiaan Luojan, sen yhden ainoan Jumalan yhteyteen, jossa ja josta Kristus on.
...kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa kuningaskuntaan. Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.
Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut. (Kol.1:12-21)
Edelleenkin kutsutaan ja niin kauan kuin nykyinen maa ja taivaat pysyvät ihmisiä kansoista ja heimoista parannukseen ja Jahushua (Jeesuksen) Kristuksen (Messiaan) opetuslapsiksi. Myös sinua. Luovu siis viipymättä tuosta pakanuuden tilastasi ja löydä Hänet, joka antaa sinulle elämän ja yltäkylläisyyden sekä tarkoituksen elämääsi. Mutta ole myös valmistautunut siihen, etta vastapuoli tekee kaikkensa eksyttääkseen sinut pois oikealta, kaidalta Kristuksen opetuslapsen tieltä lavealle tuhoon johtavalle maailman valtatielle.
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Matt.28:18-20)
Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät. (Matt.7:13-14)
Omana todistuksenani ilmoitan, että toistaiseksi en tiedä mitään niin arvokasta elämässäni kuin Kristuksessa oleva vapaus ja rauha, jota taas vihollisen omat herkeämättä pyrkivät keinolla millä tahansa pilaamaan ja tuhoamaan, jota taas minä vihaan sydämeni pohjasta, koska he pilaavat elämääni, vapauttani ja rauhaani Kristuksessa.
Minä en kaipaa mitään ylellisyyttä, vaan hyvinkin alkeellinen elämä minulle sopii, kunhan se vain tapahtuu Kristuksen vapaudessa ja rauhassa Hänen pyhiensä yhteisössä mahdollisimman rauhaisassa, luonnonmukaisessa ympäristössä.
Pahan vallassa olevan meluisan maailmanjärjestelmän, siihen luettavien uskottomien väärintekijöiden ja hengellisten luopioiden/porttojen viha sitä oikeata Kristusta ja kaikkea Hänen edustamaansa kohtaan on aivan suunnaton ja pursuilee esiin liki kaikkialla. He ovat syvästi riivatussa tilassa.
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. (Joh.10:10)
Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman. (Joh.16:33)
Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset. Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne. Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa. (Kol.3:15-17)
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. (Joh.15:18-19)
Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole. (Joh.17:4)
Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen. (Jaak.4:4)(jatkoa edelliseen)
On hyvin järkyttävää, että aniharva edes ns. uskovista tietää, että Kristuksessa olisi heille ollut varattuna liki paratiisi maan päällä, jos vain olisivat pitäneet kiinni Hänen säätämyksestään ja opetuksistaan sekä pysyneet Hänelle uskollisina opetuslapsina.
He eläisivät silloin omissa, maailmasta erillään olevista yhteisöissä jakaantuneina kansojen, heimojen, sukujen ja perheiden mukaisesti samalla omavaraista, itseriittoista, itsenäistä, itsehallinnollista elämää eläen ollen myös henkisesti ja fyysisesti niin voimakkaita, että pystyisivät helposti kukistamaan pimeyden, kirousten ja hajannuksen vallassa olevat maailman ihmiset näin levittäen yhteisöistään käsin Jumalan seurakunnan Kristuksessa ja Kristuksen kuningaskunnan lopulta hallitsemaan yli maanpiirin, mikä juuri oli tarkoituskin. Mutta vieläkin näin on säädetty toimimaan ja tapahtumaan, joten mikä estää ns. uskovat?
Mutta kuinka moni jopa ns. uskovista menikään mukaan saatanan houkutuksiin ja alkoi palvelemaan häntä eritoten työtä tekemällä Jumalan Pyhää Tahtoa, Sanaa, Lakia ja Järjestystä rikkovien, toisin sanoen Jumalan ja Kristuksen edessä laittomien hallintojen eli esivaltojen sekä monenlaisten organisaatioiden alaisuudessa. Heillä ei ollut mitään lupaa Kristukselta ja Jumalalta osallistua mihinkään vääryyksiin missään eikä milloinkaan, vaan pyhittämään eli erottamaan koko elämänsä Pojalle ja Isälle. Vieläkin on säädetty näin tekemään ja tapahtumaan, joten mikä estää ns. uskovat?
Moniko teistä ns. uskovista uskoo ja katsoo täyttävänsä Kristuksen opetuslapseuden vaatimukset? Oletteko ihan varmat? Tarkistakaa edes oman iankaikkisen elämänne takia, mitä se pitää sisällään vaikkapa Raamatun hakusanojen kautta, ettei tule ikävää yllätystä. Jumala ja Kristus eivät tinki säätämyksestään, vaan te olette ne, jotka on määrätty taipumaan Herransa edessä.
Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua. Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa. Ja jokaiselle sielulle tuli pelko; ja monta ihmettä ja tunnustekoa tapahtui apostolien kautta. Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä, ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi. Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella, kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen. (Apt.2:41-47)
Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä. Ja apostolit todistivat suurella voimalla Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja suuri armo oli heillä kaikilla. Ei myöskään ollut heidän seassaan ketään puutteenalaista; sillä kaikki, joilla oli maatiloja tai taloja, myivät ne ja toivat myytyjen hinnan ja panivat apostolien jalkojen juureen; ja jokaiselle jaettiin sen mukaan, kuin hän tarvitsi. (Apt.4:32-35)
Älkää antautuko kantamaan epätasaista iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on oikeamielisydellä (vanhurskaudella) ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat?
Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani." Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo JHVH, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo JHVH Kaikkivaltias."
Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa. (2.Kor.6:14-7:1)
- ajan muuttumista.
"- Herran päivät ovat täynnä."
Jos tämä on totta tai Jumalasta, niin minulle se tarkoittaa ajan muuttumista.
Tuttu raamatunkohta, " miksi odotatte herran päivää, se ei tuo valoa vaan pimeyden".
Jos herran päivät ovat täynnä, niin Jumalaa odottavat saavat nähdä jälleen valon, ja Jumalaa vastustavat joutuvat kohtaanaan tuomionsa. - 00000000000000000
Taas todiste siitä miten nimimerkin takaa kirjoittavan tarina alkaa elää omaa elämää.
Keskustelu käy vilkkaana ja hihhulit heittävät lisää löylyä.
Kohta on satoja ihmisiä jotlka ovat kuulleet tästä enkelistä. Kaikila on oma versio siitä mitä enkeli haluaa kertoa, mutta kaikki ovat silti yhtä mieltä siitä että kyseessä oli enkeli.
Sit aletaan etsiä Raamatussa tekstejä jotka sopivat tähän ja legenda on valmis.
Todennäköisempää on, että kyseessä oli Helvetin Enkeli ja valo tuli hänen moottoripyörän valosta. - jh.
Luuk. 21:11
ja joka puolella on suuria maanjäristyksiä, nälänhätää ja ruttotauteja. Kauhistuttavia asioita tapahtuu, ja taivaalla näkyy suuria ennusmerkkejä. [Luuk. 21:25]
Ap. t. 2:19
Minä näytän ihmeitä ylhäällä taivaalla, merkkejä alhaalla maan päällä: verta, tulta ja suitsevaa savua. - Totuus esille
Opittua aiemmasta ja voitko Eva-Maria kertoa missä tarkassa paikassa näky oli.
Otitko ylös sen henkilön tiedot jonka kanssa kävitte katsomassa paikkaa eli on kaksi todistajaa. Olen ehkä viiden eniten Alavus - Virran näkyä tutkineen henkilön joukossa ja tiedän varsin paljon siitä. Olen käyttänyt nimimerkiä Armahdettu muutamalla nettisivulla (kauppalehti ja seurakuntalainen) ja googlaamalla löytyy sivut (Armahdettu oli varattu täällä).
Nimimerkin takaa netissä julkaistut jutut ovat tässä vaiheessa varsinaisen enkeliasian osalta nollanarvoisia ellei tule tarkkaa tietoa nimimerkin takaa tai sitten henkilö tule esille ja kerro yksityiskohtia jolloin asia voidaan arvioida.
Sen sijaan se on Herralta, että Hän varoittaa enkeleillä eksytyksestä Gal 1: 8. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
9. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Ja 2. Kor. 11:13. Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Enkeleitä on ja Herra antaa herätyksen Suomeen. Meistä uskovista kuitenkin riippuu kuinka paljon tulee uskoon herätyksessä (rukous herätyksen puolesta) ja kuinka paljon säilyy uskossa (heränneet ohjataan uskovien koteihin saamaan raitista opetusta).
Herra Jeesus Kristus ja evankeliumin levittäminen ovat pääasioita, eivät enkelinäyt. Ne voivat vahvistaa niitä jotka näkevat enekelitä tai suojelusenkeli pelastaa ihmeenomaisesti esim. kuolemalta tapaturmassa. - Armon alla per päivä
Nämä viime aikaiset enkeli näyt ja profetiat viittaavat siihen, että maailman ajan
loppuleikkaus on alkamassa. "Vainiot ovat vaalenneet leikattavaksi". Niinkuin
eräs Nigerialainen profeetta ja mm. David Wilkerson ovat puhuneet suuren
elonkorjuun alkavaksi. Itse olen sitä mieltä, että tässä on kyse Ilmestyskirjan
luvun 14 kohdalla mainitusta ajankohdasta, jossa yhdelle seppele päiselle
enkelille annettiin tehtäväksi suorittaa suuri elonleikkuu. Kaikki te vielä Jeesuksesta osattomat menkää esim. Helluntaiseurakuntaan etsimään
Kristusta Jeesusta omakohtaiseksi Vapahtajaksi. Tällä hetkellä on useilla vaikea uskoa, mitään muuta tapahtuvan. Mutta näin oli myös 1800-luvun loppupuolella asian laita. Ihmiset silloin hehkuttivat, ettei mitään tapahdu tai sotia synny, kun ihmiset ovat kasvaneet niin valistuneiksi ja sivistyneiksi sekä Raamatun Sanaa pilkattiin ja nimitettiin satukirjaksi. Pian sen jälkeen alkoi ensimmäinen ja kohta perään toinen maailman sota. Eli tällä hetkellä Jeesus Tahtoo Pelastaa ihmisiä, ennen tulevaa maailmanlaajuista ahdinkoa. Se tulee vaikka siihen menisi 20-vuotta, mutta se on lyhyt aika, jos ja kun
vertaamme sitä ihmiskunnan historiaan, mutta sitä ei kannata odottaa, vaan se
oma henkilökohtainen elämän loppu voi tulla milloin vain. Silloin ihmisen tulisi
siirtyä Uskossa Jeesukseen ajasta iäisyyteen, sillä muuta todellista turvaa ei ole, muut on vain loppujen lopuksi valhetta.- sepeteus.
ylimieliset porcarit rellesti 1900luvun alussa ja sanoivat ikuisen rauhan, ja hyvinvoinnin ajan koittaneen. jumala herätti 1912 titanic.in upotessa ihmisiä, mutta ihmiset eivät tehneet parannusta, niin tuli vitsaukset maailmansodat, pörssiromahdus1929, jne..
vuodet 1935-1939 oli ennennäkemättömän hyvinvoinnin, ja vaurauden aikaa suomessa, valtionvelka liki nollissa, jne.. mutta mitä tulevaisuus toi tullessaan? sotia, nälänhätää.. kunpa historia ei toistaisi itseään.. - Toinen realisti.
sepeteus. kirjoitti:
ylimieliset porcarit rellesti 1900luvun alussa ja sanoivat ikuisen rauhan, ja hyvinvoinnin ajan koittaneen. jumala herätti 1912 titanic.in upotessa ihmisiä, mutta ihmiset eivät tehneet parannusta, niin tuli vitsaukset maailmansodat, pörssiromahdus1929, jne..
vuodet 1935-1939 oli ennennäkemättömän hyvinvoinnin, ja vaurauden aikaa suomessa, valtionvelka liki nollissa, jne.. mutta mitä tulevaisuus toi tullessaan? sotia, nälänhätää.. kunpa historia ei toistaisi itseään..Eikös reilu vuosi sitten Suomussalmella nähty valtava enkeli-ilmestys joskus tammikuussa ja oliko sillä jälkiseurauksia pitkällä aikavälillä?
Nythän on tehty pari vastaavaa havaintoa vuoden vaihteen molemmin puolin joten tässä alkaa ihemettelemään vähän sitä,että miksi tällaisia ilmestyksiä tapahtuu vain talvikuukausina?
Eräässä viestissä asian tiimoilta mainittiin eräälainen herättäminen parannuksen tekoon Titanicin uppoamisella.
Ja kun näin ei käynyt,tulivat I-maailmansota ja II-maailmansota etc.
Ihmiskunta on käynyt aina sotia.
Ennen ajanlaskumme alkua oli Puunilaissotia,muinaisen Egyptin käymiä sotia,Aleksanteri Suuren käymiä sotia etc..
Jälkeen ajanlaskumme alun on viimeiset 2000-vuotta käyty sotia.
Kuten ristiretket,uskonsodat,100-vuotinen sota,30-vuotinen sota,Ruusujen sota,Vallanperimyssodat,Suomen sota,Isoviha,Pikkuviha,Venäjän sota ja myös luonnonmullistuksia on ollut.
Eli myös viimeiset reilut 2000-vuotta ovat sotienkin suhteen,sekä luonnonmullistuksien suhteen,olleet melkoisia vitsauksia.
Kun tämä Titanic on tuotu esille,niin ei pidä unohtaa M/S Estoniaa.
Tämä M/S Estoniahan upposi 28.syyskuuta 1994 Itämerellä Suomen meripelastusalueella.Vainajia nostettiin merestä 94,ja kadoksiin jäi 757 ihmistä.
Kyseessä oli sotien jälkeisen rauhanajan pahin merionnettomuus.
Oliko kyseisen M/S Estonian onnettomuuden suhteen kyse jostain jonkun tahon herätyksestä vaikkapa parannuksen tekemiseen?
Viimeistään kesäkuuhun 2011 mennessä?
- Mariia.
Missäpäin Suomea tämä tapahtui?
- Ei missään,
koska tarina onkin keksitty provo! :D :D :D
- usko123
käsittääkseni varsinais-suomessa. seurakuntamme jäseniä vieraili tuolla paikalla ja siellä oli käynyt paljon uteliaita.
- Kutsuja
Jumala, Herra Jumala on puhunut ja kutsunut koolle koko maanpiirin, idän ääriltä kaukaiseen länteen saakka. Siionista, täydellisen kauniista Jumala ilmestyy kirkkaudessaan.Meidän Jumalamme tulee, hän ei enää vaikene. Tuhon tuli kulkee hänen edellään, myrsky raivoaa hänen ympärillään. Hän kutsuu todistajikseen taivaan ja maan, hän vaatii kansa tilille.
Kootkaa luokseni kaikki minun palvelijani, jotka ovat uhrein tehneet kanssani liiton. Taivaat julistavat Jumalan vanhurskautta. Hän on oikeuden Jumala.
Psalmi 50 1-6.
Jotka minulle annettiin.- katsoin
Todella tuhon tuli oli mukaa japanin tzunami kuvissa.
- Sirohe
Hei!
En usko, että näit turhaan ilmestystä enkelistä. Se oli varoittava Jumalan ilmoitus sinulle, että Jeesuksen tulemus on lähellä. Muutkin ajan merkit, kuten sodat ja levottomuudet ympäri maailmaa, tsunamit, monet muut maanjäristykset, kulkutaudit ovat jo Raamatussa etukäteen ennustettu n. 2000 v. sitten. Niitä tapahtuu,ennen ylöstempausta ja ennen Herran päivää, joka on tosi lähellä.
Se toinen enkeli-ilmestys (Virrat-alavus-tiellä tammikussa), jossa enkelin siivessa luki, että vainiot ovat vaalenneet taas tarkoittaa sitä, että Jumala haluaa vielä pelastaa mahdollsiimman monta ihmistä.
Ota siis varteen näistä sanoista ja mene johonkin hengelliseen tilaisuuteen, jossa saat opetusta. Lue myös Raamattua. Sitä kirjaa on vaikea ymmärtää, jos itse ei ole sisällä näissä asioissa (ei ole nk. uudestisyntynyt),mutta kun Jumalan Henki alkaa puhua sinulle, sinun silmäsi avautuvat.
Kysy Jumalalta ajatuksessasi rukoillen, minne sinun tulisi mennä ja saada lisää tietoa asiasta. Olen täysin varma siitä, että Jumala kutsuu sinua omakseen. Älä välitä ihmisten arvosteluista ja pilkasta. Sielunvihollinen yrittää tehdä tyhjäksi kokemuksesi ja käyttää siinä useimmiten toisia ihmisiä, mutta Sinä yksin tiedät ja olet vastuussa siitä, mitä olet nähnyt ja sinä vastaat näystäsi Jumalalle, joka kutsuu sinua!
Sinua siunaten
Sirpa - Lopun merkit
Nyt jälkeen päin tiedämme, että avausviestin kirjoittajaa varoitettin tulevasta Japanin maanjäristyksestä. Maanjäristys on yksi lopun merkeistä.
- (|)
Jälkiviisaus on uskovaisten tiedettä.
- Enkelitön
"Nyt jälkeen päin tiedämme, että avausviestin kirjoittajaa varoitettin tulevasta Japanin maanjäristyksestä."
Onneksi tämä enkeli kävi kertomassa siitä meille. Emme olisi muuten huomanneet että Japanissa on maanjäristys. - Yksi monista
Enkelitön kirjoitti:
"Nyt jälkeen päin tiedämme, että avausviestin kirjoittajaa varoitettin tulevasta Japanin maanjäristyksestä."
Onneksi tämä enkeli kävi kertomassa siitä meille. Emme olisi muuten huomanneet että Japanissa on maanjäristys.Nimimerkille Enkelitön..
Ks. tämän viestiketjun aloittavan viestin kirjoitusajankohta... Tsunami tapahtui kolme päivää tuon viestin kirjoittamisen jälkeen.
- Enkelitön
"Tämän viestiketjun aloittavan viestin kirjoitusajankohta... Tsunami tapahtui kolme päivää tuon viestin kirjoittamisen jälkeen."
En löydä alkuperäisestä tekstistä mitään mikä viittaisi tsunamiin.
Jos tarkoitat tekstiä "Herran päivät ovat täynnä.", niin ei voi muuta sanoa kuin että oli harvinaisen epäselvästi sanottu.
Mitä jos olisi tapahtunut suuri tulva Pakistanissa?
Jos meteoriitti olisi tippunut siperiaan?
Terroristihyökkäys Lontoossa?
Monsuunisade etelä-amerikassa?
Ihan mikä tahansa tapahtuma olisi saanut teidät uskomaan että tämä valo (jota te kutsutte enkeliksi) tarkoittaa juuri sitä tapahtumaan.
Mitä hyötyä on sellaisesta "varoituksesta" jota ymmärretään vasta kun jotain jo tapahtui?
"Herran päivät ovat täynnä." voi yhtä hyvin tarkoittaa sitä, että herran loppu on lähellä (mikä on tietenkin loogisesti mahdottomuus, koska ei ole mitään herraa) - ™
Kiitos Jumalalle!
Hän antaa näkynsä kenelle tahtoo, ja kutsui samalla tapaa työhönsä Paavalin ja nyt on kutsumassa näitä kahta. Monet jotka itseään kutsuvat profeetoiksi saavat muuttua haudanvalkoisiksi väärine profetioineen. Rukoilen toki että hekin saisivat nöyrtyä lukemaan omia vääriä profetioita sillä väärät profetiat syntyvät Saatanasta.
Aika on todella käymässä vähiin ja monet kristityiksi itseään kutsuvat hekumoitsevat keskenään ja pilkkaavat niitä joilla ei ole vielä elävää suhdetta Herraan Jeesukseen. He juoksevat täynnä pilkaa huutaen että meidät temmataan ja te jäätte tänne vaivaan. Miettikää sanojanne.
Raamattu ilmoittaa että me kaikki kohtaamme vaikeuksia, erityisesti ne jotka uskovat, mutta mitä rangaistusta uudestisyntyneille kristityille voisi olla? Ruumiinko tappaminen? Ei, se on voitto sille joka uskoo!
Kiitos Jeesus että ilmestyit näille ihmisille. Rohjetkaa reilusti kysyä itse Jumalalta että mitä hän teidän toivoo tietävän ja tekevän. - ==========
Kiitos Jeesus että olet pysynyt poissa mun elämästä. Pysy jatkossakin. Aamen!
- Totuus esille
Ei tullut näköjään tästäkään näystä tarkkaa tietoa. Näkyjen uskottavuus koko ajan heikkenee kun ei ole kahta todistajaa jotka kertoisivat samoista YKISTYISKOHDISTA.
Nyt voisi jo sanoa, että älkää hyvät ihmiset juosko enkelinäkyjen perässä vaan luottakaa Raamattun lupauksiin maailman myllerryksissä. Jopa saatana pukeutuu valkeudun enkeliksi ja se joka ei pysy Sanasssa on vaarassa. Jeesus sanoi, että jopa valitutkin ovat vaarassa. Matt. 24
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - Epäuskoisia
Johannes 3:12-15
Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
Johannes 4:48
Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ellette näe merkkejä ja ihmeitä, te ette usko".
Johannes 20:25
Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".
Luukas 16:30-31
Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Matteus 17:14-18
Ja kun he saapuivat kansan luo, tuli hänen tykönsä muuan mies, polvistui hänen eteensä
ja sanoi: "Herra, armahda minun poikaani, sillä hän on kuunvaihetautinen ja kärsii kovin; usein hän kaatuu, milloin tuleen, milloin veteen.
Ja minä toin hänet sinun opetuslastesi tykö, mutta he eivät voineet häntä parantaa."
Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet tänne minun tyköni."
Ja Jeesus nuhteli riivaajaa, ja se lähti pojasta, ja poika oli siitä hetkestä terve.
--
Näin se vain on, että vaikka ihminen itse näkisi jotain yllättävää, hän silti epäilee.
"Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".
Tämän Japanin katastrofin yhteydessä joku siellä kaiken keskellä ollut sanoi jotain tähän malliin "Minun täytyy välillä nipistää itseäni, että tiedän tämän olevan totta eikä unta"
Mammonaa, kun ajatellaan, kuinka moni suuren lottovoiton saanutkin on pitkän aikaa niin epäuskoinen, että asiaa täytyy tarkistaa moneen kertaan.
Ihminen taitaa olla luonnostaan epäuskoinen, kaikki mikä kovasti poikkeaa totutusta on todella arveluttavaa. - ¨¨¨
V M P
- Totuus esille
Huomio Huomio! Raamattu sanoo, että kahden henkilön todistus on pätevä. Siksi on mm. kaksi säkkipukuista todistajaa Ilm 11.
Tämmöisenä nettiaikana ei kannata todellakaan luottaa yhden nimimerkillä esiintyvän henkilön tekstiin jostain ihmeestä. Sen sijaan jos yksi henkilö kirjoittaa Raamatusta jotain ja selittää sitä Pyhän Hengen johtama niin se on tuhat kertaa arvokkaampaa kuin jostakin epäilyksiä aiheuttavasta enkeli- tai muusta ihmeestä.
Armosta saatu pelastava usko Jeesukseen on maailman tärkein asia. Raamattu käskee saarnata evankeliua, ilosanomaa meidän syntiemme takia ristiinnaulitusta Jeesuksesta ja se on varmasti totta. Me tiedämme, että vihollinenkin tekee ihmeitä mutta ja pyrkii niillä siirtämään meidän uskoa Jeesuksesta ihmeisiin ja myös estämään ihmisiä tulemasta uskoon kun he menevät ihmeitten perässä.
Kyllä uskovillekin tapahtuu ihmeitä kuten mm. apostolien teoista näkyy. Lukekaa vaikka Apt. 16 kuinka vankilan ovet aukesivat kun Paavali ja Silas rukoilivat
25. Mutta keskiyön aikaan Paavali ja Silas olivat rukouksissa ja veisasivat ylistystä Jumalalle; ja vangit kuuntelivat heitä.
26. Silloin tapahtui yhtäkkiä suuri maanjäristys, niin että vankilan perustukset järkkyivät, ja samassa kaikki ovet aukenivat, ja kaikkien kahleet irtautuivat.
27. Kun vanginvartija heräsi ja näki vankilan ovien olevan auki, veti hän miekkansa ja aikoi surmata itsensä, luullen vankien karanneen.
28. Mutta Paavali huusi suurella äänellä sanoen: "Älä tee itsellesi mitään pahaa, sillä me kaikki olemme täällä".
29. Niin hän pyysi valoa, juoksi sisälle ja lankesi vavisten Paavalin ja Silaan eteen.
30. Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
31. Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
32. Ja he puhuivat Jumalan sanaa hänelle ynnä kaikille, jotka hänen kodissansa olivat.
33. Ja hän otti heidät mukaansa samalla yön hetkellä ja pesi heidän haavansa, ja hänet ja kaikki hänen omaisensa kastettiin kohta.
34. Ja hän vei heidät ylös asuntoonsa, laittoi heille aterian ja riemuitsi siitä, että hän ja koko hänen perheensä oli tullut Jumalaan uskovaksi.
Opetus ja pelastava usko Jeesukseen koko vanginvartijan perhekunnalle on todellista ja varmaa. Sellaista voi tapahtua vieä tänä päivänä kun puhutaan ilosanomaa Jeesuksesta joka kärsi meidän syntisten vuoksi, jotta me voimme ottaa armosta uskonlahjan kunhan vain nöyrrymme Herran puoleen ja rukouksessa tunnustamme Hänelle syntisyytemme. Vain ja vain Jeesuksen kautta voimme päästä taivaaseen. Emme minkään enkelin, papin, saarnamiehen tai muunkaan kautta.
Olemme totisesti eksyneet pois pääasiasta jos alamme juosta ihmeiden perässä. Käyttäkäämme sekin aika vaikka Raamatunlukuun ja rukoukseen jos emme tunne ketään uskosta osatonta jolle voisimme puhua ilolla Vapahtajasta Herrasta Jeesuksesta.
- yks kulkevainen
Uskon/tiedän että Jumala/Jeesus on! ,ja hän antaa meille monenlaisia näkyjä ja ilmestyksiä kiitos Herran siitä aamen ,kiitos Sirpalle ja Eva-Marialle Olkaa Siunatut siskot ja veljet aika on lähellä ! tule Herra Jeesus pian aamen
PS:lue MATT:24 koko luku....... - 2qe43hg
Miten pahasti pitää päänsä lyödä että alkaa nähdä enkeleitä ynnä muita kummajaisia?
- ;)
LOL! Voi ========== sentään.... Ei se Jeesus valitettavasti pysy sinunkaan elämästäsi poissa. Hänellä pakkaa kaiken lisäksi olemaan kovin tehokkaat käännytys- ja vastarinnan murtamiskonstit. Ihmiset kun eivät sitä käännytystä tee, niinkuin ehkä luulet, vaan Jumala. Miksi muuten luulet roikkuvasi täällä lukemassa ja pilkkaamassa uskovia, Jeesusta ym., ellet juuri siksi, että Jumala valmistelee sinuakin jossain elämäsi vaiheessa kääntymään mielipiteistäsi? Ilmoittele tännekin sitten, kun se on tapahtunut. Siunausta niin nykyiseen kuin tulevaankin elämääsi.
- yks kulkevainen
uskon että me nähdään vielä 2qe43hg taivaan kodissa :) Jeesus rakastaa sinua aamen!
- kuollut puu..
kävin nyt kesällä tuolla paikalla enkä löytänyt mitään erikoista. jäljistä päätellen siellä on käynyt moni muukin utelias.
- Te eksytte.
- rukoilkaa
Jumala on armollinen meilla syntisille, viimeiseen asti.
- puuvalojokaolinmä
Ei se ollu enkeli? Minä olin taskulampun kanssa puussa siellä, ja ihmettelin miksi jämähit paikoilleen ja alkoi uloste haisemaan. Olen pahoillani. Vilkas mielikuvitus kuitenkin
Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen aameen- Äläpilkkaa
"puuvalojokaolinmä"
ei kannattaisi pilkata Jumalan nimen kera, koska se voi tulla vielä
taakaksi sinulle.
Johanneksen ilmestys 4:8
........"Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on".
- taivas on totta
Minä näin unen toissa syksynä että olin ulkona iltapimeällä ja ihmisten puhetta kuului lähellä, kun katsoin taivaalle, ilmestyi iso valkoinen risti, jonkin aikaa katseltuani risti kääntyi sivuttain ja se oli suuri ihmishahmo, tuli mieleen Mooses tai joku profeetta. Hänellä oli valkoinen parta ja tukka, myös valkoinen pitkä, nilkkoihin ulottuva viitta. Hän ei puhunut mitään. Heräsin ja mietin että mahtoiko tarkoittaa jotain. Lapsena sain kurkistaa taivaaseen kun itkin ja ikävöin rakasta, kuollutta mummiani. Näin unessa että mummi on enkeleitten kanssa taivaassa täysin terveenä, eikä kipuja ollut vaan nauroi iloisesti. Minun itkuni loppui ja tuli riemu sydämeeni että mummilla on hyvä olla.
- yksin armosta
On mielenkiintoista lukea Daniel 7, jossa Ikiaikainen näyttää saapuvan ennen Jeesusta! Jae 9: "...Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa."
- KTS (Ei kirj.)
Tästäkin on jo vuosi kun "Herran päivät täyttyivät". Mitähän päiviä sitä on eletty viimmeset 11 kuukautta? Varmaankin rouvan päviä?
:O- Niinpä.
Tuollaiset nyt elää muutenkin ihan omia päiviänsä omissa maailmoissaan, joten mitään painoarvoa ei kannata satuiluille laittaa, kuten jokainen tervejärkinen tietää.
No, tunnettua mainoslausetta mukaillen: Hihhuli on....
- tuomas``
Herra = Jeesus Kristus. Armon aika on päättymässä, pelastuksen ovet suljetaan. Hetken vielä evankeliumi syntien anteeksiantamisesta on vastaan otettavissa jokaiselle, joka hylkää syntinsä ja avaa Jeesukselle sydämensä oven saaden syntinsä anteeksi, jolloin alussa särkynyt suhde Isään Jumalaan korjataan kuntoon.
Sinä joka et vielä ole ottanut Jeesusta vastaan, niin nyt jokainen sekunti on tärkeä: rukoile Häntä. Tunnusta syntisi ja hylkää ne. Pyydä että Jeesus antaa syntisi anteeksi ja tulee sydämeesi asumaan. Tästä hetkestä alkaen antaudu elämässäsi Jumalan tahtoon. Sillä niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. - ennen wanhaan
>>Mitä ihmettä nyt oikein on meneillään? Miksi minunlaiselleni pakanalle (ja tuttavalle) tuli tuollainen ilmestys, kun emme ymmärrä näistä asioista mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.552134Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886