Capt.Cöpenickille:

"Naapurisi v.v."

Kuulin huhua,ettäolet haukkunut minua netissä ja tulin tarkastamaaan asian ja niinhän se on, että olet panetellut minua pahasti, vaikka en edes harrasta mitään nettikirjoittelua näillä palstoilla.
Olisit vähintäänkin antteksipyynnön velkaa, mutta tiedän, että olet sairas mies, enkä viitsi sinua vaivata. Toki noissa perättömissä jutuissasi olisi myös aineksia kunnianloukkausjuttuun, mutta tiedän, että olet lievästi vainoharhainen ja siksi minä ja Jumala olemme armeliaita ja annamme sinulle anteeksi.
Toki nyt toivon, ettet harrasta enää parjaamistani täällä netissä, sillä olen todella syytön kaikkiin syytöksiisi.

MUISTA, ETTÄ JUMALA RAKASTAA MYÖS SINUA TOIVO!

9

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko toivoo?

Toivo taitaa olla aika toivoton tapaus!

• Lapatossu........

Toivossa on hyvä elää; sanoi Lapamato!

• flhklöl

Hyvää elämää, voin paksusti. sanoo Toivon lapamato. hihhihhihii

• Että vielä anteeksipyyntö!

Härski Hartikainen olisi kateellinen sinusta v.v. Sinusta yli 7 vuoden seläntakana puhuminen nettipalstoilla on mitätön pikkujuttu.
      Jos syytteissäni ei olisi mitä vankin perä, olisin ilman muuta haastelistalla. Sekin kantelu minusta presidentti Ahtisaarelle.

Olin tolaltani, kun kuulin talvella 2003 omasta Kymenlaakson alueradiosta monena päivänä juttua, joka viittasi minuun.

Kouvolan Sanomien napakat palstalla kirjoitit helmik. tänä vuonna; hulluja ei kannattaisi provosoida.
      Se on dokumentti, mutta sinä kiellät varmasti osuutesi tuohonkin provoon.

Kato v viitanen Inkeroisista; voin vapista aivoperäisen tautini takia, mutta en tämän asian kaa. Veisin sen vaikka Strasburgiin asti.

Olet oikeasti nettiaddikti, mutta minua kohtaan kirjoittamaasi provoaineistoon suhtaudun 'äkäisesti'.

Toivo Lång
      Inkeroinen

• Tiedonhaluinen 100%

Oletkos se kuuluisa vankilapomo Lång?
        Ja nyt sitten eläkkeellä vartioimassa nettiläisiä?

• Ei hyysäystä
        Tiedonhaluinen 100% kirjoitti:

Saattaa tuo ollakkin se vankien hyysäjä. En kyllä muista etunimee, mutta varmaan jo vanha mies, joten sopii olemaan. Se halus kaikille vangeille hotellit ja palvelijat , jottei ne raukat vaan stressaantuis. No katotaan tunnustaako väriä.

• Tiedonhaluinen 100% kirjoitti:

Toki muistan Karl Johan Långin. Google olisi sinulle kertonut, että hän on poistunut keskuudestamme.

Tuostakin "nettiläisten vartiointipostista" olen eri mieltä. Enimmäkseen katselen S-24 viestejä n. klo 18.00-20.30 välillä.

Työväsymyksen heikentämällä äijällä takki tuppaa olemaan tyhjä jo päivän pikkuaskareista.

Toivo Lång
        Inkeroinen

• Ei hyysäystä kirjoitti:

Saattaa tuo ollakkin se vankien hyysäjä. En kyllä muista etunimee, mutta varmaan jo vanha mies, joten sopii olemaan. Se halus kaikille vangeille hotellit ja palvelijat , jottei ne raukat vaan stressaantuis. No katotaan tunnustaako väriä.

Kotkan vuosinani 1963- 1983 esitin polliisi karhusille pahoitteluni, kun vierailin heillä niin usein...putkavierailijana.

Muistelen, että EU olisi antanut Suomelle huomautuksia heikkotasoisista vankila-olosuhteista. Esim paljuvessoista.
        TL

http://fi.wikipedia.org/wiki/K._J._Lång

• Runoilija Ruuneperi

Olen toivoton,
      Lapamato minussa,
      Jäytää aivojani,
      Aiheuttaa harhoja,

Mikä madon tappaisi?
      Olen kossua kokeillut,
      Lapamato vain krapulassa
      Entistä ilkeämpi

Olen toivoton
      Voisiko pirtu madon tappaa?
      Mistä pirtua saisin?
      Ei lääkäri pirtua,
      Toivottomalle anna!
      Olen niin toivoton!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2075
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1826
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1766
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1503
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      163
      1297
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      56
      1264
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      62
      1064
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      959
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      942
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      929
    Aihe