Kertokaahan että mikä ase nuoren, vuoden softanneen pojan kannattais ostaa?
Oon khyllä lukenu noita muita keskusteluja mut siel mielipiteet jakautuu..
mul siis oli jo 100e tarkkuuskivääri tähtäin, mut en oikee tykänny tästä aseesta ja haluaisin nyt HYVÄN aseen joka kestää ehjänä KAUAN!
Max hinta 150e
Sitte vaa ehrotuksii tulemaa..
Vähän kokeneemmalle softaajalle?
5
109
Vastaukset
- ...............
Jos puhutaan "kokeneesta" airsoft pelaajasta, niin silloin luulisi jo olevan käsitys mitä haluaa. Se, että mielipiteet jakautuvat on aivan normaalia et tule koskaan saamaan yksipuoleista vastausta mihinkään. Se miten ase kestää riippuu pitkälti siitä, että kuinka käsittelet asetta. Jos haetaan hyvää kokonaisuutta, niin suuntaa katseet seuraaviin merkkeihin: Marui, G&P, CA(erityisesti Sportline-sarja) sekä KWA.
Älä katso sokeasti aseen lähtönopeuksia, koska aseet ovat helppoja virittää.. Katso ennemmin ulkonäkö(mikä näyttää hyvältä), jos pääset kokeilemaan aseiden ergonomiaa, niin tietenkin se mikä tuntuu hyvältä.. - naukki
http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=94663 osta tästä :)
- osta pois.
http://www.juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=94380 osta multa tosta ase! lupaan että kestää ja on hyvä...
- !!!!!!!!
Tuki näyttää olevan poikki... Ei kannata ostaa!
- kylk
itse sanoisin milgearista aeg:n valmistamaa g36c:tä! Vaikka ase on halpa ja kiinalainen, niin siinä on kunnon akulla hyvä tulinopeus, ja ase on tarkka, mikäli on hoppi kunnolla. Tähtäin voi olla vaikea oppia, mutta itse olen sillä joulusta pelannut ja aika hyvin sillä tähtään
http://www.milgear.fi/kauppa/g36c-aeg001rbk-p-2122.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734