APUA.
Annan teille nyt vapaat kädet, jos äidin nimi on Minttu ja isän nimi Tuomas .. niin
Mitkä olisi kaksi hyvää pojan nimeä? entä tytön?
Arvostelen nimet sitten 1-10 ja perustelen myös.
Kiitos etukäteen jo vastauksista, toivottavasti niitä tulee rutkasti !!
Emme osaa päättää, kääk !
19
647
Vastaukset
- Täti
Aika vaikeeta on, kun ei ole mitään tietoa nimimaustanne, mutta jostainhan on aloitettava ;)
Hertta, Tuuli
Markus, Miika - NimiTäti
Pinja
Marja
Sini
Suvi
Viola
Kerttu
Kukka
Saana
Voitto
Toivo
Vilho
Matias
Hannes - TiituTalvenTytär
Miro Tuomaksenpoika
Miska Taneli
Taika Mimosa
Tia Mintuntytär - ...
Pekka Ilmari
Voitto Väinämö
Martta Vanamo
Kerttu Vellamo- ............
Kiva, jos edes joku kehtaa arvostelemaan ryhtyä.
Mutta onkos kyseessä siis veljekset ja siskot vai ihan kaksoset?
Tässä ehdostukset:
Sandra & Amanda
Veera & Moona
Jasperi & Joonas
Eemeli & Tuomas
- *
Hertta = 4. Liian vanhanaikainen.
Tuuli = 6. Kohtalainen, mutta kun Tuomaksen perheessä on noudatettu tätä t-teemaa eli kun heidän sukunimensäkin alkaa t-kirjaimella niin äidin, isän ja siskon nimikirjaimet on t.t. Eli jotain erillaista kiitos !
Markus = 6. Njaa, menettelee.
Miika = 6. Njaa, menettelee.
Pinja = 8. Siinä mielessä hyvä, et mulla ja Pinjalla on nimpparit samana päivänä! :)
Marja = 4. Eii , tää ei inspaa. Liian vanhalta kuulostaa.
Sini = 7. No mulla oli yhden tämän nimisen tytön kanssa huonot välit ylä-aste aikoina et en haluis et lapsi muistuttas nimelläkään siitä henkilöstä ja tää sama Sini on vielä Tuomaksen ystävä tänäkin päivänä...
Suvi = 8. Kaunis.
Viola = 6. Ehkä vähän liian omaperäinen meidän makuumme, tai tulee jotenkin liikaa mieleen se sulatejuusto! :D
Kerttu = 8. No Minttu ja Kerttu kuulostaa kivan samanlaisilta, kummassakin nimessä kaksi t-kirjainta keskellä ja loppuu uuhun, mutta en ehkä etunimeks laittais kuitenkaan, mutta jos lapselle otetaan kolme nimeä niin tää vois olla hei KESKIMMÄINEN NIMI! :)
Kukka = 4. En jotenkin vaan pidä.
Saana = 8. Ihanasti tuo lapin mieleen !
Voitto = 4. Ei vaan meidän tyyliä.
Toivo = 4. Ei myöskään meidän tyyliä.
Vilho = 5. Hyvin vähän kivalta kuulostaa.
Matias = 6. Eii , ehkä nyt Matiastakaan vaan haluta. :)
Hannes = 5. Liikaa tuo vanhanajan nimeä mieleen.
Miro, Tuomaksenpoika = Miro, joo ihan kiva nimi jos käytettäs m-teemaa joten annan arvosanan vähän näin (8) , mut sit tuosta Tuomaksenpoika systeemistä en tykkää yhtään eli 4.
Miska, Taneli = Nimi kokonaisuudessaan 8. Mutta valitan kun ilmoitan vasta nytten että emme noudata tuota t&m eli meidän nimien mukaan menevää 'kaavaa' !
Taika Mimosa = Taika 4. Mimosa 8.
Tia Mintuntytär = No Tuomaksen siskon nimi on Tiia joten toi Tia ei kelpais ees siinä mielessä. Mut mun mielestä TIa on kuitenkin paljon kauniimpi versio yleensä kuin Tiia! Kuten kaikki Nea, Pia yms. Ja tuon toisen nimen kanssa käy sama juttu kun tuolla aikaisemmassa... et 4.
Pekka Ilmari = Joo, ei yhtään meidän tyyliä 4.
Voitto Vänämö = Ei sitten tämäkään, 4.
Martta Vanamo = Joo ei kiitos, 4.
Kerttu Vellamo = Kertusta edelleen pitäsin siinä keskimmäisenä nimenä jos tulee kolme etunimeä ! Vellamo, ei oikein innosta. Siis 7.
Sandra = Kaunis. 8. :)
Amanda = Kaunis. 8. :)
Veera = Ihan pirtsakka! 7. :)
Moona = No 9, mut ei meillä m teemaa.
Jasperi = Kivan pirtsakka kanssa, 8. :)
Joonas = 9. Aina oon jostain syystä tykänny !
Eemeli = 8. Toisena nimenä kyllä.
Tuomas = 5. Rakastan mun miestä ja hänen nimeä, mut ei omalle lapselle kuitenkaan samaa nimeä kuin isukilla!- *
Ja, nyt olen ehkä löytänyt yhden tytön nimi suosikin. Emmiina.
Mitä mieltä olette yleisesti tuosta?
Onko liian pitkä etunimeksi? mutta meidänkin nimet on kuusi kirjaimisia, niin ei haittaisi jos vaikka lapsen etunimi voisi olla 7 kirjaiminen.
Muutenkin Emmiina on tosi pehmeän kuuloinen ja näyttää nätiltä kirjoitettuna! :)
Eli jos hän olisi Emmiina Kerttu ? Toivanen.
Kerroin nyt tuon sukunimen myös jotta teidän olisi entistä helpompi soveltaa noita nimiä kokonaan käyviksi ja kun siitä ei meillekkään mitään haittaa ole.
Kiitos jatkakaa vaan. :) - mimikuku
* kirjoitti:
Ja, nyt olen ehkä löytänyt yhden tytön nimi suosikin. Emmiina.
Mitä mieltä olette yleisesti tuosta?
Onko liian pitkä etunimeksi? mutta meidänkin nimet on kuusi kirjaimisia, niin ei haittaisi jos vaikka lapsen etunimi voisi olla 7 kirjaiminen.
Muutenkin Emmiina on tosi pehmeän kuuloinen ja näyttää nätiltä kirjoitettuna! :)
Eli jos hän olisi Emmiina Kerttu ? Toivanen.
Kerroin nyt tuon sukunimen myös jotta teidän olisi entistä helpompi soveltaa noita nimiä kokonaan käyviksi ja kun siitä ei meillekkään mitään haittaa ole.
Kiitos jatkakaa vaan. :)Emmiina on kiva nimi.
Emmiiina Kerttu Ilona
Emmiina Kerttu Amanda
Emmiina Kerttu Olivia
- *
Anteeks, niin mikä oli...?
- loletid
Lukematta aiempia nimiä ehdotan
- Ilona
- Julia
- Juulia
- Janina
- Janika
- Rebekka
- Rebecca
- Jessica
- Jessika
- Jenniina
- Annina
- Karoliina
- Caroline
- Aada
- Adelina
- Sira
- Sirpa
- Sanja
- Suvi
- Saranna
- Sofianna
- Liinu
- Tiuku
- Piia
- Kiia
- Iina
- Elina
- Elena
- Aleksandra
- Olivia
- Emilia
- Enni
- Ella
- Emily Jalo & Pyry
Aamu & Helinä- mielipidettäsiodotan
Emmiina on aika nätti nimi , mutta mun mielestä esim . mimosa on paljon kauniinmpi
-Milana
-Iita-Lotta
-Ninna
-Nea
-Siru
-Kaisa
-Silja
-Enniina
-Jenniina
-Alissa
-Adalmiina
-Minea
-Tino
-Noel
-Leo
-Joel
-Emil
-Elias
-Jimi Tässä on ehdotuksia :)- 9648242
Enni Juulia Toivanen
Emma-Liisa Katariina Toivanen
Eedla Amanda Toivanen
Delia Annika Toivanen (Delia tosi harvinainen)
Ditta Julia Toivanen
Quenna Olivia Toivanen
Guenna Amalia Toivanen
Liia Anna (Mintun tytär) Toivanen
Linnea Adalmiina Toivanen
Ariadna Iina Toivanen
Marjukka Kaarina Toivanen
Marianna Tiita Toivanen
Maija-Liisa Ilona Toivanen
Ilina Minea Toivanen
Toivon arvostelua !
- mimikuku
Saana ja Sofia
Mila ja Meea
Patrik ja Julius
Eemi ja Aaro- i945jfyve
Moona & Milena
Uuna & Unia
Adalmina & Annika
Evena &Eea
Evena &Leona
Reea &Riia
Elias & Eetu
Ekku&Eppu
Niko&Toni
- heipss19
Emmiinan sijasta ehdotan Anniinaa. Yks mun suosikkinimist. Emmiina on OK mut kuulostaa jotenkin tekaistulta.
Esim. Anniina Kerttu Olivia
Anniina Kerttu Emilia
jne. - hohhojjaa
taas täällä tämä Minttu ja Tuomas kyselee tulevien lastensa nimiä, aina tietyn väliajoin tulee lähes samanlainen aloitus.. ennen Minttu kyseli samanlaisella aloituksella, mutta taisi olla eri mies sillon kun Tuomas oli sillon Joni;)
- juu moi
olen itsekin Emmiina
:) - myöhäiostä....
Ditta on hyvä nimi !!!!!!!!!
Ditta Filippa Toivanen.
Ditta LIn-Neea Toivanen, tässä kaunis nimi.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693769On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.331994Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929