mitä kuuluu? Onko hyvä mesta?
Uusi Bella
22
910
Vastaukset
- tyytyväinen asiakas
Siisti paikka, valoisa, ystävällinen palvelu ja ruoka aivan erinomainen. Tosin
olen syönyt siellä vasta kerran. - Kallis on
Kallis
- pirjångrilli
Onko kalliimpi kuin sikakallis Degerby?
- Kallis on
pirjångrilli kirjoitti:
Vaikea sanoa vertailua mutta edelliseen verrattuna nautakallis.
- Kallis?
pirjångrilli kirjoitti:
www.bellaloviisa.fi
Löytyy ruokalista ja hinnat, vertaa itse... - Båtsman .....
Kallis? kirjoitti:
www.bellaloviisa.fi
Löytyy ruokalista ja hinnat, vertaa itse...Halpoja ruokiahan nuo ovat !
- Kissan hännän nostoa
Båtsman ..... kirjoitti:
Halpoja ruokiahan nuo ovat !
Ai tämä onkin sellainen melkein itse hoidettu "halpaa on" mainosketju.
Onnea ja menestystä paikalle. Hintatasosta kävijät itse muodostanevat käsityksen ilman puffaustakin.
- JuutastelijaN
Bellassa on ainakin ystävällistä palvelua, toisin kuin Degerbyssä toisinaan.
- Ei valkosipulia tarj
Mutta, kallista ja nälkä jää!!
- Lippu korkealle
Voisi Bellan edustaja ihan nimellä todeta ettei halua kollegaa täällä mollattavan ja sillä paikkaansa pönkitettävän:
Kai Degerbyssäkin metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. - Venssån
Ei näytä hyvältä. Ruotsalainen tuttavaperhe tuli visiitille. Odotellessaan meidän kotiintuloa kävivät lounaalla ravintolassa. Ihme ja kumma, kukaan henkilökunnasta ei kaksikielisessä kaupungissa osannut ruotsia. Englanninkielellä oli tehtävä tilaus, Loviisassa, uskomatonta. Ja näillä eväillä on tarkoitus pyörittää ravintolaa.
- tiikali
Tuo on tuo vanha loviisalainen kielimafiatemppu, jolla on savustettu monia suomalaisia, suomenkielisiä yrittäjiä pois ruotsinkielisten yrittäjien tieltä. Ei muuta kuin kaikki suomenkieliset tukemaan omakielisiä yrittäjiä.
- lovlov
Ai, sitten uusi Bella on vain suomikielisille, tiikali?!
- tiikali
Näin on. Kun kesällä ruottalaisten turistibussi pysähtyy kirkon luona, paras mennä sanomaan, älkää tulko tänne syömään, me ei ymmäretä teittii.
- Pihviä ja kalaa
Siisti, ystävällinen ja ripeä palvelu, hyvä ruoka. 2 kerran kokemukseen pohjautuva mielipide. Menen jatkossakin.
- Åbo100
Palvelun laatu ja ruuan maukkaus ei kyllä kohtaa hinnoissa. Kannattaisi varsinkin parin tarjoilija "blondin" mennä katsomaan mallia muualta, miten palvellaan asiakkaita - ei hymyä, ei toivoteta tervetulleeksi ym. Luulisi maksavien asiakkaiden kelpaavan!
- belletar
kauniisti rempattu, viihtyisä
ystävällinen ja nopea palvelu
ruoka hyvää
- liian vähän valikoimaa listalla
- kallis
- pienet annokset
Tuskin mennään toiste.... - rahaa piilossa
Valoa on, ehkä liikaa? Kaipaan vanhaa hämyisyyttä että vanhakin näyttää kauniilta. Seinille vähän enemmän katseltavaa, vanhat valokuvat ovat kauniita, niitä lisää?
Lounas ihan ok. vertailen degerin lounaaseen ja valitsen tuoreemmista aineksista tehdyn lounaan.( Degeri häviää usein.)
Yksi tarjoilija ei tunnu nauttivan työstään. hymy ei irtoa ja saa tuntemaan kuin asiakkaat häiritsisivät hänen ylhäisyyttään. Asiakkaan pitäisi tuntea olevansa kunkku, vaikka olisikin vanhempi ja pienipalkkainen naisihminen. - mkloikjuhg
Ei ole kovin paljon vaihtoehtoja kasvissyöjälle...
- j-p
Siellä on ainakin äbäyt 2-kymppinen kaunis tumma tarjoilija tyttö, silmä lepäsi....
- antilokki
Kantsiiko sen takia maksaa ylihintaa piänistä annoksista?
- j-p
No ainakin hyvää palvelua sain kyseiseltä tarjoilijalta ja mielestäni ruoka oli hyvää ja sopivan kokoinen oli annoskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792598On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512570Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682523Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742433Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl391947Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271287Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve121283Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r81069Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065