mulla on leijnaharjauros, n. 8kk uros.. se on aika itepäinen ja arka.. mutta olen kärsivällisesti sitä nyt kouluttanu..nyt se uskaltaa liikkua asunnossa ja kaveeraa koirien kanssa. ongelma on se että haluaisin opettaa sen valjaisiin. onko jo liian myöhä? jos ei, miten se tapahtuu? : ))
moi!
4
63
Vastaukset
- 8gf7w9j
Jos kani ei reagoi valjaisiin mitenkään, kun ne ovat sen päällä ( ei riuhdo, nypi valjaita tms) niin voi mennä suoraan ulos, mutta jos valjaat häiritsevät kania, se pitää totuttaa niihin pitämmällä valjaita vaikkapa 10min päivässä kanin päällä kunnes se tottuu niihin.
- lupuhupuna
mistä sä sen sait päähäs??
kuulostat vähä kaikkitietävältä höntiltä - --katara--
No mielestäni se ei ole myöhäistä. Kani pitää opettaa valjaissa liikkumiseen. Laita kani syliisi vaikka ja laita varovasti valjaat päälle. Jos kani rimppuilee tai muuta niin ei kannata heti mennä ulos vaan pyöriä sisällä joka päivä hetken, kunnes kani tottuu valjaisiin. Jos kani ei rimppuile, niin ulos voi mennä, mutta tarkista, ettei valjaat ole liian löysällä tai kireellä siten, että kaksi sormea pitäisi mahtua valjaiden ja kanin väliin.
Toivottavasti oli edes vähän apua! - loltroll
lupul ''kovat'' puheet! xddd ''mistä sait sen päähäs?? kuulostat vähä kaikkitietävältä höntiltä'' repesiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693769On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.331994Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929