Puhumme todella paljon suulla suuremmalla tasa-arvosta.Meidän perheemme kohdalla tuo ei ole toteutunut.Asumme Hartolassa olemme poikapari ja nyt olemme joutuneet syrjinnän kohteeksi syynä seksuaalinen suuntautumisemme.Naapurimme edustavat korkeaoppista keskustalaista fundamentalistista haaraa ja meidän tapamme elää on heille kauhistus.Olemme joutuneet silmittömän raivon uhreiksi kerrompa hiukan.Niin armollinen rouva kuin herrakin kailottavat kovalla äänellä missä meidät näkevät:"Huomenta naapuri,miksi ette tervehdi Te ette ole sivistyneitä kun ette tervehdi"tätä rallia on jatkunut jo vuosi ja aamulla meitä tarkkaillaan koska menemme töihin ja milloin tulemme töistä.Työpaikallani myös seinänaapuri on liittynyt tähän joukkoon.Olen keskustellut monen kanssa asiata ja he toteavat tämä on syrjintää rasismia joka kohdistuu siihen että erottuu valtavirrasta.Olemme hakeneet lähestymiskieltoa tuloksetta olemme molemmat sairastuneet vakavasti.Nyt olemme menossa oikeuteen jälleen kerran vetoamme syrjintään ja sitä hankkimamme lukuisat dokumentit ynnä muut asiakirjat todistavat.Jos nämä 3 todella luulevat pystyvänsä meitä kyykyttämään niin erehtyvät.Tulen tekemään kaikeni että asia saa tilaa myös julkisessa mediassa ja syylliset saavat sanktionsa.
Tämäkö on totuus tasa-arvosta????
4
95
Vastaukset
- Huomenta!
No joo, kuulostaa todella silmittömältä raivolta. Siis he sanovat teille, että "huomenta". Huh huh, miten kestätte?
Eikö olisi vaan helpompaa vastata tervehdykseen?
Suhtautumisesi näyttää tuon jutun perusteella aika vainoharhaiselta. - Syrjityt
Tietenkään emme vastaa heille.Me emme ole vainoharhaisia vaan he ovat.Jokainen saa päättää itse kenelle sanoo mitäkin.Sinusta on ilmiselvästi oikein että tälläiset henkilöt saavat terrorisoida muiden elämää niin kuin haluavat?Siinä erehdyt.Jos sinä kuuntelisit samaa nalkutusta vuoden ympäriinsä niin taitaisi ääni kellossa muuttua.Kysynkin oletko itsekin tuollainen toisten terrorisoija?
- toistaitoinen
"Tietenkään emme vastaa heille.Me emme ole vainoharhaisia vaan he ovat.Jokainen saa päättää itse kenelle sanoo mitäkin."
kannattaisi kyllä mennä vähän itseensäkin... - Toivoa on
Minä uskon naapurienne käyttäytyvän juuri noin teitä kohtaan ja luultavasti kaikkia muitakin kyläläisiä kohtaan. Harvemmin asutuilla seuduilla tapaa hyvin usein ihmisiä jotka tervehtivät tuttuja ja joskus vähän muitakin.
Tätä ilmiötä kutsutaan joissakin teoksissa ystävällisyydeksi ja haluksi tutustua toisiin.
Tätä ilmiötä on hyvin vaikea välttää. Melkeinpä ainoa keino on muuttaa jonkun suuremman kaupungin ydinkeskustaan niin ei taatusti törmää tällaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886