Tehtävä iltapäivän ratoksi

Tehtävä 1.

Kaikkihan tietävät, jotta minä olen varsinainen kulinaristi ja siksipä eri maissa käydessäni tykkään maistella paikallisia ruokia. Varsinkin Kiinassa saa erityisen hyvää ruokaa. Tässä onkin erään koiraravintolan (Guangzhou parisen vuotta sitten) varsin erikoinen lounastarjous:

Mitkä ovat ruokavaihtoehdot, kun rajoittavat ehdot ovat seuraavat?:

- Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta
- Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa
- Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
tarjota

Yrittäkääs apinat ensiksi ratkaista tämä tehtävä, niin sitten voin laatia jatkotehtävän (hieman vaikeamman).

Juttelin ravintolan kokin kanssa pitkän tovin, hän kun oli kiinostunut Suomesta. Kokki valitteli, että Kiinassa koiraravintolasta saatava liha on yleensä vähän "löllöä", koska koirat kasvatetaan häkeissä mahdollisimman nopeasti mahdollisimman suuriksi. Sen sijaan hän oli erittäin kiinnostunut suomalaisista metsästyskoirista. Hän kehui niitten lihaa erittäin kimmoisaksi ja kertoi hänellä olevan paljon rikkaita asiakkaita, jotka olisivat valmiita maksamaan maltaita kimmoisasta koiralihasta.

Tässä oli siis ensimmäinen osa matemaattisloogispsykologiseen tehtäväsarjaani, mikä liittyy Susianalyysiin. Minultahan on tätä pyydetty jo useampaan kertaan.

50

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apinaapina

      elä enää kyykytä, please, ei enää mene syvemmälle, nii kyykyssä jo oon!

      • huh huh huh

        on nyt susipelkurit kyllä oikeasti kyykyssä. Mestari sivalsi jälleen ruoskalla.


    • Et vastannut

      noihin navigaatio- tähtitiede- ja psykologiakysymyksiin.

      Hävettääkö kovasti kun ei ne paljon mainostamasi kyvyt ja tiedot riittäneetkään yhtään mihinkään?

    • Miten niin en vastannut? Tässä vielä vastaukseni uudemman kerran, kun ei se apinalle näytä kerralla menevän jakeluun:


      "Nythän tässä apinalla menee puurot ja vellit sekaisin ihan samalla tavalla kuin (mielenterveys)potilas joskus luulee olevansa hoitaja taikka lääkäri. Minähän tässä toimin sivistäjänä ja kansankynttilänä, etkä sinä.

      Ja vuodatuksellasi ei ole matamatiikan kanssa mitään tekemistä. Matemaattiseen kysymykseen kuuluu täsmällisyys ja selkeys, ei mikään epämääräinen sökellys. Ja onpahan oikein tosilentokone kun ihan kahtatoista solmua kulkee, heh heh.

      Annappa ku ope laatii oikean matemaattisloogispsykologisen kysymyksen Susianalyysiin liittyen. Lopetahan nyt se opettajaa leikkiminen ja viittaa jos on asiaa"

    • Eli ei tullut oikeaa

      asiasisältöistä vastausta. Vain venkoilua ja paskanjauhantaa.
      Olet säälittävä tapaus.

      • Susianalyytikko

        Minä en sääli sinua. Siitä ei ole mitään hyötyä. Sen sijaan sivistän mielelläni muita, olkoon ne vaikka kuinka tolloja tahansa. Tämä on kutsumustyötä. Ja sulla sitä paitsi unohtu viitata, susipelkuri heh heh.


      • analyytitikko nurin
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Minä en sääli sinua. Siitä ei ole mitään hyötyä. Sen sijaan sivistän mielelläni muita, olkoon ne vaikka kuinka tolloja tahansa. Tämä on kutsumustyötä. Ja sulla sitä paitsi unohtu viitata, susipelkuri heh heh.

        hähäähhääh panivat sinut kyykkyyn edellisessä avauksessasi, ei äly riittänyt kuin lähteä vetämään, nyt yrität taas lapsellisuuttasi tollasia lastentarhajuttuja.

        Olet pelkuripaska joka konttaa kyyryssä lyötynä, hähähhäh!


    • daa!
      • Kauankohan tuolta

        Anusmaisterilta meni aikaa, kun se opetteli tuon kysymyksen vastauksineen?

        Ehkäpä jo kolmessa vuodessa onnistui lääkäreiden tuella?

        Apinanaivot muuten syödään Kauko-Idässä elävältä apinalta päästä, jotta siinä sitä onkin Anusmaisterilla luonnonläheistä herkkupalaa kerrakseen. Tekisi sen Suomessa, niin joutuisi linnaan.

        Ihme tyyppi: susia kyllä tulisi hyysätä, mutta apinoita, koiria ja poroja saa vapaasti kiduttaa. Logiikka hoi, älä jätä!


      • Mutta onko yksikään apina sitä vielä yrittänyt ratkaista? Tämä edellinen vastaajahan oli fiksu ihminen. Jatkokysymyksiä kyllä piisaa tarvittaessa.


    • hunters life

      Hyvää luettavaa tuossa yllä olevassa linkissä. Etenkin se kohta ku susianaalitikku meni sanomaan että: sinussa on ainesta. Tuli heti kommenttia takaisin. Kuka nyt kehuja haluaisi susianalyytikolta.

      Kysymys susianalyytikolle.
      Onko muita aihepiirejä, joita haluaisit tenttiä?

      • Herb X.Y. Winchester

        Joo-o, ihanku Anuslaatikon paskakyssäreiden pohjalta vois päätellä jotain jonku päättelykyvystä! :D Kaiken kukkuraksi vastaaja vielä lopuksi nuolee Anaalisuden peräröörin puhtaaksi oikein pohjiaan myöten, HYI SAATANA!


      • Heh heh, minä kuule olen tenttinyt elämäni aikana sen verran paljon tenttejä, jotta minä tenttaan ja sivistän nyt (välillä apinoita, joita täällä riittää). Koitahan apina jo älytä se. Toki jos vielä lisäkouluttaudun, niin tottakai silloin suoritan lisää tenttejä. Mutta muistapa sinä vertaukseni "hulluihin", joilla menee puurot ja vellit sekaisin.


      • Herb X.Y. Winchester kirjoitti:

        Joo-o, ihanku Anuslaatikon paskakyssäreiden pohjalta vois päätellä jotain jonku päättelykyvystä! :D Kaiken kukkuraksi vastaaja vielä lopuksi nuolee Anaalisuden peräröörin puhtaaksi oikein pohjiaan myöten, HYI SAATANA!

        Sanomani on tosiaankin niin väkevää, jotta (fiksuja) nuolijoita riittää. Pelkurit sen sijaan vapisevat ja hädissään laukovat kommenttejaan (hätäpaskoja).


      • Susianalyytikko
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, minä kuule olen tenttinyt elämäni aikana sen verran paljon tenttejä, jotta minä tenttaan ja sivistän nyt (välillä apinoita, joita täällä riittää). Koitahan apina jo älytä se. Toki jos vielä lisäkouluttaudun, niin tottakai silloin suoritan lisää tenttejä. Mutta muistapa sinä vertaukseni "hulluihin", joilla menee puurot ja vellit sekaisin.

        niin tämä oli siis tuolle hunters lifelle. Hän onkin oiva esimerkki eräästä sivistettävästä yksilöstä työmaallani, siis tarkoitan hysteeristä ja petoja pelkäävää maaseudulla asustelevaa apinalaumaa.


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        niin tämä oli siis tuolle hunters lifelle. Hän onkin oiva esimerkki eräästä sivistettävästä yksilöstä työmaallani, siis tarkoitan hysteeristä ja petoja pelkäävää maaseudulla asustelevaa apinalaumaa.

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta en asu maaseudulla, enkä pätkääkään pelkää suomen petoja.
        Hienoa että olet tenttinyt paljon, mutta kun ne pitäisi vielä läpäistä.
        Ei ainakaan antamasi vastaukset kolmeen antamaani testiin oikein vakuuttanut.


      • hunters life kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta en asu maaseudulla, enkä pätkääkään pelkää suomen petoja.
        Hienoa että olet tenttinyt paljon, mutta kun ne pitäisi vielä läpäistä.
        Ei ainakaan antamasi vastaukset kolmeen antamaani testiin oikein vakuuttanut.

        Äläpäs apina lässytä, heh heh. Sinä asut takuuvarmasti jossain perähikiällä ja minä haistan tänne asti sinusta huokuvan pelon? Se on sille ihan sama, mitä hädissäsi sepittelet, mutta kun faktaa on jo tämä haju. Ja minullahan on tarkka hajuaisti kuten sudellakin. Minä olen usein haistellut tätä hysteerisen apinan hajua kerätessäni aineistoa pitkin maakuntia Susianalyysia varten.


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Äläpäs apina lässytä, heh heh. Sinä asut takuuvarmasti jossain perähikiällä ja minä haistan tänne asti sinusta huokuvan pelon? Se on sille ihan sama, mitä hädissäsi sepittelet, mutta kun faktaa on jo tämä haju. Ja minullahan on tarkka hajuaisti kuten sudellakin. Minä olen usein haistellut tätä hysteerisen apinan hajua kerätessäni aineistoa pitkin maakuntia Susianalyysia varten.

        Haju?
        Lakkaa nyt hyvä mies (tai mikä sitten oletkin) haistelemasta omaa persettäsi.
        Ihmekkös jos haisee ku naamasi on niin syvällä persauksissasi.
        Lukihäiriösi taisi iskeä taas kun käytit kysymysmerkkiä, vaikka et edes kysynyt mitään. Puhuattakaan muista virheistä.

        (Sinä asut takuuvarmasti jossain perähikiällä ja minä haistan tänne asti sinusta huokuvan pelon? Se on sille ihan sama, )

        Miten sinut voi ottaa vakavasti, jollet edes osaa kirjoittaa?


    • Joko nousee
      • No menikös nyt metsästäjätollerolta ruokahalu, heh heh? Eikö äiskä ole opettanut pikku palloposkea syömään lautasta (tahi) pääkoppaa tyhjäksi? Kaikelaisia vinkujia sitä on olemassa. Ensin lähdetään posket puhkuen metsälle ja sitten kun on lihaa tarjolla niin aletaan märisemään.


      • Ei tosiaankaan!
        Susianalyytikko kirjoitti:

        No menikös nyt metsästäjätollerolta ruokahalu, heh heh? Eikö äiskä ole opettanut pikku palloposkea syömään lautasta (tahi) pääkoppaa tyhjäksi? Kaikelaisia vinkujia sitä on olemassa. Ensin lähdetään posket puhkuen metsälle ja sitten kun on lihaa tarjolla niin aletaan märisemään.

        Meillä syötiin oikeaa lihaa eikä mitään elävän apinan aivokuoria.
        Sinä olet pahasti sairas. Hakeudu pikimmiten hoitoon!


    • susianalyytikko.

      Yksistään apinan aivoja, raakaa lammasta ja apinan aivoja, ja
      koiralihaa ja apinan aivoja.

      Heitä hieman haastavampia tehtäviä peliin!

    • Noh, räätälöidään sinulle pari tehtävää, helppo ja vaikea. Ensimmäinen on äärimmäisen helppo ja toinen on vaikeahko. Näihin et löydä mistään muualta vastauksia kuin minulta, jos ja kun todennäköisesti ainakin toinen jää sinulta ratkaisematta:

      TEHTÄVÄ 1. Osoita todeksi väittämä, jotta sinä olet apina. Siis tässä väittämässä tarkoitetaan nimenomaan sinua ja Susianalyysissa määrittelemääni apinaa.

      TEHTÄVÄ 2. Onko luku (2 potenssiin 216091) miinus 1 Gödel-luku? Ja jos väität, että on, niin todista väitteesi, kuten matematiikassa yleensä on tapana. Myöskin sinulla tulee todistaa mahdollinen kielteinen vastauksesi.

      • Kerroppas

        että mitä hyötyä on jostain "Köötellin luvusta"?
        Ei oikeassa elämässä niin mitään.

        Sen sijaan jos osaat ratkaista tuon navigointitehtävän, niin saatat välttää haverit ja jopa kelvata rannikkolaivuriksi tms. Siinä ei Köötelit paljoa paina.

        Mutta kun ei irtoa niin ei irtoa.


      • .

        Gödel oli ilmeisesti kotoisin savosta koska hänen teoriansa matematiikan yhtälöistä oli hieman samansuuntaisia elikkä voipi olla mutta voipi olla ettei olekkaan.
        Gödellin yhtälöä voi käyttää myös analyytikon puheiden arvioimiseen jos otetaan lähtökohdaksi P tai U yhtälön kirjoituksen voi laskea miten haluaa ja kukaan ei voi väittää vastaan koska todistaminen on melko mahdotonta.

        P yhtälö kirjoitetaan (P=/paskaa) U kirjoitetaan (U=?/ ulinaa häntä koipien välissä)


    • Voi halleluja tyhmyyttäsi, heh heh.

      Luuletko esim, että maaseutujemme susipelkurit ja metsästäjäapinat älyävät satelliittipaikantimen teoriasta ja siihen liittyvästä korkeammasta matematiikasta höykäsen pöläystä. Matemaatikot ja insinöörit ovat kehitelleet laitteen, jota apinakin osaa käyttää.

    • Miten hemmetissä

      koirien ja apinoiden syönti liittyy satelliittipaikantimen rakenteeseen?

      Toisaalta: eipä analyytikkokaan älyä satelliittipaikantimesta enempää kuin sika Pohjantähdestä että se siitä. Ja se matematiikkapuolikin meni ketuille, kun ei trigonometriaa osannut, vaikka on mielestään vähintään matematiikan prinssieversti. Näytöt jäi apukoulun ala-asteen tasalle. Olikin suurisuu tietämätön hölöttäjä.

    • hunters life

      Keksimpä juuri neljännen kysymyksen susianalyytikolle.
      Jos kerran olet niin perehtynyt susiin niin kerro:

      Kysymys 4.
      Montako sutta on satakunnan alueella tällä hetkellä?

    • Heh heh, menikö kakulit housuun ylivertaisen vastustajan edessä kun noin lukihäiriö iski? keksimpä, keksimpä ja keksimpä, heh heh. Itse ottaa lukihäiriön puheeksi ja sitten sökeltää hädissään mitä saattuu, heh heh. Ja vastataan nyt sitten huvikseen, että satakunnan alueella on tällä hetkellä kolme sutta ja ne kaikki ovat ystäviäni.

      • hunters life

        Valitan, mutta vastauksesi oli väärä. Talven laskennoissa saatiin tulokseksi huikeat 10-15 sutta satakunnan alueella.


      • hunters life kirjoitti:

        Valitan, mutta vastauksesi oli väärä. Talven laskennoissa saatiin tulokseksi huikeat 10-15 sutta satakunnan alueella.

        Jos hysteerikot laskee susimääriä, niin tulos on aina reilusti yläkanttiin. Petopelkurihan pelkää niin vietävästi, että koirien ja jopa jänisten jäljet tulkitaan yleensä susien jättämiksi. Sitten kun apina ei vielä osaa edes laskea, niin mitä merkitystä tällaisilla laskemisilla on? Luottakaa vaan enemmän oikeiden asiantuntijoiden (esim. minä) laskemisiin.

        Ja heh heh, miten niin huikeat 10-15 sutta? Satakunnan alueelle mahtuisi huoletta parisataa sutta. Tulishan siinä tällöin kuiteskin hajuhaittoja, kun panikoijat ripuloisivat hädissään koko maaperän ruskeaksi.


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Jos hysteerikot laskee susimääriä, niin tulos on aina reilusti yläkanttiin. Petopelkurihan pelkää niin vietävästi, että koirien ja jopa jänisten jäljet tulkitaan yleensä susien jättämiksi. Sitten kun apina ei vielä osaa edes laskea, niin mitä merkitystä tällaisilla laskemisilla on? Luottakaa vaan enemmän oikeiden asiantuntijoiden (esim. minä) laskemisiin.

        Ja heh heh, miten niin huikeat 10-15 sutta? Satakunnan alueelle mahtuisi huoletta parisataa sutta. Tulishan siinä tällöin kuiteskin hajuhaittoja, kun panikoijat ripuloisivat hädissään koko maaperän ruskeaksi.

        Voin kai sen verran valottaa sinua ja kertoa että laskennan suoritti suomen Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitos.
        Taitaa sinua vain harmittaa kun et tiennyt edes susien lukumäärää.
        Vai että kolme sutta. HAH!


      • sutianaali
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Jos hysteerikot laskee susimääriä, niin tulos on aina reilusti yläkanttiin. Petopelkurihan pelkää niin vietävästi, että koirien ja jopa jänisten jäljet tulkitaan yleensä susien jättämiksi. Sitten kun apina ei vielä osaa edes laskea, niin mitä merkitystä tällaisilla laskemisilla on? Luottakaa vaan enemmän oikeiden asiantuntijoiden (esim. minä) laskemisiin.

        Ja heh heh, miten niin huikeat 10-15 sutta? Satakunnan alueelle mahtuisi huoletta parisataa sutta. Tulishan siinä tällöin kuiteskin hajuhaittoja, kun panikoijat ripuloisivat hädissään koko maaperän ruskeaksi.

        Mutta tuotakin "asiantuntijan" "laskemaa" kolmea sutta ihmettelen....
        Onko hän todellakin "laajoilla maakuntamatkoillaan" (omasta huoneestaan lääkärin huoneeseen) pystynyt näkemään ja ystävystymään kolmen satakuntalaisen suden kanssa...


      • sushukkasiako?
        hunters life kirjoitti:

        Voin kai sen verran valottaa sinua ja kertoa että laskennan suoritti suomen Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitos.
        Taitaa sinua vain harmittaa kun et tiennyt edes susien lukumäärää.
        Vai että kolme sutta. HAH!

        Turhaa kuule turjakkeelta kyselet susien määristä, ei sillä ole hajuakaan kuka tai miten laskennat suoritetaan. Mahtaako tietää edes kuka on Heikkisen Samuli?
        Ei sillä ole oikeasta elämästä kuin hämärä aavistus, omassa fantasia maailmassa hän on mestari jota kukaan ei pysty kiusaamaan.

        Parempi on hänen siellä ollakin, ei oikea elämä rasita raukkaa, lääkkeet tuodaan ajallaan ja hoitohenkilöstö tuo sapuskatkin sänkyyn.


      • hunters life kirjoitti:

        Voin kai sen verran valottaa sinua ja kertoa että laskennan suoritti suomen Riista- ja kalatalouden tutkimuslaitos.
        Taitaa sinua vain harmittaa kun et tiennyt edes susien lukumäärää.
        Vai että kolme sutta. HAH!

        Kertoile sinä vaan tuota "nettitietoa" ja kuvittele olevasi viisas, heh heh. Jos minä sanon, että Satakunnan alueella oli eilen kolme sutta, niin silloin siellä oli eilen tasan kolme sutta. Mikki hiiren vikinällä ei tässä asiassa ole mitään merkitystä. Tällä hetkellä Satakunnan alueella on neljä sutta.

        Koillismaalla yleensä kun poropaimenet ja petopanikoijat laskevat susia, niin helposti saadaan tulokseksi yli kymmenkertaisia määriä todellisuuteen verrattuna. Mutta kyllä minä nautin kun sudet saavat poroja raadellakseen, voi jessus ku se on mahtavaa.


      • sushukkasiako? kirjoitti:

        Turhaa kuule turjakkeelta kyselet susien määristä, ei sillä ole hajuakaan kuka tai miten laskennat suoritetaan. Mahtaako tietää edes kuka on Heikkisen Samuli?
        Ei sillä ole oikeasta elämästä kuin hämärä aavistus, omassa fantasia maailmassa hän on mestari jota kukaan ei pysty kiusaamaan.

        Parempi on hänen siellä ollakin, ei oikea elämä rasita raukkaa, lääkkeet tuodaan ajallaan ja hoitohenkilöstö tuo sapuskatkin sänkyyn.

        Minähän kyllä tiedän:

        http://fi-fi.facebook.com/samuli.heikkinen


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Kertoile sinä vaan tuota "nettitietoa" ja kuvittele olevasi viisas, heh heh. Jos minä sanon, että Satakunnan alueella oli eilen kolme sutta, niin silloin siellä oli eilen tasan kolme sutta. Mikki hiiren vikinällä ei tässä asiassa ole mitään merkitystä. Tällä hetkellä Satakunnan alueella on neljä sutta.

        Koillismaalla yleensä kun poropaimenet ja petopanikoijat laskevat susia, niin helposti saadaan tulokseksi yli kymmenkertaisia määriä todellisuuteen verrattuna. Mutta kyllä minä nautin kun sudet saavat poroja raadellakseen, voi jessus ku se on mahtavaa.

        Tässä sinulle susianaalihörhö vähän virallista tietoa susien lukumäärästä.

        http://www.rktl.fi/www/uploads/pdf/Suurpedot/Lausunnot/s2011.pdf

        Typerä eläimiin sekaantuja kun ei ole enempää susia rääkännyt kuin kolmea, niin ei ilmeisesti ymmärrä että sudet eivät pidä hänestä ja pysyvät loitolla.

        Lueskeleppa vähän niin tiedät edes yhden asian susista.

        Huom. susi on tämän näköinen.
        http://www.maxwaugh.com/images/zoo02/wolf2.jpg
        (mutta ethän sinä sitä tiennyt).


      • hunters life kirjoitti:

        Tässä sinulle susianaalihörhö vähän virallista tietoa susien lukumäärästä.

        http://www.rktl.fi/www/uploads/pdf/Suurpedot/Lausunnot/s2011.pdf

        Typerä eläimiin sekaantuja kun ei ole enempää susia rääkännyt kuin kolmea, niin ei ilmeisesti ymmärrä että sudet eivät pidä hänestä ja pysyvät loitolla.

        Lueskeleppa vähän niin tiedät edes yhden asian susista.

        Huom. susi on tämän näköinen.
        http://www.maxwaugh.com/images/zoo02/wolf2.jpg
        (mutta ethän sinä sitä tiennyt).

        Minähän olen usein maininnutkin, jotta Suomessa on vajaa 150 sutta, kun metsästäjähörhöt ja poronpurija-apinat ovat puhuneet moninkertaisesta määrästä. Ja luulis sinunkin tajuavan, että eivät ne sudet aina pysy saman maakunnan, eikä valtionkaan aluella. Juuri tällä hetkellä Satakunnan alueella on viisi sutta. Voitkohan tajuta vesipäälläsi, mitä tarkoitan?


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Minähän olen usein maininnutkin, jotta Suomessa on vajaa 150 sutta, kun metsästäjähörhöt ja poronpurija-apinat ovat puhuneet moninkertaisesta määrästä. Ja luulis sinunkin tajuavan, että eivät ne sudet aina pysy saman maakunnan, eikä valtionkaan aluella. Juuri tällä hetkellä Satakunnan alueella on viisi sutta. Voitkohan tajuta vesipäälläsi, mitä tarkoitan?

        No susia on 135–145 kpl tänä vuonna, joten voin hyväksyä tuon vajaa 150.
        Mutta silti nauran sinun viidelle sudellesi. Onko seuraavaksi luku kenties 6?


      • hunters life kirjoitti:

        No susia on 135–145 kpl tänä vuonna, joten voin hyväksyä tuon vajaa 150.
        Mutta silti nauran sinun viidelle sudellesi. Onko seuraavaksi luku kenties 6?

        Heh heh, "hyväksyn". Mikä sinä olet mitään hyväksymään? Vaikka vesipäälläsi näköjään osaat laskea ainakin kuuteen, niin se ei oikeuta sinua ylentämään itseäksi miksikään hyväksyjäksi. Koita nyt ymmärtää, että sinä tässä istut "koulun" penkillä ja minä sivistän sinua. Minähän olenkin jo maininnut sinulle, jotta mm monet mielenterveyspotilaat kuvittelevat olevansa hoitajia taikka lääkäreitä. Tässä ilmeisesti on nyt vähän samasta asiasta kyse.


      • Tosi on!
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, "hyväksyn". Mikä sinä olet mitään hyväksymään? Vaikka vesipäälläsi näköjään osaat laskea ainakin kuuteen, niin se ei oikeuta sinua ylentämään itseäksi miksikään hyväksyjäksi. Koita nyt ymmärtää, että sinä tässä istut "koulun" penkillä ja minä sivistän sinua. Minähän olenkin jo maininnut sinulle, jotta mm monet mielenterveyspotilaat kuvittelevat olevansa hoitajia taikka lääkäreitä. Tässä ilmeisesti on nyt vähän samasta asiasta kyse.

        Sama juttu on kyseessä.
        Jotkut mielenterveyspotilaat luulevat olevansa opettajia.


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, "hyväksyn". Mikä sinä olet mitään hyväksymään? Vaikka vesipäälläsi näköjään osaat laskea ainakin kuuteen, niin se ei oikeuta sinua ylentämään itseäksi miksikään hyväksyjäksi. Koita nyt ymmärtää, että sinä tässä istut "koulun" penkillä ja minä sivistän sinua. Minähän olenkin jo maininnut sinulle, jotta mm monet mielenterveyspotilaat kuvittelevat olevansa hoitajia taikka lääkäreitä. Tässä ilmeisesti on nyt vähän samasta asiasta kyse.

        No minähän edes käyn kouluja. (toisin kuin eräs lintsaaja puliukko susianalyytikko).


      • hunters life kirjoitti:

        No minähän edes käyn kouluja. (toisin kuin eräs lintsaaja puliukko susianalyytikko).

        Varmaan käytkin jotain ammattikoulua ja olet törmännyt sanaan trigonometria jossain yhteydessä. Se on niin eksoottisen ja vaikean kuulonen juttu, jotta täällä nyt pullistelet ymmärtäväsi jotain trigometriasta. Laatimasi tehtävä oli niin mielenkiinnoton ja tylsä (ja helppo), että et kai tosissasi kuvittele kenenkään tosiammattilaisen (heh heh) sitä edes jaksavan lukea loppuun. Joko olet aloittanut perehtymisen ja tutustumisen Gödel-lukuihin? Jotta sinä niistä jotain ymmärtäisit, niin siihen voikin sitten kuulua muutama sata apinanvuotta.


      • ovat happamia
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Varmaan käytkin jotain ammattikoulua ja olet törmännyt sanaan trigonometria jossain yhteydessä. Se on niin eksoottisen ja vaikean kuulonen juttu, jotta täällä nyt pullistelet ymmärtäväsi jotain trigometriasta. Laatimasi tehtävä oli niin mielenkiinnoton ja tylsä (ja helppo), että et kai tosissasi kuvittele kenenkään tosiammattilaisen (heh heh) sitä edes jaksavan lukea loppuun. Joko olet aloittanut perehtymisen ja tutustumisen Gödel-lukuihin? Jotta sinä niistä jotain ymmärtäisit, niin siihen voikin sitten kuulua muutama sata apinanvuotta.

        sanoi kettu pihlajanmarjoista...

        ... Ja ovat helppoja, sanoi Susi-anaali navigointitehtävästä.

        (Vaikka ei laskea osannutkaan. Ei edes kehdannut yrittää vaan istui kuin susi kukassa. )


    • Ihan susi analyysi

      Susianalyytikko kirjoitti : > Hän onkin oiva esimerkki eräästä sivistettävästä yksilöstä työmaallani, siis tarkoitan hysteeristä ja petoja pelkäävää maaseudulla asustelevaa apinalaumaa. <

      Miten tuo sivistettävä yksilö voi olla lauma ??

      Ehkä tämän palstan todellisen järjen jättiläisen (tai älykääpiön) olisi syytä myös kirjoituksen virheiden lisäksi hyvä keskittyä myös asiansa sisällön miettimiseen...

      • Etkö apina älynnyt, jotta selvästi tarkoitin työmaallani maasedulla asustelevaa apinalaumaa, heh heh. Tyhmälle apinalle pitää kaikki selittää juurta jaksaen, jotta menee perille. Tätä laumaahan minä sivistän.


      • Ihan susi analyysi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Etkö apina älynnyt, jotta selvästi tarkoitin työmaallani maasedulla asustelevaa apinalaumaa, heh heh. Tyhmälle apinalle pitää kaikki selittää juurta jaksaen, jotta menee perille. Tätä laumaahan minä sivistän.

        Kuitenkin kirjoitit sivistettävästä YKSILÖSTÄ... En usko että kukaan muukaan normaalilla järjellä varustettu voi mieltää yksilöä samaksi asiaksi kuin lauma.
        Tietystihän se on selvää JOTTA sinun kaltaisesi super-äykäs mahtiyksilö ei kykene käsittämään normaalin IHMISEN rajallista käsityskykyä, mistä valitettavasti on seurauksena JOTTA suuret viisaudensanomasi valuvat hukkaan sillä niitä ei kukaan muu voi täysin omaksua.
        sinun pitäisi esittää asiasi yksinkertaisemmin JOTTA sen pystyisi tyhmempikin ymmärtämään.


    • naureskeIija

      Jos olisin saapastakin (vasen) tyhmempi punaniska, niin herkuttelisin makkaraperunoilla vaimoni (pässi kasperi) kanssa paikalisella hinttiasemalla.

      Onneksi olen kuitenkin fiksu ihminen, enkä mikään haistavitun kainuun paskaperse.

      Eipä juuri voi kuin naureskella.

      • Juu toki

        senhän nyt heti näkee asiallisesta kirjoituksestasikin, että olet korkeasti sivistynyt ihminen.

        Eipä tässä tosian muuta voi kuin naureskella.


      • naureskelija.

        Jos olisin saapasta älykkäämpi ihminen, niin runkaskelisin makkaraperunoita veljeni (susianalyytikko) kanssa paikallisella hinttiasemalla.

        Onneksi en ole kuitenkaan fiksu ihminen vaan haistavittu mielisairaalan paskaperse.

        Eipä juuri voi kuin runkaskella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe