Onhan nyt perjantai ;o),

vai mikä päivä se on.
No olkoonpa mikä päivä hyvänsä, niin eikun annetaan potkua elämälle, tekemällä jokainen tahollamme just sitä mikä tuntuu omalle tekemiselle.

Tässä jotain, Hectoriapa tietenki;

http://www.youtube.com/watch?v=kF8yFrvpmlQ

Aurinkoista perjantaita ;o).

34

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinkoinen..

Iloisella mielellä täälläkin aamun aloittanut ja kun tänäänkin on päässyt
      sängystä ylös virkeänä.
      Niin mitä siinä turhia synkistelemään:)

Laitanpa minäkin musaa.

http://www.youtube.com/watch?v=Tv3XOn3phpQ

• Minä täällä yritän tuon auringon pilkkeen kanssa kilpaa loistaa ;o), mutta kyllä tuo aurinko taitaa voiton viedä, ainakin toistaseksi, sitä tiedä millon minä vien voiton, ehkä se on joku päivä ;o),,,

• aurinkoinen...
        mokka-mari kirjoitti:

Minä täällä yritän tuon auringon pilkkeen kanssa kilpaa loistaa ;o), mutta kyllä tuo aurinko taitaa voiton viedä, ainakin toistaseksi, sitä tiedä millon minä vien voiton, ehkä se on joku päivä ;o),,,

Kyllä vaan saatatkin vielä auringon voittaa.Tunnut olevan niin positiivisesti
        ajatteleva.
        Minulla on ihan pieni tuulikello tuossa kuistilla.siinä on niin hentoinen ääni mutta kun on hiljaista niin kauniisti kyllä soi.

• aurinkoinen... kirjoitti:

ajatteleva.
        Minulla on ihan pieni tuulikello tuossa kuistilla.siinä on niin hentoinen ääni mutta kun on hiljaista niin kauniisti kyllä soi.

Kait se tää luonne on muokkautunu monien koettelemusten kautta,,, kun tarpeeksi heitellään pikkukivillä, niin jotakinhan se opettaa,,, ei ne pikkukivet saa jäädä reppua täyttämään, se reppu pitää jättää jonkun kannon juurelle, mutta kyllä ne kivet sieltä välillä mieleen tulee, väkisinkin,,, pitää vaan toivoa ettei samoilla asioilla se uus, tyhjä reppu täyty ;o),,,

• tiistaitahan
        aurinkoinen... kirjoitti:

ajatteleva.

nyt pukkaa, heti aamusta!

• tiistaitahan kirjoitti:

nyt pukkaa, heti aamusta!

No eihän pukkaa ;o),,, lekurikin varmisti mulle asian että ny on PERJANTAI,,, tiistai on sinä päivänä kun se lekuri haluaa nähdä mut uudestaan, tehtiin tärät ;o),,, katoppa kun julkisesti lumeena joku "tekosyy", niin kukaan huomaa mitään ;o),,,

• valoisalla mielellä

Hyvää huomenta!

Eipä paista aurinko. Lunta sataa ja tuuli tuivertaa. Jospa se vielä iltapäivällä tuosta kirkastuisi.

Iloisella mielellä täälläkin ollaan

• valisalla mielellä

• valoisalla mielellä
        valisalla mielellä kirjoitti:

Litanpa tuohon lisäksi tuulikellojen helinää. Kivasti soivat tuolla ulkona tuulessa.

http://www.youtube.com/watch?v=e4oYbCi4DWQ

Noin se käy kun on huolimaton.

siis:laitanpa tuohon lisäksi...

Ei pitäisi minnekään kiirekään tällä kertaa olla, mutta silti tulee noita virheitä. Muita ajatuksia mielessä.... ehkä siksi...

• valisalla mielellä kirjoitti:

Litanpa tuohon lisäksi tuulikellojen helinää. Kivasti soivat tuolla ulkona tuulessa.

Tuulikello, eipä uskalla laittaa tuohon partsille helisemään,,, kaikuu ympäri talon, saattaa joku mainita jos lujaa helisee. Siellä jossain minulla on tuulessa helisevä kello, aivan kuin se soinnillaan haluaisi toivottaa tervetulleeksi, ja jää soimaan kun lähden,,,

• valoisalla mielellä
        mokka-mari kirjoitti:

Tuulikello, eipä uskalla laittaa tuohon partsille helisemään,,, kaikuu ympäri talon, saattaa joku mainita jos lujaa helisee. Siellä jossain minulla on tuulessa helisevä kello, aivan kuin se soinnillaan haluaisi toivottaa tervetulleeksi, ja jää soimaan kun lähden,,,

Meillä ei ole naapuri ihan seinän takana, vaan 100 m:n päässä. Ei kuulu tuo helinä sinne asti. Meidän tuulikellosta voi säädää tuon helinän kovemmallekin jos haluaa. Annamme hiljaa helistä ettei herätä yöllä.

Tuossa kuistilla se toivottaa kaikki tervetulleeksi ja lähtiessä: Kiva kun kävitte. Tervetuloa uudelleen.

Kiva tuliasilahja, joka muistuttaa tuojastaan useita vuosia jälkeenkinpäin, niin kauan kuin helisee.

• .
        mokka-mari kirjoitti:

mokka-mari ja tuulikello.

T.M.M.

• valoisalla mielellä kirjoitti:

Meillä ei ole naapuri ihan seinän takana, vaan 100 m:n päässä. Ei kuulu tuo helinä sinne asti. Meidän tuulikellosta voi säädää tuon helinän kovemmallekin jos haluaa. Annamme hiljaa helistä ettei herätä yöllä.

Tuossa kuistilla se toivottaa kaikki tervetulleeksi ja lähtiessä: Kiva kun kävitte. Tervetuloa uudelleen.

Kiva tuliasilahja, joka muistuttaa tuojastaan useita vuosia jälkeenkinpäin, niin kauan kuin helisee.

Mulla ei piilopirtillä naapurit kuule, on sen verran matkaa. Täällähän ei saa häiriä naapureita.

Mistähän semmosen säädettävän tuulikellon sais? Eipä ole ennen tuommosesta kuullukkaan.

• . kirjoitti:

mokka-mari ja tuulikello.

T.M.M.

Niin, ja kuin jatkuu?,,,

• valoisalla mielellä
        mokka-mari kirjoitti:

Mulla ei piilopirtillä naapurit kuule, on sen verran matkaa. Täällähän ei saa häiriä naapureita.

Mistähän semmosen säädettävän tuulikellon sais? Eipä ole ennen tuommosesta kuullukkaan.

Sain sen tupaantuliaislahjaksi kauan sitten.

http://www.hoviset.fi/index.php?page=tuulikellot

Se on tuo kaikkein ylimmäinen.

Siinä on kiva helinä.

• valoisalla mielellä kirjoitti:

Sain sen tupaantuliaislahjaksi kauan sitten.

http://www.hoviset.fi/index.php?page=tuulikellot

Se on tuo kaikkein ylimmäinen.

Siinä on kiva helinä.

Otimpa linkin talteen, pitää tutkailla kun tän olotilan saa jotenkin nousemaan,,, tukkonen ja outo olo,,, No se outo olo mitään uutta ole, sehän on mun vakio olitlani ;o),,,

• valisalla mielellä kirjoitti:

Kiitos ;o),,, kaunis biisi, ja takuuvarmaa Kaija Koota,,,
        Nyt vasta ehdin kuuntelemaan,,,

• oikea.heippa.

Kalenteri sanoo: perjntai.
      Vai valehtelevatko kalenteritkin, ei vain muistikuvat:)))

• .

Perjantai 25.3.2011 Nimipäivät: Aija, Gunvor ja Gunnevi

• O / H
        . kirjoitti:

Perjantai 25.3.2011 Nimipäivät: Aija, Gunvor ja Gunnevi

Yhä omituisempia nimiä on tunkeutunut perinteiseen kalenteriimme. Tosin en ole selaillut Ajasaikaa ja mikä se toinen on? Mutta tuollaiset Gunvorit, Benitat...mitä niitä on vilahdellut viime aikoina, ei olleet aiemmin mukana. Oli vain arkista mattia-teppoa ja muuta. Joku hermanni saattoi olla tosi erikoinen nimi.

• No eilenhän mun ajatuskalenteri oli jostain syystä päivää edellä,,, no eikös joku sanonta ole, että samaa päivää ei voi kahteenkertaan elää, mut mulla se melkeen onnistu ;o),,,

• o / h
        mokka-mari kirjoitti:

No eilenhän mun ajatuskalenteri oli jostain syystä päivää edellä,,, no eikös joku sanonta ole, että samaa päivää ei voi kahteenkertaan elää, mut mulla se melkeen onnistu ;o),,,

Tuplat:)
        Entä huomenna, mikä päivä:)

• o / h kirjoitti:

Tuplat:)
        Entä huomenna, mikä päivä:)

huomenna taitaa olla perjantain ja sunnuntain välillä oleva päivä,,, mikä se nyt onkaan (*_*),,, oisko lauRantai ;o),,,

• zz..

meeppä huuhaalle, niin muistikuvat palautuu1

• Ai, minäkö?,,, no kuule, jos sua revitään ja räävitään, niin miten se sillon menee. Siis nakellaan sitä ittiään,,, koita siinä sitten hymyillä.
        Mut hymyile sinä, mun on mentävä hymyilemään kilpaa tuon auringon kans, vaikka kuumeessa olenki,,,
        Nauti päivästäsi, niin teen minäkin ;o),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Ai, minäkö?,,, no kuule, jos sua revitään ja räävitään, niin miten se sillon menee. Siis nakellaan sitä ittiään,,, koita siinä sitten hymyillä.
        Mut hymyile sinä, mun on mentävä hymyilemään kilpaa tuon auringon kans, vaikka kuumeessa olenki,,,
        Nauti päivästäsi, niin teen minäkin ;o),,,

Me hymyillään siitä huolimatta, se on joku muu joka ei hymyile.;D

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

Me hymyillään siitä huolimatta, se on joku muu joka ei hymyile.;D

Satu, katoppa kun noi fankerholaiset on peesaamassa ;o),,, ne hakee vaikka kuusta että pääsevät peesiin ;o),,,

Ompa turha olo,,, hyi, silmissäkin varmaan jotain tikkujaki, karhee näkökenttä, mut kyllä tää tästä, kun aurinkoa saa ;o).

• hmm.

Huonosti nukkuvat kärsivät 14 prosenttia enemmän mielenterveyden ongelmista kuin normaalisti nukkuvat henkilöt.

• ?+?+?+ 9

no mitä siinä sitte notkut, mene hyvä ihminen nukkumaan

• up.

Teeppä se ----------->mokka-mari ja tuulikello.

T.M.M.

• Tuota,,, nyt kuule suttaa (*_*),,, en saa mistään kohtaa tartuntaa,,, no ei ekaa kertaa näin, käy,,,
        Siis jotain jymähti tuonne nuppiin, siis ostaakko uusi tuulikello?,,, pläääh, ei se kuitenkaan tuo ole,,,

• .

Huh huh...
      Kuulostaa aika vakavalta! Ehkä pitäisi jo kokeilla jotain ammattiapua, ei tuo todellakaan ole enää terveellistä elämää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      182
      2708
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      195
      2227
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      2036
    4. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1894
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      126
      1874
    6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      32
      1725
    7. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      73
      1365
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1325
    9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      174
      1272
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1212
    Aihe