Milloin Kiva Kirppari aukenee?

April2011

Tietääkö kukaan...

15

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivavastaaja

      Ikkunassa lukee, että tämän kuun aikana! :)

    • pertsu

      Aukeaa 18.4!!!!

      • sinne siis...

        Kiva, Kiva. =)
        Onko mitään avajaistarjousta?
        Paljonkohan maksaa pöytäpaikat siellä?


    • 6fgb78uigh

      Missä tällainen kirppari on aukenemassa?

    • eeva333

      entisen kontin paikalle tuli.
      viikko 35e norm, tarjous 30e

    • RvaE-54

      Kävelin aamulla tämän ohi ja kurkin sisään.Näytti olevan paljon isompi ja valoisampi paikka kun nuo muut.Ja näytti että myytävät tavaratkin olivat hyviä,aianakin siinä eturivissa.

    • jannika84

      kävin tänään varaamassa myyntipaikan toukokuulle, samalla tarttui mukaan kahdet lastenkengät ja itselle laukku!kiva kirppis tosiaan :-)

    • April2011

      Eilen pistäydyin siellä. Uskomatonta.
      Yllätys oli melkoinen, niin loistava paikka, valoisa ja siisti.
      Kaikki uutta puhtaan valkoista. Seuraavan kerran varaan sieltä pöydän.

      • hintapolitiikka?

        Tuli käytyä. Tosi hyvä koon ja valoisuuden suhteen, mutta, mutta...Kovin ahneina aloittavat, kun myyntipaikat oli hinnoiteltu aika kalleiksi. Euron ja parin tavaroilla ei saa kasaan tai tulos on /-. Mielestäni maksimi hinta olisi n 25e/6pv...jopa halvempi alkuun jotta saa myyntipaikat täyteen ja paikka alkaa kiinnostaa asiakkaita.


      • kokoko koko kokko
        hintapolitiikka? kirjoitti:

        Tuli käytyä. Tosi hyvä koon ja valoisuuden suhteen, mutta, mutta...Kovin ahneina aloittavat, kun myyntipaikat oli hinnoiteltu aika kalleiksi. Euron ja parin tavaroilla ei saa kasaan tai tulos on /-. Mielestäni maksimi hinta olisi n 25e/6pv...jopa halvempi alkuun jotta saa myyntipaikat täyteen ja paikka alkaa kiinnostaa asiakkaita.

        Eikös siellä joku mainosta 25€.
        Mee sinne.


    • jepejeejeejeee

      Ei tuo viiden euron ero hinnoissa niin suuri ole, vain pari kahden euron tavaraa. ;) Helposti jäin itse plussan puolelle yli 100euroa kirppiksellä, kiva raha käteen vaikka kierrätys ainakin itsellä pääasiana. Mieluummin maksan muutaman euron enemmän pöydästä paikkaan, joka on siisti ja asiakasystävällinen, tavarakin liikkuu huomattavasti paremmin...

    • Kiinnostunut-

      Missä siis tarkalleen tämä kirppis sijaitsee ? :)

      • kirpparit

        Osoite on Haapaniemenkatu 38. Paikalla oli aiemmin SPR:n Kontti joka on nykyään Jynkässä.


    • kysyjä!!

      Mikä on puhelinnumero josta pöydän voi varata?

    • wojfgijeriogjierjgio

      Tulipa käytyä ja täytyy sanoa että ainakin näin asiakkaan kannalta tosi hyvä kirppis, oikein esimerkillinen jopa, valoisa, hyllyjen välit tuntui hieman väljemmältä kuin muualla ja siisti paikka muutenkin :)
      Samoihin tiloihin on uusi toimija saanut mielestäni paremmin toimivat kirppistilat kuin spr kontti.
      Hintatasosta en osaa sanoa kun en ole myyjänä ollut koskaan.
      Menestykselle on hyvät ainekset ainakin tällä kirppiksellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe