Milloin Kiva Kirppari aukenee?

April2011

Tietääkö kukaan...

15

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivavastaaja

      Ikkunassa lukee, että tämän kuun aikana! :)

    • pertsu

      Aukeaa 18.4!!!!

      • sinne siis...

        Kiva, Kiva. =)
        Onko mitään avajaistarjousta?
        Paljonkohan maksaa pöytäpaikat siellä?


    • 6fgb78uigh

      Missä tällainen kirppari on aukenemassa?

    • eeva333

      entisen kontin paikalle tuli.
      viikko 35e norm, tarjous 30e

    • RvaE-54

      Kävelin aamulla tämän ohi ja kurkin sisään.Näytti olevan paljon isompi ja valoisampi paikka kun nuo muut.Ja näytti että myytävät tavaratkin olivat hyviä,aianakin siinä eturivissa.

    • jannika84

      kävin tänään varaamassa myyntipaikan toukokuulle, samalla tarttui mukaan kahdet lastenkengät ja itselle laukku!kiva kirppis tosiaan :-)

    • April2011

      Eilen pistäydyin siellä. Uskomatonta.
      Yllätys oli melkoinen, niin loistava paikka, valoisa ja siisti.
      Kaikki uutta puhtaan valkoista. Seuraavan kerran varaan sieltä pöydän.

      • hintapolitiikka?

        Tuli käytyä. Tosi hyvä koon ja valoisuuden suhteen, mutta, mutta...Kovin ahneina aloittavat, kun myyntipaikat oli hinnoiteltu aika kalleiksi. Euron ja parin tavaroilla ei saa kasaan tai tulos on /-. Mielestäni maksimi hinta olisi n 25e/6pv...jopa halvempi alkuun jotta saa myyntipaikat täyteen ja paikka alkaa kiinnostaa asiakkaita.


      • kokoko koko kokko
        hintapolitiikka? kirjoitti:

        Tuli käytyä. Tosi hyvä koon ja valoisuuden suhteen, mutta, mutta...Kovin ahneina aloittavat, kun myyntipaikat oli hinnoiteltu aika kalleiksi. Euron ja parin tavaroilla ei saa kasaan tai tulos on /-. Mielestäni maksimi hinta olisi n 25e/6pv...jopa halvempi alkuun jotta saa myyntipaikat täyteen ja paikka alkaa kiinnostaa asiakkaita.

        Eikös siellä joku mainosta 25€.
        Mee sinne.


    • jepejeejeejeee

      Ei tuo viiden euron ero hinnoissa niin suuri ole, vain pari kahden euron tavaraa. ;) Helposti jäin itse plussan puolelle yli 100euroa kirppiksellä, kiva raha käteen vaikka kierrätys ainakin itsellä pääasiana. Mieluummin maksan muutaman euron enemmän pöydästä paikkaan, joka on siisti ja asiakasystävällinen, tavarakin liikkuu huomattavasti paremmin...

    • Kiinnostunut-

      Missä siis tarkalleen tämä kirppis sijaitsee ? :)

      • kirpparit

        Osoite on Haapaniemenkatu 38. Paikalla oli aiemmin SPR:n Kontti joka on nykyään Jynkässä.


    • kysyjä!!

      Mikä on puhelinnumero josta pöydän voi varata?

    • wojfgijeriogjierjgio

      Tulipa käytyä ja täytyy sanoa että ainakin näin asiakkaan kannalta tosi hyvä kirppis, oikein esimerkillinen jopa, valoisa, hyllyjen välit tuntui hieman väljemmältä kuin muualla ja siisti paikka muutenkin :)
      Samoihin tiloihin on uusi toimija saanut mielestäni paremmin toimivat kirppistilat kuin spr kontti.
      Hintatasosta en osaa sanoa kun en ole myyjänä ollut koskaan.
      Menestykselle on hyvät ainekset ainakin tällä kirppiksellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe