Onko kellään hajua kenestä olisi tulossa Perussuomalaisten Lapin ääniharava? Tietäisi sitten sunnuntaina antaa äänen tälle tyypille.
Persujen Lapin ääniharava
36
355
Vastaukset
- 39
oisko Hanna Mäntylä? :) ei oo kauheesti itteä mainostanu mutta tuntuu, että moni aikoo äänestää häntä.. Kuitenki melko järkevältä vaikuttaa:) Ollu mm. työvoimaneuvojana..Nenonen on sitte toinen :) Itse äänestin Mäntylää. Tuli vaalikoneessaki ekana mulle:)
- samaa mielipuolta
Hannalla on jalat maassa ja järki päässä. Minuun Hannan suoraselkäisyys teki vaikutuksen, ja Hanna taitaa olla niitä harvoja ehdokkaita, joilla ei ole ulkopuolista rahaa kamppanjassaan (vaalibudjetti 4000 euroa Lapin Radion tentissä sanottiin).
Jotain tietenkin kertoo se, että Hanna oli Lapin piirin ykkönen varjovaaleissa.
http://www.hannamantyla.fi/
http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011040513493734_vl.shtml
Numeron 39 äänestäminen on iloinen asia.. :)
- kaltoin kohdeltu
No Liisa Mariapori on muistaakseni Lapista ja on muuten henkilö, joka ajaa oikeudenmukaisuutta suomalaisille. Hän on tuonut esiin PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIMEN perustamisen ja jos se saataisiin meille, niin tavallisella pulliaisellakin olisi mahdollisuus saada asiansa käsitellyksi lakien mukaan oikeudessa.
Koko oikeuslaitos remonttiin ja kyllä säästettäis valtion ja meidän veronmaksajien rahavaroja.
Äänestä Liisa Mariaporia ! - en äänestä
aika öljyinen Mariakori!
http://www.mariapori.com/wp-content/uploads/2010/12/liisa-mariapori.jpg - Nro: 39
Äänet meidän perheessä mene Hanna Mäntylälle, eli nro: 39 Ja luulenpa että hän saa paljon ääniä
- hweföouweföuweöi
Myös meidän äänet menee hälle, eli 39
- tsippadaa
Sama valinta, 39.
- df
Niin se Kinnunen on yrittäjä Kemissäkin ja missä muualla
- tavikset tosi tvstä
koko suku 39
- peruslorsa
Hannalle ääni
- kuppi ukko
Antakaa äänenne tosiaankin sellaisille, joilla ei ole mitään siteitä lappiin, niinkuin joku sanoi tuossa aiemmin että Ruikonperän missejä. Täällä Rovaniemellä pyörivässa vaalivideossa Mäntylälläkin niin monta ammattia ja titteliä tuohon ikään mennessä kuullostaa vähän uskomattomalta tietenkin jos lasketaan kaikki 2 kuuauven työharjottelut niin silloin on mahollista. Ja mitkä on mäntylän poliittiset näytöt, jos niihin ei lasketa mukaan opuksen mittaisia plokikirjoituksia. Hyvin orkanisoitu että joku näitä kirjoittaa tai sitten työpaikalla jossa niitä voi kirjotella päivät pitkät työ aikana.
- 6+4
Löytyykö tuo video netistä?
- täyspäinen persu
voivoi. toisille ottaa koville täyspäisen persun kannatus joka on tehny muutakin ku vinkunu elämässään. toivottavasti moni äänestää just tämän takia 39 voittoon että kateelliset mitkä lie kepulaiset tai vasurit saa nenillee.
- kirjoittamisen taito
Olen aktiivinen Usarin blogien lukija, ja Mäntylän kirjoitukset ovat olleet erinomaisia, perusteltuja ja ajankohtaisia.
Jos kuppi ukolle tuottaaa tuskaa lukea pidempiä kirjoituksia kuin Aku ankan puhekuplia, niin se ei vielä perustelluista kirjoituksista opuksia tee.
Samoin, jos kuppi ukolle ottaa pitkään kirjoittaa edellä oleva kirjoitus, niin toiset jotka ovat asioista perillä ja pystyvät kymmensormijärjestelmään, pystyvät kirjoittamaan kyseisen mittaiset blogitekstit tunnissa. - tekstit ei kerro
kirjoittamisen taito kirjoitti:
Olen aktiivinen Usarin blogien lukija, ja Mäntylän kirjoitukset ovat olleet erinomaisia, perusteltuja ja ajankohtaisia.
Jos kuppi ukolle tuottaaa tuskaa lukea pidempiä kirjoituksia kuin Aku ankan puhekuplia, niin se ei vielä perustelluista kirjoituksista opuksia tee.
Samoin, jos kuppi ukolle ottaa pitkään kirjoittaa edellä oleva kirjoitus, niin toiset jotka ovat asioista perillä ja pystyvät kymmensormijärjestelmään, pystyvät kirjoittamaan kyseisen mittaiset blogitekstit tunnissa.Kannattaa tavata myös ja jutella ehdokkaan kanssa. Olen jutellut ko. ehdokkaan kanssa ja pisti miettimään kuka tekstit oikeesti kirjoittaa
- ketä pelottaa?
tekstit ei kerro kirjoitti:
Kannattaa tavata myös ja jutella ehdokkaan kanssa. Olen jutellut ko. ehdokkaan kanssa ja pisti miettimään kuka tekstit oikeesti kirjoittaa
Samoin minä olen jutellut moneen kertaan ja kyllä nainen ihan itse kirjoittaa omat tekstinsä. Kukaan ei pysty sellaista tietomäärää omaksumaan ulkoaopetellen toisen kirjoittamista tekstistä ja vielä laajentamaan kesusteluissa aiheita joista puhuttiin (esim.verotuksen kokonaisuudistus, yrittäjien elinkeinotuet, EU:n vakausrahastojen tulevaisuuden visiot).
(http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/111275-lapin-erikoisuus-saamelaisten-valinta-on-rkp - tässä nostettu Lapista esiin Mariaporin lisäksi sekä Hanna Mäntylä ja Hemmo Koskiniemi)
Onko täällä Hanna Mäntylän parjauskamppanja alkanut sen jälkeen, kun kysyttiin kenestä Lapin ääniharava ja naisen nimi ja numero rupesi nouseman vahvasti esiin monissa viesteissä? Sellainen mielikuva alkaa rakentumaan viestien pohjalta. Ketä tässä nyt pelottaa viime tipassa Hannan suosio - vanhoja puolueita vai oman porukan ehdokasta?
#39 tulee täältäkin!
- maijaliisae
Huomaa että omien persujen kirjoittelua... Sen verran olen liikkunut Lapissa ja kuullut Että Juntunen on teistä se kovin. Eikä kyllä ihme ainoa joka ajaa nuorten ja lapsiperheiden asioita, lainatakauksia vastustaa, jne. Juntusen tapasin ensimmäistä kertaa eilen ja on se suoraselkäinen mies joka tietää mistä puhuu. Vuotos asiassakin sai minut miettimään että työtä ja rahaa se todellakin tuo lappiin.
- 43, tauriainen...
Tauriainen, 43
Onhan sillä aivan outojakin vetoja mutta jospa se laittaisi vähän pontevammin kapuloita rattaisiin näille maahanmuuton ihannoijille.
Ainakin kertoo asian suoraan, ei poliittisen korrektisti kuten muut. Siis EI MAAHANMUUTOLLE - ....
Kun vastustaa mamuja, saa junteilta ääniä... Pari vuotta sitten kun suomeen lappasi pakolaisa jokaisesta suunasta, lähti persujen kannatus huimaan nousuun.. Nyt kun maahanmuuttopolitiikkaa on jo kiristetty ja turvapaikkoja mm. Kemistäkin vähennetty ei ole enää vaaliteemaa millä ratsastaa...
eikä tämä suinkaan ole pelkästään persujen ansiota. Tämä ilmiö on huomattu sekä Suomessa että muualla euroopassa.
Itse en ainakaan näille junteille ääntäni anna. - Molokki
Aika jees että kaikki Hannan kommentaattorit ovat samasta IP osoitteesta? entäs keskustelun aloittaja? Hänen vaalipäällikkö- merikapteeni -miehensä???
Siitä vaan ,...jos ootte sitä mieltä että ootte yksinkertaisia .- Hauska kysymys :)
Mikä on minun IP-osoite?
- ip kepu
Onko persujen rivit sekaisin ja hajallaan? Eikö persujen ehdokkaat kestä painetta? Hajoavat keskinäisiin riitoihinsa, yes!
Toinen persu ei kestä toisen "menestystä". Kenellä paskat housuissa, muilla puolueilla vai muilla persuilla? - 23
ip kepu kirjoitti:
Onko persujen rivit sekaisin ja hajallaan? Eikö persujen ehdokkaat kestä painetta? Hajoavat keskinäisiin riitoihinsa, yes!
Toinen persu ei kestä toisen "menestystä". Kenellä paskat housuissa, muilla puolueilla vai muilla persuilla?Kaikki äänestämään Heikkiä nro 23 !
- kepukepukepu
23 kirjoitti:
Kaikki äänestämään Heikkiä nro 23 !
Heikki edustaa kepua
- Vastaan itse :)
Hauska kysymys :) kirjoitti:
Mikä on minun IP-osoite?
- molokki
Hanna edustaa Vasemmistoa, Härö on sen kaveri ja Kinnunen Kokoomusta
miettikkää ite,.. tutkikaa kun kerta osaatte ja nettikin näyttäis olevan,...
...jos metsään haluat mennä nyt, ...niin takuulla yllätyt.. - molokki
Kauhea totuus on että persujen vene on täynnä pakolaisia paremman elämän perässä,...toivotaan että eivät tyypilleen uskollisina katoa viidakkoon ja vaihda taas väriä kun ekat karikot tulee vastaan...
- molokki
kun "koko suku" äänestää samaa ehdokasta, pitää toivoa että kysymys ei ole perhediktatuurista eikä perheväkivallalla kasvatuksesta, eikö...? jokaisella ihmisellä on henkilökohtainen mielipide,
Myös Jehova tietää tämän!
Hmmmmm.......- voi sua höppänää
> ... Myös Jehova tietää tämän! <
Tuo lause kertoo paljon. Monilla uskovilla on tapana pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana.
- molokki
Ymmärsit juuri äsken jotain sanomastani....
- Hätääntynyt
Niinhän se on, että kun hätä on suuri niin apua haetaan vaikka mistä. Tämä Sallan mäntylä, junantuoma, josta aikaisemmin kommentoitiin ja muitakin persuja mm. "Hanna edustaa Vasemmistoa, Härö on sen kaveri ja Kinnunen Kokoomusta miettikkää ite,.. tutkikaa kun kerta osaatte ja nettikin näyttäis olevan,...jos metsään haluat mennä nyt, ...niin takuulla yllätyt."
Tosiaan jos nämä eduskuntaan menevät tai joku näistä niin ei hyvältä näytä. Täällä Kemin palstalla tällaista kirjoitusta. Yksi sallasta, toinen Ylitorniolta ja kolmas hyppykommunisti rovaniemeltä. Kukaan näistä ei tosiaankaan aja kemin tai tornion asioita! Elkää hyvät ihmiset menkö lankaan. Selatkaa läpi kaikki persut jos aiotte niitä äänestää. Tässä on tosiaan huonoimmat vaihto ehdot- Suomen etu
Jospa unohdettaisiin tämä kyläpolitikointi ja muistetaan se asia, että Suomen etu on myös Kemiläisten etu.
Lyhytnäköinen omaan napaan tuijottaminen harvoin tuottaa tuloksia, kuten olemme varmaan huomanneet kepun harjoittamasta sulle-mulle politiikasta.
- Maukka Perusjätkä
Meidän perhe äänesti Hanna Mäntylää ja niin tuntuu äänestävän tuttuni ja työkaverinitkin. Mitä oon porissut ihmisten kanssa niin tuntuu siltä että kepu ottais kunnolla selkään täällä päin. Moni viime vaaleissa kepua äänestänyt äänestää nyt persuja.
- Kertoo ......
Kuppiukolle ... Kyllä se, että on monta ammattia, kertoo ELÄMÄNKOKEMUKSESTA ja siitä, että on nähnyt todella sen, miten täällä eletään ja voidaan, kuinka asiat hoituu / hoidetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839