Taas nähtiin illan vaalitentissä kuka ja ketkä puoluejohtajista ovat meidän
Suomen kansan puolella. Merkillepantavaa oli taas, että vaalitentin toimittajat kyselivät triviaaleja turhiakysymyksiä, mutta ei mitään todella tärkeää.
Esimerkiksi näistä tärkeistä asioista ei kysytty mitään: Poliittisen järjestelmän korruptiosta ei hiiskuttu sanaakaan...maahanmuutosta puhuttiin, kun oli ihan pakko..pari sanaa ja Italia, espanja....Nokia... ja paljon muuta on lykätty tarkoituksellisesti yli vaalien. Kukaan ei ole nyt rötösherra, kaikki oli puleerattu näyttämölle parhaimmissaan valehtelemaan suut ja korvat täyteen ja me sitten
uskomme kaiken tuon höpötyksen ja menemme äänestämään heitä?
Media on valjastettu hallituspuolueiden ohjeistuksilla, mutta nämä: Hesari,
Iltalehti ja YLE notkahtavatkin nyt täysin moraalisiin pohjalukemiin antamalla
vääriä kalluppilukemia puolueitten kannatuksista. Todellinen tilanne nähdään
ensi Sunnuntaina kello 20:00 ja se on sitten nähtävää, kun näitten entisien
hallituspuoluepamppujen naamat venähtävät.
Kallupit vääristeltyjä ja vilpillisiä
4
66
Vastaukset
- HUIJAUKSEN MAKUA
Huijausta!
realisti2011 14.04.2011 21:48
Katsokaan itse Ylen tiedotteesta mitä on kysytty.On kysytty kunnallisvaalien äänestymiskäyttäytymistä.Näitä kertoimia on varmasti rukkailtu Kokoomukselle mieleiseksi.
Näin kansa lannistetaan etukäteen ennen vaalipäivää. Tässä on huijauksen makua.
http://www.yle.fi/tvuutiset/uutiset/upics/liitetiedostot/yle_puoluekannatus_huhtikuu_2011.pdf- Pahalta näyttää
Kyllä sen taas vaalitentissä näki kuka ja ketkä ovat oikeasti meidän Suomen kansan puolella. Nykyiset hallituksessa istuvat ministerit kilpailevat kuin kukkopojat, kuka on seuraavassa hallituksessa pääministeri ja uskalsivat jopa väittää, että kallupin mukainen äänestystulos tarkoittaisi samaa kokoonpanoa uuteenhallitukseen mitä
on nyt? Wallin on jo varma uudenhallituksen ministeri niin hän itse sen sanoi, mutta niinhän se on aina ollut, että RKP valitsee muut hallitukseen. Jos äänestämme näitä samoja naamoja niin ilmanmuuta mikään ei korjaannu, vaan menemme pahasti kurjuuteen ja eriarvoisuus lisääntyy entisestään.
- jakolasku
Minä en usko yhtään mitään ennenkuin ensi sunnuntaipäivä vaihtuu maanantaiksi.
Galluppi on aina sitä mitä on teettäjänsäkin. Nyt oli hyvä tilaisuus laskea negatiivinen tieto liikkeelle koska persuilla on mennyt liian hyvin pitkään.
Minuun ei gallupit vaikuta, olen tehnyt valintani ja äänestänyt ehdokastani tiistaina iltapäivällä. Jos onni käy ehdokkaani pääsee eduskuntaan.- Epäilee jotain
Eilistä vaalitenttiä katsellessa minulle tuli mieleeni Helge Heralan juontama vanha tv-ohjelma "Valehtelijoiden klubi" kaikkea sitä näkee, kun vanhaksi elää.
Eniten minua huolestuttaa vaalivilppi, sillä siihen on syynä nämä merkilliset vaalirahoitussotkut joita on salailtu ja kähmintä näyttää vain jatkuvan.
Vilppi saattaisi hyvinkin olla mahdollista, että jossain vaalipiirissä olisi lahjottuja
vaalitoimitsijoita jotka hävittävät tietoisesti määrättyjä äänijä joltain ehdokkaalta?
Eräänpuolueen säätiöt on niin rahakkaita, että siellä kyylä rahaa löytyy vaikka
mihin keplotteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462