Minun lomakaupunkini ThaimaassaBangsaen

bangsaen

20

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex Paroni

      Tuttu kaupunki....Eikä taksimatka Bangkokista kestä kauaa.....

    • zoolandiaxx

      Joo lähellä Sciracha ja Galaxy, vaikka Galaxy mennyt pilalle kun sinne on kaikki suomi örvelöt löytänyt.

      • ex Paroni

        Si Rachan kaupunkikin ihan OK paikka, ei valkonaama turisteja.


    • bangsaen

      Bang Saenissa alkaa tanaan Song Khran ja kestaa kuusi paivaa. Olen kutsunut sinne muutamia asiakkaitani ja henkilokuntaa.

      Perheeni lahti sinne jo eilen. Lahden itse illalla, kun viilenee ja liikenne rauhoittuu.

      • chonburin pukki

        Tervetuloa, vaimosi onkin viihtynyt täällä hyvin.
        Do not care if "men hii" or it could said ?


      • Haluuostaaperheen

        Kuinka paljo sun perhees maksoi ?


      • bangsaen
        Haluuostaaperheen kirjoitti:

        Kuinka paljo sun perhees maksoi ?

        Talosta ja tontista?


      • bangsaen
        chonburin pukki kirjoitti:

        Tervetuloa, vaimosi onkin viihtynyt täällä hyvin.
        Do not care if "men hii" or it could said ?

        Sanat pitaa olla kaanteisessa jarjestyksessa. Silloin se on vittu haisee. Paljastit jo sosiaalisen asemasi.


      • changer
        bangsaen kirjoitti:

        Sanat pitaa olla kaanteisessa jarjestyksessa. Silloin se on vittu haisee. Paljastit jo sosiaalisen asemasi.

        Ottamatta muuta kantaa mutta pukki kirjoittaa käänteisessä järjestyksessä eli

        haisee = men
        hii = vittu

        haisee vittu >>> vittu haisee

        Asemasi thaimaalaisten keskuudessa paljastettu, Tollo ja ATM


      • katkera hiki
        chonburin pukki kirjoitti:

        Tervetuloa, vaimosi onkin viihtynyt täällä hyvin.
        Do not care if "men hii" or it could said ?

        ed kommentoija ei Terveyssyistä matkustele. Muutakuin fanttasia
        reissuja. Kaikki on keksittyä,vanhoja muistoja,lehdistä ja ketjuista lainattua
        huttua. Esiintyy monella palstalla. Nimimerkejä on satoja.


    • eiEnääKoskaan

      Äklöttävä mesta,jopa ingles pesee tuon sontamestan 10-0

    • siamsmile

      eiEnääKoskaan

      Mitä sinä nyt höpiset? Et ole siellä koskaan ollutkaan.

      • bangsaen

        Ihanaa olla taas Bangsaenissa. Raikas merituuli puhaltelee. Vaimo ja taloudenhoitaja on hoitanut ruokapuolen ja me tulimme juuri juomaostoksilta.
        Me tarkoittaa minua ja baarimestaria, joka tuli meille toihin viikoksi. Lisaksi on muutama tarjoilija.

        Ulos on pystytetty suuri telttakatos, jossa on yksi tankkauspiste.

        Juhlat voivat alkaa ja vieraat tulla. Tarkoitus on viettaa taalla koko viikko. Lapsilla on koulusta viela taman kuun loppuun lomaa. Vastaa taalla Thaimaassa Suomen kesalomaa koulusta. Tosin Thaimaassa vain 1 kuukausi.

        Porukkaa on Bangsaenissa melkoisesti mm. Bangkokista, jotka ovat tulleet tanne lomalle. Marketin juomapuolella oli pienta ruuhkaa.


      • Eineverenää

        Olen valitettavasti ollut ko mestassa,eikä valitettavasti ole mitään positiivista kerrottavaa.


      • Pankasalossa.
        Eineverenää kirjoitti:

        Olen valitettavasti ollut ko mestassa,eikä valitettavasti ole mitään positiivista kerrottavaa.

        Et ole ainakaan Bangsaenissa ollut. Olit kai Pankasalossa. Olen ollut usein Bangsaenissa ja kiva paikka lähellä Bangkokia.


    • bangsaen

      Vieraat viihtyivat ja oli hauskaa yhdessa oloa. Tanaan tulee puolen paivan jalkeen viela hieman vieraita ja sitten satunnaisesti. Rantakadulla aika vahan ihmisia.

      Tiistaina monet yritysjohtajat kayvat tyopaikoillaan ja jatkavat sitten lomaansa ensi viikonloppuun. Jossain vaiheessa kuulin tai sain tekstarin Suomessa. Eduskuntaan tulossa muutoksia ja porukkaa sen seurauksena muuttamassa mm.Thaimaahan.

      On ne keltaiset, siniset ja punaiset meillakin, etta jaita hattuun. Nyt on 35C. Siina suomainen sulaa, kuin koskenlaskija juusto helteessa.

    • bangsaen

      Huomenna on Suomessa pitkaperjantai. Hm. Minusta Suomessa kaikki paivat ovat hieman pitkaveteisia. Sohjossa vaeltamissa harmaassa ja kiukkuisessa massassa tai maalla on pimeaa kuin riihessa.

      • Avunantojaotto

        Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
        Hyvin vain huomaa kuinka sairas ja elämään kyllästynyt ihminen oikeasti olet,ihme piikittelyä suomea kohtaan,odotat koko päivän suomi24 sivulla että joku kommentoisi sun skeida juttuihin,vähän käy sääliksi moista reppanaa,mutta kun katso näitä sinun jatkuvia kirjoituksia niin et ole kyllä edes säälin arvoinen ihminen.
        Ei ole häpeä että myöntää olevansa skitso,sitä voidaan lääkitä/hallita.


    • ei myonna tosiasiaa

      Kaukaa katsottuna Suomi nayttaa vahintaankin puritaaniselta maalta. Luvanvaraista holhousta ja tolkutonta verotusta ja kansa kuvittelee olevansa rikas, vaikka valtaosa on koyhia kuin tuuran putki. Ei se ole piikittelya vaan tosiasioden myontamista. Suomessa asuessa sita ei kaiketi huomaa tai ummistaa sille silmansa ja ei myonna tosiasiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe