Nelosen videopuhelut

Pettynyt 4

Vieläkään ei ole tullut päivitystä, että saisi nuo videopuhelut toimimaan puhelinverkossa.
Apple mainostaa edelleen videopuheluita jotka ei kuitenkaan toimi kuin wlan verkossa. Alkaa tuntua huijaukselta koko videopuhelujuttu.

Toi soittoäänen synkronointi on sitten tosi ärsyttävä piirre, miksi noin vaikee homma ?

11

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viteo

      Kuka soittaa videopuheluita, en tiedä ketään joka niitä käyttäisi ?
      Johtuisko siitä ettei ne toimi ?

      • Nokia 6630

        esim. kuurot? Mieti edes vähän.

        Nokialaisella tais toimia videopuhelut jo lähes 10 vuotta sitten.


      • Miksi ei punasta ?
        Nokia 6630 kirjoitti:

        esim. kuurot? Mieti edes vähän.

        Nokialaisella tais toimia videopuhelut jo lähes 10 vuotta sitten.

        Apple sai jo vuoden harjoittelun jälkeen valkoisen mallin puhelimen markkinoille, kauankohan kestaa videopuhelujen virittäminen ?


    • mikä ?

      Videopuhelut ei siksi toimi, että antenniongelman takia tulisi nykivää kuvaa.
      Toinen vaihtoehto on raudan puutteellisuus.
      Kolmatta ei saa kertoa.

      • Antroitti itellä

        Höpö höpö. Videopuhelut eivät toimi 3G verkossa siksi, että puhelin on tehty amerikkalaisten tarpeisiin. Kas, SUUUUUUURESSA AMERIIIIIKASSA ovat matkapuhelinverkot niin kovilla datasiirtojen kanssa, etteivät enää kestäisi videopuheluiden kuormaa. Samasta syystä muuten TV_kaistakaan ei striimaa iLaitteissa suoraan matkapuhelinverkosta, vaan ainoastaan Wi-Fin kautta.

        TV_kaista toimii muuten Androidalustalla olevissa puhelimissa suoraan matkapuhelinverkosta, samoin kuin myös videopuhelut. Lisäksi Apple keksii kaikenmaailman rajoituksia laitteisiinsa. Hyvä puoli Applen laitteissa on, jos kaikki laitteesi ovat Applea, ne workkivat saumattoman loistavasti toistensa kanssa.

        iTunes wintoosassa tekee kaikenlaisia kummallisuuksia toisin kuin MACissa...

        Antenniongelmalla ei ole mitään tekoa, eikä rauta ole puutteellinen, syyt ovat juuri nuo, jotka kerroin....


    • Antenni patentti

      Matkapuhelinverkot kovilla ? öisinkin, voihan niitä rajoittaa yöaikaan toimiviksi... Taitaa vain olla niin, että Apple ei vain osaa..

      • Antroitti itellä

        Luetun ymmärtäminen. Apple on osoitettu SUUUUREEEN Ameriiiiikkaan, siis jenkkilään. Siellä on verkot ylikuormitettu yötä päivää....


    • Android jyrää

      Heh heh kyllä noi videopuhelut vaan on Applen ongelma, muissa toimii myös USA:ssa
      heh heh..ja vielä heh heh

    • Tietoa on

      Missä muussa puhelimessa jenkkilässä kuvapuhelut toimii ?

      Motorola, Blackberry, Nokia, Samsung, LG, Sony, Erkki..

      Taitaa olla antenniongelma..ompussa

    • Vika vika vikaa

      I phone on ainut älypuhelin jossa 3g (vast.jenkkiläinen) ei toimi.
      Onko se ominaisuus vai puute ?

    • Phone x

      Tulevassa viitosessa vika on korjattu, yritetään nyt tulla toimeen ilman kuvapuheluita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe