Vieläkään ei ole tullut päivitystä, että saisi nuo videopuhelut toimimaan puhelinverkossa.
Apple mainostaa edelleen videopuheluita jotka ei kuitenkaan toimi kuin wlan verkossa. Alkaa tuntua huijaukselta koko videopuhelujuttu.
Toi soittoäänen synkronointi on sitten tosi ärsyttävä piirre, miksi noin vaikee homma ?
Nelosen videopuhelut
11
257
Vastaukset
- viteo
Kuka soittaa videopuheluita, en tiedä ketään joka niitä käyttäisi ?
Johtuisko siitä ettei ne toimi ?- Nokia 6630
esim. kuurot? Mieti edes vähän.
Nokialaisella tais toimia videopuhelut jo lähes 10 vuotta sitten. - Miksi ei punasta ?
Nokia 6630 kirjoitti:
esim. kuurot? Mieti edes vähän.
Nokialaisella tais toimia videopuhelut jo lähes 10 vuotta sitten.Apple sai jo vuoden harjoittelun jälkeen valkoisen mallin puhelimen markkinoille, kauankohan kestaa videopuhelujen virittäminen ?
- mikä ?
Videopuhelut ei siksi toimi, että antenniongelman takia tulisi nykivää kuvaa.
Toinen vaihtoehto on raudan puutteellisuus.
Kolmatta ei saa kertoa.- Antroitti itellä
Höpö höpö. Videopuhelut eivät toimi 3G verkossa siksi, että puhelin on tehty amerikkalaisten tarpeisiin. Kas, SUUUUUUURESSA AMERIIIIIKASSA ovat matkapuhelinverkot niin kovilla datasiirtojen kanssa, etteivät enää kestäisi videopuheluiden kuormaa. Samasta syystä muuten TV_kaistakaan ei striimaa iLaitteissa suoraan matkapuhelinverkosta, vaan ainoastaan Wi-Fin kautta.
TV_kaista toimii muuten Androidalustalla olevissa puhelimissa suoraan matkapuhelinverkosta, samoin kuin myös videopuhelut. Lisäksi Apple keksii kaikenmaailman rajoituksia laitteisiinsa. Hyvä puoli Applen laitteissa on, jos kaikki laitteesi ovat Applea, ne workkivat saumattoman loistavasti toistensa kanssa.
iTunes wintoosassa tekee kaikenlaisia kummallisuuksia toisin kuin MACissa...
Antenniongelmalla ei ole mitään tekoa, eikä rauta ole puutteellinen, syyt ovat juuri nuo, jotka kerroin....
- Antenni patentti
Matkapuhelinverkot kovilla ? öisinkin, voihan niitä rajoittaa yöaikaan toimiviksi... Taitaa vain olla niin, että Apple ei vain osaa..
- Antroitti itellä
Luetun ymmärtäminen. Apple on osoitettu SUUUUREEEN Ameriiiiikkaan, siis jenkkilään. Siellä on verkot ylikuormitettu yötä päivää....
- Android jyrää
Heh heh kyllä noi videopuhelut vaan on Applen ongelma, muissa toimii myös USA:ssa
heh heh..ja vielä heh heh - Tietoa on
Missä muussa puhelimessa jenkkilässä kuvapuhelut toimii ?
Motorola, Blackberry, Nokia, Samsung, LG, Sony, Erkki..
Taitaa olla antenniongelma..ompussa - Vika vika vikaa
I phone on ainut älypuhelin jossa 3g (vast.jenkkiläinen) ei toimi.
Onko se ominaisuus vai puute ? - Phone x
Tulevassa viitosessa vika on korjattu, yritetään nyt tulla toimeen ilman kuvapuheluita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483