Miss you so much..

pusu_

Kuinka mennä nukkumaan kun ei ole kainaloa johon käpertyä? Ei ole rakasta, jonka sydämen sykkeeseen ja tuhinaan nukahtaa sylikkäin.. On vain ikävä joka repii sydämen palasiksi, ja ajatus siitä että joku muu nukkuu kainalossasi.. :(

http://www.youtube.com/watch?v=00UWJsXAoWQ

20

7686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dorquz74

It's been seven hours and fifteen days
      Since you took your love away

I go out every night and sleep all day
      Since you took your love away

• On my mind

Meneekö n vai m? Sinead oli kalju, minä en, mutta tuolloin nähtiin, joo! Jos tähän biisin linkittäisin, niin ainakaan Tuiskua se ei olisi, sen kyllä tiedätkin.
        Enkä ole ap, vaikka samoin (sinua kohtaan?) tunnenkin.

• uuttakehiindämnit

Turha murehtia ja ikävöidä. Noudattaa vaan http://pleieri.blogspot.com/ ohjeita ja saa heti samana viikkona vastaavan tasoisen uuden. Ei kukaan ihminen niin erityinen ole täällä miljoonien joukossa.

• 9+6
        On my mind kirjoitti:

Meneekö n vai m? Sinead oli kalju, minä en, mutta tuolloin nähtiin, joo! Jos tähän biisin linkittäisin, niin ainakaan Tuiskua se ei olisi, sen kyllä tiedätkin.
        Enkä ole ap, vaikka samoin (sinua kohtaan?) tunnenkin.

Broken hearts are for Assholes.

• legatodude
    • äiti leelia

Se luo katkeruutta ja mustasukkaisuutta suhteeseenmikäli ei kerrota kumppanille kaikkea avoimestiniin silloin vaan voi luotto säilyä

• ostaisit oman tuolin

lepotuoleja tarjouksessa -70% hae omasi.ei puhelinvarauksia.

• aatos käy aikaan...

Mikä kappale loppuu noihin otsikko sanoihin...en saa siitä nyt mitenkään kiinni vaan vain nuo neljä sanaa pyörii päässä. Kuulostaa varmaan ihan oudolta kun tälläista kyselen, mutta nyt on vaan kummallinen ilta kun sivun viesteistä pongaa jatkuvasti ihan omituisia kappaleita. Ensimmäinen oli se Tapio Rautavaaran laulama kansansävelmä "On suuri sun rantas lakeus, sitä vain minä ikävöin, ja sen villisorsan valitus jne...", seuraavaksi lauleskelin joulunhelmiä "Tuikkikaa oi joulun tähtöset, loistakaatte riemu ihmisille vai miten se menikään..." ja nyt sitten en saa kuin nuo kappaleen loppusanat..auttakaa hyvät ihmiset jotta tämä mysteeri saisi onnistuneet lopputuloksen, sillä googlettamallakaan lienee turha alkaa neljän sanan avulla hakea...

• Tuntematon99

Ei mee kovin hyvin Sineadilla. Tais mennä kaheks viikkoa sairaalaan lepäämäään. Ihme homma kun mielenterveyspotilaila tuppaa tulemaan aina jossain vaihessa kieltämisreaktio että ei mun tartte näitä lääkkeitä oikeasti syödä. En mä oo kipeä. Diagnoosi on väärä. Ja sit kun ne lopettaa niiden syömisen niin ne käy kaikkien hermoille ja sit kohta ne on joko kuolleita tai sairaalassa.

• Sleepless in Seattle

Sun vieressä on lämmin, ku ulkona on kylmä
      Kun sua hellin, oon aina taivaas
      Tiedän mitä etsin, kun sut löysin
      En osaa olla yksin, kun sain sut

Saat mut jaksaan, tuot helpotusta tuskaan
      Ihanaa on istua vieressä rakkaan
      Ei tarvi tuijotella yksin takkaa
      Mä tiedän, että sain naisista parhaan

Ilman naista elämä ois tyhjää
      Ilman naista mies ei pärjää
      Ilman naista ei ois joka estää
      sortuis ryyppää ja baareja kiertään

• kun sua hellin

• november.

Meneekö L:lltä, K:lle?

• ----

-----

• keke991

Ihan vitun säälittävää! Aikuistukaa jo saatana

• Lumikäärme

Mul on niin ikävä mun ihastusta...
      Oon liian pihkas siihen ja oon todennut jos se jäis auton alle ja kuolis mä itkisin niin että Suomi tulvis ja kaikki hukkuis!

• Liikaa romantisoitu

Entäs kuorsaus, hampaitten narskutus ja levoton pyöriminen.

• auttakaa romeota

pyydän apua. olen rakastunut, olen löytänyt elämäni rakkauden ja hänelläkin on tunteita minua kohtaan, mutta hänellä on sitoutumiskammo. hän on elämäni tyttö mutta hänen kammonsa on esteenä. miten voisin auttaa häntä eroon siitä. auttakaa sillä hän on minun maailmani

• muru 666

Läps perseelle BITCH!!!!

• :D :D narttuko ?

:D

älä nyt isottele siinä !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2488
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2477
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      55
      2134
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1867
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1133
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1005
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe