Kuinka mennä nukkumaan kun ei ole kainaloa johon käpertyä? Ei ole rakasta, jonka sydämen sykkeeseen ja tuhinaan nukahtaa sylikkäin.. On vain ikävä joka repii sydämen palasiksi, ja ajatus siitä että joku muu nukkuu kainalossasi.. :(
http://www.youtube.com/watch?v=00UWJsXAoWQ
Miss you so much..
20
7686
Vastaukset
- dorquz74
It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away- On my mind
Meneekö n vai m? Sinead oli kalju, minä en, mutta tuolloin nähtiin, joo! Jos tähän biisin linkittäisin, niin ainakaan Tuiskua se ei olisi, sen kyllä tiedätkin.
Enkä ole ap, vaikka samoin (sinua kohtaan?) tunnenkin. - uuttakehiindämnit
Turha murehtia ja ikävöidä. Noudattaa vaan http://pleieri.blogspot.com/ ohjeita ja saa heti samana viikkona vastaavan tasoisen uuden. Ei kukaan ihminen niin erityinen ole täällä miljoonien joukossa.
- 9+6
On my mind kirjoitti:
Meneekö n vai m? Sinead oli kalju, minä en, mutta tuolloin nähtiin, joo! Jos tähän biisin linkittäisin, niin ainakaan Tuiskua se ei olisi, sen kyllä tiedätkin.
Enkä ole ap, vaikka samoin (sinua kohtaan?) tunnenkin.Broken hearts are for Assholes.
- legatodude
http://www.infinitelooper.com/?v=YXEyLTz18w4#/0;165
siinä hyvä. :p - äiti leelia
Se luo katkeruutta ja mustasukkaisuutta suhteeseenmikäli ei kerrota kumppanille kaikkea avoimestiniin silloin vaan voi luotto säilyä
- ostaisit oman tuolin
lepotuoleja tarjouksessa -70% hae omasi.ei puhelinvarauksia.
- aatos käy aikaan...
Mikä kappale loppuu noihin otsikko sanoihin...en saa siitä nyt mitenkään kiinni vaan vain nuo neljä sanaa pyörii päässä. Kuulostaa varmaan ihan oudolta kun tälläista kyselen, mutta nyt on vaan kummallinen ilta kun sivun viesteistä pongaa jatkuvasti ihan omituisia kappaleita. Ensimmäinen oli se Tapio Rautavaaran laulama kansansävelmä "On suuri sun rantas lakeus, sitä vain minä ikävöin, ja sen villisorsan valitus jne...", seuraavaksi lauleskelin joulunhelmiä "Tuikkikaa oi joulun tähtöset, loistakaatte riemu ihmisille vai miten se menikään..." ja nyt sitten en saa kuin nuo kappaleen loppusanat..auttakaa hyvät ihmiset jotta tämä mysteeri saisi onnistuneet lopputuloksen, sillä googlettamallakaan lienee turha alkaa neljän sanan avulla hakea...
- Tuntematon99
Ei mee kovin hyvin Sineadilla. Tais mennä kaheks viikkoa sairaalaan lepäämäään. Ihme homma kun mielenterveyspotilaila tuppaa tulemaan aina jossain vaihessa kieltämisreaktio että ei mun tartte näitä lääkkeitä oikeasti syödä. En mä oo kipeä. Diagnoosi on väärä. Ja sit kun ne lopettaa niiden syömisen niin ne käy kaikkien hermoille ja sit kohta ne on joko kuolleita tai sairaalassa.
- Sleepless in Seattle
Sun vieressä on lämmin, ku ulkona on kylmä
Kun sua hellin, oon aina taivaas
Tiedän mitä etsin, kun sut löysin
En osaa olla yksin, kun sain sut
Saat mut jaksaan, tuot helpotusta tuskaan
Ihanaa on istua vieressä rakkaan
Ei tarvi tuijotella yksin takkaa
Mä tiedän, että sain naisista parhaan
Ilman naista elämä ois tyhjää
Ilman naista mies ei pärjää
Ilman naista ei ois joka estää
sortuis ryyppää ja baareja kiertään - november.
Meneekö L:lltä, K:lle?
- ----
-----
- keke991
Ihan vitun säälittävää! Aikuistukaa jo saatana
- Lumikäärme
Mul on niin ikävä mun ihastusta...
Oon liian pihkas siihen ja oon todennut jos se jäis auton alle ja kuolis mä itkisin niin että Suomi tulvis ja kaikki hukkuis! - Liikaa romantisoitu
Entäs kuorsaus, hampaitten narskutus ja levoton pyöriminen.
- auttakaa romeota
pyydän apua. olen rakastunut, olen löytänyt elämäni rakkauden ja hänelläkin on tunteita minua kohtaan, mutta hänellä on sitoutumiskammo. hän on elämäni tyttö mutta hänen kammonsa on esteenä. miten voisin auttaa häntä eroon siitä. auttakaa sillä hän on minun maailmani
- muru 666
Läps perseelle BITCH!!!!
- :D :D narttuko ?
:D
älä nyt isottele siinä !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.552134Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886