Auttakaas joku.. Meillä pojan nimi hukassa vielä ja viikon päästä olis ristiäiset.. Haluaisin jonku vähän erikoisemman nimen.. Muutamaa nimeä kyllä ollaan mietitty.....Peetu tai Joosua... mut toista nimeä ei olla keksitty..
...........EHDOTUKSIA............
Pojalle nimiehdotuksia..
19
1093
Vastaukset
- 9lapsenÄippä
Peetu on ihan kiva , mutta Joosua ei se on jotenkin niin pliisu nimi.
Muita ehdotuksia:
Tino
Lenna
Noel
Eeli
Leo
Vertti
Altti
Antto
Ja sitten Peetulle toisia nimiä :
Peetu Kasper
Peetu Oliver
Peetu Aleksi
Peetu Juhani
Peetu Aleksei Olavi
Peetu Jarno Juhani
Peetu Nooa Severi
Peetu Ville Sulevi - ,,,
Minusta Peetu kuulostaa vain lempi nimeltä... en tiedä mistä johtuu. Ja Joosuasta en muuten pidä. Mutta tässä jotain ehdotuksia
Manu
Jemi
Jiri
Tatu
Tino
Miiko
Miska
Eemi
Eeti
Eeli
Antto
Milo
Luka - Olisiko näin
Peetu kylläkin kiva nimi,mutta joosua ei kai olisi sopiva kuin josua parempi.
Ehdotukseni sitten:
Nico
Nikolai
Petro
Mitro
Mikael
Jesper
Kasimir
Miro
Jaro
Sitten tämä:
Peetu Lasse
Peetu Jesper
Peetu Jasper
Peetu Kristian
Peetu Joakim
Peetu Matias
Peetu Niklas
Peetu Oskari
Peetu Valtteri.. Peetu ihan ok nimi; Joosuasta en lainkaan pidä. Löytyykös näistä mitään kivaa vaihtoehtoa...?
Jooa
Aarni
Jonni
Sampsa
Tiitus
Petja
Elmo
Kaspar
Damien
Hiski
Herkko
Ilmo
Mico
Nuutti
Ohto
Vilppu- minä vain_
Peetu on ihan hyvä, Joosuas kuulostaa jotenkin... PLÄÄH. Jos erikoista toista tarvitsis olla niin miltä kuulostais:
Kuuno Vertteli
Sisu Santeri
Kaarne Ilari
Julle Vihtori
Tuhto Elmeri
Aarni Valtteri
Vilho Juho-Matias- Miukkumaaria
Härregud! Tuhto Elmeri?
Tuhto tarkoittaa joissakin murteissa peräpäätä. Veneessä on tuhto ja naisillakin: iso tuhto.
Kun nyt joku ei keksisi nimiehdotukseksi: Ahteri.
- Samek Mälläh
Kuutti Allah Ramses
Muammar Ibrahim
Vagi Adnan
Abdu Menahhem
Metso Nokia
Fortum Mafia - _äippä_
Kiitoksia nimi ehdotuksista.. Kivoja nimiä mut vaikee päättää.. Vielä saa laittaa lisää ehdotuksia tuleen.. :)
- jenna.
tässä vielä muutama nimiehdotus:)
Peetu Joosua
Peetu Sakkeus
Peetu Maximus
Peetu Aleksanteri
Peetu Daniel
Peetu Petteri
Peetu Tapani
Peetu Eemeli
ja muita:
Pessi
Juska
Tuokko
Tyko
Lalli
Paulus
Noa/Nooa
Jalo - Pääisäispäivääää
Teo Volter.
- Nimitäti
Ehdotuksia
Silmu Joosua
Niila Sakarias
Miio Kaspar
Peetu Amos
Aarni Eliel
Eeli Ossian
Ohto Jaspar- NimiTäti (ap)
Elmeri Volter.
- Kiiuz
Mun mielestä Joosua on paljon kauniimpi nimi kuin Peetu. Itse mietin Joosuaa toiseksi nimeksi pojallemme, mutta emme taida sitä antaa, koska se on raamatusta (ja Jeesuksen nimi oli hepreaksi Joosua).
Eikö Peetu Joosua sitten olisi hyvä nimi? Jos molemmat nimet teitä miellyttää. :) - ---
Joosuasta tulee mieleen Raamattu.
Miten olisi:
Perttu
Petri
Joonatan
Jope
Elmo
Tuukka
Roope
Kaapo
Aapo
Aatu- erkkipena sorsalahti
Peetu Mikael*
*Mikael Granlund
- Manilla57
Joosua ehdottomasti parempi jos minulta kysytään. Entäpä Joose? Varsin samantyyppinen nimi kuin Peetu tai Joosua ja myös erikoinen.
- -Neitiäiti-
Kumpi on omasta mielestänne parempi nimi: Peetu vai Joosua.
Peetuja itse tunnen vain pari aikuista. Joosua en yhtäkään.
Tuo Joose olisi hyvä vaihtoehto, Joosuan tilalle.
JA MITEN TUO TOISEN/TOISTEN NIMIEN LAITA!?
-Miksette tutkisi hieman sukupuitanne, jos suvusta löytyisikin kelpaavia nimiä. - esanahkaaaaaa
Jos saada jommankumman vanhemman tai kummankin isät onnellisiksi
niin laittakaa Peetu (Peetun isän/äidin isän toinen nimi toiseksi nimeksi) tai kummatkin.
Minullakin on :) - irk1
Tässä on pari nimiehdotusta:
Juhani Veeti
Johannes Eetu
Mikael Onni
Matias Aleksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734