Semmonen vaisto takaraivossa

yön mies

että ollaan menty sun testaamisessa liian pitkälle. Ehkä palailet vielä sinne kotiseudullesi. Se olisi sun kannalta paras vaihtoehto. Koska olet kiltti ihminen, sovit sinne landelle. Olen osittain pilannut sun kaunista sieluasi

21

336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsitestaajat

Älä kuvittele liikaa itsestäs, nolla!!!!!

• Heh, hee.

Helvetti että jotkut osaa olla tyhmiä.

Naurattaa tollasten luulot itsestään. "ollaan menty sun testaamisessa liian pitkälle". Mitä te ootte testannu? Yrittäny löytää jollekin ressukalle morsianta vai???

• arghahahaha

morsiamenkerjuu, porukalla :D

• Kysymys:

Vastaapa mikä mielestäsi on "oikea" tapa reagoida testeihisi.

a) olla passiivinen = tulee haukut että on laiska, pitäisi toimia
      b) länkyttää vastaan = tulee haukut ja henkistä painostusta
      c) toimia oikeassa elämässä = tulee hylkäys ja toteamus että on epäluotettava

Miten siis pitäisi toimia?

• Heh, hee.

ei taida olla oikeaa tapaa reagoida, on vain omahyväisiä tapoja tulkita "testituloksia" .

• Testasitko minua?

Miksi? Mitä varten?!

• kindness

Mulle tuli surullinen olo, vaikka en mä toki usko tän mulle olleen, vaikka kiltti ihminen olenkin. Tai sellaiseen pyrin.

Silti mä toivon sun kaunissieluisen ystäväsi pysyvän kauniina vaikka muu maailma ympärillä olisi likainen.

Ehkä hänen sisäinen valonsa suojaa häntä pimeydeltä.

Kiltteys on aliarvostettua tässä maailmassa.

• lady of light

Kyllä mä tiesin alusta alkaen, että tätä "juttua" lukee useampi silmäpari...

Mitä vikaa on siinä jos haluaa olla ystävällinen? Etenkin sellaiselle joka meni
      sekaisin minusta? ;)

Ja kaupunkilais pelleä musta ei tehdä! :)

• tiikerinsielu

Kiltteys on ihanaa.. Suloista, lempeää, ystävällistä, hymyilevää.. Sellaisen lähellä haluaa olla ja uskaltaa olla oma itsensä.

Kiltteys saa myös usein kyyneleen poskelle koskettassaan. En ikinä tekisi mitään pahaa näille kilteille, ja taistelen jokaista vastaan joka kätensä heitä vastaan nostaa ja yrittää sortaa ja pahoittaa mieltä, tuhota. Sellaisia vihaan, enkä tunne armoa.

• in da jungle

Hienoa, sama täällä :)

• häivy itse maisemist

Noinko sä selität itelles sen, ettei pelimieskirjan neggailut sun muut lapsellisuudet toimineetkaan johonkuhun?

Kaupungeissa on paljon hyviä ihmisiä, vaikkei olis just sun tuttuja.

• pilluapilluapilluapi

Enks mä saanutkaan?

• silmät selässä

Elämä pilaa. Vahdi mulkku selustaas olen nääs siellä aina valmiina iskuun.Odotan vain hetkeä ja se tulee!!!

• päivänpertti

Hei yöntimo, testaa vaan sitä hanuriosastoo vaikka jöötteporissa.

• Ei voi muuta todeta

Kenelle tahansa tollai olet tehnyt - keiden muiden kanssa niin on tapahtunutkaan - niin onpa todella törkeetä.

• ,

Sori vaan, mut olen urpaani sielu. En tosin tiedä testeistäs mitään, kuulostaa haaskaväen hommilta.

• Että semmosta

kuulostaa kovin ylimieliseltä, eikä kukaan voi pilata toisen sielua, jokanen tekee sen ihan itse. Miten mahtaa sinun sielusi voida?

• .info

Ala-arvoista roskasakkia on kaikkialla, mutta sellaisten perusteella ei tehdä mitään tärkeitä ratkaisuja.

• Hmmmm.

"yön mies" - oletsä joku sellainen joka roikkuu palstoilla kaiket yöt ja kuvittelee chattailevansa tuttujen kanssa?

Ainakin kirjoitat - 'se olisi sun kannalta paras vaihtoehto' - kuin olisit läheinenkin tuttava viestin kohteen kanssa. Onko hän siis yksi läheisimmistä ihmiskontakteista elämässäsi?

• .

Aloittaja pelkää.

• älä kutsu ittees

mieheks. Miehet ei kirjoittele tuollaista paskaa. Miehen ei tarvitse alentaa naista nostaakseen omaa habitustaan. Mies kohtelee naista kauniisti, ei niin kuin paskasäkkiä edes ajatuksen tasolla. Painu sä sinne landelle paskaa luomaan, sopis sulle äijän kuvatukselle oikein nastasti. Vittu mikä eunukki, vedä hame päälles jos ei jo ole!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2509
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2497
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      100
      1727
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1175
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe