Törmäsin omeglessa tyyppiin, joka aloitti puheensa jotenkin, että haluaisi harrastaa webbiseksiä, mutta mä sanoin, että no ei kuule harrasteta, sitten se alkoikin puhumaan ihan normaali asioista, kuten koulusta, kirjoista, elokuvista jne. Kertoi entisestä ujoudestaan ja miten saikin kavereita ja neuvoi myös mua. Sitten se johti aiheen jotenkin karvoitukseen ja kyseli sheivaanko bikinirajaa :D mä vastasin jotain, mutten suoraan. Sitten se puhui taas normaaleista jutuista ja kysyi että seurustelenko, olenko suudellut jne. Aihe vaihtui taas ja hän kysyi masturboinko ja olenko koskaan kiihottunut ja mitä mieltä olen suuseksistä. En vastannut ensimmäisiin mitään. Olen kuitenkin vasta 15 ja poika sanoi olevansa 17. Lisäsin messengeriin tämän aika alussa keskustelua. En tiedä pitäisikö luottaa häneen vai ei kun kuitenkin joskus vaikuttaa ihan kivalta. webkameraa mulla ei edes ole, joten en edes mitään sellaista tekisi, enkä näyttäisi kuvia, paitsi sellaisia mitä voisin laittaa myös facebookkiin. Voiko tämä aiheuttaa mulle jotain haittoja vai voinko olla turvallisin mielin? En kuitenkaan klikkailisi linkkejä tms.
epäilyttävä nettittu kyseli yksityisasoita?
6
283
Vastaukset
- Varo tommosia
Älä hyvä tyttö usko kaikkea mitä sulle kirjoitetaan. Jos netissä tommosia ehdotetaan, katkaise välit heti!
- Näitä pitää varoa!
Näitä riittää. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Pikkutyttöjen hyväksikäyttäjä joutuu vankilaan/art-1288385276523.html
Mä luulin, että sä tykkäsit siitä. :(
- aloiiiittaja
Mutta jos en suostu mihinkään webbiseksiin (ei ole aikomustakaan, ei todellakaan), enkä vastaa kysymyksiin mitkä liittyy seksiin tms. niin onko jotain vaaraa?
- rawr__
Omegle on just tommosii täyn, jote älä itke.
- Varo sitä...........
Ei kannata tutustuu siihen.Se voi olla vaik huijari joku mies,joka on joku tyhmä pölkkypää joka vaa haluu tietää susta ja sit johdatella kaikenmoisiin juttuihin.x(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462