Nykyisen vaimon aikuinen tytär koko ajan vaomini ja minun yhteisessä kodissa. Syö ja monasti myös nukkuu yötä kodissamme. Elänyt jossain vaiheessa jopa liki kuukauden yhtäjaksoisesti. Nyt vaimoni antanut jopa avaimen tälle.
Aikuisella tyttärellä koti/huone muualla, samalla paikkakunnalla. Saako täysi-ikäinen olla mielivaltaisesti toisten taloudessa, jos toinen (ainoa vuokranmaksaja ja ruoan ostaja talouteen) ei sitä halua ? Onko oikeutta vaatia ko. henkilön olemaan pois, ja antamaan rauhan elämiseen ja olemiseen?
Aikuinen lapsi aikaisemmasta liitosta
17
404
Vastaukset
- 18+10
No mitäs mielivaltaista tuossa on, jos vaimosi on jopa antanut hänelle avaimet käteen? Puhu asiat halki sen vaimosi kanssa ja sitten päätätte mitkä ne rajat on. Turha tyttärelle alkaa antaa porttikieltoja ennen kuin olet saanut homman selväksi vaimosi kanssa. Mistäs tytär tietäisi, että hän mielivaltaisesti teillä asustelee, jos äiti ei näe asiassa mitään ongelmaa ja toivottaa tervetulleeksi.
- Mikset..
..ota häneltä(kin) luonnossa elatustasi, kuten vaimoltakin.. kaksi naista samalla rahalla, kätevää.
- oppeliini
Asunnon ja ruoan ollessa sinun maksamaa, kenelläkään aikuisella aikuisella ei ole oikeutta ylittää sinun hyväksymää/ sallimaa vierailu-aikaa. Vaimosi tyttären saavuttua tee ystävällisesti asia selväksi että te (sinä ja vaimosi) mielellään saatatte hänet kotiin ennen ateriaa, (oli se sitten kello 18 tai mihin tahaansa aikaan te aterioitte iltapalanne).
Tietysti voit vaimosi kanssa edeltäpäin sopia milloin kutsutte hänen tyttärensä lounaalle tai päivälliselle. Se on eri asia kun hän saapuu kutsuttuna vieraana.
Toinen vaihto-ehto aina on - vaimosi kehoittamana tytär tuo aterian teille kaikille jäädessään ruoka-ajaksi ajaksi teille.
Yovierailut eivät taida kuulua asiaan, varsinkaan jos sinä olet sitä ideaa vastaan.. Mutta tuon on sinun tavattava vaimollesi, On hänen tehtävänään viestittää tuo tyttärelleen.
Kotinne avain kuuluu vain sinulle ja vaimollesi.- Mausteinen
Ihan sama! kuka nyt maksa ruuan ja asunnon, olettehan Te naimisissa ja eikös Teillä ole yhteinen talous, tai onko Sulla miehenä omat pelisäännöt? Tottakai tyttö saa tulla koska vaan kä'ymään, vaikka asumaan, onhan se hänen äitin koti!
Onhan ihmellistä, olet Naisen kans, mutta tytär ei saakaa olla äitin luona, vaikka onkin aikuinen. Ehkä tytöllä on vaikea aika....
Äitin ja lapsen suhdetta ei muuta mikä ikä eikä mieskään, mitä sitten kuin onkin aikuinen tyttö, onhan Nainen äiti hänelle kuolemansa saakkaa. Eikös Sulla itsellä ole äitiä, kysy häneltä mitä mieltä hän on .... - ero yksi vaihtoehto
Kuuleppas oppeliini, kun se mies ei ole vaimon valtias ja näin ollen ei vaimon puolesta voi tehdä mitään asiaa selväksi!!
Kyllä äijän olisi pitänyt tuossakin tapauksessa älytä, että kun ottaa sen akan, ottaa koko paketin, ei yksinäistä naista tässä tapauksessa!
- Taas puhumattomuus
tuo ongelmia. Palaverin aika kotona, mistä tämä aikuisen lapsen kotiinne majoittuminen johtuu. Ymmärrän jos hän on opiskelija eikä saa lukurauhaa yhteisasuntolassa, Ymmärrän senkin jos hän on suhteessa pahoinpitelevään henkilöön.
Tietenkin omia lapsiaan haluaa autta vaikeuksien yli, teethän itsekin sen lapsillesi? Ei teillä taida avioliitto olla kovinkaan hyvillä kantimilla jos ette voi keskustella ja sanoa mielipiteitänne keskenänne.
Patista vaimosi töihin, en ymmärrä terveitä ihmisiä miksi työ ei heille kelpaa. Vai ekö hänellä ole käsia ja jalkoja tai kielitaitoa? - tytär äitinsä pimpas
syynä on sekä äidillä ja tyttärellä ilmaiset sapuskat ja ilmainen asunto majoittumiseen.
- mies se pimpas on!
Syynä tuolla äijällä on naisen pillun haju!
- Mausteinen
Nojumatsukka, etkö ole jo aikuinen mies ja olet mennyt Naisen kanssa yhteen asumaan, miks et ennen naimisiin menoa kiinnittanyt asioihin huomiota?!
Jos sua tämmöiset vierailut ja yöpymiset ottaa päähän, erotkaa ja elä yksin!
Miten niin ilmaiset sapuskat ja ilmainen majoittuminen? Pitääskö naisella ja tyttärellä rupea maksamaan sulle ruoasta ja asumisesta? Eikö Teillä ole yhteinen talous?
Naisella on tytär ja tyttärenä pysyy elämänsä loppuun asti, ette Te miehet ymmärrä, varsinkaan, jos sulla ei ole omia lapsia!
Työttömyys on varmaankin Naisellekin suuri kynnys ja vaikea enää kunnollista työtä 50v. mistään löydä!??
Sopikaa keskennän ja jutelkaa, eikö aikuinen Mies osaa puhua?nätisti ja tuo faktat esille ja perustele.
Ruoka joudu tekemään ja jos nyt yksi suu lisää, niin uskon, että ei se nyt sulta pois ole, eriasia, jos ostele erikoisherkkua vaan tyttärelle.
Kai nyt aikuinen tytärkin tajuu, että raha ei kasva puussa! - omakotitalomies hels
Yhteinen talous= sellaiseen nainen suorastaan hinkuaa jos huomaa miehen maksavan ostokset kaupassa aina. Jos mies maksaa omat ostoksensa ja miehellä on hieno omakotitalo niin sekin voi naista kiinnostaa kunhan ei asumiskuluja tule.
Asun yksin omakotitalossa ja vaikken omasta taloudellisesta tilanteestani puhu kysyessäkään niin olen saanut naisilta kommentteja että kun sinulla on rahaa niin voisinko ostaa/lainata hänelle. Vastaus on aina yksisanainen ei. Ei, minä en lainaa sinulle nainen tai tarjoa sinulle mitään.- Mausteinen
Omakotitalomies - annat semmoisen kuvan, että Sinusta ei sais olla kiinnostunut?! Jos kerran, et puhu taloudellisesta tilanteesta?! Kuka itseäni kunniotettava Nainen ei kysyy mieheltä voitko osta)))
jos mies on niin juntti, että seurustelessa ei osaa tarjota, mitä muuta kui sexiä, niin saa ainakin minun puolesta hometua siellä omakotitalossa ihan yksin!
Olen senverran vanhoihin kaavoihin kangistunut, että jos mies pyydä ulos, hän myös tarjoa, tietenkin sit kui olla jo kauemmin tunnettu sovitaan miten mennään ja asia luonnistu puolin sun toisin! - ei tuu ikävä kellään
Mausteinen kirjoitti:
Omakotitalomies - annat semmoisen kuvan, että Sinusta ei sais olla kiinnostunut?! Jos kerran, et puhu taloudellisesta tilanteesta?! Kuka itseäni kunniotettava Nainen ei kysyy mieheltä voitko osta)))
jos mies on niin juntti, että seurustelessa ei osaa tarjota, mitä muuta kui sexiä, niin saa ainakin minun puolesta hometua siellä omakotitalossa ihan yksin!
Olen senverran vanhoihin kaavoihin kangistunut, että jos mies pyydä ulos, hän myös tarjoa, tietenkin sit kui olla jo kauemmin tunnettu sovitaan miten mennään ja asia luonnistu puolin sun toisin!Heh!
Joo, ei ihme että Suomi pullistelee näitä itsekkäitä vanhoja poikia, vanhempiensa mökkiin jääneitä luusereita, jotka ei anna ropoakaan edes
hyväntekeväisyyteen koskaan!
Olkaa pojat vaan ihan rauhassa yksinänne runkaten hautaan asti. ;))
- omakotitalomies hels
" Omakotitalomies - annat semmoisen kuvan, että Sinusta ei sais olla kiinnostunut?! " "Jos kerran, et puhu taloudellisesta tilanteesta?! "
Muodostat itse kuvajaisiasi. Aivan, taloudellinen tilanteeni ei kuulu tippaakaan kenellekään muulle kuin minulle itselleni ja verottajalle.
"Kuka itseäni kunniotettava Nainen ei kysyy mieheltä voitko osta"
Näitä naisia kuitenkin sattuu olemaan liikkeellä enemmän tai vähemmän, yli 50prossaa eli enemmän.
"jos mies on niin juntti, että seurustelessa ei osaa tarjota, mitä muuta kui sexiä, niin saa ainakin minun puolesta hometua siellä omakotitalossa ihan yksin!"
En omakotitalossa homehdu vaikken pummille tarjoa tai jos pummi suuttuu siitä ettei saa mitään taloudellista etua miehestä irti.
"Olen senverran vanhoihin kaavoihin kangistunut, että jos mies pyydä ulos, hän myös tarjoa"
Voin kuvitella sut kangistuneena ja kuinka sulle tarjottu olut saa sut pääsemään irti kangistuneisuudestasi ja jos sulle ei kukaan tarjoa mitään seuraavan 10 min aikana alat kangistumaan taas, hymyn saa kasvoillesi kun muistaa pitää sut vetreänä ja tarjoilla sulle mitä mielit.
Ps. Oletko ryssä, virolainen vai jokin muu vorolainen? Voisit olla jopa finlandssvensk jostakin merenrantahuvilasta Porvoosta.- Mausteinen
Ensiksi: Miten kuuluu tähän viestiketjun mistä olen? voisin olla vaikka somalilainen tai mustalainen!
Toiseksi: Sun kielenkäyttö on jo semmoinen textissä, mitKä kouluttamaton, sivistämätön ihminen käyttä!
Kolmaneksi:Olet ihan selvästi käärmeissään Naisille! Onx Sua käytetty hyväkseen ja Nainen lähtenyt omille teille?
Ihmellistä kuin Sinä huomaat vaan kangistuneitä ja nyrpeitä naamoja ja pummaviä naisiä!?(50%? en usko!)
En tarkoittanut, että taloudellisesta tilanteesta pitää keskustella jokaisen kans jo heti ensimmäisellä tapaamisella. Heh,tottakai verottajalle joudut tekemään tarkan selonteon))) Kyllä Nainen jo itsekin huoma ja jo ensimmäisellä silmäyksellä, minkäläisessä asemassa mies on!
Tarkoitin, että kuin Nainen ja Mies yhdessä asuvat, niin tottakai tietävät toinentoisen taloudelliset tilanteet!
Aurinkoista kesä kuiteskin Sullekin ja toivottavasti jatkossa tapaat myös iloisiä ihmisiä!!! - Voivoi vanhojapoikia
Mausteinen kirjoitti:
Ensiksi: Miten kuuluu tähän viestiketjun mistä olen? voisin olla vaikka somalilainen tai mustalainen!
Toiseksi: Sun kielenkäyttö on jo semmoinen textissä, mitKä kouluttamaton, sivistämätön ihminen käyttä!
Kolmaneksi:Olet ihan selvästi käärmeissään Naisille! Onx Sua käytetty hyväkseen ja Nainen lähtenyt omille teille?
Ihmellistä kuin Sinä huomaat vaan kangistuneitä ja nyrpeitä naamoja ja pummaviä naisiä!?(50%? en usko!)
En tarkoittanut, että taloudellisesta tilanteesta pitää keskustella jokaisen kans jo heti ensimmäisellä tapaamisella. Heh,tottakai verottajalle joudut tekemään tarkan selonteon))) Kyllä Nainen jo itsekin huoma ja jo ensimmäisellä silmäyksellä, minkäläisessä asemassa mies on!
Tarkoitin, että kuin Nainen ja Mies yhdessä asuvat, niin tottakai tietävät toinentoisen taloudelliset tilanteet!
Aurinkoista kesä kuiteskin Sullekin ja toivottavasti jatkossa tapaat myös iloisiä ihmisiä!!!No mutta niinhän se on, että moukat ja pihit miehet eivät osaa kohdella naista hyvin. Minusta on kätevää että sen huomaa heti kuten "omakotitalomiehestä", eikä ole erehtymisen vaaraa. Sellaiset miehet saavat olla yksikseen ja naiset etsivät parempaa seuraa. Itse olen varakas ja antelias nainen, mutta tottakai haluan että mies tarjoaa jos treffeille kutsuu, avaa ovet ja tarjoaa kyydin. Jatkossa hoidetaan asiat sitten puolin ja toisin. Itsekin usein järjestän kutsuja ystävilleni, grillataan yms. enkä laskeskele kuluja, ja joskus olen vieraana samaan tapaan. En voisi kuvitellakaan eläväni pennejä laskeskellen, koko ajan vainoharhaisesti peläten jonkun haluavan minua hyväksikäyttää :D. Yleensä sellaisista luonnevikaisista saitureista paljastuu muitakin etovia piirteitä (kuten rasismi, katkeruus, naisviha, lapsivihamielisyys jne.) Ei kannata tinkiä tasostaan ja alentua moukkamiehen seuraan, parempaakin todella on tarjolla. Aurinkoista kesää Mausteinen! :)
- mies minäkin
Mies olen ja toki ymmärrän, ettei kaikkea maksaa tarvitse. Sen verran vanhanaikainen
kyllä olen, että jos jonkun naisihmisen jonnekkin kutsun, niin periaatteessa kutsuja
maksaa.
Taitaapi olla ettei tällä omakotiasujalla noita naistuttuja suuremmmin ole.
Vähän peruskäytöstapoja ihmisellä pitää olla, sen verran vanhanaikainen minä
ainakin olen.
Vaikka tekstistä päätellen taitaa raha olla ainoa, jolla merkitystä on. Eikä rahanahneus
ja sivistyneet kovinkaan monesti samaan pakettiiin ole sopinut,
- vaimo ja äiti
Onpa täällä outoa porukkaa. Ei todellakaan ole normaalia, että aikuinen lapsi majailee vanhempansa luona noin pitkiä aikoja. Kylään meneminen on eri asia. Tai se, että avain on tyttärellä ns "vara-avaimena". Kyllä aikuisten kesken pitää jotkut rajat olla. Ap on mielestäni oikeassa. Aikuiset lapset pysyvät omissa kodeissaan, eivät loisi vanhempiensa nurkissa. Toi rahajuttu nyt oli ap:ltä vähän tökeröä, ei se anna hänelle erityisoikeuksia, jos naimisissa ovat. Mutta se on ihan selvää, että naimisiin ei mennä aikuisten lasten kanssa. Heillä olkoon omat kodit. Hyvänen aika. Ei ihme, että Suomessa on niin paljon ongelmia, kun tollaset elintavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko221170Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906