Onko seksi sinulla kaikkein tärkein asia parisuhteessa? Vai onko kenties läheisyys, kemioiden kohtaminen ja yhteinen aika seksiä tärkeämpiä? Seurusteleeko miehet vain sen takia, että on se vakipano.
Tietenkin seksi kuulu hyvään parisuhteeseen, mutta onko se kaikkein tärkein asia.
Seksi vastaan läheisyys
21
239
Vastaukset
- m30.
Seksiä voi harrastaa käden kanssa, läheisyyttä ei.
- dasfsdeq
Näin on, seksi ilman läheisyyttä ei ainakaan omalla kohdalla toimi. Saattaahan se jollekin toiselle riittää, mutta luulisi sen olevan aika helppoa todeta käytöksestä.
- ????
On ihan ok, mikäli nainen haluaa vain nukkua poikaystävänsä kanssa (eikä harrasteta seksiä?
- jgldgjld
???? kirjoitti:
On ihan ok, mikäli nainen haluaa vain nukkua poikaystävänsä kanssa (eikä harrasteta seksiä?
Jos nainen on kyljessä, miehillä alkaa usein tekemään mieli seksiäkin.
- jenny.
Kauanko mies on valmis odottamaan suhteen alussa sitä, että seksi tulee mukaan kuvioihin?
- m30.
???? kirjoitti:
Minkä takia seksiä ei voisi harrastaa siinä samalla kun nukkuu poikaystävän kanssa?
Vaikka toki, jos naisella on taipumusta aseksuaalisuuteen, niin kyllä minä siihenkin taipuisin, ainakin käsittääkseni paremmin kuin moni muu mies. Jos nainen haluaisi, että seksiä harrastettaisiin kerran kuussa, niin no... sitten olisi seksiä kerran kuussa. Vetäisin sitten tumppuun aina suihkussa. - Miekkonen...
jenny. kirjoitti:
Kauanko mies on valmis odottamaan suhteen alussa sitä, että seksi tulee mukaan kuvioihin?
Tästähän oli Einon? aloittama ketju vähän aikaa sitten. Vastaukset taisi olla välillä Ei yhtään - pari kuukautta. Riippuen myös mistä lasketaan. Jos sovitaan että nyt aloitetaan suhde, niin yleensä kai mennään sänkyyn, ainakin mulla näin.
- ????
m30. kirjoitti:
Minkä takia seksiä ei voisi harrastaa siinä samalla kun nukkuu poikaystävän kanssa?
Vaikka toki, jos naisella on taipumusta aseksuaalisuuteen, niin kyllä minä siihenkin taipuisin, ainakin käsittääkseni paremmin kuin moni muu mies. Jos nainen haluaisi, että seksiä harrastettaisiin kerran kuussa, niin no... sitten olisi seksiä kerran kuussa. Vetäisin sitten tumppuun aina suihkussa.Jos suhde on niin uusi, ettei nainen ole vielä valmis kyseisen parin ekaan kertaan. Haluaa vielä tutustua hieman paremmin, mutta on kuitenkin valmis nukkumaan rakkaansa kanssa.
Ja osa naisista ei halua harrastaa seksiä kuukautisten aikana. Se olisi niin sotkuista hommaa. Ja itselläni saattaa olla sellaiset kuukaustiskivut, ettei todellakaan tee mieli sekstailla. - m30.
???? kirjoitti:
Jos suhde on niin uusi, ettei nainen ole vielä valmis kyseisen parin ekaan kertaan. Haluaa vielä tutustua hieman paremmin, mutta on kuitenkin valmis nukkumaan rakkaansa kanssa.
Ja osa naisista ei halua harrastaa seksiä kuukautisten aikana. Se olisi niin sotkuista hommaa. Ja itselläni saattaa olla sellaiset kuukaustiskivut, ettei todellakaan tee mieli sekstailla.Voisin pelkästään nukkuakin naisen kanssa, mutta sylikkäin ollessa en kyllä pystyisi kontrolloimaan mitä tapahtuu housujen sisällä.
Eikö seksin pitäisi lievittää kuukautiskipuja? - ............
???? kirjoitti:
Jos suhde on niin uusi, ettei nainen ole vielä valmis kyseisen parin ekaan kertaan. Haluaa vielä tutustua hieman paremmin, mutta on kuitenkin valmis nukkumaan rakkaansa kanssa.
Ja osa naisista ei halua harrastaa seksiä kuukautisten aikana. Se olisi niin sotkuista hommaa. Ja itselläni saattaa olla sellaiset kuukaustiskivut, ettei todellakaan tee mieli sekstailla.Kyllä tuo "pidättely" onnistuu monilta miehiltä, ei miehet sentään mitään aivottomia munanjatkeita ole. No ehkä jotkut on, monet on. Heh.
- harriettahiirulainen
m30. kirjoitti:
Voisin pelkästään nukkuakin naisen kanssa, mutta sylikkäin ollessa en kyllä pystyisi kontrolloimaan mitä tapahtuu housujen sisällä.
Eikö seksin pitäisi lievittää kuukautiskipuja?Ei lievitä. Liikunta voi viedä hiukan kuukautiskipuja, mutta seksi on usein kivuliasta.
- sir_eino
???? kirjoitti:
Ja osa naisista ei halua harrastaa seksiä kuukautisten aikana. Se olisi niin sotkuista hommaa. Ja itselläni saattaa olla sellaiset kuukaustiskivut, ettei todellakaan tee mieli sekstailla.Oma tyttöystävä hoiti asian noin. Harrastimme seksiä vasta tapailtuamme reilun kuukauden.
Toisaalta eipä ollut suhteen laadusta enää siinä vaiheessa epäilystä...
- jkgöcot
Onpahan hölmö otsikko. Eivät seksi ja läheisyys mitään toistensa vastustajia ole.
- ajatusten
ja järjenjuoksun samankaltaisuus on tärkeintä, jotta siitä toisesta tulee ihan oikeasti minulle läheisin ihminen ja paras ystävä, johon voin luottaa ja viettää rennosti aikaa olemalla oma itseni, enkä teeskentelemällä.
Tottakai seksi on se tekijä, joka naisen ja miehen yhdistää, tai muuten voisi hengailla jonkun tosi hyvän ystävän kanssa koko elämänsä. - tällaist täält
Muistan lukeneeni jostakin, että parisuhteessa seksin tärkeys on luokkaa 20-30 %. Jos taas seksin suhteen on ongelmia (esim. seksiä on liikaa/liian vähän tai seksi jostakin syystä ahdistaa), niin se on mielessä 80 % ajasta. Minusta tuo kuulosti aivan täydelliseltä ja ajattelin heti, että noinhan sen on.
Tilanne kehittyy jotenkin tähän malliin:
Mies ja nainen tapaavat ja juttelevat
--> on kivaa yhdessä ja ilmassa on eroottista väreilyä
--> on entistä mukavempaa ja odottaa innolla jo seuraavaa tapaamista. Vaihdetaan suukkoja, ehkä halaillaan ja pidetään kädestä
--> asiat etenevät, oppii toisesta koko ajan jotain uutta, vietetään aikaa enemmän yhdessä ja koskettelu menee pidemmälle
--> seksiä
Tuolla systeemillä kun päästään vihdoin siihen seksivaiheeseen, niin se seksi on mielessä koko ajan. Usein on niin, että NAINEN on se suhteen osapuoli, joka ei meinaa saada tarpeekseen millään. Seksi on parhaimmillaan, kun rakastaa toista ja janoaa läheisyyttä & hellyyttä.
Kun aikaa kuluu ja intohimovaihe haalistuu 6 -24 kk:ssa, niin sen jälkeen siirrytään rakastumisesta siihen, että päätetään rakastaa ja ollaan valmiit tekemään töitä sen eteen, että kummallakin on hyvä olla. Tällöin rakastelun määrä vähenee, mutta sitä kompensoidaan hellyydellä.
Joku fiksu on sanonut, että jos suhteessa on ongelmia, niin se näkyy keskinäisessä kanssakäymisesssä siten, että suuteleminen jää pois. Itse voin allekirjoittaa tuon täysin.
Alkuperäisen kirjoittajan kysymykseen en pysty sanomaan suoraan, että mikä on tärkeintä. Sanoisin itse pitkään sinkkuna olleena, että kyllä sen seksin JA läheisyyden merkitys on todella merkittävä. Pelkkä seksi ei silti riitä, vaan pitää olla luottamusta, kunniotusta ja sellaista hyvää arkielämää. - jos vaikka joskus..
Ensin läheisyys sitten seksi.
Ei ole seksi tärkein asia parisuhteessa.
Seksistä saa kyllä pahan ongelman aikaiseksi, jos on kovin erilaiset halut. Itse kestän vähäisyyttä paremmin kuin liikatarjontaa. Parasta tietysti olisi samansuuruiset halut tai ainakin kyky mukautua vallitsevaan tilanteeseen.- sir_eino
Voiko noita erottaa?
- Sen näkee naamasta..
Jos kokee, ettei seksi ole tärkeä asia suhteessa, niin sittenhän ei pahastu vaikka toinen harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa...
- ytm-28vee
Oikeastaan mulle seksi ja läheisyys on yhtä tärkeitä. En voisi olla ilman seksiä, enkä myöskään ilman läheisyyttä.
- hеh
Ei tuolla seksillä nyt oo juurikaan väliä, kun ei mulla taida enää edes stondata. Läheisyys olis varmaan ihan jees, mutta kuka nyt impotentin atm:n huolisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192136Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161889Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 711267
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8711Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?49700- 49651
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32648