Onko todellakin näin, että kaikki mitä pystyn tekemään oli se kun pistin yhteishaussa hakemuksen toiseen lukioon? Nykyisen lukioni OPO:n mukaan on, mutta siis oikeesti? Ei ole meinaan toivo kovin korkeella, kun jo kerran kusin PK:n päättötodistuksen hakemuksella samaan lukioon ja nyt olen vuoden ollut aivan jossakin muualla.
Onko teille muille, ysinelosille jotka olette lukiota ekan vuoden jälkeen vaihtamassa toiseen lukioon, pitänyt tehdä samalla tavalla, vai onko mun OPO vaan kusettanu mua?
Eikö se lukion vaihto pitäs suorittaa jotenki muuten, ku hakemalla paskalla Peruskoulun PT:llä, vaikka lukiossa on numerot noussu kohisten?
Lukion vaihto.
6
134
Vastaukset
- 3 5r3e
ymmärtääkseni vain peruskoulun päättötodistus merkitsee, muutenhan aika moni vois teoriassa "huijata".
- Miten huijata?
Miten muka lukionkurssi-todistuksilla vois huijata?
Nehän on suorituksia siinä missä yläaste numerotkin.
- Haistakaa...
...lukiohomot VITTU!
- Epätoivoinen34652376
Hain tänne meidän pikkukylän lukioon (alle sata oppilasta) ja nyt sain selville että ollaan muuttamassa kaupunkiin ja ei olisi mitään järkeä kulkea sieltä (pääsin yhteishaussa sisään tänne kylä lukioon) mutta onko mahdollista vaihtaa lukiota ennenkö koulut alkaa? Onko kellään kokemusta?
- EOLE
mee vittu tältä palstalta! ei suomi mutenkaan mitään vitun lesboja akatemmikolehmiä tartte!!!
- Muitahan-
EOLE kirjoitti:
mee vittu tältä palstalta! ei suomi mutenkaan mitään vitun lesboja akatemmikolehmiä tartte!!!
-taas Jonne oikeinkirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509