Olen kuullut, että rakennusliike YIT tekisi yhteistyötä rikollisten moottoripyöräjengien kanssa? Voiko tämä pitää paikkansa?
Rakennusliike YIT ja moottoripyöräjengit
7
917
Vastaukset
- Rakomestar.
Jos tarkoitat sitä että joku molopääenkeli on hanttimiehenä jossain YIT:n rakennusfirmassa niin se ei kyllä tee siitä vielä mitään yhteistyötä YIT:n kanssa. Molo on siellä vaan duunissa jotta saa rahaa viinaan ja pillereihin.
- 8
Se halavatunenkeli voi olla yhteistyössä YIT:n kanssa mutta ei toisinpäin.
- psyk. esh.
Pillereitä saa kelakorvauksella terveysasemalta.
- 30
"Pillereitä saa kelakorvauksella terveysasemalta".
Ei muuten saa.
Eikä Raumalla ole "terveysasemaa". - psyk.esh.
Rauma onkin rauma.
- Ammatti-mies
Pakkohan sen oli olla jengiläinen..ajoko kiiltävällä pyörällä?ja jonku naisen kans olet sen viellä bongannut..saitko aihetta mielikuuviisi illan peittoalla tapahtuvaan käsi-teatteriin Korruptio kukii todella...On omat elantos ja varmaanki perheesi rahat uponnut pillereihin ja päihteisiin et olet saannut pääsi tohon kuntoon...
- rasvaa aunukseen
Aloittaja on homoseksuaali, olen nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1283082EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041319
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373939- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753