missä kunnon miehet viihtyy?

etsiskelijä...

Olen tympääntynyt sinkkuelämääni, enkä haluaisi yhden illan suhteita.. Kunhan nyt ensin tutustuisi mielenkiintoiseen ihmiseen :)
Aiemmissa suhteissani poikaystäväni ovat olleet valmiiksi tuttuja, joten tutustuminen on ollut helppoa. Nyt tuttavapiirini on aika lailla supistunut muuton takia, eikä ihania miehiä ole tiedossa. :) Olen 21-vuotias tyttö.

Missä kunnolliset, mukavat, liikkuvaiset nuoret miehet (huom, vapaat :D) viihtyvät? Baareissako nekin? En ite tykkää oikein käydä baareissa, vaan ennemmin lenkkeilen vapaailtoina jne.. Olen tosi kaunis, kiva mutta vähän ujo tyttö, saan paljon katseita mutta hyvin harvoin kukaan juttelee minulle. Tämmöstä se ehkä on kaupungissa, maaseudulla ihmiset jutteli paljon herkemmin :)
En haluaisi mitään hienohelmaa tai baarikärpästä, vaan ihan tavallisen huumorintajuisen suomalaisen miehen..Koulutuksella ei oo minkäänlaista väliä, plussaa aina jos tykkää liikkua luonnossa niinku minäkin. :) En vaan löydä tällaisia ihmisiä oikein mistään, ja monet taitaa olla jo varattuja.

Missä työ ootte? :)

26

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sp

Heitän tähän tämmöisen ehdotuksen kuin: lätkämatsissa.

• aktiivisesti_vaan
    • Kuntoa on

Työpaikka, eri lounaspaikat, kaupat, liikuntapaikat, lenkkipolku. Siinä ne säännöllisimmät paikat, joissa muhun voi törmätä livenä. Mutta missä sää oot?

• toinen samanmoinen

Kukaan ei tuu lenkillä tai kaupas jutteleen. Tämä on valitettavasti tosiasia. Eikä liikuntapaikoissakaan vieraille sanota mitään. Itse en uskalla suutani avata ensimmäisenä.
      Missä sää oot? Mää oon kotona. En oo toi alottaja, mutta muuten tuttu tilanne; samankaltainen.

• valkovuokko.

Kaupan kassajonot, kirjastot ja lenkkipolut, niin, jos noissa paikoissa
        joku mies yhtäkkiä alkaa jutella kovin tuttavallisesti ja silleen pilke
        silmäkulmassa, niin sitä kyllä pitää jonain hulluna tai sitten jonain
        adhd:na tai sillä on joku niin vahva lääkitys, että kaikki estot on kadonnu.
        Ei ihmiset yleensä, ainakaan suomalaiset jurrikat, avaa suutaan ja ala
        jutella extempore vieraille ihmisille em. paikoissa. Sellaista katotaan
        kyllä aika pitkään, jos pyytää naista vaikka kahville kassajonossa tai
        pururadalla. Kyllä nainen ottaa aika äkkiä jalat alleen tai soittaa
        valkotakkiset tai sinivuokot paikalle.

• haluaisinkyllälöytää

Jos nyt puhutaan jostain arkisesta ympäristöstä, kuten lenkkipolusta tai kaupan kassajonosta tavatuista naisista, niin aloitusviestin kirjoittajan kaltaisia on vain murto-osa näistä. Siis ensinnäkin tämän naisen pitäisi olla sinkku, toisekseen hänellä pitäisi olla jonkinlainen haku päällä, ja kolmanneksi hänen pitäisi olla sen luontoinen, että ei pidä epäilyttävänä miestä, joka tosta noin vaan tulee jutteleen.

Onhan näitä miehiä joita ei haittaa jos vaikka yksi sadasta naisesta alkaa mielellään juttelemaan takaisin, mutta eipä itselle ainakaan tulisi mieleenkään lähteä yrittämään mitään moista. Keskustelu päättyisi aivan liian usein niin, että pyytäessäni kahville tai kävelylenkille paljastuisi että nainen jo seurustelee tai häntä ei muuten vaan kiinnosta.

Valitettavasti yökerhot ovat yksiä niitä harvinaisia paikkoja, joissa voi olettaa että mennessään juttelee naiselle ei saa ihmettelyä osakseen.

• etsiskelijä..

Sepä se ongelma onkin, mistä tunnistaa sinkkumiehet ja myös jotenkin osoittaa että on itsekin sinkku :)

Mutta minusta juttelemaan tulevat miehet on ihan upeita ja rohkeita, ja heti herättävät jonkinlaista kiinnostusta.. Alkuun ehkä itse hämmennyn mutta toki juttelen takaisin jos näin käy.. Lenkkipolulla jutteleminen on kyllä ihan mahdotonta, enimmäkseen molemmat menee eri tahtia eri suuntiin, ei siinä ehdi paljoa suutaan avata :D Sitä paitsi monilla kiinnostavan oloisilla nuorilla miehillä on siellä lenkkipolulla seuranaan, ylläri pylläri, tyttöystävä.

• kekseliäs..bitch

teeskentele saavasi vaikka lihaskrampin pohkeeseesi yms! jos näet sellaisen komean yksinliikkuvan lenkkeilijämiehen..toimii..ja jos juttu luistaa niin siitä vaan treffejä sopimaan:) tai jos on koiran kanssa liikeell'ä niin kehumkoiran ulkonäköä ja turkkia yms..kysy rotua ysm..hätä keinot keksii..

• 6jer6kue4

Urheiluseurat ja kuntosalit on hyviä paikkoja löytää kaltaistaan urheilullista seuraa.
      Kuntosalilla jutun heittäminen on mielestäni vaivattominta vaikka jotkut onkin eri mieltä asiasta.

• Guaglione

Täällähän minä! Omassa kodissani! Missäs itse olet?

• Muuten on hankalaa

Olen alkanut suositella kaikille suomalaisnaisille sitä samaa kuin miehillekin:

SILMÄT JA SYDÄN AVOIMENA, LÄHESTYKÄÄ ITSE KIINNOSTAVAA KOHDETTA MUISTAEN ETTÄ JOKU MUUKIN ASIA VOI KIINNOSTAA TOISESSA KUIN KOMEUS TAI KAUNEUS.

Joka päivä kävelee teidän vastaanne noita normaaleja kunnollisia miehiä joita ette ole huomaavinanne.

Varsinkaan NAISET eivät tietysti kuuntele tätä ohjetta, mutta omapa on ongelmanne, myös sinun hyvä aloittaja.

Oman soppasi olet ihan itse keittänyt.

• ...

...normaalit, kunnolliset miehet on varsin usein seurustelusuhteessa, ja silloin siitä vastaantulemisesta ei ole paljon apuja.

• 27

kirjastojen lukusalit... ainakin sun ikäsissä. kantsisko moikkaa jos siel pyörii samat naamat. tää tietty koskee sitäkin jos lenkil tulee samat aina vastaan. sit ku ootte moikkailututtui niin ei kun lisää pökköö pesään eli small talkia ja siitä se lähtee

taisin kirjottaa aiemminkin samanlaiseen ketjuun et tytöillä ei oo näissä kasvojen menettämisen vaaraa sillä kukaan täyspäinen mies ei kieltäydy uudesta naistutusta. miesten on vähän vaikeampi tehdä tällasii aloitteita kun saattaa saada häirikön maineen ja tytöt voi pelätäkin vieraita jututtajia

• komp komp

Tämä mies on fiksu mies. Kuunnelkaa häntä.

• pojuuuuuuu

Täällä ollaan, mut miten tavattas, sattumaltako

• mies 35 vee

Mä olen kotona ainakin.olen kyl jo 35 vuotias.Kävin baareissa joskus mut ei sieltäkään mitään löytynyt. Kenellekkään ei kelpaa kunnollinen, mukava ja naisia hyvin kohteleva mies. Olen siis vaan kotona.

• m37v

Lenkkipolulla kunnon miehet on, heiltä voi kysellä vaik vauhdista (että sopiiko liittyä seuraan, kun ite ei osaa pitää vauhtia tasaisena) tai pyytää muuta "harjoitteluvinkkiä".

• Lenkillä minäkin

No just. En nyt kumminkaan lähtisi hankkimaan hullun-mainetta itselleni kyselemällä ohi juokseviltä miehiltä seuraa. Parempia ehdotuksia kehiin. Tämä jää käyttämättä.

• chicao

Mutta enimmäkseen lenkkipolulla, kuten aloittaja taisi mainita, niillä on seurana tyttöystävä. Mistä sitä tietää kuka on vapaa ja kuka ei?

Oikeasti ihan hirveä ongelma kun ei tiedä mistä mahdollisen poikaystävän tai elämänkumppanin voi löytää tälleen 25-vuotiaana, tuntuu että kaikki seurustelee ja baareissa en käy minäkään ihan periaatteesta (en pidä alkoholista itse enkä tosin toivo tulevan miehenikään olevan mikään juoppolalli). Vai ovatko kaikki sinkut ikätoverini syrjäytyneitä hylkiöitä tms?

• Vaikeeta on miehellä

Eipä se saman ikäluokan miehille sen helpompaa ole... Kaikki kaverit seurustelee, joten niistä ei hirveesti seuraa mihinkään ole kun niillä on "parempaakin tekemistä". Tuntuu yksin typerältä mennä paikkoihin, missä kaikki muut ihmiset pyörii muiden ihmisten kanssa. Sinkun etsiminen on vähän sama ku ettis neulaa heinäsuovasta...

Itte käyn lenkillä muutaman kerran viikossa (muun urheilun lisäksi) ja toisinaan kävelen jossain puistossa/kaupungilla. Baarissa käymisen luovutin joskus 25 vuotiaana. Nyt ikää se 27 ja vaikeaa on löytää seuraa.. Aika syrjäytyny kavereistakin, kun ne tyttö/poikaystävät vie sen valtaosan ajasta ja loppu aika menee sit niiden muutaman tosi hyvän ystävän kanssa. Jokunen vuos sitten oli vielä paljon kavereita enkä ole mitenkään epäsosiaalinen. Ajat vaan muuttuu ja viimosen sinkun osa kaveripiirissä on aika kurja...

Liikaa tulee vietettyä vapaa-aikaa neljän seinän sisässä, mutta on vaan niin masentavan epätodennäköistä törmätä uusiin tuttavuuksiin missään enää. Kai sitä taas kesällä menee käppäilemään epätoivosena pihalle päivittäin toivoen, että törmäis johonkin uuteen tuttavuuteen jossain :)

• Lenkkareita esiin

Ilmoittaudu johonkin juoksutapahtumaan, onhan noita kaupunki- ja kaupunginosajuoksuja, ja siinä lähtö- tai maalipaikalla on ihan luontevaa jutella jotain aiheeseen liittyvää muiden lähtöä odottavien tai juoksun päälle henkeä vetävien asianharrastajien kanssa. Kysyy vaikka onko päivän reitti entuudestaan tuttu jne.

• ...

Heh, olen itse kanssa sellainen että menen käveleksimään joen rantaan tai satamaan ja istumaan puiston penkille ihan vaan toivoen että tulis joku unelmien prinssi viereen :D Harvemmin niitä edes tuolla tosin liikkuu.. Mutta kun ei ole yhtään baarihenkinen ihminen niin mitäpä sinne menemään vastoin tahtoaan?

• --------------------

Tässä yks kunnon mies joka viihtyy, luonnossa, rannalla, puistonpenkillä, pyöräilemässä.

• Liikunnallinen mies

Missä päin Suomea voin lenkkipoluilla törmätä sinuun? Jos satut olemaan pääkaupunkiseudulla, niin toivon että törmätään. Vaikutat juuri siltä mitä naisen pitää olla :)

• ei voi ku ihmetellä

Kunnon miehet on yksin kotona märehtimässä yksinäisyyttään. :D

Joku tässä nykymenossa on pielessä.

• Tontmyssan

Mä olen täällä Åken ja Pallen kanssa hästfittanin kartanossa. Ollaan kaikki kunnollisia pojkarna, sovitellaan kravattia saunassa tällä hetkellä. Hej då

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3555
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      34
      2325
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2253
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2121
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      21
      1548
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1494
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    8. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      967
    9. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      49
      956
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      823
    Aihe