Minä ja poikaystäväni olemme lähdössä muutaman viikon päästä Tampereelle viettämään viikonloppua, mukaan liittyy myös muutama ystävä lauantai-iltana joten olisi mukava kuulla, minne kannattaisi suunnata? Emme ole ikinä käyneet Tampereella (asumme Helsingissä) juhlimassa joten ikävä koko ilta käyttää kivan paikan llöytämiseen. :) Olemme 24 ja 23-vuotiaat, ystävät ovat 22. Helsingissä käymme lähinnä keskustan paikoissa (the tiger yms) ja mielellään sellaisia paikkoja voisi ehdottaa, jossa esim. 22 sisään. :)
Yökerhoja Tampereella?
11
2830
Vastaukset
- ll
Tivoli, Kuuba/armas, miami, ruma, senssi, volume, 1bar, ilves night club, henry's pub, ilona, hullu poro. Kokeile jotain näistä.
- ll
ja yo-talo.
- ll
Bricks, gloria, doris, sputnik, inferno, klubi, london pub.
- 18+15
Ilonassa ja Hullussa porossa ainakin ikäraja 24, voi tietty yrittää, jos vaikka papereita ei kysyttäis...
- just just
Henry`Pub yökerho..????!!!! Aivan järkyttävä Räkälä! Edellinen Kirjoittaja ei oo tainnu käydä Mouhijärven Esson baaria kauempana!
- susanne85
Tivoli on Onnelan tyylinen teinimesta, ehkä vähän vanhempaa porukkaa.
Kuuba ja Armas samassa rakennuksessa, Kuuba k18 puoli, perus sedula. Armas taitaa olla k22 ja siellä vähän vanhempaa porukkaa, melko pieni tanssilattia mutta paljon viihtyisiä istumapöytiä.
Miami, Skål ja Hullu Poro muodostavat Koskikeskuksen ravintolamaailman. Miami uusi, melko kallis, mielestäni siellä ei ole mitään ihmeellistä/erityistä minkä takia haluaisin mennä toisen kerran. Skål on ruotsalaistyylinen trendikäs drinkkibaari, jossa ei siis tanssilattiaa vaan istuskeluloosseja. Itse en valitsisi Koskikeskusta bilepaikaksi :D
Ruma edustaa hieman erityylistä linjaa kuin esim. sedulat tms. "teinipaikat". Täälläkin käy nuorta porukkaa, mutta yleisvaikutelma on vähän rokimpi ja rennompi. Samoin Yo-talo. Vaihtoehtoisempaa meininkiä.
Senssi onkin sitten takuuvarma lihatiski! Ja jos halpaa juotavaa haluatte niin sinne kannattaa mennä! Alaikäisiäkin löytyy varmasti, tai ainakin edellisenä päivänä 18 vuotta täyttäneitä :D ja Senssin iskulause ainakin meidän kaveriporukassa "Senssiltä saa aina" on tullut testattua todeksi, valitettavasti.
Ilves on hotellin alakerrassa, eli ikäjakauma on tosi suuri. Ihan teineistä keski-ikäisiin. Tyylikäs paikka, aina kun olen itse ollut niin olen viihtynyt kyllä tosi hyvin, paljon istumapaikkoja mutta myös suht iso tanssilattia. Itse menisin luultavasti Ilvekseen, Armaaseen, tai kenties Rumaan millä fiiliksellä sattuu olemaan liikenteessä. Toki en voi teidän baarimakua tietää :) - Markku74
Kävin siellä Miami -yökerhossa kerran. Siel oli aika ärhäkän oloista porukkaa ja yläkerras oli tappelu käynnis. Tuntui hieman levottomalta mestalta.
- bilettäjä234
Tampereen Puuma on kova mesta! Sinne! Halpaa juomaa ja aina 24 jälkeen ihmisiä ja hyvä meno!
- kovempibilettäjä
Samaa mieltä! Puuma toimii aina :)
- Kovinbilettäjäikinä
Viikollakin! Kandee käydä tsekkaan, monesti enemmän porukkaa kun Fätissä tai muissa väsyneissä. Ja halpaa juomaa, keskiviikkosin bisse 1.50!
- juupajuu
Puuma joo jos alle 20v, ei oikein muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916