" Sinä kuulet rukouksen: sinun tykösi tulee kaikki liha" Ps 65: 3
Daavidin mukaan Jumala kuulee.
Eli hän ei ole epäjumalain kaltainen.
" Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi:
" Etsikää minun kasvojani"
Herra, minä etsin sinun kasvojasi Ps 27: 8
Mitä Herra siis tahtoo? " Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet
ilman vihaa ja epäilystä" 1 Tim 2: 8
epäily sydämessä ei ole Jumalan tahdon mukaista.
Tämä Herra Jeesus on yksi ja sama , kaikkien Herra,
rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat! Room 10: 12
" Jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan Matt 7: 8
Tässä ei siis ole eroitusta helluntalaisten, adventistien , tai katolisten välillä jne.
Jokainen anova saa!....ovathan katoliset pahoja kun he pyhittävät sunnuntain, mutta silti he antavat lapsilleen hyviä lahjoja,...kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne,
joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä hänelle anovat jae 11
Myös adventistit ovat pahoja, ja silti Jumala kuulee heidän rukouksensa.
Mutta jos anotte Jeesuksen nimessä, niin siinä nimessä
et voi anoa esim. toisen miehen vaimoa itsellesi, koska ilosi ei ole täydellinen, ei myöskään jos rukoilet että kassaholvin ovet aukenisivat, kuin Pietarille vankilan ovet.
Jeesuksen Isä on rikas antaja, mutta Jeesus on välimies, siksi
muistakaa rukoilla " Jeesuksen kautta!
Rukoillessamme Jumalan rauha , joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, varjelee rukoilija sydämen ja ajatuksen Kristuksessa Jeesuksessa niin, ettei tämä rukoile
itselleen toisen miehen puolisoa itselleen, kuten erään adventisti papin kohdalle kävi.
Pyyntö rukouksessa tulee esittää rukouksessa anoen kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi.
Jos etukäteen uskossa kiität jo Jumalaa siitä, että Jumala antaa sinulle " Uurian Batseban"...niin Jumala ei olisi sanonut:
" Älkää mistään murehtiko,vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi" Fil 4: 6
Eli , jo rukouksessa saatat Jumalan tietoon, että himoitset toisen vaimoa, ja anot sitä Jumalalta, samaan aikaan kun mies kiittää samaa Jumalaa vaimostaan ja lapsistaan samaan aikaan kotialttarilla.
Jumalahan on yksi!
Sen jälkeen sinulla on murheita Jumalan taholta, seurakunnan taholta, veljien taholta jne.
Rukouksessa tulee olla oikea usko, ja oikea usko luottaa siihen että Jumala palkitsee ne jotka häntä etsivät.
Jumala ei palkitse syntiä ja laittomuutta!
"Sentähden minä sanon teille: " Kaikki mitä rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva" Mark 11: 24
Jos rukolet kultaista epäjumalaa itsellesi, nyt kun kullan hinta on korkea, uskossa , etkä ollenkaan epäile,..niin varmaan saat sellaisen.
Muta jos kumarrat ja palvelet ja katselet sitä,...se koituu sinulle synniksi!
Kuuleeko Jumala rukoukset
3
59
Vastaukset
- HÄN KUULEE!!!
Ja vielä muistakaa tämä!
AVUKSESI HUUDA MINUA HÄDÄN PÄIVÄNÄ, NIIN MINÄ TAHDON AUTTAA SINUA, JA SINUN TULEE KUNNIOITTAA MINUA.
Raamatun paikkaa en muista.- benedi
Kuka määrittää hädän päivän. Rukoilijako itse?
" Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala ( lue Jeesus)
käyskenteli paratiisissa illan viileydessä.
Ja mie vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä
paratiisin puiden sekaan" 1 Moos 3: 8
Eikö olekin erikoista että Herra huusi miestä? jae 9...eikä mies Herraa.
Tämä mies, sentään vastasi, mutta sitten on niitä, jotka eivät vastaa teoistaan, eikä sanoistaan.
" Herra on kuullut sinun hätäsi" 1 Moos 16: 11
Tämä nainen oli paossa emäntäänsä Saaraita,..jae 8
" Palaa takaisin emäntäsi tykö, ja nöyrry hänen kätensä alle"..oli enkelin ohje!
Meillä adventtiseurakunnassa moni mies ja moni vaimo,
on paossa miestään tai vaimoaan,...nöyrtymisestä
ei kuitenkaan ole minkäänlaista ohjetta sabatti Jumalan palveluksessa, eikä sen jälkeenkään.
Kukahan poistaisi kivisydämet Jumalan kansan keskuudesta...että homot palaisivat tyttöystäviensä luo,
seurakunnan jäsenten vaimot, miehiensä tykö, nöyrinä..ja miehet vaimojensa tykö?
Ja sen jälkeen koko kansa Jumalansa tykö?
Kuka uskoo että näin tapahtuu?
- kunnioita...
Siis muistakaa tämä: ja sinun tulee kunnioittaa minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k683751On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.321675Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761487
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909