Nuorta naista kiinnostaa ala

Neitovm.90

Rahasta on kova pula. Vuokra painaa päälle ja jääkaappi on auttamattoman tyhjä! Olen kyllä töissä, mutta valitettavasti sitä on vain muutamana päivänä viikossa ja paskalla palkalla.

Seksin myyminen tuli mieleen tuossa yksi päivä kaupungilla. En koskaan saa kävellä rauhassa, vaan aina tulee miehet juttelemaan ja kyselemään numeroa. Olen aina ystävällinen, mutta en uskalla numeroa jaella.

Mutta kerran jos mua on hyvällä ulkonäöllä siunattu, niin miksen sitten sais sen avulla myös rahaa?

Eli kysymys kuuluu: kuinka riskialtista seksipalveluiden tarjoaminen on? Kuuleeko juttuja, että tytöt hakataan, viedään rahat ja sitten vielä kustaan päälle?

108

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeneen neuvo

      Asikkaan valinta huolella poistaa nuo pelot.

      Kotiisi älä kutsu ketään vaan tapaa vain hotelleissa.

      • kaunisrespantyttö

        Ja kyllähän me hotellin työntekijät teidät ilolinnut hyvin tunnemmekin :)

        Hauskaa juoruiltavaa kyllä, kun olette usein vieläpä erittäin rumia, ihmeellistä että joku maksaa seurastanne, no ehkä se kokemus tuo hintaa.


      • Uralla eteenpäin
        kaunisrespantyttö kirjoitti:

        Ja kyllähän me hotellin työntekijät teidät ilolinnut hyvin tunnemmekin :)

        Hauskaa juoruiltavaa kyllä, kun olette usein vieläpä erittäin rumia, ihmeellistä että joku maksaa seurastanne, no ehkä se kokemus tuo hintaa.

        huora saa yhdestä pokasta enemmän kuin respan tyttö viikon seisoskelusta ja tekohymystä. Siksi moni vaihtaa alaa, jos ulkonäköä riittää.


      • Anonyymi

        Harmitta alussa möin halvalla vaikka sain aina orgasmin oli niin jännittävää siksi sainkin vakio miehiä heti.


    • asfa9fu0a9yf0a9hf0a

      Aivan.

      Järjellä asiat voi kyllä hoitaa turvallisestikin. Yllä oleva sanoikin jo tärkeimmät asiat.

      Kannattaa myös kirjoitella sähköpostia jonkin aikaa ja tunnustella miltä asiakas vaikuttaa. Jos vaikuttaa herkästi obsessoituvalta niin kannattaa jättää tapaaminen kokonaan väliin. Mulla asiakkaiden valintaan sähköpostien perusteella on vaikuttanut hyvin paljon se, miten ystävällisen ja mukavan kuvan heistä saan. Jos he vaikuttavat oikeasti kiinnostuneilta ja siltä että osaavat kunnioittaa minua, suostun tapaamaan _hotellissa_.

      Tähän mennessä asiakkaani ovat olleet suurin osa alle 30-vuotiaita ja ihan kivannäköisiä, varattuja miehiä jotka hakevat jännitystä parisuhteen ohelle.

      Aina kun lähden tapaamaan asiakasta niin mulla on myös tapana jättää pöydälleni lappu, jossa lukee kaikki asiakkaan yhteystiedot ja ajankohta milloin olen menossa tapaamaan, minne jne. tällä tapaa jos mulle sattuisikin jotain, tyyppi saataisiin heti kiinni.

      Sit kun on muutaman luotettavan asiakkaan löytänyt niin kannattaa pysyttäytyä niissä. Uudet tyypit on aina uusi riski.

      Mä olen lisäksi käyttänyt prepaid-liittymää sekä valenimeä ja muutenkin hiukan valheellisia tietoja. Ihan sama se on asiakkaille millä nimellä he mua kutsuvat.

    • 1234iknownothing5678

      Mistä löytää asiakkaita?

      • mannnnn

        ja jo alalla olevat varmaan antaa sulle hyviä bisnes infoja, käytähän järkeäs..


      • dsgsh

        seksitreffit on maksuttomalle seksille ja sexwork.net on maksulliselle seksille

        tämä viesti on seksitreffitsivuilta. Huomaa myös, että 1.8.2004 alkaen maksullista seksiä tarjoavat ilmoitukset ovat laittomia ja ne poistetaan aina automaattisesti.


      • hei hurraa!
        dsgsh kirjoitti:

        seksitreffit on maksuttomalle seksille ja sexwork.net on maksulliselle seksille

        tämä viesti on seksitreffitsivuilta. Huomaa myös, että 1.8.2004 alkaen maksullista seksiä tarjoavat ilmoitukset ovat laittomia ja ne poistetaan aina automaattisesti.

        Ja taas mainostetaan Suoli24:ssa!


    • skjdiws

      Joo siis riskejä on ja paljon, vaikka kuinka fiksusti toimisi.
      Mietin vaan sitä, että oletko valmis ottamaan sen riskin, että mielenterveytesi järkkyy kun tähän leikkiin ryhdyt? Jos et ole koskaan tätä duunia tehnyt, et voi myöskään tietää kuinka rankkaa tämä todellisuudessa on. Valinta on tietty sinun.

    • sdfdsfb

      seksinostajissa on jotain vikaa kun joutuvat maksaa seksistä

      • sdfdsfc

        parisuhteessa olevissa naisissa on jotain vikaa kun he ei kykene tyydyttää miehen seksitarpeita vaan miesten pitää hakea se seksi muualta


      • asgaoghaosg9ha0sg
        sdfdsfc kirjoitti:

        parisuhteessa olevissa naisissa on jotain vikaa kun he ei kykene tyydyttää miehen seksitarpeita vaan miesten pitää hakea se seksi muualta

        mut onhan vieras seksi paljon jännempää kuin suhteessa jo tutuksi tullut kumppani. ei kyse suinkaan ole aina siitä, etteikö oma puoliso miellyttäisi.

        esimerkiksi yksi mun asiakkaani sanoi olevansa erittäin tyytyväinen omaan parisuhteeseensa, mutta että kaipaa jännitystä tutuksi käyneeseen arkeen ja hakee sitä musta. en usko että hänen puolisossaan varsinaisesti on mitään vikaa, asiakkaani mukaan heidän seksielämänsä on aivan sujuvaa.


      • dgjdhkfdjsh

        Mitä eroa on maksaako seksistä vai ostaako talon,auton....ym. elättää akkansa, niinkuin suomessa poikkeuksetta tapahtuu, paitsi se, että avioliitossa saa sitä persettä vähemmän ja se tulee huomattavasti kalliimmaksi.

        Huorissa käynti on edullisin vaihtoehto tyydyttää luonnolliset tarpeet.


      • monimini
        asgaoghaosg9ha0sg kirjoitti:

        mut onhan vieras seksi paljon jännempää kuin suhteessa jo tutuksi tullut kumppani. ei kyse suinkaan ole aina siitä, etteikö oma puoliso miellyttäisi.

        esimerkiksi yksi mun asiakkaani sanoi olevansa erittäin tyytyväinen omaan parisuhteeseensa, mutta että kaipaa jännitystä tutuksi käyneeseen arkeen ja hakee sitä musta. en usko että hänen puolisossaan varsinaisesti on mitään vikaa, asiakkaani mukaan heidän seksielämänsä on aivan sujuvaa.

        Moni ukkomies on hyvässä suhteessa eukkosan kanssa, silti haluu maksaa että saa nuoren miehen pyllyä kun ei kotona aina seiso.Siinä sitten saa kokorahan edestä.


      • rthahttaeh
        dgjdhkfdjsh kirjoitti:

        Mitä eroa on maksaako seksistä vai ostaako talon,auton....ym. elättää akkansa, niinkuin suomessa poikkeuksetta tapahtuu, paitsi se, että avioliitossa saa sitä persettä vähemmän ja se tulee huomattavasti kalliimmaksi.

        Huorissa käynti on edullisin vaihtoehto tyydyttää luonnolliset tarpeet.

        Yleensä autot ja muut yhteiset hankinnat maksetaan yhdessä. Ja yleensä naiset tekevät paljon enemmän töitä parisuhteen eteen (kokkaavat, siivoavat...)


      • Oon nainen!
        dgjdhkfdjsh kirjoitti:

        Mitä eroa on maksaako seksistä vai ostaako talon,auton....ym. elättää akkansa, niinkuin suomessa poikkeuksetta tapahtuu, paitsi se, että avioliitossa saa sitä persettä vähemmän ja se tulee huomattavasti kalliimmaksi.

        Huorissa käynti on edullisin vaihtoehto tyydyttää luonnolliset tarpeet.

        Samaa mieltä olen mä!!!!

        Siis, ku meet ostamaan Tallinnann tytöltä pillua, se maksaa sen 300 ee. Mutta ku nussit vaimoa, se vaatii sohvakaluston, lomamatkan, auton ymym. Ei oikein tuo edellinen summa meinaa riittää.


      • Oletko tauno
        Oon nainen! kirjoitti:

        Samaa mieltä olen mä!!!!

        Siis, ku meet ostamaan Tallinnann tytöltä pillua, se maksaa sen 300 ee. Mutta ku nussit vaimoa, se vaatii sohvakaluston, lomamatkan, auton ymym. Ei oikein tuo edellinen summa meinaa riittää.

        Ei ole tyhmä se, joka vaatii vaan se, joka ostaa, mitä vaaditaan.


      • 100 baarin mies
        Oon nainen! kirjoitti:

        Samaa mieltä olen mä!!!!

        Siis, ku meet ostamaan Tallinnann tytöltä pillua, se maksaa sen 300 ee. Mutta ku nussit vaimoa, se vaatii sohvakaluston, lomamatkan, auton ymym. Ei oikein tuo edellinen summa meinaa riittää.

        Hahhhaaa.. "Oon nainen!"-nimimerkki on mennyt ostaa Tallinnaan pillua ja hänellä on vaimo... hahah.. onko vaimolla munat???


      • Lukutaito
        100 baarin mies kirjoitti:

        Hahhhaaa.. "Oon nainen!"-nimimerkki on mennyt ostaa Tallinnaan pillua ja hänellä on vaimo... hahah.. onko vaimolla munat???

        Ole ystävällinen ja hanki silmälasit.
        Oon nainen kirjoitti seuraavasti - Kun MEET OSTAMAAN jne. Ei hän itse pillua osta!!!!


      • Lukutaitoinen.
        100 baarin mies kirjoitti:

        Hahhhaaa.. "Oon nainen!"-nimimerkki on mennyt ostaa Tallinnaan pillua ja hänellä on vaimo... hahah.. onko vaimolla munat???

        Hanki silmälasit!!!!

        Lue sitten uudelleen, mitä nimimerkki Oon nainen kirjoitii!!
        Jos MEET ostamaan jne.....
        Ei hän ITSE osta!!!!


    • -

      Jos oikeasti kiinnostaa niin Pro-tukipiste on oikea osoite, päivystävät myös Herkku.net:n chatissa olikohan tiistaisin iltapäivällä. Täältä palstalta et saa kuin jompaan kumpaan suuntaan väritettyjä neuvoja.

      • Kokenut nainen

        Olen kyllä huomannut sen.
        Täällä on yksi räkänokka suutaan soittamassa, mutta ne viestit minä ohitan naurulla.


      • Merimelojat

        Pahasti vuotava kajakki taas apua huutamassa.

        Annetaan se upota.


      • ( . ) ( . )
        Merimelojat kirjoitti:

        Pahasti vuotava kajakki taas apua huutamassa.

        Annetaan se upota.

        Hyvin kuittasit kokeneelle naiselle.


      • Kuittaaja
        ( . ) ( . ) kirjoitti:

        Hyvin kuittasit kokeneelle naiselle.

        Kuittasin sinulle, joka solvasit mua vajakiksi. Se vajakki-viesti vain poistettiin tuosta edeltä.


      • g h
        Kuittaaja kirjoitti:

        Kuittasin sinulle, joka solvasit mua vajakiksi. Se vajakki-viesti vain poistettiin tuosta edeltä.

        "Kuittasin sinulle, joka solvasit"

        Älä kuittaa solvaajille niin ei kerry roskaa palstalle. Laita viestiisi pieni lainaus edellisestä niin viestien poistaminen ei sotke sitä kenelle vastaus on osoitettu.


    • 12 12

      "huoraamisen josta huorat ei ole euroakaan maksanut veroja."

      Tehkööt yhteiskunta verojen maksamisen mahdolliseksi ilman yksityisyrittäjäksi ryhtymistä niin tilanne muuttuu. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9745584

      Näin tehtiin Hollannissa vuodenvaihteesta alkaen.

      • -

        Ei varmasti muutu miksikään, ellet nyt viittaa johonkin bordellimeininkeihin. Toiminimen perustaminen on erittäin helppoa, siitä vaivan määrästä ei verojen maksaminen koskaan jää kiinni, aivan eri syyt taustalla.


    • uddedudeholm

      Vaaroja on.

      Ne ovat samoja kun kenellä tahansa naisella, mutta todennäköisyys törmätä sikamaiseen mieheen on suurempi.

      Tässä mielessä kannattaa olla hyvin varovainen mikäli lähtee "alalle."

      Kannattaa vetää rima korkealle; pistää poka maksamaan (paljon).

      Asiakas kannattaa valikoida huolella. Riskit on helppo minimoida mikäli osaa lukea ihmisiä jne.

      Vältä suojaamatonta pyytäviä asiakkaita.

      • Jallivaara

        Kukakohan asiakas sitten haluaa ja viitsii maksaa "paljon" noviisille"????

        Uusi "....." alalla ja heti alkuun kovat hinnat.....toimiikohan noin?

        Kokenut ammattilainen voi pitää korkeita hintoja, koska silloin asiakas tietää
        mitä saa, mutta jokaisenhan pitää "oppirahansa" maksaa :))

        Sitten ensimmäiseen väittämääsi: Kummatkohan joutuvat useammin
        väkivallan kohteeksi: maksulliset vapaatoimijat vai parisuhteissa elävät
        naiset??


      • turskafan
        Jallivaara kirjoitti:

        Kukakohan asiakas sitten haluaa ja viitsii maksaa "paljon" noviisille"????

        Uusi "....." alalla ja heti alkuun kovat hinnat.....toimiikohan noin?

        Kokenut ammattilainen voi pitää korkeita hintoja, koska silloin asiakas tietää
        mitä saa, mutta jokaisenhan pitää "oppirahansa" maksaa :))

        Sitten ensimmäiseen väittämääsi: Kummatkohan joutuvat useammin
        väkivallan kohteeksi: maksulliset vapaatoimijat vai parisuhteissa elävät
        naiset??

        kokemattoman likan turmeluhan on turskien nro 1 hupi!

        kyllä neitseellisestä maaperästä kandee veloittaa kuolaavaa turskaa oikein kunnolla!!!!


    • Acasabonde

      Kannattais hoitaa joku luotettava vähän toisenlaisen alan mies mukaan, esimerkiksi torpedo. Sovitte ajan kuinka kauan viivyt, ja jos ei kuulu niin ko. henkilö saapuu paikalle, kuitenkin ammattilaisia nekin ovat, tuossa turvallisuudessa. Hyvä esimerkki täältä on torpedo DoJones :D

    • m40++

      mistäpäin aloittaja olet,kysyy asiakas,vaihtelua thaihier.ja priva käynteihin etsivä.

    • 0 kpl

      Kysymykseesi on jo vastattu edellä.

      • Miksi?

        Miksi valehtelet?


    • Tietäämistäpuhuu

      Minusta ihan ok, noin niinkun opintojen tai muun väliaikaisen elämäntilanteen rahoittamiseksi. Uskon, että parempaan lopputulokseen pääsee myymällä hyvän maun rajoissa seksiä, kuin ajautumalla velkakierteeseen joka saattaa pilata koko loppu elämän.

      Tällä "hyvällä maun rajoilla" tarkoitan, ettei ole sellainen kaikkien käytettävissä oleva yleinen sylky kuppi. Vaan hankkii tasokkaita vaki asiakkaita. Jos oikeasti olet hyvän näköinen ja muutenkin ok. Saat helposti sen 200 egeä/tunti.
      Tällä taksalla ei tarvitisisi olla kuin 6 vaki asiakasta joista jokainen kävisi esim kerran kk:ssa tekisi 600 euroa kuussa. Tämä varmasti helpottaisi monen opiskelijan tms. taloudellista tilannetta erittäin paljon!!!

      Minusta tuo esim 6 asiakasta ei ole mitenkään paljon/oksettavaa. koska monellahan on niitä yhdenillan juttuja yksi per viikonloppu. ja ne ovat joka kerta eri henkilöitä.

      Toisaalta jos onnistaa saatat löytää charmikkaan menestyvän liikemiehen, jolle voisi antaa ihan ilmaiseksikkin, joka kuitenkin voi maksaa sinulle tuon 600/kk

      Elämässä joutuu tekemään valintoja...

    • otijgoet

      jos 200€/h ja kerran kuukaudessa 6 asiakasta niin eikö se oo 1200€? :)

      • tietäämistäpuhuu

        "Tällä taksalla ei tarvitisisi olla kuin 6 vaki asiakasta joista jokainen kävisi esim kerran kk:ssa tekisi 600 euroa kuussa."

        Olet ihan oikeassa. Kirjoitus virhe, tarkoitus oli kirjoittaa että joista jokainen kävisi kerran kahdessa kuukaudessa


    • tavallinen nainen

      Mäkin olisin valmis lähtemään tähän. Rahat riittää kyllä vuokraan ja laskuihin mutta rahankäyttö on muuten vähän holtitonta kun tykkään kuitenkin myös bilettää ja ostaa silloin tällöin uusia vaatteita. Nytkin tili ollut nollilla viikonlopun jälkeen. Sossussa tai diekkarissa en halua käydä ruikkaamassa rahaa, tuskin saisinkaan. Neuvoisivat varmaan kiinnittämään huomiota siihen juhlimiseen, ja kuulostaa äärettömän tyhmältä mutta siitä en halua tinkiä. Tuntuu vaan tosi hankalalta aloittaminen, jotenkin vainottaa laittaa ilmoitusta mihinkään, mitä jos joku tunnistaa vaikka se mahdollisuushan on mitättömän pieni...

    • Onkoo tietoa?

      Tiedätkö avaaja, kuinka paljon huoria hakataan Suomessa vuosittain henkihieveriin asiakkaiden toimesta?

      • kikka-79

        "Onkoo tietoa?"

        Ilmeisesti suomalaisia prostituoituja ei hakata yhtään ainakaan Suomessa ja ei ainakaan henkihieveriin, koska lehdissä tai mediassa ei ole ollut asiasta mitään mainitaa. Olisihan se prostituutiota vastustaville ollut niin mediaseksikästä saada näytille edes yksi sellainen tapaus. Mutta kun ei ole niin ei ole.


      • Pieleen meni
        kikka-79 kirjoitti:

        "Onkoo tietoa?"

        Ilmeisesti suomalaisia prostituoituja ei hakata yhtään ainakaan Suomessa ja ei ainakaan henkihieveriin, koska lehdissä tai mediassa ei ole ollut asiasta mitään mainitaa. Olisihan se prostituutiota vastustaville ollut niin mediaseksikästä saada näytille edes yksi sellainen tapaus. Mutta kun ei ole niin ei ole.

        Olet väärässä.


    • nelikymppinen.......

      itellä oli ns.vakiotapaus varattu vajaa parikymppinen nuori neito useamman vuoden ihan vain satunnaisena hätävarana,sekin alko sattumalta kun tarjosin kyydin sadeilmalla vähäpukeiselle naiselle.ja jotenkin ne jutut meni matkanvarrella seksikkääseen pukeutumiseen ja että tämmönen nelikymppinen mies vois jopa maksaakin että saisi nuorta naista,siinä tuli puhetta minkähintanen neito olis ja pariinsataan päädyttiin. jonka arvonen tuo varmasti olikin mut kun sanoin et mun talous kärsis satasen kerralta jos pitäs maksaa tuommosesta ,neito sano et ok aletaanko heti ja eihän sitä puihinkaan kehannu mennä.nelisen vuotta tuo varattu neito oli hommaan valmis senkun soitti ja kysy millon sopis ?homma loppu kun neito päätti ruveta perheelliseksi rouvaksi.mut kivaa oli niin kauan kun sitä kesti .

      • jenni.terasvuori

        Alalle päättäny minäkin Varsinais-Suomessa. Rahaa on pakko tulla jostain ja näköä löytyy, miksipäs ei :)


    • Alkanut vakimiehen löytäminen kiinnostaa minuakin, rahan lisäksi saisi piristystä tylsiin päiviin :)

      • nelikymppinen.......

        älä sit liikaa painosta vakiomiestä jokaisella kun löytyy sille rahalle muutakin käyttöä ,mut jos viihtyy seurassa ja homma pelaa molemmin puolin mikä ettei.


    • Tapoista ei tietoa

      Asiakkaat pahoinpitelevät vuosittain aika monta huo.raa. Varsinaisista tapoista minulla ei ole tietoa.

      • Poliisi Pasilasta

        Tuskinpa on pahoinpitelyistäkään, koska niitä ei ole yhtään.


    • Sä vaikutat ihan fiksulta mimmiltä. Heti alkuun kannattaa miettiä sopiiko ala sulle, jos sulla on heikko itsetunto ni en ihan ite lähtis tolle alalle. Ja kannattaa muutnki miettii ootko sellanen ihminen kenen pää sopii alalle. Jos mielestäs sovit ni anna mennä vaan. Kannattaa kuunnella sydäntä noissa turvallisuusasioissa, jos se tuntuu epäilyttävältä ni älä suostu hommiin. Ja älä ikinä kerro kellekään pokalle mis asut. Maksut etukäteen ja pientä keskustelua ennen itte hommaa ni kaik menee varmasti hyvin.

    • nelikymppinen.......

      jos itsetunto on kohillaan ei muuta kun kokeileen,jos löydät kivan vakio asiakkaan jonka seurassa viihtyy muutenkin hommasta tulee mielekkäämpää.tosin jos meinaat tehä oikein tiliä ei voi paljon valita kun raha on samanlaista joka asiakkaalla.ja hommasta tulee sellasta liukuhihnamaista,ite kävin nuorempana poikamiehenä usein kokeileen erillaisia itänaapurin tyttöjä ja niistä näki heti kuka oli uusi alalla ja kuka hoiti homman vain liukuhihna tyylillä,nämä thai hieronta tytöt on sellasta liukuhihna tavaraa et siinä on mielekkyys jo kaukana.mut täytyy sanoa omasta mielestä ihan rehellisesti ett mukavinta ja hauskinta on ollu seksi nuorten suomalaisten tyttöjen kanssa jokka on lähteny ihan sattumalta kokeileen rahasta,voi olla et olen ollu sit niiden ainoa maksava seuralainen mut ite olen ollu tyytyväinen ja sehän on tärkein.

      • Mukava tietää

        Ihan rehellisesti , hyväksytkö ja suositteletko vaimollesikin samanlaista
        varamiesjärjestelmää?
        Pidätkö naisista jotka ovat käyttäneet myös maksullista, vai tuntuuko sinusta että
        se kuuluisi pelkästään miehille?


    • ajattelia

      Luulis lääkärinaisn tietävän, ennekuin kieltää seksin oston. Eivät kaikki ihmiset saa seksiä ulkonäön tai jokin vamman takia muuten kuin ostamalla! Se on kiellon jälkeen monelle ongelma vai mitä muut ovat mieltä Päivi Räsäsen ehdotuksesta? Olen nähnyt sen Ruotsin mallin Ruotsissa ja se siirtyins. maanalle. Niinkuin Soini sanoo hyvä idea, mut ei toimi!!!!!

      • Yhtälailla naisillek

        Miten saataisiin hommattua naisillekin mieshuora, jonka he aina voivat ottaa maksusta kun panettaa. Onhan niitä paljon naisia jotka eivät saa halutessaan.
        On ulkonäöllisiä esteitä tai jokin vamma aivan kuten miehilläkin. Ei heilläkään
        ole helppoa löytää seksikumppania . Aina puhutaan vain miehistä ja heidän
        ongelmistaan saada tyydyttävää seksiä.Uskoisin että ainakin yhtä suuri ongelma tämän asian tiimoilta on mm. vammaisilla naisilla.


    • fvfvsfvsvfsv

      Jokainen tietää, että keskiverto(vähän rumankin puoleinen) saa paljon helpommin s.seuraa ilmaiseksi kuin mies.

      Ja pää pointtini on se, että olet väärässä. Suomesta kyllä löytyy mies prostituoituja naisten iloksi. Ja jos kysyntää kasvaa niin varmasti löytyy vielä lisääkin...

    • ?

      Miehillä on eri makuja. Ei ole kysymys yksistään iästä tai koosta. Eivät kaikki halua 18-vuotiaita luuviuluja...

      On itselläkin käynyt joskus mielessä, että nainenhan istuu "rahasammon" päällä. Opiskeluaika oli taloudellisesti tiukkaa, koska en halunnut ottaa opintojen vuoksi velkaa... Rehellisellä ansiotyöllä ei tienannut tarpeeksi. Jos halusi tienata tarpeeksi, piti tehdä niin paljon tunteja, että opiskelu kärsi. Pienellä tuntimäärillä taas ei tullut kovin paljon helpotusta arkeen. Musiikin alalla myös "omaa treeniaikaa" kuluu paljon. Kesällä työn tekeminen sotki opinnot sekin, koska kukaan ei ota osa-aikatyöhön kesäksi ja sekin aika olisi pitänyt tehdä työtä opintojen kanssa. Tämä systeemi on amk:ssa. Yliopistossahan voi opiskella myös kesällä... Näin jälkeenpäin olisi kannattanut tehdä opintovelkaa... Onneksi tämä aika on takana.

      En kuitenkaan ryhtynyt "alalle", koska seksuaalisuuskäsitys ja moraali eivät antaneet periksi. Hakkaamisen ja mahdollisen seksitaudin (kondomin puhkeaminen) myötä on riski. Se, että joku sukulainen tai kaveri olisi saanut tietää, että teen kehollani rahaa, olisi ollut nöyryyttävää. Lisäksi kristillinen vakaumukseni/ usko tuli vastaan. Niin syvällä olin tilanteessani, että mietin (omasta näkökulmasta) myös huonointa vaihtoehtoa pysyäkseni hengissä.

      Miksi parisuhteessa olevan tarvitsee ostaa seksiä? Siinä on mennyt arvomaailmassa jotain pahasti pieleen. Olisiko hyvä, että kumpikin osapuoli hakisivat "piristystä" oman pedin ulkopuolelta??? Yleensä se, joka harrastaa sivusuhteita, on omistushaluinen/ muskasukkainen puolisostaan eikä sallisi tälle samaa "vapautta". Ehkä parempaa kuin uusi laki olisi kehittää parisuhdeterapioita ym. neuvontaa. Monet hairahtuvat kriisissä, ja apua tarvitsisi saada juuri tuolloin.

      Toinen iso tekijä olisi opiskelijoiden matalampi verotus. Ettei tätä(kään) käytettäisi hyväksi, alempaa verotusta voisi saada esim. 3 vuotta ammattikorkeakoulu- tai yliopisto-opintojen aikana. Se kannustaisi työntekoon mutta ei antaisi venyttää valmistumista verotusedun nimissä!

      Opiskelijalle sopivaa työtä voi olla esim. kaupan kassalla oleminen, siivoaminen tai lehtien jakaminen. Niissä pystyy usein tekemään osa-aikaista työtä. Kannattaa myös miettiä, missä pystyy säästämään. Asuminen soluasunnossa on halvempaa kuin yksiö. Julkiset kulkuneuvot tulevat edullisemmiksi kuin oma auto, ruokaostojen keskittäminen, vaatteiden (ja vanhojen hyväkuntoisten tavaroiden) myynti eteenpäin, pullojen keräys (jos asuu festarialueen tuntumassa kesällä)... Mahdollisuudet ovat rajattomat, jos ei pidä egoaan liian suurena tekemään tavallista duunia.

      Onnea töihin :)!

      • cf vfc vxcf vxfc c

        Asiallinen ja hyin jäsennelty kommentti, mutta tussahan on tiivistetysti kyse siitä, että en halua/suosittele alalle/ suosittele alaa muille koska "musta tuntuu et se ei oo hyvä juttu"

        Muut onkin mielestäni hyvin vastailleet, ett' maailmassa on oikeesti paljon pahempia asioita kuin prostituutio (joka siis tapahtuisi omasta tahdosta).
        Esim. tätä kirjoitettaessa moni pikku lapsi etsii nälissään kaatopaikalta jotain syötävää, miettikääpä sitä.

        Nää moraali ja arvo asiat on tietysti jokaisen henkilökohtaisia juttuja, mutta itse valitsen sen 600 euroa/kk maksavan charmikkaan liikemiehen ja saunallisen yksiön keskustasta kuin ramppaan osa-aikatöissä siivoomassa kärvistelen jossain pienessä solussa, ja opinnotkin todennäköisesti pitkittyisivät. Näin meillä.


      • 12 12

        Miksi mies ostaa seksiä?

        Uuden Suomen sivuilla oli vuonna 2009 tälläinen:
        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/76077-he-ostavat-seksia-3-miestyyppia

        Sara vuonna 2011:
        http://www.sara.fi/artikkeli/tarinat/ilmiot/miksi-miehet-ostavat-seksiae

        "Noin 17 prosenttia suomalaismiehistä (yli 280 000) on joskus ostanut seksiä. Vuonna 2007 noin kolme prosenttia (50 000) kertoi ostaneensa palveluita viimeksi kuluneen vuoden aikana. Heistä suurin osa, kaksi kolmesta, eli parisuhteessa. (Lähde: Osmo Kontula: Halu & intohimo: tietoa suomalaisesta seksistä, Otava.)"

        Tilastokeskuksen mukaan http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html Suomessa oli vuonna 2010 yhteensä 959000 avioparia ja 210000 avoparia. Parisuhteessa eläviä miehiä on siis noin 1170000. Kun viimeisen vuoden kuluessa seksiä on ostanut 50000 miestä ja heistä kaksi kolmasosaa on parisuhteessa niin naimisissa olevia vuoden kuluessa seksiä ostaneita miehiä on yhteensä noin 33000.

        Kaikista vakiintuneessa parisuhteessa elävistä miehistä seksiä on viimeisen vuoden aikana ostanut siis 2.85 % eli noin kolme sadasta.


      • fvsdvsdvsdvsdv
        12 12 kirjoitti:

        Miksi mies ostaa seksiä?

        Uuden Suomen sivuilla oli vuonna 2009 tälläinen:
        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/76077-he-ostavat-seksia-3-miestyyppia

        Sara vuonna 2011:
        http://www.sara.fi/artikkeli/tarinat/ilmiot/miksi-miehet-ostavat-seksiae

        "Noin 17 prosenttia suomalaismiehistä (yli 280 000) on joskus ostanut seksiä. Vuonna 2007 noin kolme prosenttia (50 000) kertoi ostaneensa palveluita viimeksi kuluneen vuoden aikana. Heistä suurin osa, kaksi kolmesta, eli parisuhteessa. (Lähde: Osmo Kontula: Halu & intohimo: tietoa suomalaisesta seksistä, Otava.)"

        Tilastokeskuksen mukaan http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html Suomessa oli vuonna 2010 yhteensä 959000 avioparia ja 210000 avoparia. Parisuhteessa eläviä miehiä on siis noin 1170000. Kun viimeisen vuoden kuluessa seksiä on ostanut 50000 miestä ja heistä kaksi kolmasosaa on parisuhteessa niin naimisissa olevia vuoden kuluessa seksiä ostaneita miehiä on yhteensä noin 33000.

        Kaikista vakiintuneessa parisuhteessa elävistä miehistä seksiä on viimeisen vuoden aikana ostanut siis 2.85 % eli noin kolme sadasta.

        Loistava laskelma. Tuo noin kolme prosdenttia on kyllä aika paljon...

        Koska kyseessä on niin suuri yhteiskunnallinen ilmiö pitäisi ottaa järki käteen näissä lainsäätö asioissa.

        Tarkoitan, että parannettaisiin seksityöläisten asemaa laillistamalla ko. bisnes...


      • Herra Tuomari
        fvsdvsdvsdvsdv kirjoitti:

        Loistava laskelma. Tuo noin kolme prosdenttia on kyllä aika paljon...

        Koska kyseessä on niin suuri yhteiskunnallinen ilmiö pitäisi ottaa järki käteen näissä lainsäätö asioissa.

        Tarkoitan, että parannettaisiin seksityöläisten asemaa laillistamalla ko. bisnes...

        Prostut voivat ihan itse halutessaan laillistaa bisneksensä rekisteröitymällä virallisesti seksityöntekijäksi ja maksamalla oma-aloitteisesti veroa. Suomen prostuista
        vain kourallinen on rekisteröitynyt ja maksaa veroja.


    • no ei mielestäni ole kaikkein pahin asia maksaa seksistä. itse miehenä voisinkin ( jos sopivaa tulisi nyt kohdalle). on paljon pahempaakin mihin rahaa llaitetaan..

    • nelikymppinen.......

      voihan tietysti opiskelija rahottaa opintoja siivoamalla tai vaikkapa pulloja keräämällä jos siltä tuntuu,jokainen tekee omat valintansa jos uskon opit on sekoittanu pään todellisuudesta niinku nyt erään ministerinkin.olisi syytä katsoa peiliin millasessa maailmassa eletään ja eipä tuon erään lahkon lapsiin sekaantumiset saa ainakaan mun sympatioita,vaikka omat ymmärtävät et joskus voi sattua tuommonen synninlankeemus jonka voi saada anteeksi ja kaikki on sen jälkeen taas hyvin.eli kuka oikein on se meidän jumala maan päällä joka asettaa meille oppeja mikä on oikin ja mikä väärin ?on turhaa vedota et hyväksyisitkö jos vaimosi tai tyttäresi möisi itseään rahan takia ?luuleeko joku et jollakin iskisi moraali päälle et eihän meidän perheessä vaikka naapuri niin tekeekin ,uskovaiset on aina tapellu keskenään ja nytkin käydään maailmassa uskon sotia se usko minkä oot saanu koulussa kun olet aivopesuun joutunu saattaa tuntua siltä oikealta ?mut sun mielestä taasen tuntuu väärältä et toisessa uskossa mitä enemmän tapat vääräuskosia ja samalla uhraat oman henkesi pääset taivaaseen neitsyiden pariin.mut tosiasia on jos tienaat persettä myymällä puolessa tunnissa verottomana käteen voit laskea montako tuntia saat siivota tai istua kaupan kassalla tai montako pulloa kerätä että saat saman summn nettona käteen?sen verran ainakin et lukemalla senkin ajan opiskelijana voit valmistua nopeammin ammattin jossa voit vaikkapa järjestää noita moraali saarnoja ihan julkisesti vaikkapa ministerinä.

    • työtön.

      Älä ole hullu!!!
      Seksikaupassa sinä myyt omaa ruumistasi ja persoonaasi toisten hyväksi käytettäväksi etkö todellakaan välitä ruumiistasi ja arvosta itseäsi kun haluat kaupata sitä muille seksikauppa ei ole työtä vaan oman ruumiin ja persoonallisuuden myymistä.

      Vaikka minä näkisin nälkää, olisin ilman asuntoa ja veloissa arvostaisin omaa iseäni enemmän kuin myisin sitä toisille.

      • realisti_16

        Älä ole naivi!!!

        Joka ikisessä työssä myyt itseäsi ja aikaasi toisten käytettäväksi. Toisilla aloilla henkistä kapasitettiasi toisilla aloilla fyysistä kapasiteettiäsi. Toisilla molempia yhtäaikaa.

        En ymmärrä miksi prostituoidun ammattista pitää tehdä niin omituinen ja dramaattinen.


      • nelikymppinen.......
        realisti_16 kirjoitti:

        Älä ole naivi!!!

        Joka ikisessä työssä myyt itseäsi ja aikaasi toisten käytettäväksi. Toisilla aloilla henkistä kapasitettiasi toisilla aloilla fyysistä kapasiteettiäsi. Toisilla molempia yhtäaikaa.

        En ymmärrä miksi prostituoidun ammattista pitää tehdä niin omituinen ja dramaattinen.

        johtuu lähinnä ikäpolvien ajattelutavasta ja siitä miten hengellisen kasvatuksen on saanu,jos kotona on halveksittu ja syytelty ja tehty esimerkiksi huora sanasta haukkumanimi.vaikka perheriidan sattuessa isä on huutanu ja haukkunu äitiä saamarin huoraksi saa lapset heti sen käsityksen et se on jotain rumaa jota pitää välttää,ja jo koulussa koitetaan aivopestä uskonnon tunneilla mikä on syntiä ja mitä ei saa tehdä?jos ne opit on syntiä miten katollilaiset papit paneskelee teinipoikia tai meillä lesssu saarnaajat sekaantuu tosi nuoriin tyttöihin ja poikiin?eikö just niiden pitäs noudattaa niitä oppejaaan,nyky nuoret on fiksumpia ajattelutavaltaan ja suvaitsevaisempia kuin,ennen, ja he ajattelevat taloudellisistakin asioista eri tavalla kuin esimerkiksi mun nuoruudessa.kuten esimerkiksi tämä realisti 16 jonka on hyvä muistaa kuitenkin et suomen laki kieltää seksin alle 18 vuotiailta?vaikka eipä sitä nuorempana tullu ajateltua,tai sanoin väärin et kieltäätäysiikäisen ja ns.alaikäisen välisen seksin .eipä sitä tuu kysyttyä nuorelta naiselta muutenkaan ikää jos seksiä tulee ostettua?ja sanotaanhan et seitsemäntoista vuotiaana on neito kauneimmillaan ja se pitää paikkaansa.


      • Muuan mies

        Nimimerkki "työtön." ymmärtää ihmisen arvon.

        Kaikkea hyvää sinulle!


    • nelikymppinen.......

      ihan kuten sen ajattelet`? jos massi on tyhjä ja tekis jotain kivaa mieli vaikkapa viikonloppuna nuorena naisena lähteä vähän ulos tuulettuun .ikäistensä kanssa raflaan tai diskoon sinä varmaan suosittelet et seurakunta järjestää hengellisiä illan viettoja myös nuorille eikä maksa mitään,mut kun nyky nuoret myös naiset tykkää ottaa pienet huppelit viikonloppusin . tuntuuko se moraalisesti paremmalta et lyöttäydyt jonkun siivelle ravintolassa ja päästät ilan loputtua pukille ilmaseksi ,vai meinaatko et voisit kylmästi ottaa jalat alle ennen valomerkkiä ja lähteä pikälle kuselle?tuntuu varmaan tutummalta hommalta tuntuu noita naisia löytyvän jokka kaipaa paukun ostajia,seksikauppa on myös työtä suomestakin löytyy naisia jokka on ilmoittanut sen työkseen ja maksavat siitä myös veronsa, mut yleensä nuoret naiset tekee sitä harrastuksen ,kokeilun,seikkailun,tai rahan takia.olisi kiva nähdä mitä todella teet kun kaappi on tyhjä perjantaina,rahat on loppu pari pikku laskua on erääntymässä pitäs päästä vähä viihteellekin,ja viimeset röökit on menossa sit joku tuntematon mies ehdottais sulle puolentunnin sessiota vaikkapa satasesta ja juttuhan jäis vain teidän kaden välisesi .jonkun aikaa kun olisit sulatellu ajatusta vaikka sen ensikuulemalta tyrmäisikki ,rupeis varmasti houkuttaan ?ehkä saisit samalla vähän helpotusta omiin tarpeisiinkin ja päivä näyttäs hieman valosammalta satanen lompakossa.

      • Herrasmies.

        Etkö sitten asu siina skeidassa?
        Viestisi ainakin ovat sitä.


    • SavonNeito

      Ei oo semmoista summaa, että alkaisin itteeni myydä.

      • avoin_

        No mutta onneksi sinulla on vapaus päättää omista asioistasi, eikö?



        Mutta mitä jos annettaisiin myös täysi vapaus ja yhdenvertainen kohtelu heille, jotka ovat tehneet toisenlaisen päätöksen kuin sinä?


    • Tosi on

      Sama täällä. Ei niin paljon makseta, että antaisin isomahaisten ukkojen sylki pärskyen lätkyttää pallejansa tyhjäksi. En halua olla ukkomiesten lehmä.
      Jotain rajaa sentään.

      Kaljamahaiset ukkomiehet ne tälläkin palstalla puolustaa horoilua henkeen ja vereen. Syykin on selvä- kun vaan omat pallit tyhjenee ja kiiman purkulehmiä
      riittää, muusta viis.

    • nelikymppinen.......

      osuit naulan kantaan mut onkohan kotioloissa sit joku vika? esimerkiksi lahna jolla on päänsärkyä harva se ilta ,eikä edes instrun tarjous auttanut siihen .vai olisko se seksi päässy jotenkin muuten lopahtamaan kotona?ja kuka sanoo et poikamiehillä on edes tarvetta pitää sitä naista ?tuntuu et joku on nyt hieman kade jos joku nuori nainen tai naisen alku haluaa hieman tienata ylimäärästä omalla tavallaan, eikö se ole niiden oma asia ?varmaan se on myös miettimisen aiheen paikka jos se oma isomahanen mies on kiinnostunu kauniista nuorista naisista ja eikä enää tunne vetoa vaimoonsa? mut se on tietysti tosiasia et se satanen on saman arvonen tuleeko se isomahaselta ukkomieheltä vai laihalta vannoutuneelta poikamieheltä ,jokka tosin etsivät niitä naisia yleensä muualta kuin maksullisista naisista. ja sillä isomahasella ukkomiehellä tuskin on tarvetta levitellä käymisiään koko kylälle .

    • osui ja

      upposi? Isomahaisten ukkomiesten pitää erota ja vaimosta, joka ei enää isomahaista, itsestään liikoja luulevaa ukkomiestä kiinnosta. sen jälkeen voi ravata huo-rissa niin paljon kuin isomahaisen kunto ja lompakko kestää!

      Todellisuudessa nämä raukat ukkomiehet salaa vaimoltaan huo-railunsa, koska
      pelkäävät avioeroa ja vaimon jättämäksi tulemista enempi kuin kuolemaa.

      Nämä ukkomiehet suu vaahdossa puolustavat anonyymeina prostuja yleisillä palstoilla, mutta kun kysyy, että miksi ne huo-rat ovat niin ihania ja tarpeellisia vain niin kauan kun ne ei ole omassa keittiössä? Vastausta ei tule.

      Itsekkäät ukkomiehet, itse omalle munalle horoilun oikeudeksi ottaneet milloin mitäkin veruketta käyttäen eivät hyväksy, että oma vaimo olisi huo-ra tai alkaisi huo-raksi. Huo-rat ovat näille vaihtelunhaluisille ukkomiehille unelmanaisia siksi, koska ne antaa ukkomiehille rahasta ja ukkomies saa toteuttaa rivoimpakin fantasioita jäämättä kiinni.

      Näille ukkomiehille lurahtaa vetelät pelosta housuun. jos vaimo ottaisi eron huo-rissa käynnin takia. Ukkomiehet eivät ole valmiita elämään täysin huo-rien maailmassa, ne haluaa pitää vaimoa kärsimässä.

      • Nai.Misissa

        Oijoi!

        "Isomahaisten ukkomiesten"
        "isomahaista, itsestään liikoja luulevaa ukkomiestä"
        "raukat ukkomiehet"
        "ukkomiehet suu vaahdossa"
        "Itsekkäät ukkomiehet"
        "vaihtelunhaluisille ukkomiehille"
        "ukkomiehille lurahtaa vetelät"
        "Ukkomiehet eivät ole valmiita"

        Ukkomiehillä on yksi sinun kannaltasi ikävä ominaisuus. Niitä ei pätkääkään kiinnosta mitä joku anonyymi jankkaa tällä palstalla. Another brick in the wall ja seksin osto tapahtuu muilla foorumeilla jossa vieläpä vertailevat kokemuksiaan.

        Muista toistaa tuota isomahaisuutta ainakin muutaman kerran joka viestissäsi. Muista myös mainita isomahaisuuden ja rumuuden lisäksi lyhytkullisuus, potenssiongelmat ja kolmen minuutin muna. Vaimo pahentaa ongelmaa haukkumalla miestään kun ei seiso tai tulee liian nopeasti, prostituoitu sen sijaan auttaa kykynsä mukaan rahaa vastaan. Arvaa kumpaa se isomahainen ruma vaihelunhaluinen ukkomies arvostaa. Ja mieti kenen syy että seksiä tarvitsi ostaa rahalla.


      • kun arvostat
        Nai.Misissa kirjoitti:

        Oijoi!

        "Isomahaisten ukkomiesten"
        "isomahaista, itsestään liikoja luulevaa ukkomiestä"
        "raukat ukkomiehet"
        "ukkomiehet suu vaahdossa"
        "Itsekkäät ukkomiehet"
        "vaihtelunhaluisille ukkomiehille"
        "ukkomiehille lurahtaa vetelät"
        "Ukkomiehet eivät ole valmiita"

        Ukkomiehillä on yksi sinun kannaltasi ikävä ominaisuus. Niitä ei pätkääkään kiinnosta mitä joku anonyymi jankkaa tällä palstalla. Another brick in the wall ja seksin osto tapahtuu muilla foorumeilla jossa vieläpä vertailevat kokemuksiaan.

        Muista toistaa tuota isomahaisuutta ainakin muutaman kerran joka viestissäsi. Muista myös mainita isomahaisuuden ja rumuuden lisäksi lyhytkullisuus, potenssiongelmat ja kolmen minuutin muna. Vaimo pahentaa ongelmaa haukkumalla miestään kun ei seiso tai tulee liian nopeasti, prostituoitu sen sijaan auttaa kykynsä mukaan rahaa vastaan. Arvaa kumpaa se isomahainen ruma vaihelunhaluinen ukkomies arvostaa. Ja mieti kenen syy että seksiä tarvitsi ostaa rahalla.

        prostua niin vallan mahrottomasti, miksi et jätä vaimoasi? Ota prostu vaimoksi ja katso tuleeko siitä samanlainen kuin ex-vaimosi kun katselee sinun isoa mahaasi ja koettaa saada itselleenkin jotain 10 min. panostasi?


    • nelikymppinen.......

      miks kärsit nosta kytkintä ja lähde vapaasti meneen mut sitooko se talon puolikas tai muu maallinen mammona ,niin paljon ettei ole kanttia vai pelkääkkö että mitä puhuu tutut ja sukulaiset et jaa mies lähti hakeen seksiä muualta kun kotona pantiin jalat ristiin.vai miksei mies saisi toteuttaa niitä fantasioitaan sen ihanan vaimonsa kanssa joka oli ainakin joskus ihana,ymmärrän täysin miehiä jokka ostaa seksiä nuorilta hyväkroppasilta naisilta joista monet on sellasia mitä on pyöriny märissä unissa kun aamulla herää kanki kovana täydessä kusilastissa.miehellä on vähän erillainen ajatuksen kulku kuin naisilla naisille kelpaa se tuttu turvallinen isomahanen mies joka tuo sen tilipussin turvallisesti kotia,mut miehet toivovat että olisi vaimo joka todella pitää kroppansa kunnossa,on miestäkohtaan todella halukas ,ja joka pitää huushollin kunnossa,sekä ymmärtäis miestä ja miehen oikkuja.

    • justjoopajoo

      vaimon olla kropaltaan kunnossa? just joo. ja ukot saa lössähtää vapaasti ja silti ovat oikeutettuja hakemaan itselleen tyttäreksi sopivien huo-rien panopalveluita?
      tyypillistä itse itselleen oikeuden huo-rata ottaneen läskin ja vanhan ukkomiehen? puhetta.

      Ukkomiesten pitää erota, kun vaimo on niin huono ja jalat ristissä makaa.
      (jos sitä ei kiinnosta läskin, huohottavan ukkonsa max. 10 min pano). Edellä
      mainittu on yleisin syy miks jalat on ristissä, lisäksi nämä läskit huo--rissa juoksevat
      ketaleet ova usein ITSE HELEVETIN MUSTASUKKAISIA VAIMOSTAAN.
      JA ALKO-ONGELMAISIA. KOTITYRANNEJA.

      Näillä tyranneilla on sitten kukkaron nyörit löyhällä ja suu virneessä, kun huo-ra levittää koipensa . mikään ei ole kiellettyä eikä liian kallista näiden tyrannien mielestä, kun huo-rista on kyse. kehuvat huo-ria yleisillä palstoilla ja yrittävät saada omalle härskille toiminnalleen hyväksyntää ja siinä samalla horolehmille.

    • nelikymppinen.......

      siinähän se tärkein tulikin max 10 min pano?mut se unohtu et saako vain jouluna ja juhannuksena tai peräti kerran kuussa pimeässä peiton alla,ei ihme et ukkomiehet hakee kyvykästä maksullista seuraa kun lyhytkin hinnoittelu on 30 min toimintaa.pojat on poikia ja miehet pysyy aina poikina tosin lelut vain muuttuvat,miehet tekee niin paljon muutakin johon ei löydy aina niin järjellistä selitystä etenkään naisten mielestä.mut minkä sille mahtaa?

      • maksullisen

        tekee "kyvykkääksi" vain se, että se antaa sinulle kolmesta asennosta rahasta.
        Mitään älyä tai muuta kyvykkyyttä vaativaa se ei vaadi. Vähä-älyisempikin osaa levittää koipensa tai pyllistää maksusta.


    • 12 12

      Ihmisellä on tarve saada hyväksyntää. Jos sitä ei parisuhteessa saa niin sitä lähdetään etsimään parisuhteen ulkopuolelta. Mitä negatiivisemmin puoliso suhtautuu seksiin sitä todennäköisemmin hänen kanssaan elävä etsii seksiä muualta. Maksettu seuralainen ei yritä syyllistää miestä hänen halujensa laadusta tai määrästä toisin kuin monet avio/avopuolisot tekevät.

      Seksi parisuhteessa ei koskaan ole "vain". Jos siihen suhtautuu väheksyvästi tai pakollisena uhrauksena niin parisuhteen tulevaisuus alkaa olla aika selvä. Nykyään ihmiset onneksi tajuavat erota eivätkä jää roikkumaan huonoon suhteeseen kuten joskus aiemmin oli tapana. Ei kannata hämmästyä jos seksielämän kuollessa puoliso alkaa etsiä seuraa muualta.

      • yksinkertainen,

        testi seuraavan kerran kun menet horoille: jätä maksamatta ja jos vielä saat "hyväksyntää" horolta on maailman kirjat sekaisin.
        Naurettavaa edes väittää, että hyväksyntää haetaan horoilta!
        HOROT HYVÄKSYY NIIN KAUAN KUN SINULLA RAHAA RIITTÄÄ.


      • 12 12
        yksinkertainen, kirjoitti:

        testi seuraavan kerran kun menet horoille: jätä maksamatta ja jos vielä saat "hyväksyntää" horolta on maailman kirjat sekaisin.
        Naurettavaa edes väittää, että hyväksyntää haetaan horoilta!
        HOROT HYVÄKSYY NIIN KAUAN KUN SINULLA RAHAA RIITTÄÄ.

        "Naurettavaa edes väittää, että hyväksyntää haetaan horoilta! "

        Itsehän juuri kerroit sen, että prostituoiduilta SAA hyväksyntää kunhan siitä maksaa. Tässä vielä jatkat ja selvennät asiaa:

        "HOROT HYVÄKSYY NIIN KAUAN KUN SINULLA RAHAA RIITTÄÄ."

        Aivan. Juuri näin minäkin sanoin eli kiva että olemme samaa mieltä asiasta. Prostituoidulta voi mies ostaa hyväksyntää niin itselleen kuin seksuaalisuudelleenkin silloin, kun sitä hyväksyntää ei parisuhteen puolelta löydy.

        Siinä muuten onkin sitten se yksi ja oleellinen ero prostituoidun ja monen vaimon välillä. Ne vaimot kun eivät miestänsä hyväksy seksuaalisena ihmisenä tai edes ihmisenä hänen kotiin kantamastaan rahasta huolimatta. Tai ehkäpä hyväksynnän puutteeseen syynä nimenomaan on tuo taloudellinen turva, jonka tuottajaa (miestä) naiset halveksivat. Sellainen mies kun ei enää ole se villi vapaa ja vaarallinen alfauros vaan kesytetty aviosiippa.

        Seksin myynti laskee avioseksin arvoa kiristyksen ja kaupankäynnin välineenä. Siinä syy monen naisen kiihkolle vastustaa prostituutiota. Sinä vaikutat siltä että kuulut tuohon joukkoon.

        Itse en täällä Hollannissa näe naisia noin keskimäärin kohdeltavan mitenkään huonosti vaikka kaupallista seksiä saa ostaa kuka tahansa täysi-ikäinen kävelemällä lähimmälle punaisten lyhtyjen alueelle. Ehkäpä täällä parisuhteissa harrastetaan vähemmän seksillä kiristämistä... Ruokakaupoista saa 20 % portviiniä ja 10 % olutta melko vapaasti ja kaduilla on paljon vähemmän humalaisia kuin Suomessa. Marihuanaa saa coffeeshopeista jos sitä haluaa eivätkä kadut ole täynnä pilvessä horjahtelevia nistejä.

        Kieltolait eivät toimi jonka kuka tahansa silmät auki liikkuva huomaa. Ikävää on se, että jotkut ihmiset liikkuvat elämänsä läpi silmät tiukasti suljettuina.


      • osui ja
        12 12 kirjoitti:

        "Naurettavaa edes väittää, että hyväksyntää haetaan horoilta! "

        Itsehän juuri kerroit sen, että prostituoiduilta SAA hyväksyntää kunhan siitä maksaa. Tässä vielä jatkat ja selvennät asiaa:

        "HOROT HYVÄKSYY NIIN KAUAN KUN SINULLA RAHAA RIITTÄÄ."

        Aivan. Juuri näin minäkin sanoin eli kiva että olemme samaa mieltä asiasta. Prostituoidulta voi mies ostaa hyväksyntää niin itselleen kuin seksuaalisuudelleenkin silloin, kun sitä hyväksyntää ei parisuhteen puolelta löydy.

        Siinä muuten onkin sitten se yksi ja oleellinen ero prostituoidun ja monen vaimon välillä. Ne vaimot kun eivät miestänsä hyväksy seksuaalisena ihmisenä tai edes ihmisenä hänen kotiin kantamastaan rahasta huolimatta. Tai ehkäpä hyväksynnän puutteeseen syynä nimenomaan on tuo taloudellinen turva, jonka tuottajaa (miestä) naiset halveksivat. Sellainen mies kun ei enää ole se villi vapaa ja vaarallinen alfauros vaan kesytetty aviosiippa.

        Seksin myynti laskee avioseksin arvoa kiristyksen ja kaupankäynnin välineenä. Siinä syy monen naisen kiihkolle vastustaa prostituutiota. Sinä vaikutat siltä että kuulut tuohon joukkoon.

        Itse en täällä Hollannissa näe naisia noin keskimäärin kohdeltavan mitenkään huonosti vaikka kaupallista seksiä saa ostaa kuka tahansa täysi-ikäinen kävelemällä lähimmälle punaisten lyhtyjen alueelle. Ehkäpä täällä parisuhteissa harrastetaan vähemmän seksillä kiristämistä... Ruokakaupoista saa 20 % portviiniä ja 10 % olutta melko vapaasti ja kaduilla on paljon vähemmän humalaisia kuin Suomessa. Marihuanaa saa coffeeshopeista jos sitä haluaa eivätkä kadut ole täynnä pilvessä horjahtelevia nistejä.

        Kieltolait eivät toimi jonka kuka tahansa silmät auki liikkuva huomaa. Ikävää on se, että jotkut ihmiset liikkuvat elämänsä läpi silmät tiukasti suljettuina.

        upposi taas läskiin ja ISOMAHAISEEN ukkomieheen? ; )

        Kun suu vaahdossa puolustaa omaa horoissa käyntiään ja horojen olemassaoloa, ei ehdi huomaamaan, että hyväksyntä-sana oli LAINAUSMERKEISSÄ.
        Jos horot antaa ukkomiesten rahasta jyystää, se ei tarkoita että ne HYVÄKSYY sinut.

        Tee yksinkertainen testi: Mene horolle ja kysy jyystämistä ilman rahaa tai ehdota
        maksamista seuraavalla kerralla. Näet horojen "HYVÄKSYNNÄN" ja mihin se perustuu. Luulen, että läski ukkomies lentää kuin leppäkeihäs pihalle ja seuraava läski, jolla on horon "HYVÄKSYNTÄÄN" tarvittavat setelit kourassa, astuu sisälle.
        Tämä on raadollinen totuus, jota ukkomiehet yrittävät vesittää.

        Esitän EDELLEEN JA YHÄ UUDELLEEN TAAS KYSYMYKSEN:
        Miksi te läskit ja isomahaiset ukkomiehet ette eroa, kun vaimo huono ja kiristää avioseksillä?????? Tuleeko tähän kysymykseen koskaan vastausta? Ei tule.

        Tätä paskaa te jauhatte että avioliitto tulee kalliimaksi kuin horot.
        Herää 2000-luvulle!! Wake up! Mies ei ole enää yksin se, joka kantaa
        rahaa kotiin vaan SE ON MYÖS VAIMO!!
        Vaimot käyvät töissä ja tuovat rahaa kotiin siinä missä mieskin!

        Eiköhän ukkomies itse ole ensimmäisenä sinne alttarille ollut taluttamassa.
        Te olette innokkaasti rengastamassa morsiamianne, ettei vaan kukaan muu ehdi viedä! Mustasukkaisuus kuuluu teidän perusluonteeseen. Teidän mentaliteetti on: Minulle, mahtavalle mahtisonnille kaikki, muille ei mitään!! Itserakkautta
        täynnä!! Sinne alttarille kävelyyn tarvitaan KAKSI!


        Ukkomiehet vain yrittävät keksiä verukkeita horojen käyttämiseen:
        Myöntäisitte vaan rehellisesti, että järjetön kiima ja hallitsematon vaihtelunhalu
        ohjaa toimintaanne ja kun siihen on horosivuistoilla toosat levällään olevia
        horojen mainoskuvia ja ilmoituksia, niin ukkomies juoksee silmät kiimasta kiiluen
        horojen luokse setelit kourassa. Jotkut ajavat jopa satoja kilometrejä näiden
        horojen takia.

        Te olette vaan yksinkertaisesti ottaneet itsellenne ja mulkullenne oikeuden huorata vaimon selän takana.Telle itsekkäille ja härskeille ukkomiehille on
        sallittua kaikki, jos vaimot tekisi saman, nyrkki heiluisi. Te maksatte suuria
        summia kulahtaneelle horolle, että saisitte VAIHTELUA ja ERILAISIA
        TORTTUJÄ JYYSTÄÄ.

        Olisitte pysyneet SINKKUINA,kun ei teistä avioliittoon
        suhteisiin ole.


      • 12 12
        osui ja kirjoitti:

        upposi taas läskiin ja ISOMAHAISEEN ukkomieheen? ; )

        Kun suu vaahdossa puolustaa omaa horoissa käyntiään ja horojen olemassaoloa, ei ehdi huomaamaan, että hyväksyntä-sana oli LAINAUSMERKEISSÄ.
        Jos horot antaa ukkomiesten rahasta jyystää, se ei tarkoita että ne HYVÄKSYY sinut.

        Tee yksinkertainen testi: Mene horolle ja kysy jyystämistä ilman rahaa tai ehdota
        maksamista seuraavalla kerralla. Näet horojen "HYVÄKSYNNÄN" ja mihin se perustuu. Luulen, että läski ukkomies lentää kuin leppäkeihäs pihalle ja seuraava läski, jolla on horon "HYVÄKSYNTÄÄN" tarvittavat setelit kourassa, astuu sisälle.
        Tämä on raadollinen totuus, jota ukkomiehet yrittävät vesittää.

        Esitän EDELLEEN JA YHÄ UUDELLEEN TAAS KYSYMYKSEN:
        Miksi te läskit ja isomahaiset ukkomiehet ette eroa, kun vaimo huono ja kiristää avioseksillä?????? Tuleeko tähän kysymykseen koskaan vastausta? Ei tule.

        Tätä paskaa te jauhatte että avioliitto tulee kalliimaksi kuin horot.
        Herää 2000-luvulle!! Wake up! Mies ei ole enää yksin se, joka kantaa
        rahaa kotiin vaan SE ON MYÖS VAIMO!!
        Vaimot käyvät töissä ja tuovat rahaa kotiin siinä missä mieskin!

        Eiköhän ukkomies itse ole ensimmäisenä sinne alttarille ollut taluttamassa.
        Te olette innokkaasti rengastamassa morsiamianne, ettei vaan kukaan muu ehdi viedä! Mustasukkaisuus kuuluu teidän perusluonteeseen. Teidän mentaliteetti on: Minulle, mahtavalle mahtisonnille kaikki, muille ei mitään!! Itserakkautta
        täynnä!! Sinne alttarille kävelyyn tarvitaan KAKSI!


        Ukkomiehet vain yrittävät keksiä verukkeita horojen käyttämiseen:
        Myöntäisitte vaan rehellisesti, että järjetön kiima ja hallitsematon vaihtelunhalu
        ohjaa toimintaanne ja kun siihen on horosivuistoilla toosat levällään olevia
        horojen mainoskuvia ja ilmoituksia, niin ukkomies juoksee silmät kiimasta kiiluen
        horojen luokse setelit kourassa. Jotkut ajavat jopa satoja kilometrejä näiden
        horojen takia.

        Te olette vaan yksinkertaisesti ottaneet itsellenne ja mulkullenne oikeuden huorata vaimon selän takana.Telle itsekkäille ja härskeille ukkomiehille on
        sallittua kaikki, jos vaimot tekisi saman, nyrkki heiluisi. Te maksatte suuria
        summia kulahtaneelle horolle, että saisitte VAIHTELUA ja ERILAISIA
        TORTTUJÄ JYYSTÄÄ.

        Olisitte pysyneet SINKKUINA,kun ei teistä avioliittoon
        suhteisiin ole.

        "Kun suu vaahdossa puolustaa omaa horoissa käyntiään ja horojen olemassaoloa, ei ehdi huomaamaan, että hyväksyntä-sana oli LAINAUSMERKEISSÄ.
        Jos horot antaa ukkomiesten rahasta jyystää, se ei tarkoita että ne HYVÄKSYY sinut. "

        Hienoa että olemme edelleen näin samalla linjalla asiassa. Siitähän nimenomaan oli kysymys eli rahalla maksetusta näyttelemisestä. Toivottavasti sinäkin kohta ymmärrät että puhumme samasta asiasta.

        Asiakas maksaa prostituoidulle siitä, että tämä käyttäytyy häntä kohtaan tietyllä tavalla. Tuota maksullista palvelua asiakas sitten käyttää oman olonsa parantamiseen kuitenkin tietäen, että hyväksyntä on rahalla ostettua. Paljon mieluummin samaa hyväksyntää osoittavaa käytöstä saisi kotona omalta puolisoltaan ilman maksua mutta kovin monessa parisuhteessa siihen ei ole mahdollisuutta. Se kotona saatu seksuaalinen hyväksyntäkin voi toki olla näyteltyä ja liittyä kaupankäyntiin taloudellisella turvallisuudella.

        Nyt kun olemme molemmat todenneet että raha ei saa prostituoitua oikeasti hyväksymään asiakkaan toimintaa (tai taloudellinen turvallisuus vaimoa oikeasti hyväksymään miehensä seksuaalisuutta) voimme kai jatkaa eteenpäin toteamalla, että sama tilanne on myös esimerkiksi terapiaan osallistuvalla asiakkaalla. Asiakas maksaa terapeutille siitä, että hän kuuntelee ja suhtautuu ymmärtävästi asiakkaan ongelmiin. Oikeasti terapeutti voi olla kurkkuaan myöten täynnä asiakkaiden samanlaisina toistuvia ongelmia mutta hän ei sitä asiakkaalle tietenkään kerro. Se ei kuulu hänen rooliinsa. Terapeutti saa palkkansa hyväksynnän NÄYTTELEMISESTÄ ja siitä, että hän kuuntelee asiakkaan ongelmat antaen mahdollisesti neuvoja vaihtoehtojen etsimiseen ja käytösmallien muuttamiseen.

        Sekä prostituoitu että terapeutti myyvät asiakkaalle rahaa vastaan tietynlaista käyttäytymistä, hyväksyntää (sen näyttelemistä) ja asiakkaan kuuntelua. Seksiterapeutti (sex surrogate) myisi terapiassaan myös seksuaalista hyväksyntää. Maksava asiakas tietenkin tietää maksavansa palvelusta. Maksullisuus ei poista terapian hyödyllisyyttä eikä se poista prostituoidun antamasta seksuaalisena ihmisenä hyväksytyksi tulemisen tunteesta tulevaa hyötyä.

        Rahalla maksetusta hyväksynnän näyttelemisessä on se positiivinen puoli, että sen tietää jatkuvan (sääntöjä noudatettaessa) niin kauan kuin sen on sovittu jatkuvan. Se ei katkea kesken esimerkiksi siinä vaiheessa, jos miehen potenssi lopahtaa tai mies uskaltaa kertoa omista ongelmistaan laveammin. Terapeutti ja prostituoitu ovat "ulkona" tilanteesta eli eivät joudu suunnittelemaan elämäänsä miehen ongelmat huomioonottaen. Kun asiakastilanne on ohi niin ongelmat jäävät asiakkaalle. Puolisolla tuota vapautta ei ole eli kaikki parisuhteen tai miehen ongelmista keskustelu on aina paljon omakohtaisempaa ja mahdolliset paljastukset epävarmuudesta voivat romuttaa omat unelmat,


      • ei kannata
        12 12 kirjoitti:

        "Kun suu vaahdossa puolustaa omaa horoissa käyntiään ja horojen olemassaoloa, ei ehdi huomaamaan, että hyväksyntä-sana oli LAINAUSMERKEISSÄ.
        Jos horot antaa ukkomiesten rahasta jyystää, se ei tarkoita että ne HYVÄKSYY sinut. "

        Hienoa että olemme edelleen näin samalla linjalla asiassa. Siitähän nimenomaan oli kysymys eli rahalla maksetusta näyttelemisestä. Toivottavasti sinäkin kohta ymmärrät että puhumme samasta asiasta.

        Asiakas maksaa prostituoidulle siitä, että tämä käyttäytyy häntä kohtaan tietyllä tavalla. Tuota maksullista palvelua asiakas sitten käyttää oman olonsa parantamiseen kuitenkin tietäen, että hyväksyntä on rahalla ostettua. Paljon mieluummin samaa hyväksyntää osoittavaa käytöstä saisi kotona omalta puolisoltaan ilman maksua mutta kovin monessa parisuhteessa siihen ei ole mahdollisuutta. Se kotona saatu seksuaalinen hyväksyntäkin voi toki olla näyteltyä ja liittyä kaupankäyntiin taloudellisella turvallisuudella.

        Nyt kun olemme molemmat todenneet että raha ei saa prostituoitua oikeasti hyväksymään asiakkaan toimintaa (tai taloudellinen turvallisuus vaimoa oikeasti hyväksymään miehensä seksuaalisuutta) voimme kai jatkaa eteenpäin toteamalla, että sama tilanne on myös esimerkiksi terapiaan osallistuvalla asiakkaalla. Asiakas maksaa terapeutille siitä, että hän kuuntelee ja suhtautuu ymmärtävästi asiakkaan ongelmiin. Oikeasti terapeutti voi olla kurkkuaan myöten täynnä asiakkaiden samanlaisina toistuvia ongelmia mutta hän ei sitä asiakkaalle tietenkään kerro. Se ei kuulu hänen rooliinsa. Terapeutti saa palkkansa hyväksynnän NÄYTTELEMISESTÄ ja siitä, että hän kuuntelee asiakkaan ongelmat antaen mahdollisesti neuvoja vaihtoehtojen etsimiseen ja käytösmallien muuttamiseen.

        Sekä prostituoitu että terapeutti myyvät asiakkaalle rahaa vastaan tietynlaista käyttäytymistä, hyväksyntää (sen näyttelemistä) ja asiakkaan kuuntelua. Seksiterapeutti (sex surrogate) myisi terapiassaan myös seksuaalista hyväksyntää. Maksava asiakas tietenkin tietää maksavansa palvelusta. Maksullisuus ei poista terapian hyödyllisyyttä eikä se poista prostituoidun antamasta seksuaalisena ihmisenä hyväksytyksi tulemisen tunteesta tulevaa hyötyä.

        Rahalla maksetusta hyväksynnän näyttelemisessä on se positiivinen puoli, että sen tietää jatkuvan (sääntöjä noudatettaessa) niin kauan kuin sen on sovittu jatkuvan. Se ei katkea kesken esimerkiksi siinä vaiheessa, jos miehen potenssi lopahtaa tai mies uskaltaa kertoa omista ongelmistaan laveammin. Terapeutti ja prostituoitu ovat "ulkona" tilanteesta eli eivät joudu suunnittelemaan elämäänsä miehen ongelmat huomioonottaen. Kun asiakastilanne on ohi niin ongelmat jäävät asiakkaalle. Puolisolla tuota vapautta ei ole eli kaikki parisuhteen tai miehen ongelmista keskustelu on aina paljon omakohtaisempaa ja mahdolliset paljastukset epävarmuudesta voivat romuttaa omat unelmat,

        tehdä horon "työstä" fiksumpaa kuin se on vertaamalla oikeisiin terapeutteihin.
        Horon "työhän" on raadollisesti vain esittää rahasta kiimaista, levittää koipensa kolmesta eri asennosta kiimaisille, vaihtelunhaluisille vaimoltaan salaa huo-raaville
        ukkomiehille. Ei siinä sen hienommasta toiminnasta ole kysymys.

        Kysymys edelleenkin: Miksi ukkomiehet eivät jätä huonoja vaimojansa?
        Antautukaa täysin sinne huo-rien ihanaan maailmaan, saatte jyystää joka
        päivä erilaista torttua ja toteuttaa omia irstailunhalujanne kenenkään tuomitsematta.
        Miksi ette eroa? Tähän kysymykseen ei näytä tulevan koskaan vastausta.

        Ho-rot itsekkin toteavat monesti, etteivät asiakkaillensa siviilissä antaisi, niin
        vastenmielisiä ovat. Mutta horot tekevät kaiken vain rahasta. Läskille
        ukkomiehelle se riittää, pääasia kun saa oman vaihtelunhalunsa ja hallitsemattoman
        kiimansa purettua.


      • pieni kommentti
        12 12 kirjoitti:

        "Naurettavaa edes väittää, että hyväksyntää haetaan horoilta! "

        Itsehän juuri kerroit sen, että prostituoiduilta SAA hyväksyntää kunhan siitä maksaa. Tässä vielä jatkat ja selvennät asiaa:

        "HOROT HYVÄKSYY NIIN KAUAN KUN SINULLA RAHAA RIITTÄÄ."

        Aivan. Juuri näin minäkin sanoin eli kiva että olemme samaa mieltä asiasta. Prostituoidulta voi mies ostaa hyväksyntää niin itselleen kuin seksuaalisuudelleenkin silloin, kun sitä hyväksyntää ei parisuhteen puolelta löydy.

        Siinä muuten onkin sitten se yksi ja oleellinen ero prostituoidun ja monen vaimon välillä. Ne vaimot kun eivät miestänsä hyväksy seksuaalisena ihmisenä tai edes ihmisenä hänen kotiin kantamastaan rahasta huolimatta. Tai ehkäpä hyväksynnän puutteeseen syynä nimenomaan on tuo taloudellinen turva, jonka tuottajaa (miestä) naiset halveksivat. Sellainen mies kun ei enää ole se villi vapaa ja vaarallinen alfauros vaan kesytetty aviosiippa.

        Seksin myynti laskee avioseksin arvoa kiristyksen ja kaupankäynnin välineenä. Siinä syy monen naisen kiihkolle vastustaa prostituutiota. Sinä vaikutat siltä että kuulut tuohon joukkoon.

        Itse en täällä Hollannissa näe naisia noin keskimäärin kohdeltavan mitenkään huonosti vaikka kaupallista seksiä saa ostaa kuka tahansa täysi-ikäinen kävelemällä lähimmälle punaisten lyhtyjen alueelle. Ehkäpä täällä parisuhteissa harrastetaan vähemmän seksillä kiristämistä... Ruokakaupoista saa 20 % portviiniä ja 10 % olutta melko vapaasti ja kaduilla on paljon vähemmän humalaisia kuin Suomessa. Marihuanaa saa coffeeshopeista jos sitä haluaa eivätkä kadut ole täynnä pilvessä horjahtelevia nistejä.

        Kieltolait eivät toimi jonka kuka tahansa silmät auki liikkuva huomaa. Ikävää on se, että jotkut ihmiset liikkuvat elämänsä läpi silmät tiukasti suljettuina.

        oikealla hyväksynnällä ja rahalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.


      • Fanny P.
        12 12 kirjoitti:

        "Kun suu vaahdossa puolustaa omaa horoissa käyntiään ja horojen olemassaoloa, ei ehdi huomaamaan, että hyväksyntä-sana oli LAINAUSMERKEISSÄ.
        Jos horot antaa ukkomiesten rahasta jyystää, se ei tarkoita että ne HYVÄKSYY sinut. "

        Hienoa että olemme edelleen näin samalla linjalla asiassa. Siitähän nimenomaan oli kysymys eli rahalla maksetusta näyttelemisestä. Toivottavasti sinäkin kohta ymmärrät että puhumme samasta asiasta.

        Asiakas maksaa prostituoidulle siitä, että tämä käyttäytyy häntä kohtaan tietyllä tavalla. Tuota maksullista palvelua asiakas sitten käyttää oman olonsa parantamiseen kuitenkin tietäen, että hyväksyntä on rahalla ostettua. Paljon mieluummin samaa hyväksyntää osoittavaa käytöstä saisi kotona omalta puolisoltaan ilman maksua mutta kovin monessa parisuhteessa siihen ei ole mahdollisuutta. Se kotona saatu seksuaalinen hyväksyntäkin voi toki olla näyteltyä ja liittyä kaupankäyntiin taloudellisella turvallisuudella.

        Nyt kun olemme molemmat todenneet että raha ei saa prostituoitua oikeasti hyväksymään asiakkaan toimintaa (tai taloudellinen turvallisuus vaimoa oikeasti hyväksymään miehensä seksuaalisuutta) voimme kai jatkaa eteenpäin toteamalla, että sama tilanne on myös esimerkiksi terapiaan osallistuvalla asiakkaalla. Asiakas maksaa terapeutille siitä, että hän kuuntelee ja suhtautuu ymmärtävästi asiakkaan ongelmiin. Oikeasti terapeutti voi olla kurkkuaan myöten täynnä asiakkaiden samanlaisina toistuvia ongelmia mutta hän ei sitä asiakkaalle tietenkään kerro. Se ei kuulu hänen rooliinsa. Terapeutti saa palkkansa hyväksynnän NÄYTTELEMISESTÄ ja siitä, että hän kuuntelee asiakkaan ongelmat antaen mahdollisesti neuvoja vaihtoehtojen etsimiseen ja käytösmallien muuttamiseen.

        Sekä prostituoitu että terapeutti myyvät asiakkaalle rahaa vastaan tietynlaista käyttäytymistä, hyväksyntää (sen näyttelemistä) ja asiakkaan kuuntelua. Seksiterapeutti (sex surrogate) myisi terapiassaan myös seksuaalista hyväksyntää. Maksava asiakas tietenkin tietää maksavansa palvelusta. Maksullisuus ei poista terapian hyödyllisyyttä eikä se poista prostituoidun antamasta seksuaalisena ihmisenä hyväksytyksi tulemisen tunteesta tulevaa hyötyä.

        Rahalla maksetusta hyväksynnän näyttelemisessä on se positiivinen puoli, että sen tietää jatkuvan (sääntöjä noudatettaessa) niin kauan kuin sen on sovittu jatkuvan. Se ei katkea kesken esimerkiksi siinä vaiheessa, jos miehen potenssi lopahtaa tai mies uskaltaa kertoa omista ongelmistaan laveammin. Terapeutti ja prostituoitu ovat "ulkona" tilanteesta eli eivät joudu suunnittelemaan elämäänsä miehen ongelmat huomioonottaen. Kun asiakastilanne on ohi niin ongelmat jäävät asiakkaalle. Puolisolla tuota vapautta ei ole eli kaikki parisuhteen tai miehen ongelmista keskustelu on aina paljon omakohtaisempaa ja mahdolliset paljastukset epävarmuudesta voivat romuttaa omat unelmat,

        Kun se huorissa käynti on teidän niin hyväksyttävää, niin miksi menette huo..riin
        lippalakki päähän syvälle vedettynä, luimistellen porttikäytävissä? Rinta rottingilla se pitää mennä, jos se kerran on niin hyväksyttävää! Vai onko niin , että anonyymina palstoilla puolustetaan huo...ria , mutta todellisuus on aivan jotakin muuta.Raukat ukkomiehet.


        Älä vertaa huo..ria terapeuteiksi. Ei ole vaikeaa arvata kumpaan viet rahasi mielellään: "Huo..raterapeuteille" vai oikeille, koulutetuille terapeuteille ja avioliittoneuvojille. Kas, kun oikeilla terapeuteilla joutuisit myöntämään virheesi
        ja katsomaan peiliin! Näille raukoille ukkomiehille on parempi vaihtoehto käydä
        lippalakki syvällä päässä, porttikongeissa luimistellen huo...ran "terapiassa".
        Kuvottavaa itsekeskeisyyttä, itsekkyyttä ja härskiyttä.


      • 12 12
        pieni kommentti kirjoitti:

        oikealla hyväksynnällä ja rahalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        "oikealla hyväksynnällä ja rahalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. "

        Ei olekaan. Olen toistanut sitä moneen kertaan mutta ilmeisesti siellä toisessa päässä ollaan lukutaidottomia. Paikalleen juuttuneen levysoittimen kanssa en jaksa keskustella kovin pitkään. Onhan tämä ukkomies - jankutus kyllä tietty viihdyttävämpää kuin ne SI.KA - viestit, joiden kanssa keskusteli ainoastaan automaattinen poistopyyntörobotti. Jos jankutus jatkuu niin vastailen enää peukuilla alaspäin.

        Kerrataan vielä kerran.

        Prostituoitu antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hyväksynnän tunteen esittämällä hyväksyvää ja kuuntelemalla asiakasta. Prostituoidun esittämä hyväksyntä ei ole aitoa vaan näyteltyä. Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        Terapeutti antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hyväksynnän tunteen esittämällä hyväksyvää ja kuuntelemalla asiakasta. Terapeutin esittämä hyväksyntä ei ole aitoa vaan näyteltyä. Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        Hieroja antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hierontaa. Hierojan antama hieronta ei ole vapaaehtoista vaan puhtaasti maksettua eli "näyteltyä". Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän ja hieronnan antamisen suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        "Kas, kun oikeilla terapeuteilla joutuisit myöntämään virheesi
        ja katsomaan peiliin!"

        Oletko koskaan ollut terapiassa? Jos et niin suosittelen, sinulla kun näyttää olevan ongelmia joissa terapia auttaa. Suurin osa terapiasta on juurikin sellaista, että asiakas on äänessä ja terapeutti ohjailee kysymyksillä asiakasta oikeaan suuntaan. Ei terapeutti kerro asiakkaalle suoraan mitä tämän pitäisi tehdä vaan nimenomaan antaa asiakaan itsensä kuvailla tilannettaan. Ja tekee tämän tuomitsematta asiakasta. Monen ongelman ratkaisun löytämiseen riittää se, että ongelma voidaan vihdoin sanoa ääneen ja myöntää edes sen olemassaolo. Ongelman osana olevalle henkilölle (puoliso) ongelman olemassaolon myöntäminen ei välttämättä onnistuisi.


      • voi voi
        12 12 kirjoitti:

        "oikealla hyväksynnällä ja rahalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. "

        Ei olekaan. Olen toistanut sitä moneen kertaan mutta ilmeisesti siellä toisessa päässä ollaan lukutaidottomia. Paikalleen juuttuneen levysoittimen kanssa en jaksa keskustella kovin pitkään. Onhan tämä ukkomies - jankutus kyllä tietty viihdyttävämpää kuin ne SI.KA - viestit, joiden kanssa keskusteli ainoastaan automaattinen poistopyyntörobotti. Jos jankutus jatkuu niin vastailen enää peukuilla alaspäin.

        Kerrataan vielä kerran.

        Prostituoitu antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hyväksynnän tunteen esittämällä hyväksyvää ja kuuntelemalla asiakasta. Prostituoidun esittämä hyväksyntä ei ole aitoa vaan näyteltyä. Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        Terapeutti antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hyväksynnän tunteen esittämällä hyväksyvää ja kuuntelemalla asiakasta. Terapeutin esittämä hyväksyntä ei ole aitoa vaan näyteltyä. Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        Hieroja antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hierontaa. Hierojan antama hieronta ei ole vapaaehtoista vaan puhtaasti maksettua eli "näyteltyä". Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän ja hieronnan antamisen suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        "Kas, kun oikeilla terapeuteilla joutuisit myöntämään virheesi
        ja katsomaan peiliin!"

        Oletko koskaan ollut terapiassa? Jos et niin suosittelen, sinulla kun näyttää olevan ongelmia joissa terapia auttaa. Suurin osa terapiasta on juurikin sellaista, että asiakas on äänessä ja terapeutti ohjailee kysymyksillä asiakasta oikeaan suuntaan. Ei terapeutti kerro asiakkaalle suoraan mitä tämän pitäisi tehdä vaan nimenomaan antaa asiakaan itsensä kuvailla tilannettaan. Ja tekee tämän tuomitsematta asiakasta. Monen ongelman ratkaisun löytämiseen riittää se, että ongelma voidaan vihdoin sanoa ääneen ja myöntää edes sen olemassaolo. Ongelman osana olevalle henkilölle (puoliso) ongelman olemassaolon myöntäminen ei välttämättä onnistuisi.

        on suorastaan loukkavaa verratta hu....rien kolmen asennon "terapiaa" koulutettujen terapeuttien toimintaan!

        Olet tyypillinen esimerkki ukkomiehestä, joka yrittää etsiä syytä vaimosta ja perustella irstailulleen
        huo..rien kanssa vaimon syyksi. Ukkomiehissä ei koskaan itsessään ole mitään vikaa, ne on niin täydellisiä. Outoa vaan, että huo-rissa pitää ravata, vaikka niin
        täydellisiä ollaan olevinaan. Miksi ette kelpaa omille vaimoillenne? Te täydelliset miehet ; ) Onko itsekkään ja itserakkaan mahtisonnin muna muuttunut pieneksi piliksi
        10 min seisokkeineen ja ulkomuoto muuttunut 20 aviovuoden aikana siaksi?
        Todennäköisesti edellämainituista syistä huo..rissa ravaaminen on alkanut.

        Päivän paras vitsi ja kertoo älyllisen ajattelusi tasosta tuo hierojan vertaus huo..raan.

        Hieroja ei hiero vapaaehtoisesti ja hieronta on näyteltyä. Äly hoi älä jätä!
        Hahhah! Nyt on ukkomiehellä puurot ja vellit mennyt sekaisin ; )
        Kuules, huo..ran kiima on näyteltyä, hieroja hieroo vapaaehtoisesti ja tuskin jaksaa
        sitä pitkään tehdä, jos pitää näytellä hieromista! Kyllä kai sinäkin
        älykääpiö tunnet kropassasi hierooko hieroja sinua vai näytteleekö vain. Hierontaa ei voi näytellä! Kiimaa voi, suu ammollaan vaan huohottaa ukkomiehen alla tai päällä ja jyystämisen ohella muistaa kehua ukkomiehen pientä piliä isoksi ja ihanaksi. Näinhän ne huo--rat tekee ja ukkomies jyystää
        innoissaan sylki pärskyen ja hikoillen kuin sika.
        Kiittää ja maksaa vielä! Ei voi kun nauraa ja ihmetellä.


      • prostu
        12 12 kirjoitti:

        "oikealla hyväksynnällä ja rahalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. "

        Ei olekaan. Olen toistanut sitä moneen kertaan mutta ilmeisesti siellä toisessa päässä ollaan lukutaidottomia. Paikalleen juuttuneen levysoittimen kanssa en jaksa keskustella kovin pitkään. Onhan tämä ukkomies - jankutus kyllä tietty viihdyttävämpää kuin ne SI.KA - viestit, joiden kanssa keskusteli ainoastaan automaattinen poistopyyntörobotti. Jos jankutus jatkuu niin vastailen enää peukuilla alaspäin.

        Kerrataan vielä kerran.

        Prostituoitu antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hyväksynnän tunteen esittämällä hyväksyvää ja kuuntelemalla asiakasta. Prostituoidun esittämä hyväksyntä ei ole aitoa vaan näyteltyä. Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        Terapeutti antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hyväksynnän tunteen esittämällä hyväksyvää ja kuuntelemalla asiakasta. Terapeutin esittämä hyväksyntä ei ole aitoa vaan näyteltyä. Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        Hieroja antaa asiakkaalleen rahallista korvausta vastaan hierontaa. Hierojan antama hieronta ei ole vapaaehtoista vaan puhtaasti maksettua eli "näyteltyä". Hän ei paljasta asiakkaalleen oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan tämän ja hieronnan antamisen suhteen. Raha ei saa häntä hyväksymään asiakastaan.

        "Kas, kun oikeilla terapeuteilla joutuisit myöntämään virheesi
        ja katsomaan peiliin!"

        Oletko koskaan ollut terapiassa? Jos et niin suosittelen, sinulla kun näyttää olevan ongelmia joissa terapia auttaa. Suurin osa terapiasta on juurikin sellaista, että asiakas on äänessä ja terapeutti ohjailee kysymyksillä asiakasta oikeaan suuntaan. Ei terapeutti kerro asiakkaalle suoraan mitä tämän pitäisi tehdä vaan nimenomaan antaa asiakaan itsensä kuvailla tilannettaan. Ja tekee tämän tuomitsematta asiakasta. Monen ongelman ratkaisun löytämiseen riittää se, että ongelma voidaan vihdoin sanoa ääneen ja myöntää edes sen olemassaolo. Ongelman osana olevalle henkilölle (puoliso) ongelman olemassaolon myöntäminen ei välttämättä onnistuisi.

        kuuntelee asiakasta? 30 min panossa mitä sinä sille ehdit kertoa? Höpö höpö! Ei sinne juttelemaan mennä, niin kuin oikeiden terapeuttien luo vaan yksinkertaisesti vaan panemaan prostua! Käytännössä se menee niin, että prostu kuuntelee kyllä mutta turskan huohotusta toivoen hiljaa mielessään, että tulis jo turskalta ja pääsisi epämiellyttävästä äijästä eroon pikaisesti ja seuraavaa kehiin!
        Näin prostut itse kertovat.


      • 12 12
        voi voi kirjoitti:

        on suorastaan loukkavaa verratta hu....rien kolmen asennon "terapiaa" koulutettujen terapeuttien toimintaan!

        Olet tyypillinen esimerkki ukkomiehestä, joka yrittää etsiä syytä vaimosta ja perustella irstailulleen
        huo..rien kanssa vaimon syyksi. Ukkomiehissä ei koskaan itsessään ole mitään vikaa, ne on niin täydellisiä. Outoa vaan, että huo-rissa pitää ravata, vaikka niin
        täydellisiä ollaan olevinaan. Miksi ette kelpaa omille vaimoillenne? Te täydelliset miehet ; ) Onko itsekkään ja itserakkaan mahtisonnin muna muuttunut pieneksi piliksi
        10 min seisokkeineen ja ulkomuoto muuttunut 20 aviovuoden aikana siaksi?
        Todennäköisesti edellämainituista syistä huo..rissa ravaaminen on alkanut.

        Päivän paras vitsi ja kertoo älyllisen ajattelusi tasosta tuo hierojan vertaus huo..raan.

        Hieroja ei hiero vapaaehtoisesti ja hieronta on näyteltyä. Äly hoi älä jätä!
        Hahhah! Nyt on ukkomiehellä puurot ja vellit mennyt sekaisin ; )
        Kuules, huo..ran kiima on näyteltyä, hieroja hieroo vapaaehtoisesti ja tuskin jaksaa
        sitä pitkään tehdä, jos pitää näytellä hieromista! Kyllä kai sinäkin
        älykääpiö tunnet kropassasi hierooko hieroja sinua vai näytteleekö vain. Hierontaa ei voi näytellä! Kiimaa voi, suu ammollaan vaan huohottaa ukkomiehen alla tai päällä ja jyystämisen ohella muistaa kehua ukkomiehen pientä piliä isoksi ja ihanaksi. Näinhän ne huo--rat tekee ja ukkomies jyystää
        innoissaan sylki pärskyen ja hikoillen kuin sika.
        Kiittää ja maksaa vielä! Ei voi kun nauraa ja ihmetellä.

        "Olet tyypillinen esimerkki ukkomiehestä, joka yrittää"

        Siirryn viestiesi suhteen pääasiassa peukkukommentointiin mikäli satun niitä näkemään. Sinun kommentointisi näyttää liittyvän enää vain harrastamaasi muiden keskustelijoiden henkilökohtaisten ominaisuuksien arvailuun joka minua ei kiinnosta. Provoilun pitäisi olla hienovaraista jotta siitä olisi keskustelulle hyötyä.


      • eli toisinsanoen
        12 12 kirjoitti:

        "Olet tyypillinen esimerkki ukkomiehestä, joka yrittää"

        Siirryn viestiesi suhteen pääasiassa peukkukommentointiin mikäli satun niitä näkemään. Sinun kommentointisi näyttää liittyvän enää vain harrastamaasi muiden keskustelijoiden henkilökohtaisten ominaisuuksien arvailuun joka minua ei kiinnosta. Provoilun pitäisi olla hienovaraista jotta siitä olisi keskustelulle hyötyä.

        sinulta loppui eväät. Tosiasiat sattuvat ja pakottavat katsomaan peiliin ja asioita uudesta näkökulmasta. Tuliko ukkomiehelle (sellainen oletettavasti olet) itsetutkiskelun paikka ja menikö näkemys horojen toimintatavoista uusiksi ? ; )


      • 12 12
        eli toisinsanoen kirjoitti:

        sinulta loppui eväät. Tosiasiat sattuvat ja pakottavat katsomaan peiliin ja asioita uudesta näkökulmasta. Tuliko ukkomiehelle (sellainen oletettavasti olet) itsetutkiskelun paikka ja menikö näkemys horojen toimintatavoista uusiksi ? ; )

        "Sinun kommentointisi näyttää liittyvän enää vain harrastamaasi muiden keskustelijoiden henkilökohtaisten ominaisuuksien arvailuun joka minua ei kiinnosta."


      • sun piti
        12 12 kirjoitti:

        "Sinun kommentointisi näyttää liittyvän enää vain harrastamaasi muiden keskustelijoiden henkilökohtaisten ominaisuuksien arvailuun joka minua ei kiinnosta."

        käyttää vain peukkutoimintoa. Miksi vaivaudut vielä kirjoittamaan, harmittaako niin paljon? Eikö se ole hyvä, että joku kertoo miten asiat oikeasti on eli minkälaisia
        horojen asiakkaat ovat ja miksi ne siellä käyvät.


      • provoilu?
        12 12 kirjoitti:

        "Olet tyypillinen esimerkki ukkomiehestä, joka yrittää"

        Siirryn viestiesi suhteen pääasiassa peukkukommentointiin mikäli satun niitä näkemään. Sinun kommentointisi näyttää liittyvän enää vain harrastamaasi muiden keskustelijoiden henkilökohtaisten ominaisuuksien arvailuun joka minua ei kiinnosta. Provoilun pitäisi olla hienovaraista jotta siitä olisi keskustelulle hyötyä.

        olet sekoittanut taas kaksi käsitettä. Provoilu ja arvailu ei tarkoita samaa asiaa.
        Kysy viisaammilta tai katso vaikka Wikipediasta, jos et tiedä.


      • 12 12
        sun piti kirjoitti:

        käyttää vain peukkutoimintoa. Miksi vaivaudut vielä kirjoittamaan, harmittaako niin paljon? Eikö se ole hyvä, että joku kertoo miten asiat oikeasti on eli minkälaisia
        horojen asiakkaat ovat ja miksi ne siellä käyvät.

        "Siirryn viestiesi suhteen pääasiassa peukkukommentointiin"


      • se on
        12 12 kirjoitti:

        "Siirryn viestiesi suhteen pääasiassa peukkukommentointiin"

        viisas valinta. Niin tekee raukkis miehet jotka ei kestä totuutta itsestään.
        Käy prostuissa edelleenkin vaimoltasi salaa, mutta älä tule kiihkoilemaan
        ja keksimään irvokkaalle kuvottavalle toiminallesi verukeita yleiselle palstalle.


    • kyllä niitä

      ukkomiehiltä selityksiä ja verukkeita riittää huoraamiseen maksusta. Verukkeet eivät peitä sitä tosiasiaa, että nää isomahaiset ukkomiehet ovat vaan yksinkertaisesti ottaneet mulkulleen oikeudeksi huo-rata ja mitä nuorempi horo sen himoittavampaa se on näiden irstailevien ukkomiesten mielestä. kysymys on vain härskistä itsekkyydestä, huo-rataan kenenkään tunteista välittämättä ja keneltäkään kysymättä. Kun aivot sijaitsee alapäässä ja alapään toimintaa hallitsee järjetön kiima ja vaihtelunhalu.

      Ukkomiehet ovat haluttomia silti eroamaan. Menee mersut ja omakotitalo jakoon ja ukkomies joutuu taivasalle ja paikallisen juottolan vakioasiakkaaksi. Ukkomiehet eivät kestä jos vaimo jättää esimerkiksi huo--rista käryämisen takia.

      Miksi ukkomiehet sinnittelee avioliitossa, JOS SE VAIMO ON KERRAN NIIN HUONO??? Miksi ukkomiehet eivät eroa ja ala elämään täysin huo---rien varassa?? Kun te niin ihannoitte niitä ja puolustatte huo--raamistanne palstoilla.

      Kysykää tätä itseltänne.

    • tätä itseltänne

      ”Miksi ukkomiehet sinnittelee avioliitossa, JOS SE VAIMO ON KERRAN NIIN HUONO???”
      Täytyykö noin yksinkertaista asiaa edes kysyä?
      Eihän tässä mistään sinnittelystä ole kysymys eikä vaimo ole ”niin huono” on vain järkevää hakea sitä mitä puuttuu kotona – se on vähän kuin kaupassa käynti.

      • puuttuuko

        seksi kotona siksi, että miehellä vatsa kasvoi ja kaljan lipitys sohvalla tuli kuvaan?
        Onko se vaimon syy, jos miehestä tulee vastenmielinen 10 ensimmäisen aviovuoden sisällä? Jos horotarjonta ja mainonta radikaalisti vähenisi, ukkomies
        joutuisi keskittymään omaan avioliittoonsa ja alkaisi se kelpaamaan se HUONON
        vaimonkin torttu!! Jos sitä ei ole tarjolla, ukkomies joutuisi keskittymään kysymykseen miksi sitä ei kotona tarjota? Se on ukkomiehelle kova paikka!
        Siinä voi paljastua totuus eli ukkomiehessä itsessä on vika.


    • nelikymppinen.......

      kummasti kun naiset alkaa lähenteleen vaihdevuosi ikää alkaa tuo tarjonta kotona jäämään vähän laiseksi,silti niin kauan kun vehkeet pelaa miehet haluais nauttia tosi toiminnasta ja senkin jälkeen puhutaan siitä mistä on puutetta.jos mun pitäs valita kallonkutistajan ja jonkun muun väliltä varmaan se olisi joku muu,onko se sit lähi bubi ja kunnon känni vai nuori maksullinen halukas neito ja kunnon sessio.ja miks se täytyy olla joku joka tekee tiliä oikein tosissaan kun se voi olla nuori nätti opiskelija tyttö joka tarvii hieman extra rahaa jokapäiväseen käyttöönsä ,ja haluaa saada sen ilman lainoja tai asumalla nälkäpalkalla jollain kassalla tai siivoamassa toisten sotkuja.nuo nuorille tarjotut työt kun ovat yleensä niitä jokka ei muille oo kelvannu joko palkallisesti tai työajallisesti,mut kukin tekee valintansa ja extra satanen puolentunnin puuhastelusta on nopeasti hankittua rahaa .

      • vaihdevuosi

        vaivatko vaimollasi paranee siitä, kun juokset horoihin? Sekö on tapasi
        suhtautua vaimon iän mukanaan tuomiin normaaleihin ongelmiin?
        Hoidatko kaikki parisuhteen ongelmat samalla tavalla?
        Ei voi kun sääliä vaimoasi, ottaisi takuulla eron moisesta itsekkäästä
        paskiaisesta kun tietäisi!

        Suotko myös vaimollesi, kun pikku pilisi alkaa herpaantumaan luvan käydä nuorten
        miesten luona hakemassa seksiä? Vaihdevuosivaivat kun ei lopun ikää kestä.

        Ei tarvitse vastata, vastaust tiedetään jo: Vaimolla ei ole oikeutta käydä
        vieraissa, se oikeus kuuluu vain sinulle. Joissakin tapauksissa nyrkki puhuu, jos
        vaimo vieraissa. Että sellaisia ihanneaviomiehiä nämä horoja ihannoivat ovat.


      • ero ero ero
        vaihdevuosi kirjoitti:

        vaivatko vaimollasi paranee siitä, kun juokset horoihin? Sekö on tapasi
        suhtautua vaimon iän mukanaan tuomiin normaaleihin ongelmiin?
        Hoidatko kaikki parisuhteen ongelmat samalla tavalla?
        Ei voi kun sääliä vaimoasi, ottaisi takuulla eron moisesta itsekkäästä
        paskiaisesta kun tietäisi!

        Suotko myös vaimollesi, kun pikku pilisi alkaa herpaantumaan luvan käydä nuorten
        miesten luona hakemassa seksiä? Vaihdevuosivaivat kun ei lopun ikää kestä.

        Ei tarvitse vastata, vastaust tiedetään jo: Vaimolla ei ole oikeutta käydä
        vieraissa, se oikeus kuuluu vain sinulle. Joissakin tapauksissa nyrkki puhuu, jos
        vaimo vieraissa. Että sellaisia ihanneaviomiehiä nämä horoja ihannoivat ovat.

        Eikö tosiaan tunne muita ongelmanratkaisukeinoja kuin pakoon juoksemisen?


    • Anonyymi

      Moikka! Olen ollut alalla vajaan vuoden ajan ja tein muutamia amatöörivikoja koska ei ollut ketään, keneltä kysyä ja löysin asiallisia keskusteluja aiheesta todella vähän. Hyvä, että kysyt näistä ennen alalle tuloa. Muista, että mitä ikinä teetkin, niin turvallisuus _aina_ edellä. Monesti fetissien tarjoamisesta tarjotaan isompia rahoja mutta mieti tarkkaan, haluatko sellaisiin mukaan lähteä. Mulle on ehdotettu mm. koiran kanssa parittelua ja sitä, että virtsaisin miehen päälle. En ole kummastakaan kiinnostunut, joten ei tullut kauppoja. Mene omien ehtojen mukaan. Taustatyö kannattaa tehdä huolella; Varaa aikaa asiakkaan kanssa jutteluun. Mikäli asiakas tinkii tai ei ole valmis ottamaan hotellia tavatakseen sinua ,älä tapaa heitä. Kun mennään ostamaan mitä tahansa muitakin palveluita, palveluntarjoaja määrittää, mitä palveluita tarjoaa. Jos ei kelpaa, ei hänen kanssaan ole pakko asioida. Tässä pätee sama. Jos mies ei kunnioita sinun rajoja vaan alkaa kinuta esim. alennuksia tai/ja suojaamatonta yhdyntää, älä koskaan suostu. Hanki feikkisähköposti tai kik, missä voit jutella anonyymisti. Älä koskaan ota asiakasta kotiisi. Harva tietää, että seksi ei ole välttämätöntä ja silti asiakkaita riittää. Esimerkiksi tällähetkellä minulla on asiakas, kenen kanssa jutustelen virtuaalisesti ja hän maksaa minulle tästä viikottain rahaa. Voit myös myydä kuvia, alusvaatteita, mitä nyt vain haluat. Toivottavasti tästä oli jotain apua :-)

    • Anonyymi

      En suosittele että kukaan ryhtyy huoraksi vaan pikemminkin kannattaa ryhtyä prostituoiduksi tai kurtisaaniksi koska silloin kuukausi hankkeet kohoavat ja siten vapaa aika lisääntyy eritoten jos on poutasää ja auringon paiste .

    Ketjusta on poistettu 151 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe