Entäs jos joku seurakuntalaisista pn vaikka tuhmaillut ja olen saanut yläpäähäni jonkun kivan alapäänvaivan yhtisistä lusikoista yms.
Mitn esim. parisuhteessa tai ilman seksiä oleva selittäisi tälläisen mysteeriön aviopuolisolleen tai lääkärilleen?
Lääkärihän voi jättää tälläisten tautien testaamiset sikseen jos potilas kertoo eteiharrasta seksiä....
Liuta kyssäreitä
5
120
Vastaukset
- juuuripa näin
Nyt taas voi havaita juttusi olevan ihan PROVO. Joten ei kukaa viitsi edes vastata näihin oikeesti.
- Rillumalauluraikaa
On vai.. kiva kun kerroit, en nimittäin tiennytkään.
Tuli vain mielen kun tiällä susirajalla immist ja nuo miehet käyvät naisissakin (miesten suusta kuultuna) ja siellä rajan takana on vaikka mitä tarjolla antibiootteihin tehottomasta tubistakin lähtien.Kupat ja tippurit ovat arkipäivää.
Ei niinkuin sinkkuna huvittaisi tälläistä saada.
Kylllähän se hieman mietityttää jos ei ole tervettä päivää aikoihin nähnyt....
- vapaus kunniaan
Ortodoksit, kuten muutkin uskikset, ovat viinaan meneviä seksihulluja, koska uskonto rajoittaa liikaa tekemisiä. Ei mikään ihme että palsta pursuilee tällaisia aloituksia.
- Kunnia-asia
Vai niin ,,, no empä satu juomaa yhtään kuin sitä ehtoollisviiniä ja seksin harrastamisesta taitaa tulla jo 5 vuotta aikaa.... joten.. tietäjälle päivitystietoja...
Minulla oli kyllä ei ortodoksina ja ei uskovana villi nuoruus mutta kertaakaan en saanut seksitautia enkä taatusti sellaista halua mitään muutakaan kautta yhtään mistään.
- Selvä kuin pläkki
"Entäs jos joku seurakuntalaisista pn vaikka tuhmaillut ja olen saanut yläpäähäni jonkun kivan alapäänvaivan yhtisistä lusikoista yms."
Sellainen vaiva tulee lähinnä niille, jotka eivät ole valmistautuneet ehtoolliseen asianmukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394