Naimisissa NARSISTIN kanssa!

Vapautunut uhri!

15

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii-in totta!

      "Narsisti kääntää ongelmat aina uhrin syyksi.”

    • Ja tuomari on

      aina se suomalainen siiderivalas, joka ei ole ikinä väärässä ??????

    • Jalojen laji

      Hyvä ja kultainen sydän, joka auttaa heikompaansa on jalo, rakkauden ansaitseva ja perin harvinainen, mutta niitäkin on....

    • Tähtiin kirjoitettu?

      Voiko neitsytmies olla muuta kuin narsisti?

      • Emt.

        Mutta voiko mies joka pyörittää useampaa naista samaan aikaan olla neitsyt? Noh, aika harvoin kuitenkin.


      • neitsytmieskyllä

        olen neitsytmies, en ole narsisti.


      • Usko pois!
        neitsytmieskyllä kirjoitti:

        olen neitsytmies, en ole narsisti.

        Luulet vaan!


      • horse kooppi
        Emt. kirjoitti:

        Mutta voiko mies joka pyörittää useampaa naista samaan aikaan olla neitsyt? Noh, aika harvoin kuitenkin.

        Kyllä vaan neitsyt pyörittää ja juurikin neitsyt, eikä pidä sitä mitenkään vääränä! Mies vaan on mielestään nii-in ihana, hyvä jopa paras, että hänestä riittää monelle naiselle yht'aikaa!

        Se on muuten jännä, ja sitä sattuu neitsyillekin, ja voi sattu kennelle vaan, ja taas sattu, vaikkei koskaan ennen ole sattunut: Ei seiso, potenssi pettää! Haa - haa! Siinä saa narsisti-neitsyt pistää parastaan, kun tuolle selityksen kesii ja keksiihän hän! Ei mikään oma vika! Ei!


      • neitsytmieskyllä
        Usko pois! kirjoitti:

        Luulet vaan!

        en ole kuitenkaan narsisiti, tosin olen keskosena syntynyt. jos olisin syntynyt normiajassa, olisin vaaka, liekö tuolla tekemistä asian kanssa.


      • Toinen neitsyt
        neitsytmieskyllä kirjoitti:

        en ole kuitenkaan narsisiti, tosin olen keskosena syntynyt. jos olisin syntynyt normiajassa, olisin vaaka, liekö tuolla tekemistä asian kanssa.

        Täällä imottautuu narsisti-neitsyt. Minkäs sille itse voi, v-mäinen juttu. Pään jos vois vaihtaa niin asia kai korjaantuis.


      • langennut enkeli
        neitsytmieskyllä kirjoitti:

        olen neitsytmies, en ole narsisti.

        Totta joo, minun exnarsuni oli neitsyt, ja aluksi kuvittelinkin, että hänen omituisuudet ja pakonomaiset juttunsa ovat neitsyyden pikkutarkkuutta, mutta p....kle, kun neitsyyteen vielä lisätään oikein koulukirjaesimerkkinarsku, niin kyllä siinä psyyke joutuu pikkasen liian lujille.


    • Väärä palsta.

      Keskustele päivänpolttavista kotimaan ja ulkomaan uutisista.

      Jos olet epävarma siitä mille palstalle viestisi kuuluu, löydät kaikki Suomi24:n palstat aakkosellisesta hakemistosta.

      • Kavala narsisti..

        Tämä on päivänpolttava asia - todella polttava!

        Moni on kärventänyt koko elämänsä narsistin uhrina!

        Narsimis on nouseva trendi - seuraa vaan uutisia..


    • Uskaltakaa elää!
    • Diagnosointia

      Voi olla aika tuhoisaa liittyä moiseen ryhmään.

      Ihan ne todellisetkin ongelmat voi sujuvasti lakaista maton alle toteamalla, että toinen on narsisti etenkin kun ryhmä kannustaa ja tukee tulkintaasi. Kuinka ollakaan, aloitetaan uusi parisuhde ja eikö se seuraavakin kaveri oli narsisti jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe