Naimisissa NARSISTIN kanssa!

Vapautunut uhri!

15

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii-in totta!

"Narsisti kääntää ongelmat aina uhrin syyksi.”

• Ja tuomari on

aina se suomalainen siiderivalas, joka ei ole ikinä väärässä ??????

• Jalojen laji

Hyvä ja kultainen sydän, joka auttaa heikompaansa on jalo, rakkauden ansaitseva ja perin harvinainen, mutta niitäkin on....

• Tähtiin kirjoitettu?

Voiko neitsytmies olla muuta kuin narsisti?

• Emt.

Mutta voiko mies joka pyörittää useampaa naista samaan aikaan olla neitsyt? Noh, aika harvoin kuitenkin.

• neitsytmieskyllä

olen neitsytmies, en ole narsisti.

• Usko pois!
        neitsytmieskyllä kirjoitti:

Luulet vaan!

• horse kooppi
        Emt. kirjoitti:

Mutta voiko mies joka pyörittää useampaa naista samaan aikaan olla neitsyt? Noh, aika harvoin kuitenkin.

Kyllä vaan neitsyt pyörittää ja juurikin neitsyt, eikä pidä sitä mitenkään vääränä! Mies vaan on mielestään nii-in ihana, hyvä jopa paras, että hänestä riittää monelle naiselle yht'aikaa!

Se on muuten jännä, ja sitä sattuu neitsyillekin, ja voi sattu kennelle vaan, ja taas sattu, vaikkei koskaan ennen ole sattunut: Ei seiso, potenssi pettää! Haa - haa! Siinä saa narsisti-neitsyt pistää parastaan, kun tuolle selityksen kesii ja keksiihän hän! Ei mikään oma vika! Ei!

• neitsytmieskyllä
        Usko pois! kirjoitti:

Luulet vaan!

en ole kuitenkaan narsisiti, tosin olen keskosena syntynyt. jos olisin syntynyt normiajassa, olisin vaaka, liekö tuolla tekemistä asian kanssa.

• Toinen neitsyt

en ole kuitenkaan narsisiti, tosin olen keskosena syntynyt. jos olisin syntynyt normiajassa, olisin vaaka, liekö tuolla tekemistä asian kanssa.

Täällä imottautuu narsisti-neitsyt. Minkäs sille itse voi, v-mäinen juttu. Pään jos vois vaihtaa niin asia kai korjaantuis.

• langennut enkeli

Totta joo, minun exnarsuni oli neitsyt, ja aluksi kuvittelinkin, että hänen omituisuudet ja pakonomaiset juttunsa ovat neitsyyden pikkutarkkuutta, mutta p....kle, kun neitsyyteen vielä lisätään oikein koulukirjaesimerkkinarsku, niin kyllä siinä psyyke joutuu pikkasen liian lujille.

• Väärä palsta.

Keskustele päivänpolttavista kotimaan ja ulkomaan uutisista.

Jos olet epävarma siitä mille palstalle viestisi kuuluu, löydät kaikki Suomi24:n palstat aakkosellisesta hakemistosta.

• Kavala narsisti..

Tämä on päivänpolttava asia - todella polttava!

Moni on kärventänyt koko elämänsä narsistin uhrina!

Narsimis on nouseva trendi - seuraa vaan uutisia..

• Uskaltakaa elää!
    • Diagnosointia

Voi olla aika tuhoisaa liittyä moiseen ryhmään.

Ihan ne todellisetkin ongelmat voi sujuvasti lakaista maton alle toteamalla, että toinen on narsisti etenkin kun ryhmä kannustaa ja tukee tulkintaasi. Kuinka ollakaan, aloitetaan uusi parisuhde ja eikö se seuraavakin kaveri oli narsisti jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      87
      3647
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      188
      1436
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1387
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1080
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1010
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      322
      999
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      907
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      96
      879
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      79
      874
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      125
      852
    Aihe