Ostin toissapäivänä uuden tietokoneen ja tässä on nyt semmonen ongelma kun pelaan peliä ja laitan näppäimistä ääntä isommalle niin pomppaa windowsiin koska tässä tulee keskelle näyttöä äänipalkki. joku IDT AUDIO ajuri. osaisko joku kertoa miten saan tuon kyseisen palkin pois, kiitos :)
auttakaa!
3
69
Vastaukset
- linux käy vastaa
Hanki äänikortin ajuri. Eli etsi netistä tai vastaa siihen applettiin. En tunne paremmin tuohon win ja mikä win versio? älä vaan sano että win7? Kivoja pelejä muuten siellä win, vaan mitä itse pelasit?
Muuten itse olen linux ubuntu 10.04 käyttäjä ja tyytyväinen. Odotan innolla, kun linux puolelle tulee pelejää...- laillinen linux
Mistähän te Windows-peelot oikein revitte aina tämän teorian, että Linux on jotenkin laiton Suomessa? Linux on nimittäin avoimen lähdekoodin käyttis, joka on Suomen lain mukaan täysin laillinen, maksuton ja avoin käyttis ihan jokaisen ladattavissa kaiken lisäksi. Lain edessä Linux ei ole laiton millään tavalla.
Se, että Linux saattaa joissakin distroissa rikkoa Microsoftin patentteja, EI tee Linuxista laitonta Suomessa. Microsoftin ohjelmistopatentit kun EIVÄT OLE lainvoimaisia täällä Suomessa. Eli Linux-väki saa rauhassa kopioida luvatta ja käyttää Microsoftin koodia eikä se ole rikos. Tätä on kai tapahtunut joissakin yksittäisissä videokodekeissa ja nekin on jo korvattu laillisilla kodekeilla ajat sitten.
Itse asiassa Microsoftin patenteilla ei ole lainvoimaa USA:ssakaan, koska Linux on sielläkin täysin laillinen. MS:n patentit on riitautettu muutenkin laajasti oikeudessa USA:ssa.
Suomen lain edessä Linux on täysin ja totaalisesti laillinen. Sen käyttäminen ja levittäminen on täysin laillista. Linuxille open source-ohjelmien lataaminen on täysin laillista.
Ketään ei ole tätä kirjoittaessani tuomittu Suomessa Linuxin käyttämisestä sen perusteella, että siinä on mukana varastettua koodia. Linuxin suomalaisia kehittäjiä ei ole tuomittu oikeudessa, eikä edes haastettu oikeuteen tekijänoikeusrikoksista.
Mikäli joku teistä Windows-pelleistä pystyy osoittamaan Linuxissa jotakin mikä rikkoisi nimenomaisesti Suomen lakia, niin olkaa hyvä ja esittäkää siitä kyseisen lain pykälän kanssa varustetut todisteet. Sen jälkeen mitataan poliisin esitutkinnassa onko kyseessä rikos vai ei.
Ilman todisteita tai Linuxista Suomessa käytyä oikeudenkäyntiä ette voi esittää faktana, että Linux on laiton. - huokaisu
laillinen linux kirjoitti:
Mistähän te Windows-peelot oikein revitte aina tämän teorian, että Linux on jotenkin laiton Suomessa? Linux on nimittäin avoimen lähdekoodin käyttis, joka on Suomen lain mukaan täysin laillinen, maksuton ja avoin käyttis ihan jokaisen ladattavissa kaiken lisäksi. Lain edessä Linux ei ole laiton millään tavalla.
Se, että Linux saattaa joissakin distroissa rikkoa Microsoftin patentteja, EI tee Linuxista laitonta Suomessa. Microsoftin ohjelmistopatentit kun EIVÄT OLE lainvoimaisia täällä Suomessa. Eli Linux-väki saa rauhassa kopioida luvatta ja käyttää Microsoftin koodia eikä se ole rikos. Tätä on kai tapahtunut joissakin yksittäisissä videokodekeissa ja nekin on jo korvattu laillisilla kodekeilla ajat sitten.
Itse asiassa Microsoftin patenteilla ei ole lainvoimaa USA:ssakaan, koska Linux on sielläkin täysin laillinen. MS:n patentit on riitautettu muutenkin laajasti oikeudessa USA:ssa.
Suomen lain edessä Linux on täysin ja totaalisesti laillinen. Sen käyttäminen ja levittäminen on täysin laillista. Linuxille open source-ohjelmien lataaminen on täysin laillista.
Ketään ei ole tätä kirjoittaessani tuomittu Suomessa Linuxin käyttämisestä sen perusteella, että siinä on mukana varastettua koodia. Linuxin suomalaisia kehittäjiä ei ole tuomittu oikeudessa, eikä edes haastettu oikeuteen tekijänoikeusrikoksista.
Mikäli joku teistä Windows-pelleistä pystyy osoittamaan Linuxissa jotakin mikä rikkoisi nimenomaisesti Suomen lakia, niin olkaa hyvä ja esittäkää siitä kyseisen lain pykälän kanssa varustetut todisteet. Sen jälkeen mitataan poliisin esitutkinnassa onko kyseessä rikos vai ei.
Ilman todisteita tai Linuxista Suomessa käytyä oikeudenkäyntiä ette voi esittää faktana, että Linux on laiton.Hihhulin helpotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192156Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä221930Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56782Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52703
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688