Onkos tietoo koska Aapajoessa kentäntiellä on palanut se sininen puolitoistakerroksinen omakotitalo ja onko siihen tulossa mahdollisesti uutta tilalle ja mikä on tontin kohtalo??Talo on ollut kaunis ja kauniilla paikalla.
palanut talo
5
644
Vastaukset
- hukkaset
Eikö kukaan
- eirameira
hei
tietääkseni talo on palanut useampi vuosi sitten ja on mielestäni ollut tuossa kunnossa aina kun olen siitä ohitse ajanut.Kohtalosta en tiedä.Paikka on aukea ja joki virtaa vieressä,tosi on,kaunis paikka.- hukkasen
Ompas outoa ettei kukaan tiedä asiasta mtään no kaipa sitä saa sitten naapurelta sieltä päin.
- Matti N
Sillä tontilla on palanut monesti, ja ei edes vahingossa. Useampi vakuutuspetos ja tuhopoltto. Talon omistus saattaa olla vielä epäselvää, veikkaisin jotain vakuutusyhtiötä joka saa sen korvauksena turhaan maksetuista vakuutuskorvauksista. Itse asukas ja tulipalojen tilaaja on kuollut pari vuotta sitten.
- jerppulis
Voihan jepulis ei kait sitte auta ku niitä vakuutus yhtiöitä sitte ompas se vaan että noinkin voi puuhastella.Nyt tontti on todella kaunis ei voi kuin ihastella ohi mennessään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462