Viesti poistettu

henna riikka

Niinpä kun Jalosta arvostellaan Työväenmuseosta ja omista pyrkimuksistään toisten oikeiden taitejoiden kustannuksella ja siitä kuinka Jalonen käyttää "ystäviään" ja on käyttänyt entisiä ystäviään hyväksi narsistisissa toimissaan niin viesti ketju poistetaan. Varmaan Jalosella on omat sormensa pelissä Sheriffiin ja on puheillansa pystynyt vaikuttamaan ettei hänestä saa sanoa totuutta. Ehtikö edes Roy saada tiedoksi, että ennemmin tai myöhemmin huomaa kuinka Jalonen on käyttänyt entistä nimimiestä hyväkseen ja hylkää sitten kun hänet on käytetty loppuun.

Voi Voi surkeuksien surkeus nykyistä sheriffiä, tosi ala-arvoista toimintaa, suorastaan rikollista oikeita kansalaisia kohtaan, Paras olisi laittaa viralta ja heti.

25

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nm. Riikka

Taustaksi:
      Risto Jalonen on otettu Vaasan Työväen Museon apulaiseksi, vaikkei miehellä ole minkäänlaista tietoa saatikka meriittiä työväenkulttuurista tai museotoiminnasta. Hän myös on entistä enemmän pyrkimässä saamaan koko pohjanmaan ja Vaasan työväenliikkeen kustannuksella itselleen omat näyttelytilat Työväen Museosta.

Tästä häntä on ankarasti arvosteltu monessa yhteydessä. Mies siis puuhaa parasta aikaa itselleen galleriatilaa ja haluaa ilmeisesti liittää täysin arvostelun alapuolelle jäävää kökkötaidettaan museon kokoelmiin, vaikkei niillä ole työväenliikkeen kanssa mitään tekemistä.

Vaasan Työväen Kulttuuriyhdistys, joka ylläpitää museota kokoontui kriisikokoukseen viime viikon perjantaina. Päätettiin, että jos mies vielä tekee videoita, niin Työväen kulttuuriyhdistys haluaa ennakkotarkastaa ne, jotta ne eivät kuvaisi ainoastaan Jalosen tauluja vaan keskittyisivät itse asiaan.

Minäkeskeisyyteen halutaan nyt muutosta. Työväenmuseon nimiin ei myöskään enää haluta julkaista Jalosen runoja ja muuta krääsää, joilla ei ole mitään tekemistä työväenkulttuurin kanssa."

Työväen kulttuurista ja Jalosen narsistiset temput tuntevat henkilöt ovat reagoineet vahvasti, kuten nimimerkki henna riikka, joka kirjoitti 30.5.2011:

"Valitettavasti tuota saastaa ei saada millään lakaistua maton alle, sillä on aina ketunhäntä kainalossa, miettii päivin öin kuinka saisi itseään tuoduksi enempi esiin. Tekeekö samaa oikea taiteilija, ei. Sillä oikea taiteilija on nöyrä ja osaa kunnioittaa "kanssasisariaan", eikä vain käyttää hyväkseen heidän hyväntahtoisuuttaan. Oikea taiteilija osaa tehdä työnsä loppuun ja antaa toisten kehua sitä, eikä kehu itse omia duunejaan, ”eikö ookki hyvä, kyllä mä osaan ja oon parempi kun kukaan muu”. Sellainen on Työväenmuseon saastuttaja Jalonen."

Odotamme mielenkiinnolla ja tovoa täynnä sitä päivää, jolloin Risto Jalonen saa lopulliset lähtöpassit työväenliikkeelle ja sen historialle tarkoitetusta museosta.

• Museon puolesa 3

Ei olisi mikään ihme, jos Jalonen on uhannut raastupaan menemisellä. On hn tehnyt sen ennenkin.Mutta se on vain sanahelinää.
      Jalonen on kirjoitellut muista ihmisistä niin törkeitä juttuja, että ne ovat täyttäneet törkeän kunnianloukkauksen tunnusmerkit.
      Nyt ainakaan hän ei voi mitään, koska on asettanut itsensä alttiiksi kritiikille, kun on värvännyt itse itsensä Työväenmuseon "pikku apulaiseksi", kuten eräs kirjoitti.

• hn

Aivan toden totta heti kun Jalosta jokin asia vituttaa eikä mene niin kuin hän on suunnitellut, niin perästä kuuluu.
        Ei mikään ihme että jopa Jalosen historia kaivetaan esiin kuten kirjoitti aikoinaan henna riikka ja kertoi tosiasioita jalosesta ja siitä kun ei historiaan pääse karkuun.
        Se vaan on niin ettei kyseinen henkilö kestä pätkääkään kritiikkiä, vaikka sitä pitäisi olla jo omasta takaa.
        Tarinalla tulee olemaan vielä surkea loppu.

• leningrad gosse

Asiallinen palaute seriffin toiminnasta kannattaa aina lähettää.

http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

Perustele turha poistaminen, asiallisten kommenttien häipyminen.

Tämä Vaasan keskustelualueella seriffinä toimiva henkilö on osoittanut epäasiallista toimintaa ja kritisoinnin määrä poistaa lopulta ko. henkilön.

• valta on voimaa

Niin täällä käytetään valtaa kuinka huvittaa ja sen mieliksi kuka ottaa samasta pullosta, niin kuin aiemmin joku kirjoitti.

• reb reb

Jaloviinanen on syvävaikutusvoimalla saanut moden vakuuttuneeksi, että Vaasalaista kulttuuria-niminen keskusteluvitja on poistettava ja niin on tapahtunut.
      Se sisälsi tosiasioita narsistisesta miehestä, joka hankki baskerin ja kaulaliinan ja julisti olevansa ammattitaiteilija.

• reb rob

Jos jollakulla on säilöttynä poistettuja tektejä, niin pankaa niitä tänne ihan kylmiltään. Katotaan mitä julkkisnarsisti Jaloviina reagoi. Saako taas vitjan veks. Ei anneta periksi terroristinarsisteille, oli ne keitä tahansa.

• Oikea taiteilija

-"Odotamme mielenkiinnolla ja tovoa täynnä sitä päivää, jolloin Risto Jalonen saa lopulliset lähtöpassit työväenliikkeelle ja sen historialle tarkoitetusta museosta."

Nyt näin on varmaankin käynyt, ainakin vaasalaisia.infon keskustelupalstan mukaan.
      Siellä Jalonen kiittelee kuluneesta ajasta ja toteaa: "Onneksi tämä savotta on nyt sitten ohi."

Uutena projektina on nyt sitten SPR
      Onkohan taiteilija tullut uskoon vai mikä lie syynä tälläiseen äkilliseen toisten auttamisen tarpeeseen.
      Toisaalta isot rahat ne punaisessa ristissäkin liikkuvat niistä voi pystyvä mies äkkiä lohkaista osansa.

• Jalonen on pelle

loiseläjä, ja työväenliike aina jotenkin jälkireagoi asioihin.

Mikään ei ole tyhmempää kuin jälkiviisaus.

• Hyötyjät ry.

Joka yhdistyksestä ja järjestöstä löytyy oma / omat loiset ja kuppaaja, aina.

• kateus on kauhiaa

Kateelliset täällä taas puhisee ja kiukuttelee. Kun eivät itse kykene olemaan luovia ja aktiivisia ja hankkimaan perheelleen toimeentuloa niin ovat sitten niiden kimpussa, jotka siihen kykenevät. Jalonen ei ole mikään turhantärkeä taiteilija, kuten niin monet taidetta tekevät nirppanokat. Tuo taiteen lähelle kansaa eikä ylpistele.

• Pellavapuku

Elantonsa Jalo saa sairaseläkkeestään, sano joku aiemmin. Ei niitä tauluja mene kaupaksi.

• Kari L

Jalosella oli määräaikainen pesti joka päättyi.

Sen piti aluanlkaenkin päättyä.

Nyt se sitten päättyi.

Siinä ei olo mitään kummallista.

Kummallista on, että sitä kummastellaan.

• eiköhän kuvitellut

olevansa suojatyöpaikassa, kuten "taivaanrannan maalarit" yleensä kuvittelee ja suurin osa on.

• Kari L
        eiköhän kuvitellut kirjoitti:

olevansa suojatyöpaikassa, kuten "taivaanrannan maalarit" yleensä kuvittelee ja suurin osa on.

Minulle hän kertoi noin vuosi sitten saaneensa vuoden pestin.

Nyt siitä on noin vuosi kulunut.

• tyhmäkari L

sinä kari äl oot itsekin yks täysi pelle, yksinkertainen vaasalaistoope, joka ei erota edes narsistia siasta.

• Rauha maahan

Todella outoa tämä Jalosen mustamaalaus. Mies tekee mitä osaa ja mistä tykkää. Eiköhän meillä kaikilla ole samat mahdollisuudet.

Rauhoittukaa jo.

• reb ribs

Ei ole outoa mitenkään. Mies tekee mitä osaa ja mistä tykkää eli käyttää toisia hyväkseen, lupaa julkisuutta poloisille kirjailijoiksi haaveileville ja korjaa itse sadon. Pistää runoilijanalut maksamaan oman julkisuutensa.
        Ja kun poloiset huomaa itserakkaat kuviot ja niistä huomauttaakin, niin saa paskaa niskaansa Jaloselta erinäisten pilkkakirjoitusten muodossa.
        No, en minä henk.koht ole kohteena, mutta tutut kaverit kyllä. Narsismi ei olekaan taiteellinen ominaisuus vaan vakava sairaus. Onneksi minulla ei ole Jalosen kanssa mitään tekemistä. Surku vain kavereita, jotka ovat joutuneet jalosvihan kohteiksi.

• rupusakki

Arvatkaapa kenen tekstiä Facebooksivulta.

"-Onneksi pääsin eroon työväenmuseon tai oikeammin Vaasan Työväenkulttuuriyhdistyksen porukasta. Joutavaa rupusakkia,
      jollaiseen en mielelläni enää koskaan tämän jälkeen ole yhteydessä.
      Syyttävät kaikkia aina jostakin, minkä ovat itse muita
      häiriköidessään ja kadehtiessaan aiheuttaneet.
      Fy fan mitä kumipääporukkaa. Eihän tollaisia jaksa ketään kattella.
      Sori vaan kamraatit, mut jos ootte liian tovereita, niin sama hukkuva laiva
      on teidänki kyyti."

Näin sitä kiitetään kuluneesta yhteistyöajasta.

• rille-lill

Irvokas narsisti, saatana!

• riikkahenna

Yleensä Jalonen näin tekee. Ensin on muka tiedottaja Työväenmuseolla ja mainostaa etupäässä itseään ja ala-arvoisia töitään. Tuubin täydeltä Roy Rabbin kanssa tekivät paskavideoita.
      Työväenmuseon johto teki tästä huomautuksen ja halusi aina ensin itse katsoa mitä on tehty ennen kuin jotain julkaistaan.
      Kun Jalonen ei enää saanut tehdä omia mainoksia museon nimiin, niin into loppui.
      Yleensä mies haukkuu sitten jälkeenpäin.

Nyt hän on siirtynyt Suomen Punaiseen Ristiin Roy Rabb vanavedessä ja vielä nimittänyt itsensä järjestön tiedottajaksi!

Saa nähdä minkälaiset haukkumiset SPR saa sitten jälkeenpäin.

• sakrupu

Työväenmuseo on pelastettu, kun pääsivät eroon Jalosesta! Nyt alkaa varmaan uusi työväenliikkeen aika museossa kun perussuomalaiset ja oikeiston kätyrit joutuivat lähtemään. Ihanaa!

• pentti vaan ei suksi

kaikki jotka uskaltavat sanoa jaloselle vastaa, niin jossain vaiheessa itse jalonen lyttää heidät tavalla tai toisella. vaikka roy onkin jalosystävä niin eipä aikaakaan kun perästä kuuluu.

• duunariveli

Onko mies virallisesti palkattu tiedottajaksi? Olen itse SPR:läinen kirppariduunari enkä minä ole kuullut mitään semmosta. Eikä meillä ole sen puoleen näkynytkään. Yleensä me saadaan tietää keitä meillä on töissä. Jalonen ei ainaskaan ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      69
      3769
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2381
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2348
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2228
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      33
      1994
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1584
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1497
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1061
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      1012
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      929
    Aihe