Elikkäs olen menossa kaverin kanssa ekaa kertaa baariin tulevana lauantaina. Olen tällähetkellä sinkku ja miehet mielessä... jos sieltä sitten sattuu löytymään kiinnostava jätkä niin mitenkä suosittelette minun lähestyvän häntä? Kaikki suhteeni tähän meneessä ovat alkaneet kaveripohjan kautta. En etsi mitään yhdenillan juttua vaan isompaa projektia ;)
Baariin tulevana lauantaina
8
470
Vastaukset
- 4+1
Eipä siinä kun rohkeasti juttelemaan ja hymy huulella. Ja jos mies alkaa lääppimään liikaa tai ehdottelemaan seksiä, niin kannattaa tehä selväks ettei oo herumassa ekana iltana. Jos mies on oikeesti kiinnostunu susta (eikä eti pelkkää seksiä) se varmasti jatkaa jutustelua ja pitää näppinsä kurissa jatkossa :)
- (little me)
Unohda ensiksi kokonaan muut naiset (sekä läsnäolevat että periferiassa sijaitsevat) ja panosta itseesi.Älä koskaan käytä meikkiä naistenlehtien takia vaan kurkkaa joskus Slitz-lehteen ja kopioi sen meikkejä.Jos mies on tosi lähellä sinua ja huomaa kasvojasi,hän on kiinnostunut ja voit sanoa 'hei...'
- tsemiä
Kannattaa ensin harrastaa silmäpeliä ja sitten mies saattaa tulla sulle juttelemaan tai tanssimaan sun kanssa. Lopuksi pyydä numero ja näätte sitten seuraavalla viikolla :)
- sssssssssss
en suosittele ollenkaan baarista iskemään...
- Ex pinp
Taidat yllättyä, tyttö :). Ei löydy baareista sitä oikeaa ja nekin miehet jotka tyttöystävää sieltä etsivät, eivät ole sinun makuusi olevia itsevarmoja uroita.
- eräs panoäijä
Muista ottaa kortsuja mukaan jos pääset jatkoille jonkun herkkupepun kanssa.
- Tyly paska
Pihtaa vain, mutta älä liian pitkään.
- olipa tyhmä idea
Sano jollekkin et sulla kauniit silmät ja et haluaisit katsoa niitä myöhemminkin kahvin merkeissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698