miehiin, jotka seurustelevat tai ovat naimisissa? Melkein järjestään olen ihastunut mieheen, joka on jo parisuhteessa. En ole koskaan tehnyt mitään ihastumiseni kohteen kanssa, mutta nyt alkaa jo rasittaa. Jostain syystä minua ei tunnu kiehtovan lainkaan sinkkumiehet.
En ymmärrä mistä on kyse. Osaako joku sanoa tähän jotain?
Miksi ihastun aina
6
130
Vastaukset
- vara-tuttu
onko turvallisempaa rakastua varattuun, voi perääntyä suhteesta helposti vetoamalla, että mies on varattu...???
- Voihan nyt jo!
En oikeaastaan perääänny suhteesta, koska suhdeftta ei koskaan ole (sen takia että en luonnollisesti voi alkaa tutustua "sillä tavalla" varattuun mieheen).
Ongelma on, että sinkkumiehet eivät kiinnosta yleensä koskaan: he ovat yleensä mukana miespoukassa (no huh että voi testosteroni tiivistyä aika ikävään muotoon), enkä muutenkaan voi sietää erilaisia iskuyrityksiä. Sitten yksinäiset mukavat miehet vaikuttavat niin huonolla itsetunnolla varustetuilta "reppanoilta" (en oikeasti ajattele että he ovat reppanoita).
Ihastun aina sellaisiin mukaviin, kiltteihin ja söpöihin miehiin, mutta he ovat aina varattuja, joko naimisissa tai hyvää matkaa menossa sinne, eli täydellisiin perheenisiin. Sitten on vielä sekin, etten voi saada omia lapsia ja tavallaan minusta olisi epäoikeudenmukaista mennä yhteen tuollaisen kivan miehen kanssa, jos lapsia ei koskaan tule... Olen jo yli 30 ja alkaa jo tämä tilanne olla jo liian turhauttava... - vara-tuttu
kuinka sinkkumies voisi sinuun tutustua, jos iskeä ei voi ja yksin ei saa jäädä odottelemaan??? itse olen huomannut, että sinkku naisia on todella vaikea lähestyä, joko olen liiaksi iskemässä tai sitten ei pääse edes juttusille. :(
jos jättäisit ennakkoluulosi pois ja jättäytyisit iskettäväksi tai teet aloitteen itse sellaisen "reppanan" kohdalla. - Voihan nyt jo *****!
No voi hyvänen aika kun juuri tuossa sanoin etten oikeasti ajattele jonkun olevan reppana! Luitko sinä lainkaan tuosta tekstistäni mitään muuta kuin tuon epäonnistuneen ilmaisuni?Ongelmani on se, etten löydä ketään kiinnostavaa koskaan sinkuista: jos ei kiinnosta niin silloin ei todellakaan kiinnosta.
Ja sitten tuo iskeminen. Minä EN halua tulla isketyksi! En ole kauppatavaraa, jonka saa, kun osaa olla tarpeeksi mairea ja johon tepsii parhaimmat iskutekniikat tai kikkailut. Minua on sanottu monesti kauniiksi, mutta pahinta mitä mies voi tulla minulle sanomaan, on ulkonäkööni kohdistuvat kommentit. Se on valitettavasti esineellistämistä ja objektisointia, se oksettaa minua, enkä enää kestä kuunnella ainoatakaan ulkonäkökommenttia. Jos mies haluaa kauniin naisen pelkän kuoren takia, niin sittenhän on vaikka mallinukkeja.
Ja miksi sinä kehotit minua jättämään ennakkoluuloni "reppanoista"? Eikö "reppanoiden" pitäisi alkaa kehittää omaa itsetuntoansa, jotta uskaltaisivat puhua kauniillekin naisille? Suuri osa naista haluaisi kiltin miehen, mutta eivät sitä koskaan saa, koska kiltit miehet ovat yleensä niin ujoja, etteivät uskalla sanoa mitään, varsinkaan näyttäville naisille.
Jos joku edes joskus alkaisi keskustella jostain asiasta, eikä vain yrittäisi kammeta itseään elämääni tai vuoteeseeni. Ilmeisesti on niin (kokemukseni perusteella), että jos näyttää kauniilta, niin miehet kuvittelevat, että haluaa alistua objektiksi, iskettäväksi ja leluksi, jolle ei tarvitse sanoa mitään älykästä.
Ja miehille voisin sanoa sen verran noin yleisestikin, että kaiken maailman iskutekniikat, -taktiikat ja kurssit voi tunkea peräreikään!!!!!!!!!! - vara-tuttu
no en minä tarkoita, noita kliseisiä isku juttuja, mutta on vaike lähestyä tuntematonta naista, ilman et siinä joutuu lateleen jotain latteita isku repliikkejä ja ulkonäöstä on helppo aloittaa keskustelu. on vaikea aloittaa suoraan keskustelemaan jostain syvällisistä asioista, jos toisesta ei tiedä mitää ennestään.
ei minunkaan mielestä ujoissa ja "reppanoissa" ihmisissä ole mitään vikaa. he voivat joskus olla todella empaattisia ja aidosti rehellisiä ihmisiä.
minä mieluiten tutustuisin naisiin jossain ihan muualla kuin ravintolassa, mutta sellaisia mahdollisuuksia on todella vähän. - Tosielämän Carrie
JOs ei mitään muuta keksi kuin jotain ulkonäöstä, niin sitten alkaa olla jo aivoissa jotain vikaa, tuskin miehet ihan niinkään tyhmiä ovat.
Minäkään en pidä ravintoloista, ne eivät ole mielestäni millään tavalla luontevia tapaamispaikkoja. Sitäpaitsi känniset ihmiset kadottavat muutenkin kaikenlaiset käytöstavat ja kunnioituksen muita kohtaan.
Minusta ujous on viehättävää ja olen aivan varma siitä, että ujot ovat useimmiten empaattisia ja rehellisiä. Arvelen, että heillä olisi myös jotain älykästä sanottavaa, jos vain uskaltaisivat sanoa jotain.
Minusta tuntuu, että television hömppäsarjat yms. ovat vääristäneet mielikuvaa siitä, miten miehet ja naiset ovat tekemisissä toistensa kanssa. Kaikenlainen Sinkkuelämää (vaikka ihan hauska sarja olikin =D ) vouhotus yms. ovat alkaneet varmaan vaikuttaa myös tosielämään, kun käyttäytymismalleja saadaan telkkaristakin. Itse en kestä teeskentelyä, mutta sitä näkee nykyään kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481250
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56590
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472