Etsin mökkitelkkariksi - 22" töllöä.Sen pitäisi olla full hd sekä led tekniikalla.Huomasin että pienet televisiot ovat kalliimpia kuin näytöt joissa on tv viritin.Myöskin näytösissä oli monesti paremmat ominaisuudet.
Onko kenelläkään kokemusta näytöstä pelkästään tv:n katselu käytössä?
Tällaiset vaihtoehdot löysin televisiot:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=713289&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10001&compartmentId=10012&categoryId=3172412
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/34947/cxghh/Sharp-LC-22LE320E-22-Full-HD-LCD-televisio-Edge
Näyttö:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27885/cvhdh/Acer-MT230HML-Full-HD-23-LED-naytto-hybridivirittimella
Mökille tv vai näyttö?
3
371
Vastaukset
- tämän haistaja.
Näyttö hybridivirittimellä... Melkoinen ruudinkeksijä kyllä olet noiden termiesi suhteen.
- Monitori vai tv?
"mökille vain" taitaa olla termeineen ainakin osittain oikeassa. Minulla on 23" Acer ja muuten se on ok, mutta koska se on "näyttö" niin sen ääniominaisuudet ovat jostain... Ostin siihen muutaman kympin PC-kaiuttimet, niin nyt äänipuolikin on kunnossa... Kaapeliverkon HD-kuva on ihan asiallista katsottavaa ja olen sitä käyttänyt välillä läppärin näyttönä, joten kelpaa se näyttönäkin;)
Acerin omalla sivulla se on kuitenkin Acer TV, mutta ohjekirjan mukaan se on monitori. Poweri on ulkoinen 19 V/ 3,4 A, joten suoraan ei Acer akkukäyttöiseksi ehkä kelpaa? - LED-TV tämäkin on
Monitori vai tv? kirjoitti:
"mökille vain" taitaa olla termeineen ainakin osittain oikeassa. Minulla on 23" Acer ja muuten se on ok, mutta koska se on "näyttö" niin sen ääniominaisuudet ovat jostain... Ostin siihen muutaman kympin PC-kaiuttimet, niin nyt äänipuolikin on kunnossa... Kaapeliverkon HD-kuva on ihan asiallista katsottavaa ja olen sitä käyttänyt välillä läppärin näyttönä, joten kelpaa se näyttönäkin;)
Acerin omalla sivulla se on kuitenkin Acer TV, mutta ohjekirjan mukaan se on monitori. Poweri on ulkoinen 19 V/ 3,4 A, joten suoraan ei Acer akkukäyttöiseksi ehkä kelpaa?OnOffilla on tarjoustuote DMTECH LED23DTB-W, jossa on 12V liitäntä ja lisänä DVD-soitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483