Yksinäiselle likalle kesäksi seuraa?

Summer loneliness N

Täällä olisi parikymppinen likka etsimässä seuraa kesäksi. Tosiaan ei ole kesätöitä eikä mitään tehtävää kesäksi. Todella laiska olen ylipäätään yksin tekemään mitään järkevää, kuten lähtemään pyörälenkille tai kaupungille kiertelemään kaupoissa yms. Tulisi sitten taas yksi kesä, jolloin vaan katson sisällä telkkaria ja leikin tietokoneella, mutta nyt ajattelin, että sen voisi muuttaa.

Joten olisikos täällä muita kesäänsä yksin viettäviä ihmisiä, joilla olisi aikaa tapailla keskellä päivää (eli toisin sanoen et kävisi nyt töissä ainakaan päivällä, jolloin itse kaipaan seuraa eniten)? Voitaisiin vaikka mennä lenkille, pyöriä kaupungille, käydä elokuvissa... Mitä sitä nyt keksisikään.

Tosiaan iällä ja sukupuolella ei väliä. Olen itse hieman ujo ja hiljainen, mutta kahden kesken voin olla puheliaskin. Eli ei haittaa jos et itsekään mikään supliikki-ihminen ole :)

Ja tosiaan siis itse asun Turun seudulla, joten mukavaa jos jossain Turun läheisyydessä asuisit, vaikka toisaalta miksen minä vaikka voisi jonnekin Tampereellekin päiväreissulle lähteä...

Mutta tosiaan sähköpostiini voi ottaa yhteyttä jos on kiinnostusta: summerkisu (at) hotmail (piste) fi.

18

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituinen kyselijä

Ai jaaha, kesäkissa hakee toista :) Olisko se semmonen
      määräaikainen kaveruus/ystävyys sitten ja loppuisi syksyn tullen ?

• Summer loneliness N

Toki ystävyys jatkuisi pidemmällekin. Se ei vaan ole varmaa, että asunko kesän jälkeen enää Turun lähellä. Mutta silti olisi mukava saada joku ihminen viettämään aikaa kanssani näin kesällä, kun olo tuntuu erityisen yksinäiseltä ilman kouluhommia :/

Olen kyllä niin omituinen luonne, että tuntuu, että tulen toimeen kunnon ystävyystasolla hyvin harvojen kanssa. Siksi lienenkin yksin ilman ystäviä. Joten vaikka sitä jonkun kanssa tapaisi, niin eihän sitä voi tietää, että jaksaanko sen toisen kanssa sen enempää hengailla, jos ei ole mitään yhteistä tai mielipiteet on niin erilaisia...

Mutta en nyt mitään hengellistä seuraa välttämättä kaipaakaan :) Vaikka lenkkiseuraa ja jotain leppoista jutustelua siinä samalla. Olkoon se sitten niinkin neutraalista asiasta kuin säästä :)

• ,..,-,.-........,-
        Summer loneliness N kirjoitti:

Toki ystävyys jatkuisi pidemmällekin. Se ei vaan ole varmaa, että asunko kesän jälkeen enää Turun lähellä. Mutta silti olisi mukava saada joku ihminen viettämään aikaa kanssani näin kesällä, kun olo tuntuu erityisen yksinäiseltä ilman kouluhommia :/

Olen kyllä niin omituinen luonne, että tuntuu, että tulen toimeen kunnon ystävyystasolla hyvin harvojen kanssa. Siksi lienenkin yksin ilman ystäviä. Joten vaikka sitä jonkun kanssa tapaisi, niin eihän sitä voi tietää, että jaksaanko sen toisen kanssa sen enempää hengailla, jos ei ole mitään yhteistä tai mielipiteet on niin erilaisia...

Mutta en nyt mitään hengellistä seuraa välttämättä kaipaakaan :) Vaikka lenkkiseuraa ja jotain leppoista jutustelua siinä samalla. Olkoon se sitten niinkin neutraalista asiasta kuin säästä :)

Oletko joku uskis vai?

• Tartu tilaisuuteen!

"omituinen kyselijä"
      AIka negatiivinen viesti. Toinen vain yrittää seuraa hakea. Come on!

Mä sanoisin että nyt kaikki yksinäiset Turun seudulla, tarttukaa täkyyn! :)

Terveisin,
      Myöskin yksinäinen, mutta ei Turussa, valitettavasti - vaan liian kaukana pohjoisessa

• toinen N

Mistä päättelit, että kysymys oli tarkoitettu negatiiviseksi? Mäkin jäin miettimään ihan samaa, kun aloittaja kirjoitti monta kertaa että se etsii seuraa kesäksi eikä puhunut jatkosta mitään.

Multa jää valitettavasti vastaus lähettämättä, vaikka asunkin Turussa. Vietän niin ison osan kesästä muualla, ettei musta oikein seuraksi ole.

• mies jostain muualta

Ei omituisen kyselijän kysymyksessä mitään negatiivista ollut. Parempi selvittää etukäteen niin ei tule väärinkäsityksiä.

• Hound dog

"Tosiaan iällä ja sukupuolella ei väliä"

Älä valehtele. Olet yksinäinen nainen, olet luultavasti äärimmäisen valikoiva seurastasi.

• Summer loneliness N

No eiköhän molempi osapuoli parin tapaamisen jälkeen pysty päättelemään, että ei ole ihan samanlaiset arvomaailmat yms, jotta kannattaisi jatkaa tapailua. Lähinnä sitä vaan viestissäni meinaan, että jos joku kokee voivansa haluta viettää aikaa kanssani, niin sitten viestiä eteenpäin.

• eva2486

hotmail.com varmaankin tarkoitit? Mä oon myös parikymppinen, täytän 22 pian. Ikävä toi sun kriteeri ettei sais töissä olla, mä kyllä olen, mutta silti kaipailisin hengailuseuraa. enkö siis saa töitteni takia ottaa yhteyttä? :D

• Summer loneliness N

Osoite on tosiaan hotmail.fi, ei com. Lähinnä päivät ovat minulle pitkäveteisiä, joten juuri silloin kaipaisin seuraa. Illat menee yleensä televisiota katsellen mukavasti. Mutta toki jos teen vuorotyötä, niin silloin varmaan joskus päivätkin ovat vapaita?

• samakuinedellä

nii ja asun siis turus keskustassa! ^^ ja oon tyttö myös :D hyvä ku tällaset epäolennaiset seikat jäi mainitsematta haha!

• -M-23

Jos jaksat tulla Tsadiin niin vois käydä jossain nähtävyyksiä kattelemassa: Lintsille, Korkeasaareen, Suomenlinnaan...ym.

• turku mies.

Moikka kelpaisiko 40 vuotiaan miehen uimaseura ? ja en ole hakemassa seksi seuraa vaan uimaseuraa rannalle/maauimalaan.

• Zeebra.

Meni jotenkin "negatiivisen" sävyiseksi kun luin noita aloittajan muita kommentteja. Ei kai kukaan yksinäinen halua kuulla sitä "ei mua kiinnostakaan kaveerata sun kanssa, koska sun tietyt ajatukset on niiiiin erilaisia mun kanssa". Ei auta. Jokainen meistä on erilainen, omanlaisella ajatusmaailmalla ja kiinnostuksen kohteilla varustettuna.

• Summer loneliness N

En kaipaakaan enää kesäksi seuraa. Eiköhän se ollut tässä.

• yksinäinen susi

Kyllä täyttyy todeta että kyllä täällä on junttia porukkaa jotka eivät osaa keskustella asiasta kuin asiasta kunnolla että jotain vinoiluntynkää väännetään tytölle. Minä tarjoaisin varmasti tytölle hyvää seurakaveria ilman mitään kiusaamista.

• 43534534543

Seuran haku loppunut! Lopputulos = ei seuraa.

ATM miesten kutsuhuudot menivät tällä kertaa harakoille. Onnea mukaan seuraavaan yritykseen!

• t: Aku Ankka-setä

ai peuraa vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1476
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1235
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1160
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1050
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe