Niin kuten otsikko sanoo, haluaisin oppia soittamaan kitaraa, mutta en tiedä mistä harjoittelun aloittaisin. Vähäsen olen koittanut tässä soitella, mutta kun en tiedä, että mitä kannattaisi harjoitella siinä niin ei ole oikein sellaisia tavoitteita mitkä pitäisivät motivaatiota yllä.
Kertokaas te, että mitä kannattaa ensiksi opetella. Kenties sointuja vai mitä?
Kitaransoiton aloittaminen
tulevakitaristinyymi
2
90
Vastaukset
- NoJust...
Tätä on kyllä usein kysytty täälläkin, jos vaan vähän kelailet taakseppäin?!
..mutta jos lyhyesti pitää sanoa, niin perussoinnut lienee se ensimmäinen konkreettinen asia, mikä syytä oppia?!
Otavan suuri kitarakirja on ihan hyvä perusteos, missä käydään asiat ihan ruohonjuuritasolta lähtien. - ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Sointuja ja sooloja. En väitä että olisin itse tehnyt niin- mutta niin olisi pitänyt tehdä. Opettelin sointuja ensin kun kuvittelin soolojen olevan vaikeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473