Mitä järkee nostaa penkistä väärällä tehniikalla?

puhdas penaaja

Ketä palvelee sellainen toiminta, kun penkistä nostetaan niin, että perse on 30cm ilmassa ja selän alla 10cm patja pienentämässä ennestäänkin pientä liikerataa?

-Eikös punttihomman pääidea ole se, että lihas rasittuu, saa ravintoa, palautuu ja siksi kasvaa?

18

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dwxz

      Penkkaamalla puhtaasti rakennetaan lihasta, penkkaamalla väärin itsetuntoa.

      • ÖNN ÖNN ÖNN

        Penkatkaa te vain pikkupojat, ei teistä ole muuhun.


      • kolossaalinenmies
        ÖNN ÖNN ÖNN kirjoitti:

        Penkatkaa te vain pikkupojat, ei teistä ole muuhun.

        Sinulle taas ei sovi Cipralex ja viina. Vaihda jo lääkitystä tai hoida alkoholiongelmasi.


      • ÖNN ÖNN ÖNN
        kolossaalinenmies kirjoitti:

        Sinulle taas ei sovi Cipralex ja viina. Vaihda jo lääkitystä tai hoida alkoholiongelmasi.

        Sulla on kakkaa housussa, käy pesemässä pylly ja vaihda kalsarit.


    • 19+10

      Esimerkiksi voimanostajia tai penkkipunnertajia. Tuo loppupuristuksia.

      "-Eikös punttihomman pääidea ole se, että lihas rasittuu, saa ravintoa, palautuu ja siksi kasvaa?"

      Miksi tuollaisessa ei sitten lihas rasittuisi? Ei kai ne painot pyhällä hengellä nouse? Sitä paitsi kaikilla ei ole pääideana lihaksen kasvu. Monet käy pelkästään pitääkseen lihaskuntoa yllä salilla. Jotkut käy nostelemassa isoja punnuksia ja jotkut pumppailee saadakseen isot lihakset. Eiköhän jokainen määrittele ne omat tavoitteet itse.

      Oletko muuten koskaan nähnyt isoja rintalihaksia sellaisella kaverilla, joka tekee penkin ja kaikki muut liikkeet ultimatepuhtaasti?

    • Good Question

      Parempi kysymys olisi: mitä järkeä ylipäänsä nostaa penkistä? Ellei sitten kilpaile lajia.

      • 67-v

        Hyvä kysymys! Todella!


      • Better Answer!

        Siksi, koska penkki on paras yläkropan liike. Perustetta tarpeeksi?


      • Leuanveto parempi
        Better Answer! kirjoitti:

        Siksi, koska penkki on paras yläkropan liike. Perustetta tarpeeksi?

        Ei ole paras, eikä ole perustetta tarpeeksi.


    • KP Bench_numba_uno

      Käsipanopena :rautateemu: on parempi liikkeenä rintalihaksille kuin the barbell bench!! Suurimmalla osalla rasittuu penkissä liikaa olkapäät ja ojentajat ja rinta ei kasva mihinkään. Hulkki otti 70kilon käsipainoilla sarjaa penkissä. Siinä vähän tavoitetta narukäsille!

      Jos kuitenkin teette penkkiä, niin opetelkaa tekemään se oikein ->

      http://www.penkkipunnerrus.fi/

      • luonnonvahva, eh?

        Vieläkös se hulkki on naturaali? Jos 8 toistoa menee 70kg hantteleilla niin tasapenkki lähenee jo maagista kahtasataa. Pistää epäilyttämään kovasti NATURAALISUUS tällaisessa tapauksessa!


      • Abrahadabra420
        luonnonvahva, eh? kirjoitti:

        Vieläkös se hulkki on naturaali? Jos 8 toistoa menee 70kg hantteleilla niin tasapenkki lähenee jo maagista kahtasataa. Pistää epäilyttämään kovasti NATURAALISUUS tällaisessa tapauksessa!

        No sieltähän se tuli taas...


      • Penasetä

        Juuri näin. Viisaita kokemuksen sanoja.


      • Älkää jauhako....
        luonnonvahva, eh? kirjoitti:

        Vieläkös se hulkki on naturaali? Jos 8 toistoa menee 70kg hantteleilla niin tasapenkki lähenee jo maagista kahtasataa. Pistää epäilyttämään kovasti NATURAALISUUS tällaisessa tapauksessa!

        Mitä väliä sillä vaikka Hulkki vetää aineita? Paremmin tulee kehitystä.

        Eikös Pakkopullan Mikekin oo vetäny ja aika helvetin moni muukin.


    • Jakexz

      Lihaksia kehitetään eritavalla. Pieni liikerata-isot painot voidaan saada tietyille alueille hyvä räjähtävä voima ja muutenkin voimaa. Jotkut taas tekevät sitä, koska luulevat sen olevan tehokkaampaa kuin normaali treeni, vaikkei se ole, kehittää vain eritavalla.

    • rtyrtyryryry

      Pieni liikerata RUAHAHAHAHAHA
      Eli liikautan millimetrinpainoja ja muskula kasvaa RUAHAHAHHAHAHAHAHA

    • Penasetä

      Joo ja jos aletaan miettimään ultimaalista liikettä rintalihaksille niin kaikjein paras on vipunostot maaten ja ehkäpä vielä parempi käsipainopenkin ja vipunostojen välimuoto. Normi tasapenkki on aivan paska rintalihasliike mutta hyvä yleisliike.

    • sori vaan mutta

      teille munattomille persejaloille paras liike olisi se, kun vedätte itsenne jojoon -ei teistä mitään tule!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe